Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, hele familien. :P Føler du at du har fått utnyttet sommeren slik du hadde sett for deg, @applestories? Eller er det noe du enda ikke har fått gjort som du hadde planer om å gjøre i sommer?

Kommer meg ikke ut av sitatboksen.. Jeg skulle gjerne ha badet i sommer, det har jeg ikke fått gjort. Visste at det ikke ble noen ferie så hadde ingen store planer bortsett fra å nyte sommerværet de dagene det ikke regnet. Føler allikevel at vi har gått rett fra vår til høst i år.

@EpleDrue Dersom man skal tilbringe en dag eller to i Oslo men ikke vil gå på museum, hva ville du anbefalt å se eller gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
16 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenker Sean Connery er en god kandidat, ellers ville det vært artig å ha sett Helen Mirren i den rollen med de tvisten det kan gi. (ingen er noengang for gamle som Dracula)

@Jacklost hva er historien bak brukernavnet ditt?

Sean Connery som Dracula ville vært badass :biggrin:

Jacklost Yedmore var eller er brukernavnet mitt på Second Life. Det finnes en lengre versjon men den kan jeg gi en annen gang :)

@Cyrus Hvem er det på profilbildet ditt?

@Lady Hvordan har du det? Jeg vii beklage for hvordan jeg snakket til deg tidligere i år, jeg var barnslig og umodent og var urettferdig mot deg. Du er en veldig hyggelig bruker og du fortjente bedre. Var aldri sint på deg, var bare i dårlig humør og lot det gå ut over feil person

@Loki Laufeyson Har du vært på kg før?

@Dr. A. Kula Har du hørt om Second Life før?

Skrevet
10 minutter siden, Byjenta! skrev:

@Moonwalkerr: Hvilken årstid er din favoritt, og hvorfor?

Sommer, siden det er ferie- og badetid. Men så er våren også veldig fin - spesielt det tidspunktet når det har blitt så varmt at du kan begynne å gå i genser i stedet for jakke ute.

@Byjenta! Hva er det meste du har fått av kr når du har pantet flasker og bokser?

13 timer siden, EpleDrue skrev:

Etter rask tenking kommer jeg frem til 20 ulike land. :)@Moonwalker Hvilke tester og prøver må en bestå for å bli astronaut?

Nei, langt ifra. Hva bruker du til daglig av sminke, @Moonwalker?

1) mange tester. google it.

2) bare mascara til daglig. Så kjører jeg heller på til fest. Vinger og alt. 

@EpleDrue hvilke hudprodukter bruker du til daglig?

18 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Moonwalker unngår du å bake fløtekake på hundedagene?

Baker vel ikke akkurat bløtkake til vanlig, heller. Blir for søtt og mye krem. 

@Dr. A. Kula hva er din favorittkake?

16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva er det første du skal gjøre eller spise 1. desember, @Moonwalker?

Julemat. Julebord-sesongen starter jo da :nigo: Også sikkert se julekalendre på tv. 

@Zumo de Melocotón ser du ennå på julebarne-tv?

18 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg er oppvokst under trange kår, så den slags rikmannskost har jeg aldri erfart 😄

@Moonwalker Hva slags retter er det vanlig å bruke trøfler i?

Absolutt ingen aning. Ikke smakt det før. Innbiller meg at det funker til noe kjøtt av et slag.

@Cyrus eier du en onepiece?

18 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Moonwalker Om du var en av de utvalgte til å flytte til månen, hvordan hadde du stilt deg til det? Se for deg at dere har en gedigen boble.over dere, må gå rundt i sånn drakt konstant, ingen tilgang til alkohol, kjøtt, ris og snacks (kun egg, hermetikk bokser med.joika boller, poteter og gulrøtter). For å ha sex, må dere  desifineres først i en luke, overvåket og godkjennelse. Hadde fortsatt vært keen på sex?

Jeg får stille meg om og bli litt ekshibisjonist da. Skal mye til for å redusere lysten min, så jeg ville nok ennå vært keen om det var en fyr der jeg var interessert i. 

