Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nope :) Er det sol der du er idag, @Lady?

2) Såvidt me når jeg var ungdom, men har sovet greit etter at jeg ble voksen med unntak av det siste året. :)

Hvor lenge sov du etter å ha herjet på forumet i natt,

:pisk:

Men egentlig er jeg veldig fornøyd med dere. :blomst: I helgene holder dere faktisk et ganske greit tempo her inne, så da kan jeg sove om nettene med god samvittighet. :fnise: Ukedagene derimot..... :kjefte:

Jaaaa 😃☀️ Sitter ute i hagen og koser meg med salat og iste as we speak faktisk ☀️

@Zumo de Melocotón Er det sol hos deg? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Lady skrev:

Ingen 😃

@Cyrus Har du hatt sex i solarium? 

Solarium er fortsatt ikke krysset av lista 😄

@Lady har du?

Skrevet

@Cyrus mest kinky plassen du har hatt sex? 

Anonymkode: a8382...e4d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus mest kinky plassen du har hatt sex? 

Anonymkode: a8382...e4d

Deg igjen 😂

Bakerste rad på kino, med 15-20 andre folk i salen.

Du da?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
Den 3. september 2016 at 15.08, Cyrus skrev:

http://thewarriors.wikia.com/wiki/Cyrus

Jeg blir stadig like overrasket over at INGEN vet hvem dette er 😂

@Jacklost Hvilken karakter fikk du i sløyd?

Husker ikke :P

21 timer siden, Lady skrev:

Jeg har det ikke så bra om dagen. Ikke tenk på det. Jeg beklager for at jeg var avvisende.

@Jacklost Hva har du drevet med siden sist? ✨

Dumt at du ikke har det bra :( Jeg synes du er veldig hyggelig mot alle på kg, du virker som et godt og varmt menneske :hug:

@Cyrus Har du spilt spillet Warriors basert på filmen?

@Moonwalker Synes du det var litt creepy når jeg spurte det med om du viser bilde på pm?

@Klopp Er du fortsatt aktiv på kg?

@Lady Hva har du gjort på i sommer?

Endret av Jacklost
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
17 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Dette blir bare verre og verre, nylig kalte @Raven.WritingDesk meg "gammel og vis" i en annen tråd, men dette tar alt. :flau:

Spørsmålet ditt var hvor lenge jeg har vært med min kjære, og jeg presiserte også ved hvilken merkedag du tenkte på.. Giftemål er ikke da vi kom sammen, så litt slakk må du beregne på metallet.

Beviser hva? At hvem har rett? :klo: Joda, vi bruker sjarm-kontoen (min?). Kan jo ikke være for streng heller, risikere at du går lei og slutter i jobben (som trådte). Dådyrøyne funker fint, faktisk helt utmerket, og mye bedre enn forkastelige PPPP (pussy pics på PM)

@Zumo de Melocotón klarer du nå å finne frem rett valør, hvis ikke kan du bruke rå-tipset jeg ga @applestories med med å navigere med "videresend" pil i siteringsboksene. Da kan du se at du glemte å svare på forrige spørsmål!

@Raven.WritingDesk savner du at jeg ikke har dumpet oppi samme trådene som deg, for en god debatt? (Jeg gjør)

@applestories fikk du en ny opplevelse av KG etter rå-tipset mitt?

Altså, jeg vil ikke lenger klandres for den kommentaren. Jeg ba pent og pyntelig om unnskyldning, og for å være ærlig så er "gammel og vis" et av de  største kompliment jeg kan gi. I rette humør føler jeg megselv "gammel og vis", så det er jo noe jeg trakter etter å være selv 😊

Skrevet
10 minutter siden, Jacklost skrev:

@Cyrus Har du spilt spillet Warriors basert på filmen?

Jeg har vel lagt ned et tresifret antall timer i det spillet 😂

Har du prøvd det @Jacklost? Hva synes du i så fall?

Skrevet
23 minutter siden, Cyrus skrev:

Solarium er fortsatt ikke krysset av lista 😄

@Lady har du?

Nei 

@Cyrus Fortell om da du hadde sex bakerst i kinosalen?

14 minutter siden, Jacklost skrev:

Dumt at du ikke har det bra :( Jeg synes du er veldig hyggelig mot alle på kg, du virker som et godt og varmt menneske :hug:

Er du fortsatt aktiv på kg?

@Lady Hva har du gjort på i sommer?

Vært på Tjøme og i Bergen 😊☀️

@Jacklost Du da?

Skrevet
16 minutter siden, Lady skrev:

Nei 

@Cyrus Fortell om da du hadde sex bakerst i kinosalen?

