Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
21 timer siden, Lady skrev:

@Zumo de Melocotón Burde jeg se på det? ✨

Det er sånn greit-å-få-med-seg program om man interesserer seg for sånt. :fnise:

Men om du ikke har sett "Dama til", så må du se det istedenfor.  Forstår ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget det før, nå har jeg helt dilla. Og enda mer crush på Stian Blipp, og fikk til og med crush på Anja Hammerseng-Edin :hjerter: og Bjørnar Moxnes. Tipper at listen fortsetter etterhvert som jeg ser programmene. :Knegg: Og jeg digger Live. :hjerter_rundt:

Har du sett "Dama til", @Lady?

21 timer siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Er du for eller i mot genmodifisering? 

Jeg tenkte tja,hvorfor ikke? Helt til du nevnte jeg må gå en uke uten å dusje.. Da blir jeg litt usikker. :ph34r: Tror min perfect match løper meg ned på friidrettsbanen, jeg! :fnise:

@Zumo de Melocotón Tror du det finnes en perfect match for alle?

Mot genmodifisering.

Tja, det er jo en spennende tanke?! Jeg har litt troen på at noen passer bedre sammen enn andre fra naturens side, og i tillegg at noen kan ha en (udefinerbar) kjemi seg i mellom. Men for at det skal bli en "perfect match" er det utrolig mye som må stemme i tillegg til det, og jeg vet ikke om det er mulig å oppnå for alle. Eller om det er mulig å oppnå i det hele tatt. Men jeg tror at det finnes flere man kan ha det veldig bra sammen med. :jepp:

Visste du at damer som velger menn når de bruker hormonprevensjon ofte velger feil menn i forhold til hva de vanligvis ville bli tiltrukket av, @EpleDrue? Synes du det er en skremmende tanke?

Har du sett "Dama til", @EpleDrue? Hva synes du i så fall?

19 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har gått uten å vaske deg?

Tre dager... Det var på fjellet, og såpass ekkelt at jeg aldri vil gjøre det igjen. :sjenert: Må dusje eller vaske meg hver dag, orker ikke å gå halvannen døgn uten en gang.

Har du blitt sjekket opp på treningssenteret noen gang, @Cyrus?

15 timer siden, calavi skrev:

@Zumo de Melocotón Når, og hvordan ble du sist sjekket opp? 

Det var igår, via telefon. :) Hvis du mener sjekket opp av typen ansikt til ansikt, så var det vel i starten av uken mens jeg ventet på grillet kylling i varmrettsdisken i en dagligvarebutikk. 

Hvor ofte blir du sjekket opp sånn gjennomsnittlig, @calavi?

11 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón når flyttet du ut av familiehjemmet for første gang? 

Da jeg var rundt 14 år, og da bodde jeg alene i en leilighet tilhørende min far med daglig telefon- eller fysisk tilsyn siden jeg var såpass ung. Etter det bodde jeg sporadisk hjemme frem til jeg ble 17 år og flyttet til min første egenfinansierte leilighet. Jeg ble tidlig voksen og ansvarlig. ;)

Du da, @Moonwalker? Har du flyttet hjemmefra enda? :fnise:

Hva synes du om konseptet til "Når kjemien stemmer" på NRK, @Dr. A. Kula og @Den mystiske? Tror du det er noe i det?

Endret av Zumo de Melocotón
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lady skrev (På 8.9.2016 den 0.02):

@Moonwalker Liker du å kjøre bil når det er mørkt?

Cyrus skrev (På 8.9.2016 den 0.23):

@Moonwalker Hva er mest verdt? En god latter, eller en god klem?

Endret av Moonwalker
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
10 minutter siden, Moonwalker skrev:

Da jeg var 15 flyttet jeg ut, og har ikke sett meg tilbake (bortsett fra noen uker noen somre her og der :ler: ) :reise: vi måtte flytte ut så tidlig, viss ikke ble det ikke vgs på noen. 

@Zumo de Melocotón reduserer du inntak av mat før du drikker for å bli lettere påvirket?

Jeg glemte å presisere at det å forholde seg til nedbetaling av lån og å jobbe for å forsørge meg selv og sånn var det jeg mente med tidlig ansvarlig. Før jeg begynte å jobbe levde jeg på rundt 5 kr dagen, og det var ikke lett å få til. Skit, 15 år er tidlig å flytte for godt. Bodde du i en liten bygd da du var barn, @Moonwalker? Hvordan synes du det var å flytte for deg selv i starten?