@Pjokkeline er du litt ekshibisjonist?

Anonymkode: f4ab7...358

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Jacklost skrev:

Jacklost Yedmore var eller er brukernavnet mitt på Second Life. Det finnes en lengre versjon men den kan jeg gi en annen gang :)

<...>

Har hørt om det, men aldri sett det eller spilt det. Er ikke det eksklusivt for xbox?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

<...>

Baker vel ikke akkurat bløtkake til vanlig, heller. Blir for søtt og mye krem. 

@Dr. A. Kula hva er din favorittkake?

<...>

Men du skjønte sammenhengen mellom dine egne spørsmål og mitt?

Har vel to favoritter, men den ene går under et veldig sært, eget navn, kun brukt av en mindre krets, og det egentlige navnet husker jeg aldri, så jeg får svare den andre: "verdens beste"/"kvæfjordskake"

@Moonwalker betyr det at du helst vil ha berlinerboller med syltetøy (:kvalm:) og Napoleonskake med eplemos (:kvalm:

Gjest Catalina Culès
Skrevet
46 minutter siden, Jacklost skrev:

@Cyrus Hvem er det på profilbildet ditt?

@Lady Hvordan har du det? Jeg vii beklage for hvordan jeg snakket til deg tidligere i år, jeg var barnslig og umodent og var urettferdig mot deg. Du er en veldig hyggelig bruker og du fortjente bedre. Var aldri sint på deg, var bare i dårlig humør og lot det gå ut over feil person

@Loki Laufeyson Har du vært på kg før?

Ja

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 3.9.2016 den 15.29):

Endret av annebanane
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen aning. Ikke smakt det før. Innbiller meg at det funker til noe kjøtt av et slag.

@Cyrus eier du en onepiece?

Nei, men det finnes et bilde av meg i en "spyro the dragon" one-piece som egentlig tilhørte en dame på 158cm. En litt tight fit kan du si 😂

@Moonwalker Poster du ofte som AB?

Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ja, det gjorde jeg.

Liker ikke berlinerboller, så da får det bli den napoleonskakeversjonen din. Off. Ville heller hatt Verdens beste. Det er en av mine favoritter også.

@Dr. A. Kula pleier du gjøre mer ut av søndagsmiddagen enn middagene resten av uken?

Ser jo at når noe kan tolkes forskjellig, så blir det det. Jeg mente om du da heller foretrakk disse versjonene fremfor de ordentlige versjonene med vaniljekrem (begge). (det stod et og i det spørsmålet og ikke eller)

Streber vel etter det, men ofte er det vanskelig å få til med barn med behov for transport til og fra treninger/kamper/turneringer/etc og familie som insisterer på kaffeselsker denne dagen (hadde det i det minste vært middag!). Så det har hendt det blir en "hverdagsmiddag" på søndagen. Lørdagsmiddagen er vel mer ulik hverdagen, sånn sett. Nå fikk jeg lyst på hønefrikassé (eller kylling må det jo bli, får jo ikke tak i høne lenger)

@Moonwalker beste søndagsmiddag hos deg?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Byjenta! Hva er det meste du har fått av kr når du har pantet flasker og bokser?

Hmmm......... tror det er litt over 100 ; kr... :)

Skrevet
3 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg har det ikke så bra om dagen. Ikke tenk på det. Jeg beklager for at jeg var avvisende.

@Jacklost Hva har du drevet med siden sist? ✨

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
19 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Når gjorde du noe ulovlig sist?

Jeg husker ikke. :ph34r: Litt usikker på om det betyr at jeg er spesielt lovlydig eller at jeg bare har skikkelig gullfisk-hukommelse. :a034:Eller kanskje det er resultatet av 13 timers hardt arbeid etter ufrivillig døgning. :bond:

Har du noen gode tips for å lindre såre muskler, @Cyrus?

9 timer siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Var du en av de som så for seg hus, mann, barn og stasjonsvogn da du var yngre?

