Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Ja, det har jeg sett på 😊 Stian Blipp er så kjekk syns jeg 😍 Kristian Kjelling også! Men syns han mangler litt sjarm og utråling. 

@Zumo de Melocotón Er du glad i spekemat? 

Jepp! Jeg skrev om Kristian K i et innlegg over her. 😄👍 Jeg liker Parma, Serrano og Pata Negra og spiser det av og til. Og litt fenalår til rømmegrøten på 17. mai. Ellers spiser jeg ikke så mye av det. 

Hvilken TV-serie har du lyst til å se, men aldri fått begynt på @Lady?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jepp! Jeg skrev om Kristian K i et innlegg over her. 😄👍 Jeg liker Parma, Serrano og Pata Negra og spiser det av og til. Og litt fenalår til rømmegrøten på 17. mai. Ellers spiser jeg ikke så mye av det. 

Hvilken TV-serie har du lyst til å se, men aldri fått begynt på @Lady?

Hmm, ingen nå. Hadde lenge lyst til å begynne på Orange is The new black, men da jeg endelig begynte å se på den serien likte ejg den ikke 😝 

@Zumo de Melocotón Liker du Orange is The new black? ✨

Skrevet
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Med tanke på at du ikke fulgte mitt råd om treningspause ved feber sist, så prøver jeg omvendt psykologi denne gangen og sier jada! Bare tren du. :tongue:

Er du litt sånn at du tenker at det er tøft å trene uansett om man er syk eller skadet, @Cyrus?

Det ble trening 💪💪 Noe redusert såklart 😄

Det er alltid tøft å trene. Jeg trener jo kun for å tøffe meg fordi det er så tøft å være tøffere enn de andre tøffingene som tror de er tøffest 😄

@Zumo de Melocotón Har du noen spesielle planer for helgen?

Skrevet
20 timer siden, Cyrus skrev:

@calavi Jeg er på jobb og har ikke tid til å tenke ut noe. Samme spørsmål tilbake 😄

Jeg hadde nok satt på Crazy - Gnarls Barkley. Godsang som ikke er så i hjel spilt 

12 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

D

Det var igår, via telefon. :) Hvis du mener sjekket opp av typen ansikt til ansikt, så var det vel i starten av uken mens jeg ventet på grillet kylling i varmrettsdisken i en dagligvarebutikk. 

Hvor ofte blir du sjekket opp sånn gjennomsnittlig, @calavi?

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut altså, du må jo være helt samshing :overrasket: Forsidepike, har takket nei til å jobbe som modell og blir sjekket opp flere ganger på en uke. Damn girl! 

Om du ser bort i fra på byen så skjer det ganske sjelden sånn i det daglige altså... Det skjer innimellom men det går langt tid mellom hver gang. 

7 timer siden, EpleDrue skrev:

@calavi I går spiste jeg biff til middag! Hva med deg? :)

I går spiste jeg indisk, Tikka Masala. 

@Cyrus Hvordan hadde du reagert om du møtte en dame som trente regelmessig og spiste sunt, men la på seg ti kilo i løpet av de 6 første månedene av forholdet deres? Hadde du sagt noe? 
@Zumo de Melocotón Er du flink til å trene og spise sunt? 
@EpleDrue Hva skal til for å gå deg i godt humør? 
@Lady Er du hissig av deg? 
@EpleDrue

Skrevet
2 minutter siden, calavi skrev:

@Cyrus Hvordan hadde du reagert om du møtte en dame som trente regelmessig og spiste sunt, men la på seg ti kilo i løpet av de 6 første månedene av forholdet deres? Hadde du sagt noe? 

Hun hadde fått en klapp på skulderen og et "bra bulket" 😄

@calavi Når vasket du bilen innvendig sist?

Skrevet
11 minutter siden, calavi skrev:

Jeg hadde nok satt på Crazy - Gnarls Barkley. Godsang som ikke er så i hjel spilt 

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut altså, du må jo være helt samshing :overrasket: Forsidepike, har takket nei til å jobbe som modell og blir sjekket opp flere ganger på en uke. Damn girl!? 
@Lady Er du hissig av deg? 
@EpleDrue

Nei, hissig er vel noe av det siste jeg er. 