Åjaaaada. Det vil si, jeg dropper å spise i det hele tatt, for da blir jeg jo både full og ekstra smashings i trange kjoler! :sminkedokke: :skaal::ironi: Nei, jeg spiser som vanlig og drikker sjeldent større mengder alkohol lenger. 

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 8.9.2016 den 12.40):

Endret av Moonwalker
Gjest EpleDrue
Skrevet
19 timer siden, calavi skrev:

Nei, jeg har til tider vært ganske irritert, men aldri hatt ønske om å jule han/hun opp.

"Hvor mye er klokka? Har jeg forsovet meg?".

Jeg tror ikke jeg har noen gode råd egentlig, ettersom jeg har ganske mange fobier selv... 

Ja, er nok det. Spesielt i jobbsammenheng. Er en skikkelig kontrollfreak og liker når ting er ryddig og oversiktlig. 

Nei, jeg synes sånne blader er dritkjedelige. Jeg fikk med meg noen sånne blader da jeg var på ferie nå, og de var jo enda kjedeligere enn jeg husket. En og annen artikkel innimellom som gikk an å lese, men ble til at jeg hoppet over de også fordi jeg ville bla gjennom bladet raskt nok til at jeg kunne legge det fra meg :fnise: Så jeg vil ikke si jeg er så veldig oppdatert, nei.

@Zumo de Melocotón Når, og hvordan ble du sist sjekket opp? 
@Teriyaki Hva er det beste valget du har tatt så langt i år? 
@Cyrus Hvor gamle er barna dine? 
@EpleDrueHva hadde du til middag i dag? 

15 timer siden, Moonwalker skrev:

Siste bok jeg leste hele greien av var Operations Management. Brukte vel til sammen noen dager på den (med notatskriving). Men nå skal jeg "endelig" lese en ny bok i helgen. Tvangslesing har ødelagt min vanlige leselyst altså. 

@EpleDrue hva med deg?

Haha, jada! klart har jeg det. Måtte jo sjekke ut hypen når det kom ut.

@Cyrus har du sett skam? Likte du serien?

Egentlig ikke. Jeg har en tendens til å skrive ned saker etterhvert som jeg kommer på noe, men om det ikke er spesifikke saker som kan gjøres innen de neste månedene så blir listen raskt kastet/slettet. Så nå for tiden går det mest i steder i nærheten jeg vil innom I byen.

@Zumo de Melocotón når flyttet du ut av familiehjemmet for første gang? 

Det er stort sett blå, men nå for tiden er det gul jeg har dilla på 🍋🍋🍋

@Lady har du et faktisk budsjett for husholdningen?

4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Visste du at damer som velger menn når de bruker hormonprevensjon ofte velger feil menn i forhold til hva de vanligvis ville bli tiltrukket av, @EpleDrue? Synes du det er en skremmende tanke?

Har du sett "Dama til", @EpleDrue? Hva synes du i så fall?

Det forklarer en god del.. :ph34r: Tja, hvis det stemmer må kanskje menn begynne å spørre damene på første date om de bruker hormonprevensjon? Slik at de kan lettere vite om dette er ons eller noe å satse på. @Zumo de Melocotón Hvis du var 18 år igjen, hva ville du gjort nå som du ikke gjorde den gang?

Har sett "dama til" og "typen til". Helt ok, liker Live! :) Gøy å få innblikk i kjente norske mennesker på en slik måte. @Zumo de Melocotón Hvordan går du frem for å få oppmerksomheten hos det motsatte kjønn?

Gjest EpleDrue
Skrevet

Både jeg og mobilen fikk heteslag, og jeg får ikke lov å redigere på mobilen.. Beklager til alle dere som trodde dere endelig fikk spørsmål fa meg. :( 

@calavi I går spiste jeg biff til middag! Hva med deg? :)

@Moonwalker Jeg leser ikke bøker. Hva er planen for dagen?

@Teriyaki Hvilken godteribit er din favoritt i smågodtposen?

@Cyrus Har du løpt marathon før?

@Lady Har du fortalt en gutt hva du føler for han, uten at dere har vært sammen?

Skrevet

Tre dager... Det var på fjellet, og såpass ekkelt at jeg aldri vil gjøre det igjen. :sjenert: Må dusje eller vaske meg hver dag, orker ikke å gå halvannen døgn uten en gang.

Har du blitt sjekket opp på treningssenteret noen gang, @Cyrus?

Kompisen min påsto at en dame prøvde å sjekke meg opp en gang, men greia er den at når jeg trener så har jeg et voldsomt fokus. Derfor var jeg ganskr avvisende og forsto aldri greia 😅 Ganske synd med tanke på at hun var smellvakker 😐

@Zumo de Melocotón Hadde du latt en mann gå ned på deg etter disse tre dagene på fjellet?