Om jeg så for meg et A4-liv, mener du? :jepp: Jeg rakk egentlig aldri å tenke så veldig over det, for jeg gikk bortimot rett fra å være barn til å være i forhold. Levde jo lenge et slags A4-familieliv (så A4 det kan bli med meg :fnise:), og jeg hadde det kjempefint med det. Hadde nok gjort det enda om ikke "the strangest thing happened" og jeg følte behov for å endre på det. Hva som skjer fremover vil tiden vise. :closedeyes:

Ønsker du deg et A4-liv, @applestories?

9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Gull? Hvor gammel tror du jeg er? 

Hva med å ta i betraktning de andre opplysningene, Da ville vel du vært sånn ca 50-57 år gammel!

Du burde vite fra "Gjett ordet" at alle opplysningene i teksten er betydningsfulle.

@Zumo de Melocotón er det på tide å bidra med en oppgave i den nevnte tråden igjen?

Så jeg er ikke helt sløv enda, da. Ikke bare leser jeg, men jeg (i motsetning tilb ZdM) får med meg innholdet i det som skrives.

Skikkelig eldgammel! :Knegg: 

Altså, du sa jo at jeg ikke hadde begynt på skolen enda, så sølv kan det ikke være. Det er jo "bare" 25 år. Så... hvilket edelt metall er det vi snakker om når det hverken er sølv eller gull, @Dr. A. Kula

Heeeey! Jeg får med meg innholdet (og dette burde jo bevise det). Kan du ikke putte litt sånn småslurv på den "sjarmerende-kvoten", i og med at jeg faktisk har lest, svart på og produsert ganske enorme mengder spørsmål i denne tråden på relativt kort tid, @Dr. A. Kula? Pretty please? Funker dådyrøyne på deg, doc? :nigo:

5 timer siden, Byjenta! skrev:

@Zumo de Melocotón: Din største frykt? 

Det er fremdeles å miste noen jeg er glad i, eller å dø fra de jeg er glad i.

Hvordan ser ditt drømmebryllup ut, @Byjenta!?

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julemat. Julebord-sesongen starter jo da :nigo: Også sikkert se julekalendre på tv. 

@Zumo de Melocotón ser du ennå på julebarne-tv?

Nam! :spise:

Ja, det hender jeg gjør det ja. Men mest fordi det er tradisjon og kos enn at det faktisk er så gøy. Prøvde å se Jul i Skomakergata og lignende et par år, oh my the nostalgia, men fytti så kjedelig det var å følge med på det nå. :veslejenta: Er det flere som husker det der hotellet med nøkler og krystallkuler? Eller vertshus var det. Det var faktisk sånn passe ok å følge litt med på i fjor. Og så liker jeg jo disse rød- og blånissene da, selv om de kom lenge etter min barnetv-tid. :fnise:

Hvilke julekalender-barneTV ser du på, om du ser på noen, @Moonwalker?

Henger du med fortsatt @Mysticgirl? Gleder du deg til jul?

Føler du at du har fått noe sommerfeeling i år, @Jacklost, eller ble du like overrasket som meg over hvor fort den kom og forsvant igjen?

Ikke kjekt å høre at du har det tøft, @Lady. :blomst:Er det noe som likevel klarer å muntre deg opp om dagene?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
24 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg husker ikke. :ph34r: Litt usikker på om det betyr at jeg er spesielt lovlydig eller at jeg bare har skikkelig gullfisk-hukommelse. :a034:Eller kanskje det er resultatet av 13 timers hardt arbeid etter ufrivillig døgning. :bond:

Har du noen gode tips for å lindre såre muskler, @Cyrus?

Isbading! Bare å fylle badekaret 😄

Liker du popcorn med sjokoladetrekk @Zumo de Melocotón?

Skrevet
29 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ønsker du deg et A4-liv, @applestories?

Enkelte deler ved det hadde vært fint, men jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde fått det til å fungere. Skjønner ikke engang hvordan jeg skal klare å bo sammen med noen, eller at noen skal ønske å bo sammen med meg. Aldri bodd sammen med en kjæreste og gruer meg. Men samtidig håper jeg jo at det skjer en gang!

Skrevet
18 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Siteringstull.

26 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Skikkelig eldgammel! :Knegg: 

Altså, du sa jo at jeg ikke hadde begynt på skolen enda, så sølv kan det ikke være. Det er jo "bare" 25 år. Så... hvilket edelt metall er det vi snakker om når det hverken er sølv eller gull, @Dr. A. Kula

Heeeey! Jeg får med meg innholdet (og dette burde jo bevise det). Kan du ikke putte litt sånn småslurv på den "sjarmerende-kvoten", i og med at jeg faktisk har lest, svart på og produsert ganske enorme mengder spørsmål i denne tråden på relativt kort tid, @Dr. A. Kula? Pretty please? Funker dådyrøyne på deg, doc? :nigo:

<...>

Dette blir bare verre og verre, nylig kalte @Raven.WritingDesk meg "gammel og vis" i en annen tråd, men dette tar alt. :flau:

Spørsmålet ditt var hvor lenge jeg har vært med min kjære, og jeg presiserte også ved hvilken merkedag du tenkte på.. Giftemål er ikke da vi kom sammen, så litt slakk må du beregne på metallet.

Beviser hva? At hvem har rett? :klo: Joda, vi bruker sjarm-kontoen (min?). Kan jo ikke være for streng heller, risikere at du går lei og slutter i jobben (som trådte). Dådyrøyne funker fint, faktisk helt utmerket, og mye bedre enn forkastelige PPPP (pussy pics på PM)

@Zumo de Melocotón klarer du nå å finne frem rett valør, hvis ikke kan du bruke rå-tipset jeg ga @applestories med med å navigere med "videresend" pil i siteringsboksene. Da kan du se at du glemte å svare på forrige spørsmål!

@Raven.WritingDesk savner du at jeg ikke har dumpet oppi samme trådene som deg, for en god debatt? (Jeg gjør)

@applestories fikk du en ny opplevelse av KG etter rå-tipset mitt?

Skrevet
49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvordan ser ditt drømmebryllup ut, @Byjenta!?

Det er med min kjære samboer selvfølgelig. En nydelig brudekjole, håret og sminken ordnet hos frisør og sminkør. Jeg vil gifte meg i kirke, ta bilder på et nydelig sted. Og ha selskapet på et fint lokalet med alle i familien og venner. Et stort bryllup vil jeg ha, med god mat, drikke, musikk og kos. :)

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, EpleDrue skrev:

Etter rask tenking kommer jeg frem til 20 ulike land. :)@Moonwalker Hvilke tester og prøver må en bestå for å bli astronaut?

Siden du spør om så mye får du en rask oppsummering. Kjenner deg ikke særlig godt, siden jeg ikke orker lese de lange svarene dine. Hehe 😁 Nei, vil bo på land. Hadde blitt sjøsyk av det der. Det der skrev du på tirsdag, nå er det lørdag. Gått veldig fint uten ferskenbilder! Holder meg unna Biola denne uken, visste du at den gir akutt diaré? 

Håper svarene var som du ønsket! Synes du jeg har vært slem mot deg  lenge nok nå, @Zumo de Melocotón?

Nei, langt ifra. Hva bruker du til daglig av sminke, @Moonwalker?

Kan jeg si min egen? Eller er jeg egoist da? Liker vestlandsk veldig godt! :) Klarer du å nevne fem ting du ser frem til i høst, @calavi

@Teriyaki Er du redd edderkopper? @Lady Kan du gå i spagat? @minister-mio Liker du karaoke? 

Nei.

@EpleDrue Hvor blir det av bilde du lovet meg?

Skrevet
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ikke kjekt å høre at du har det tøft, @Lady. :blomst:Er det noe som likevel klarer å muntre deg opp om dagene?

Ja, men ikke alltid. Noen ganger opplever man mye vondt på engang.

@Zumo de Melocotón Fortell tre ting om deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...