AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8381 Skrevet 4. september 2016 @Cyrus er du interessert i å få deg dame? Anonymkode: a8382...e4d
Lady Skrevet 4. september 2016 #8382 Skrevet 4. september 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Ja om du vil avtale å møtes så er jeg bare en pm unna 😉 Den har jeg ikke sett. Vet du hva den handler om? Ja, det er en skrekkfilm. 😊 @Cyrus Ble lott nysgjerrig på hva det mest ulovlige du har gjort er. Kan du gi et hint?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8383 Skrevet 4. september 2016 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Etter bare tre timer søvn etter vakten så var jeg ganske klar for å sove - helt til jeg la meg nå og er lys våken igjen. Den tidlige kvelden blir kanskje til en ulønnet nattevakt hjemme. Angående tråden har jeg ikke lest den, men tenker det finnes diverse alternativ for å løse det om hun trenger hjelp. er du vanligvis på julaften? Ja. Så da stiller jeg spm som det om pålegget. du dokumentarer, eller blir det litt for ofte for seriøst? Jeg tror på kombinasjoner av alt mulig, så har det i stødig fart utviklet seg. en troverdig løgner? Lever allerede med et mer søtt utseende, og kommer ganske så langt med det. Men vil en ikke ofte ha det en ikke har/er? @Lady har du barnetekke? Ja, det vil jeg si at jeg har 😃 @Moonwalker har du barn?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8384 Skrevet 4. september 2016 7 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg tror på kombinasjoner av alt mulig, så har det i stødig fart utviklet seg. @Cyrus er du en troverdig løgner? Jeg har løyet meg gjennom mesteparten av livet, så ja! For en tid tilbake bestemte jeg meg for at nok får være nok da, så nå nekter jeg å lyve. Jeg sier heller ingenting, selv om det heller ikke alltid kommer like heldig ut 😄 @Moonwalker Er du trøtt?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8385 Skrevet 4. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus er du interessert i å få deg dame? Anonymkode: a8382...e4d Dersom dama er en skikkelig bra dame og vi passer perfekt til hverandre så ja. Men jeg legger lista høyt, for jeg har det ganske så fint slik som dette 😄
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8386 Skrevet 4. september 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Ja, det er en skrekkfilm. 😊 @Cyrus Ble lott nysgjerrig på hva det mest ulovlige du har gjort er. Kan du gi et hint? Det dreier seg om penger. @Lady Blir du lett skremt av filmer?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8387 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Det dreier seg om penger. @Lady Blir du lett skremt av filmer? Nei, begynner nesten alltid bare å le av skrekkfilmer. Syns de blir mer komiske enn skumle. @Cyrus Har du en en skrekkfilm som faktisk er skummel å anbefale?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. september 2016 #8388 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue telt- eller storbyferie? Hahah, du skulle likt å sett meg på telttur. Jeg velger storbyferie. @Moonwalker Hvilken storby anbefaler du for min neste helgetur? Kom gjerne med tips til hva jeg kan finne på. 2 timer siden, Lady skrev: @EpleDrue Hvem skal du på date med? ☀️ Daten min vel! Hun er ikke kjendis, så du vet nok ikke hvem det er. @Lady Har du fått skille fra solen i dag? 2 timer siden, applestories skrev: @EpleDrue Spiser du mest hvitost eller brunost, og hva spiser du det på? Hvitost med syltetøy. For å spare deg for det spørsmålet; det går mest i jordbær eller bringebærsyltetøy! Spiser det på polarbrød, fordi jeg ble sldri voksen nok til å kjøpe eget brød. Føler jeg kaster mer brød enn hva jeg spiser. @applestories Kan du brette tacolefsa skikkelig? Eller er du som meg som mister halve innholdet ned på tallerken? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du rigget deg for landskampen nå? Nei, jeg tenkte det ble en veldig dårlig kamp fra Norges side, og det gidder jeg ikke se på. @Dr. A. Kula Ser du kampen?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8389 Skrevet 4. september 2016 (endret) Cyrus skrev (På 4.9.2016 den 22.39): @Moonwalker Er du trøtt? Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8390 Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Nei, begynner nesten alltid bare å le av skrekkfilmer. Syns de blir mer komiske enn skumle. @Cyrus Har du en en skrekkfilm som faktisk er skummel å anbefale? Jeg likte "the conjuring 2", men du spør feil mann her, jeg synes også at de fleste skrekkfilmer er mer morsomme enn skumle 😄 @Lady Skal du på jobb i morra?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8391 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Ja, nei, ja. Tror jeg er sånn rolig overtrøtt. I sted var det svært vondt å ha oppe øynene. Nå gjesper jeg bare innimellom. @Cyrus synest du det er skummelt å åpne opp om fortiden din til potensielle nye partnere? Aaaah.. utfordrende spørsmål 😄 Jeg er som sagt alltid ærlig, så den som spør får svar, men det er ikke noe jeg er veldig glad i å ta opp som tema 😄 @Moonwalker Spiller du noen instrumenter?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8392 Skrevet 4. september 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 4.9.2016 den 22.46): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker 1