Skrevet

Hva synes du om konseptet til "Når kjemien stemmer" på NRK, @Dr. A. Kula og @Den mystiske? Tror du det er noe i det?

Har ikke sett det, så kan dessverre ikke svare på spørsmålet. ☹️

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Cyrus Har du løpt marathon før?

Haha! Jeg kar knapt fullført en 3km 😂 Rekorden min på 3km er 9.30 da så jeg er ikke dårlig på løping, jeg bare hater å gjøre det 😐

@EpleDrue Hva er rekorden din i benkpress?

Skrevet
3 timer siden, Moonwalker skrev:

En god klem. Jeg er veldig glad i klemmer, men det er en stund mellom de skikkelig gode. En god latter har jeg ofte :ler:

@Cyrussamme spm til deg.

Absolutt en god klem ja. Og en god gråt er heller ikke å forakte har jeg funnet ut. Altfor sjeldent man gjør noen av delen egentlig 😄

@Moonwalker Når var sist gang du følte du trengte trøst?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 8.9.2016 den 15.10):

@Moonwalker Jeg leser ikke bøker. Hva er planen for dagen?

Cyrus skrev (På 8.9.2016 den 15.19):

@Moonwalker Når var sist gang du følte du trengte trøst?

Endret av Moonwalker
Skrevet
5 minutter siden, Moonwalker skrev:

I desember, kanskje? 

@Cyrus Hvor mange bukser trenger egentlig en person?

I mitt hus? Ingen 😉😉

@Moonwalker Hva har du på deg av klær akkurat nå?

Skrevet

18 minutter siden, Cyrus skrev:

I mitt hus? Ingen 😉😉

@Moonwalker Hva har du på deg av klær akkurat nå?

En kjole. Varmt i dag :Nikke:

@Cyrus er du en overpakker, underpakker, eller pakker du akkurat nok til reiser?

@Zumo de Melocotón synest du noen av mennene i "når kjemien stemmer" er kjekke? 

Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

En kjole. Varmt i dag :Nikke:

@Cyrus er du en overpakker, underpakker, eller pakker du akkurat nok til reiser?

Jeg var en overpakker, men nå føler jeg at jeg har akkurat det jeg trenger når jeg er på tur 😄

@Moonwalker Hvor fløy du sist du fløy?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
4 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón ville du ha oppfordret dine evnt. barn om å flytte ut tidligere enn 18 år om det var økonomisk mulig, eller kunne du tenkt deg å ha de hjemme lengre?

Jeg tror jeg vil ha de hjemme til de er 18, helst. :jepp: De blir jo så raskt store og tiden som mamma med barn hjemme er jo så kort... 

Hva tenker du om jenter og kvinner som snuser, @Moonwalker?

3 timer siden, EpleDrue skrev:

Det forklarer en god del.. :ph34r: Tja, hvis det stemmer må kanskje menn begynne å spørre damene på første date om de bruker hormonprevensjon? Slik at de kan lettere vite om dette er ons eller noe å satse på. @Zumo de Melocotón Hvis du var 18 år igjen, hva ville du gjort nå som du ikke gjorde den gang?

Har sett "dama til" og "typen til". Helt ok, liker Live! :) Gøy å få innblikk i kjente norske mennesker på en slik måte. @Zumo de Melocotón Hvordan går du frem for å få oppmerksomheten hos det motsatte kjønn?

Ja, det høres ut som et bra spørsmål å starte daten med. Go for it, Eple! :fnise: 

Jeg ville nok levd ut flere av drømmene mine enn jeg gjorde, ja. Og jeg ville reist mer, gjerne som backpacker. Og hatt en russefeiring som singel, så jeg ikke dro tidlig hjem for å sove med typen. Og blitt proff sanger. Og ikke takket nei til å reise utenlands som modell, men heller benyttet sjansen til å bli god på selfies! :ler:

Live er morsom! Jeg tror vi kunne blitt ordentlige BFFs. :ler: Nå så jeg nettopp den episoden med Kristian Kjelling, så da fikk jeg enda en crush. :tongue: Eller.. jeg tror egentlig jeg crusher mest på høyden hans, jeg. Har plutselig fått en "dilla" på høye menn. :Hehe: 

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg går frem, jeg. Har vel ikke en plan for det. Jeg er meg selv og gjør som jeg pleier når jeg prater med folk, tror jeg. Men jeg flørter jo bortimot alltid uten å tenke over det, så det hjelper vel på. :rolleyes: :fnise:

Hvordan går du frem for å få oppmerksomheten hos damene da, @EpleDrue? Jeg velger å overse ABene som hinter om noe annet og regner med det var riktig benevning. :Hehe:

2 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hadde du latt en mann gå ned på deg etter disse tre dagene på fjellet?