@calavi Har du noen gang hatt selvmordstanker ?

Gjest EpleDrue
Skrevet
20 timer siden, Cyrus skrev:

Haha! Jeg kar knapt fullført en 3km 😂 Rekorden min på 3km er 9.30 da så jeg er ikke dårlig på løping, jeg bare hater å gjøre det 😐

@EpleDrue Hva er rekorden din i benkpress?

9.30 er absolutt en god tid! 

Nå spør du veldig vanskelig her må jeg si. Kan ikke huske sist jeg prøvde benkpress. Det er liksom ikke helt min arena. Hvor mye løfter du i benkpress, @Cyrus?

20 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue hvor mange dager er det meste du har drukket alkohol på rad?

Det må ha vært i min ungdom da vi dro på en skikkelig guttetur til det store sydenland. Tror jeg klarte 10 dager. Ellers som student gikk det onsdag -søndag. @Moonwalker Er du en festløve? Hvilket klokkeslett pleier du å komme hjem etter en skikkelig fest? 

17 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvordan går du frem for å få oppmerksomheten hos damene da, @EpleDrue? Jeg velger å overse ABene som hinter om noe annet og regner med det var riktig benevning. :Hehe:

Hmm, ingen spesielle metoder. Satser på øynene mine gjør jobben for meg. :ph34r: @Zumo de Melocotón Gjør øynene jobben for meg? 

15 timer siden, Lady skrev:

@EpleDrue Hvilke merke er ditt yndlingsklesmerke?

Hmm, nå kan jeg ikke så mye om merker osv, men er godt fornøyd med Levi's når det kommer til jeans og t-skjorte. Tenker du litt finere klær som en dress er jeg veldig fornøyd med armanidressen min. :ler2: @Lady Følger du de nye trendene innen mote? Og er det viktig for deg å ha det siste og nyeste? 

12 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hva skal til for å gå deg i godt humør?

Se mine nærmeste lykkes og/eller ha det fint. Samt en god burger. :)@calavi Er du flink til å bowle? 

Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

9.30 er absolutt en god tid! 

Nå spør du veldig vanskelig her må jeg si. Kan ikke huske sist jeg prøvde benkpress. Det er liksom ikke helt min arena. Hvor mye løfter du i benkpress, @Cyrus?

Det er ikke favorittøvelsen min heller. Persen er 130kg, men den er ikke gjeldende. Nå tar jeg vel 115-120 kanskje 😄

@EpleDrue Katt eller hund?

Skrevet
Den 9/8/2016 at 15.18, Cyrus skrev:

Haha! Jeg kar knapt fullført en 3km 😂 Rekorden min på 3km er 9.30 da så jeg er ikke dårlig på løping, jeg bare hater å gjøre det 😐

Hvordan kom du ned i 9.30 om du knapt har fullført en 3km og hater løping? 

Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Hvordan kom du ned i 9.30 om du knapt har fullført en 3km og hater løping? 

Hadde 10km å sykle tur-retur til fotballtrening som jeg hadde 5 dager i uka

Slikt blir det kondis av 😊

@Summers Liker du å ta tog?

Skrevet
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Hadde 10km å sykle tur-retur til fotballtrening som jeg hadde 5 dager i uka

Slikt blir det kondis av 😊

@Summers Liker du å ta tog?

Liker tog bedre enn bil og buss, men greiest med fly siden det tar kortest tid.

@Cyrus Ser du på Dagsrevyen?

Skrevet
11 minutter siden, Summers skrev:

Liker tog bedre enn bil og buss, men greiest med fly siden det tar kortest tid.

@Cyrus Ser du på Dagsrevyen?

Det kommer da vel an på hvor langt unna man skal, hva som blir mest praktisk. Hvis du for eksempel bor i Oslo og skal til Vestfold, reiser du til Gardermoen og tar fly til Torp og videre derfra med annet transportmiddel dit du skal?