Det blir ingen erotisk novelle på deg, men i grove trekk:

Vi var bare på kino fordi vi ikke hadde noe annet å gjøre. Filmen var dritkjedelig (en film med george clooney og Catherine zeta jones). Så da fikk jeg en blowjob, og hun hadde skjørt på seg så da var det enkelt å fortsette med andre ting 😄

@Lady Hvor gammel var du da du debuterte seksuelt?

Skrevet
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Det blir ingen erotisk novelle på deg, men i grove trekk:

Vi var bare på kino fordi vi ikke hadde noe annet å gjøre. Filmen var dritkjedelig (en film med george clooney og Catherine zeta jones). Så da fikk jeg en blowjob, og hun hadde skjørt på seg så da var det enkelt å fortsette med andre ting 😄

@Lady Hvor gammel var du da du debuterte seksuelt?

Men altså, merket ingen at dere hadde sex? 

Det er litt for privat til å svare "offentlig", men var i tenårene.

@Cyrus Hvordan er du som kjæreste? 

Skrevet
3 minutter siden, Lady skrev:

Men altså, merket ingen at dere hadde sex? 

Det er litt for privat til å svare "offentlig", men var i tenårene.

@Cyrus Hvordan er du som kjæreste? 

Trofast, lojal, omtenksom, flink til å gi komplimenter og fortelle hva jeg føler, ærlig.

@Lady Liker du berg og dalbaner?

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Trofast, lojal, omtenksom, flink til å gi komplimenter og fortelle hva jeg føler, ærlig.

@Lady Liker du berg og dalbaner?

Nei 

@Cyrus Skal du ut å bade i dag? ☀️

Skrevet
5 minutter siden, Lady skrev:

Nei 

@Cyrus Skal du ut å bade i dag? ☀️

Barna mine hater å bade i havet så det blir det nok dårlig med 😄

@Lady Hva slags dialekt snakker du?

Skrevet
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Barna mine hater å bade i havet så det blir det nok dårlig med 😄

@Lady Hva slags dialekt snakker du?

Bokmål 

@Cyrus du da? 😊

Skrevet

Bokmål 

@Cyrus du da? 😊

Haldensk 😄 Ikke så bredt heldigvis, da jeg ikke synes den typiske østfolddialekten er særlig pen å høre på 😅

@Lady Kunne du tenkt deg en kvelerslange som husdyr?

Skrevet

Haldensk 😄 Ikke så bredt heldigvis, da jeg ikke synes den typiske østfolddialekten er særlig pen å høre på 😅

@Lady Kunne du tenkt deg en kvelerslange som husdyr?

:fnise: 

Nei

@Cyrus Syns du damer som fikser veeeldig mye på utseende er pene? Fks Linni meister? 

Skrevet
7 minutter siden, Lady skrev:

:fnise: 

Nei

@Cyrus Syns du damer som fikser veeeldig mye på utseende er pene? Fks Linni meister? 

Dersom de også er pene under sminken så synes jeg det går helt fint, men linni meister synes jeg ikke er vakker verken med eller uten sminke 😄

@Lady Hvor lang tid bruker du foran speilet daglig?

Skrevet

Dersom de også er pene under sminken så synes jeg det går helt fint, men linni meister synes jeg ikke er vakker verken med eller uten sminke 😄

@Lady Hvor lang tid bruker du foran speilet daglig?

Jeg bruker helst en halvtime, men i ukedagene har jeg ofte dårlig tid så da har jeg ofte bare 15min til rådighet.

@Cyrus Nevn en norsk kjendis du syns er pen 

Skrevet

Jeg bruker helst en halvtime, men i ukedagene har jeg ofte dårlig tid så da har jeg ofte bare 15min til rådighet.

@Cyrus Nevn en norsk kjendis du syns er pen 

Du burde lært eksen min ett triks eller to 😂

Marion Ravn. Valget mitt kan selvsagt være smått påvirket av at hun hadde stemmen i Rapunzel og synger som en engel 😄

@Lady Hva er viktigst? At en mann er morsom og omgjengelig, eller at han er romantisk?

Gjest EpleDrue
Skrevet
3 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue hvilket rom bruker du mest i boligen din?

Tror det er veldig jevnt mellom soverommet og stuen. Er vel der jeg bruker mest tid når jeg først er hjemme. :)

@Moonwalker Pleier du å bytte bursdags/jule-gaver som du ikke liker, eller lar du det støve ned? 

3 timer siden, applestories skrev:

@EpleDrue Er det lenge til du har bursdag?

8 måneder til. God stund til. :P@applestories Har du vært solbrent i sommer? Har du noen gode råd for solbrenthet? 

@Lady Hvor får du lettest skille når du soler deg? @Silfen Tror du ungdommer som tar mye solarium får en skrukkete hud i voksen alder? @Mysticgirl Hvordan har du det om dagen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...