Eeeeeh... nei?! :nocomment:

Har du full oversikt over hvor Emma Watson befinner seg i verden til enhver tid, @Cyrus?

2 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón synest du noen av mennene i "når kjemien stemmer" er kjekke? 

Nei, ikke egentlig. Om jeg skulle ha valgt en av de måtte det være Jon, for han er litt sånn gutteaktig små-sjarmerende og har et fint smil og dyp stemme. Han er jo ikke egentlig så veldig ille han bergenseren heller da, men jeg liker jo bergensk og det har sikkert litt å si. :fnise: Men ingen av de er min type menn, såvidt jeg kan bedømme etter de to første episodene ihvertfall (har ikke luktet på de da...:Knegg:).

Synes du, @Moonwalker?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg tror jeg vil ha de hjemme til de er 18, helst. :jepp: De blir jo så raskt store og tiden som mamma med barn hjemme er jo så kort... 

Hva tenker du om jenter og kvinner som snuser, @Moonwalker?

Ja, det høres ut som et bra spørsmål å starte daten med. Go for it, Eple! :fnise: 

Jeg ville nok levd ut flere av drømmene mine enn jeg gjorde, ja. Og jeg ville reist mer, gjerne som backpacker. Og hatt en russefeiring som singel, så jeg ikke dro tidlig hjem for å sove med typen. Og blitt proff sanger. Og ikke takket nei til å reise utenlands som modell, men heller benyttet sjansen til å bli god på selfies! :ler:

Live er morsom! Jeg tror vi kunne blitt ordentlige BFFs. :ler: Nå så jeg nettopp den episoden med Kristian Kjelling, så da fikk jeg enda en crush. :tongue: Eller.. jeg tror egentlig jeg crusher mest på høyden hans, jeg. Har plutselig fått en "dilla" på høye menn. :Hehe: 

Eeeeeh... nei?! :nocomment:

Har du full oversikt over hvor Emma Watson befinner seg i verden til enhver tid, @Cyrus?

Nei, men jeg synes det burde finnes en app beregnet på akkurat det formålet 😄

@Zumo de Melocotón Jeg har strålesmerter i hele venstre beinet etter knebøyen på mandag. Bør jeg trene idag?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Jeg har strålesmerter i hele venstre beinet etter knebøyen på mandag. Bør jeg trene idag?

Med tanke på at du ikke fulgte mitt råd om treningspause ved feber sist, så prøver jeg omvendt psykologi denne gangen og sier jada! Bare tren du. :tongue:

Er du litt sånn at du tenker at det er tøft å trene uansett om man er syk eller skadet, @Cyrus?

Skrevet
4 timer siden, EpleDrue skrev:

Både jeg og mobilen fikk heteslag, og jeg får ikke lov å redigere på mobilen.. Beklager til alle dere som trodde dere endelig fikk spørsmål fa meg. :( 

I går spiste jeg biff til middag! Hva med deg? :)

Jeg leser ikke bøker. Hva er planen for dagen?

Hvilken godteribit er din favoritt i smågodtposen? du løpt marathon før?

@Lady Har du fortalt en gutt hva du føler for han, uten at dere har vært sammen?

Ja 

@EpleDrue Hvilke merke er ditt yndlingsklesmerke?

Skrevet
9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det er sånn greit-å-få-med-seg program om man interesserer seg for sånt. :fnise:

Men om du ikke har sett "Dama til", så må du se det istedenfor.  Forstår ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget det før, nå har jeg helt dilla. Og enda mer crush på Stian Blipp, og fikk til og med crush på Anja Hammerseng-Edin :hjerter: og Bjørnar Moxnes. Tipper at listen fortsetter etterhvert som jeg ser programmene. :Knegg: Og jeg digger Live. :hjerter_rundt:

Har du sett "Dama til", @Lady?

Ja, det har jeg sett på 😊 Stian Blipp er så kjekk syns jeg 😍 Kristian Kjelling også! Men syns han mangler litt sjarm og utråling. 

@Zumo de Melocotón Er du glad i spekemat? 

Skrevet
8 timer siden, Moonwalker skrev:

Det kommer an på hvor trøtt jeg er. Om jeg er godt våken så synest jeg det er veldig koselig.

@Lady kjører du mye bil?

du inntak av mat før du drikker for å bli lettere påvirket?

Nei, men jeg elsker å kjøre i mørket.

@Moonwalker Hvem er den kjekkeste mannen på kg? ✨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...