Anonymkode: dc976...f20

Skrevet

Altså Torp flyplass, Sandefjord.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer da vel an på hvor langt unna man skal, hva som blir mest praktisk. Hvis du for eksempel bor i Oslo og skal til Vestfold, reiser du til Gardermoen og tar fly til Torp og videre derfra med annet transportmiddel dit du skal?

Sant, tenkte på de gangene både tog og fly er reelle alternativer for meg. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
18 timer siden, Lady skrev:

@Zumo de Melocotón Liker du Orange is The new black? ✨

Jeg så de første sesongene, men har ikke kommet så langt at jeg har sett den/de siste. Har ikke savnet den nok til å prioritere den, så det er vel svaret mitt på den saken. :fnise:

Ser du på Outlander og Poldark, @Lady?

18 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Har du noen spesielle planer for helgen?

Tentativ plan er filmmaraton og bursdagsfeiring for en venninne. Så får vi se hva helgen bringer. 😊👍

Har du nok ro i kroppen til å kunne sitte en times tid på en benk i byen og kikke på menneskene rundt deg, @Cyrus?

17 timer siden, calavi skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du ser ut altså, du må jo være helt samshing :overrasket: Forsidepike, har takket nei til å jobbe som modell og blir sjekket opp flere ganger på en uke. Damn girl! 

@Zumo de Melocotón Er du flink til å trene og spise sunt?  

@EpleDrue

Gah.. Hva har du gjort med den siste EpleDrue-taggingen, Calavi, den nekter å slettes på mobilen. 🙈

Det høres sikkert bedre ut enn det er. Vil si jeg er ganske ordinær, så det kan være tilfeldigheter. :fnise:  Samshing var forresten et kult ord, selv om det sikkert var en skriveleif, så det må adopteres. :ler:

Njai. Har vært ganske elendig på det i perioder og så glimter jeg til innimellom. :tongue: Men er jo ganske fysisk aktiv på den ene jobben og går en del på tur, så er ikke noen sofasliter heller. Når jeg føler for det så trener jeg i tillegg. Er ganske avslappet på matfronten og har tidligere spist altfor mye usunt. Nå balanseres det litt mer og jeg spiser relativt sunt, men skeier ut når det passer meg. Har relativt høy forbrenning, så kan egentlig spise stort sett det jeg vil uten å tenke så mye på vekten. :spise:

Hvilken av Apple-fargene liker du best; gull, rose gull, sølv eller sort, @calavi?

4 timer siden, EpleDrue skrev:

Hmm, ingen spesielle metoder. Satser på øynene mine gjør jobben for meg. :ph34r: @Zumo de Melocotón Gjør øynene jobben for meg? 

Eh.. Du har vel mer oversikt over det enn jeg har, Eple?! :fnise: Får du napp når du bruker de? Er de store og uttrykksfulle? Det pleier å være en fordel. Men det er vel ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker de! Eller gjaldt det noe annet, kanskje? :wink:

Er du skikkelig heit enda, eller er du tilbake på kjøligere breddegrader nå, @EpleDrue?

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Tentativ plan er filmmaraton og bursdagsfeiring for en venninne. Så får vi se hva helgen bringer. 😊👍

Har du nok ro i kroppen til å kunne sitte en times tid på en benk i byen og kikke på menneskene rundt deg, @Cyrus?

Så lenge det ikke er mer enn en time så 😄 for jeg blit fort rastløs 😐

@Zumo de Melocotón Du sitter på et tog og prøver å sove, og bak deg er det en unge som er helt i vranglås med skriking. Hva gjør du?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
16 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Du sitter på et tog og prøver å sove, og bak deg er det en unge som er helt i vranglås med skriking. Hva gjør du?

Oh god.. Det der er vel like grusomt for foreldrene som for de som sitter i nærheten, så jeg kjenner vel først en stund på at jeg er glad det ikke er min unge som hyler. 😆 Har opplevd lignende mange ganger på tog og fly. Kan tåle det en stund, men det finnes jo grenser. Jo mer desperat jeg blir, jo mer kreativ blir jeg i å hjelpe foreldrene med å skru av sirenen. Jeg har lånt bort både iPad, tegnesaker (tar av og til med sånn avslappingsfargebok selv, funker for unger og), delt ut godteri (med tillatelse fra foreldrene) og lignende om det har vært indikasjon på at det kan hjelpe.

En gang viste jeg et foreldrepar hvordan de kunne utføre enkel kolikkmassasje på den 2. mnd gamle gutten sin (som hadde skreket i to timer) og heldigvis fungerte det såpass bra at gutten fikk sove. Det var en desperat handling fra min side og det kunne lett blitt sett på som "invaderende", men de var heldigvis veldig takknemlige for hjelpen. Ellers pleier jeg å ha med støykansellerende høretelefoner og prøver å la musikken overdøve hylingen. 🙈

Har du opplevd at ungene dine går i vranglås offentlig og bare fortsetter i evigheter, @Cyrus? Ville du takket ja til tilbud om hjelp i form av f. eks leker og snacks fra folk rundt deg, eller ville du blitt irritert og synes det var frekt?

Skrevet
27 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Oh god.. Det der er vel like grusomt for foreldrene som for de som sitter i nærheten, så jeg kjenner vel først en stund på at jeg er glad det ikke er min unge som hyler. 😆 Har opplevd lignende mange ganger på tog og fly. Kan tåle det en stund, men det finnes jo grenser. Jo mer desperat jeg blir, jo mer kreativ blir jeg i å hjelpe foreldrene med å skru av sirenen. Jeg har lånt bort både iPad, tegnesaker (tar av og til med sånn avslappingsfargebok selv, funker for unger og), delt ut godteri (med tillatelse fra foreldrene) og lignende om det har vært indikasjon på at det kan hjelpe.

En gang viste jeg et foreldrepar hvordan de kunne utføre enkel kolikkmassasje på den 2. mnd gamle gutten sin (som hadde skreket i to timer) og heldigvis fungerte det såpass bra at gutten fikk sove. Det var en desperat handling fra min side og det kunne lett blitt sett på som "invaderende", men de var heldigvis veldig takknemlige for hjelpen. Ellers pleier jeg å ha med støykansellerende høretelefoner og prøver å la musikken overdøve hylingen. 🙈

Har du opplevd at ungene dine går i vranglås offentlig og bare fortsetter i evigheter, @Cyrus? Ville du takket ja til tilbud om hjelp i form av f. eks leker og snacks fra folk rundt deg, eller ville du blitt irritert og synes det var frekt?

Jeg har heldigvis et par veldig rolige unger. En venninne av meg sa en gang at mine unger er de eneste ungene som har gitt henne lyst på egne unger (jadda er så stolt atte) 😄 Men skulle de ryke på en såkalt raptus hadde jeg satt veldig pris på hjelp fra fremmede 😄

@Zumo de Melocotón Føler du deg stresset om dagen?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
11 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Føler du deg stresset om dagen?

Nja.. Ikke akkurat stresset, kanskje, men det er mye som skjer samtidig, mye å tenke på og mange beslutninger som må tas. Spiste lunsj utendørs i sentrum idag og bare roet ned og kikket på folkelivet. Det var digg! 😄👍

Når du kjøper roser til damene dine, @Cyrus, tenker du over hvilken farge de er og hva farger og antall symboliserer? 

Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nja.. Ikke akkurat stresset, kanskje, men det er mye som skjer samtidig, mye å tenke på og mange beslutninger som må tas. Spiste lunsj utendørs i sentrum idag og bare roet ned og kikket på folkelivet. Det var digg! 😄👍

Når du kjøper roser til damene dine, @Cyrus, tenker du over hvilken farge de er og hva farger og antall symboliserer? 

Jeg tenker ikke på antall, men jeg prøver jo å legge merke til hvilken farge dama vil sette mest pris på 😄

@Zumo de Melocotón Du er flink på å roe ned barn, men hvordan roer man ned en labradoodlevalp med total mangel på folkeskikk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...