Lady Skrevet 4. september 2016 #8393 Skrevet 4. september 2016 17 minutter siden, Moonwalker skrev: Ja, nei, ja. Tror jeg er sånn rolig overtrøtt. I sted var det svært vondt å ha oppe øynene. Nå gjesper jeg bare innimellom. ynest du det er skummelt å åpne opp om fortiden din til potensielle nye partnere? Ingen barn her. @Lady Hvor mange barn er ideelt for deg? En eller to 😊 @Moonwalker Saamme som tilbake
Lady Skrevet 4. september 2016 #8394 Skrevet 4. september 2016 20 minutter siden, EpleDrue skrev: Hahah, du skulle likt å sett meg på telttur. Jeg velger storbyferie anbefaler du for min neste helgetur? Kom gjerne med tips til hva jeg kan finne på. Daten min vel! Hun er ikke kjendis, så du vet nok ikke hvem det er. @Lady Har du fått skille fra solen i dag? Hvitost med syltetøy. For å spare deg for det spørsmålet; det går mest i jordbær eller bringebærsyltetøy! Spiser det på polarbrød, fordi jeg ble sldri voksen nok til å kjøpe eget brød. Føler jeg kaster mer brød enn Jaa 😃 Har fått en gyllen glød 👍🏻 @EpleDrue fineste landet du har vært i? ☀️
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8395 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Jacklost skrev: <...> @Dr. A. Kula Det var et nytt ord Betyr det hvor lang tid det tar å komme tilbake til normalen her? Anbefaler Blade filmene om du ikke har sett de @Jacklost Hvilket ord var nytt? Hadde noen skrivefeil i det innlegget så lurer på hvilket ord du refererer til. 52 minutter siden, applestories skrev: Jeg brukte det ofte for å finne navn og alder og bosted på folk, men inntekt og skatt hadde jeg ingen interesse av. Hadde nok ikke brukt det nå selv om man ikke så hvem som har sjekket, for jeg forstår det slik at man må logge inn med BankID og greier. For mye styr. De gamle ligger jo fortsatt ute, og der finner jeg noen ganger det jeg lurer på. @Dr. A. Kula Hva synes du om at listene lå åpent ute tidligere? Litt både og. Personlig gir jeg katta i om noen kan se mine tall, og synes det har en hensikt ift åpenhet. Det er viktig at det er åpenhet i samfunnet på så mange områder som mulig. Problemet er at menigmann ikke har god nok forståelse for tallene, og dermed oppstår misforståelser og dertil misunnelse. @applestories hvilket KG (hoved)forum sjekker du oftest? 43 minutter siden, Lady skrev: Ingen av delene. @Dr. A. Kula Hvordan liv lever du? Snakker vi VVV (Villa, Volvo, voffe), så er jeg ikke mye A4. Har noen A4 elementer dog (bolig, gift, barn), men mye i denne husholdningen er ikke hva du finner i gjennomsnittshusholdnongen. @Lady ser du er aktiv her nå, er det fordi det går bedre med deg nå, eller er det for å "glemme" det som ikke er så bra? 33 minutter siden, Moonwalker skrev: Etter bare tre timer søvn etter vakten så var jeg ganske klar for å sove - helt til jeg la meg nå og er lys våken igjen. Den tidlige kvelden blir kanskje til en ulønnet nattevakt hjemme. Angående tråden har jeg ikke lest den, men tenker det finnes diverse alternativ for å løse det om hun trenger hjelp. @Dr. A. Kula jobber du vanligvis på julaften? <...> Hender det blir 8/9-12/13/14, men pleier ikke være problem å slippe om jeg vil @Moonwalker om du må jobbe julaften, hvilken vakt er greiest og hvilken er verst? @Cyrus ble du fornærmet da du ikke fikk spørsmål tilbake sist? 19 minutter siden, EpleDrue skrev: <...> Nei, jeg tenkte det ble en veldig dårlig kamp fra Norges side, og det gidder jeg ikke se på. @Dr. A. Kula Ser du kampen? Så kampen, ja, men multitasking med KG oppdateringer. @EpleDrue synes du resultatet (0-3) var bedre eller verre enn forventet?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8396 Skrevet 4. september 2016 19 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg likte "the conjuring 2", men du spør feil mann her, jeg synes også at de fleste skrekkfilmer er mer morsomme enn skumle 😄 @Lady Skal du på jobb i morra? Ja 😫 @Cyrus Dine beste tips til å få sove?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8397 Skrevet 4. september 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Kan noen (muligens bare en) sanger på blokkfløyte, også deler av sanger på gitar og piano/orgel. Kunne også litt xylofon. Foreslo at det var fint i tillegg til gitar på en fremvisning, så fikk lære meg det slik at det ikke var 6 gitarer og ingenting annet men som du kanskje skjønner behersker jeg ingen skikkelige instrument skikkelig. @Cyrus hvilket instrument kunne du tenkt deg å lære neste? Piano @Moonwalker Favorittradiokanal?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8398 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @Cyrus ble du fornærmet da du ikke fikk spørsmål tilbake sist? Litt, men jeg er lett å overse så no hard feelings 😄 @Dr. A. Kula Hva jobber du med?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8399 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Ja 😫 @Cyrus Dine beste tips til å få sove? Blunk febrilsk med øynene i ett minutt, no shit det funker 😄 Prøv også å tenke på hvordan du puster, da glemmer du å tenke på andre ting som kan påvirke deg emosjonelt og bidra til å holde deg våken. @Lady Hva jobber du med?
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8400 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Litt, men jeg er lett å overse så no hard feelings 😄 @Dr. A. Kula Hva jobber du med? Sitter foran PC'en hele dagen. @Cyrus ikke alle som spiller instrumenter kan noter, kan du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå