Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Dr. A. Kula Nevn en fritidsaktivitet /hobby, som du kunne ha holdt på med i fulltid, og tjent på, så du aldri tenkte å jobbe igjen 

<...>

Spiller jo ⚽ når anledningen byr seg. "Litt" bedre og jeg kunne pensjonert meg snart. :nigo::ninja:

Godt du var kjapp nå, du ble nesten skyldig to spørsmål.:sjokk:

@Pjokkeline siden 💼 har vært tema her i det siste, og du har vært fordypet i erotikkens litteratur, må jeg bare spørre: Har du en slik slynge hengende i taket eller står det på ønskelisten (til bryllupet!)?

@Zumo de Melocotón, mulig jeg glemte spørsmål til deg, så her kommer er. Blir du snart lei av alle spørsmålene om dater, når du så mange ganger har skrevet at du mangler (reell) erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Sånn generelt: den stille og mystiske. I min gjeng: gledesspreder, leder, rådgiver, og samtidig den rolige.

@Cyrus liker du trøfler?

Når du stiller slike spm så blir du sløv, ja. 

@Dr. A. Kula vet du hvordan du tolker primstaven og hva alle tegn betyr?

Sløve meg, her klaget jeg på pjokkis og så glemmer jeg ting selv. Ikke bare selv på spørsmålsstillingen, men enda verre på besvarelsene.

Delvis og nei. Kan noen tegn, men mener det er en bruksanvisning i esken. 

@Moonwalker unngår du å bake fløtekake på hundedagene?

Gjest anonym2233
Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

Neh..

@Pjokkeline Hvem har finest bart? Tom Selleck, eller Nick Offerman?

Ai  nåws ju did!  

De har lik bart jo, men hmmm.. Tom Sellecks var ikke like hårete som Nick Offerman sin :bond:

@Cyrus Driver du og vurderer sen slaga bart?! 

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Spiller jo ⚽ når anledningen byr seg. "Litt" bedre og jeg kunne pensjonert meg snart. :nigo::ninja:

Godt du var kjapp nå, du ble nesten skyldig to spørsmål.:sjokk:

@Pjokkeline siden 💼 har vært tema her i det siste, og du har vært fordypet i erotikkens litteratur, må jeg bare spørre: Har du en slik slynge hengende i taket eller står det på ønskelisten (til bryllupet!)?

Hvorfor holde på med fotball som gir deg vonde knær? :bond:

Haha, liker måten du starter spørsmålet ditt på :fnise: Ingen slik hengende slynge hjemme før øyeblikket, eller på ønskelisten, men kan innrømme at jeg liker tanken, og syns det er veldig pirrende ;) Jeg hadde ikke sagt nei, om mulighet kom :)

@Dr. A. Kula Hvordan er dine tanker rundt den slike seksuelle preferanser? Kanskje ikke fysisk smerte, men låse seg fast/slyng... Osv? 

Skrevet
3 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Ai  nåws ju did!  

De har lik bart jo, men hmmm.. Tom Sellecks var ikke like hårete som Nick Offerman sin :bond:

Hvorfor holde på med fotball som gir deg vonde knær? :bond:

Haha, liker måten du starter spørsmålet ditt på :fnise: Ingen slik hengende slynge hjemme før øyeblikket, eller på ønskelisten, men kan innrømme at jeg liker tanken, og syns det er veldig pirrende ;) Jeg hadde ikke sagt nei, om mulighet kom :)

@Dr. A. Kula Hvordan er dine tanker rundt den slike seksuelle preferanser? Kanskje ikke fysisk smerte, men låse seg fast/slyng... Osv? 

Må nok ha diverse støttebandasjer etc når jeg spiller ⚽,  så skjønner bekymringen din. Men gleden av aktiviteten overgår det negative (enn så lenge).

Det er bare fantasien som setter grenser... på ordbruken.

Jeg er tolerant overfor preferanser og tanker som ikke nødvendigvis sammenfaller med egne erfaringer. Og er åpen for å utvide horisonten i praksis.

@Pjokkeline har du fått sett noen av filmene jeg har tipset deg om i denne tråden ("Top Secret", "Brudens far" 1&2)?

Skrevet
20 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Ai  nåws ju did!  

Neh..

Jeg har ikke planlagt sen slaga bart. Men man vet jo aldri hva jeg finner på når skjegget skal bort.

@Pjokkeline Har du hatt skikkelig kort hår noen gang?

Gjest Jacklost
Skrevet

@Dr. A. Kula Er du fan av vampyr filmer/serier? Eventuelt Christopher Lee som jeg antar er han på profilbildet ditt? :)

@Fox Mulder Sett noen nye serier de siste månedene som du har likt?

@ElizabethTaylor Hvordan har du hatt det de siste månedene? Så mens jeg var vekke at du slettet deg men kom tilbake, jeg er veldig glad for at du kom tilbake fordi du er en av mine favoritt brukere :)

@Cartman Er du egentlig fan av Southpark?

@Fotballflue Vil egentlig bare gratulere deg med dagen på overstått :) Og håper bursdagen din ble fin og koselig :)

Skrevet
18 minutter siden, Jacklost skrev:

@Dr. A. Kula Er du fan av vampyr filmer/serier? Eventuelt Christopher Lee som jeg antar er han på profilbildet ditt? :)

<...>

Kan svare bekreftende til begge dine spørrende antakelser. 

Om du blar litt tilbake i tråden her kan du finne flere svar gitt på spørsmål om vampyrer.

@Jacklost du regnes for å være blant legendene her på forumet, hva fikk deg egentlig til å opprette bruker her (første gang)? 

Gjest anonym2233
Skrevet
47 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Må nok ha diverse støttebandasjer etc når jeg spiller ⚽,  så skjønner bekymringen din. Men gleden av aktiviteten overgår det negative (enn så lenge).

Det er bare fantasien som setter grenser... på ordbruken.

Jeg er tolerant overfor preferanser og tanker som ikke nødvendigvis sammenfaller med egne erfaringer. Og er åpen for å utvide horisonten i praksis.

@Pjokkeline har du fått sett noen av filmene jeg har tipset deg om i denne tråden ("Top Secret", "Brudens far" 1&2)?

Top secret begynte jeg å se på, men ble fort skrudd av 🙈 Syntes ikke noe om den, og brudens far 1, Skal jeg nemlig se imorgen  :D Har som nevnt i tråden, vært veldig opphengt i disse bøkene :P

@Dr. A. Kula Tror du jeg sitter og planlegge bryllup allerede ? :fnise:

38 minutter siden, Cyrus skrev:

Neh..

Jeg har ikke planlagt sen slaga bart. Men man vet jo aldri hva jeg finner på når skjegget skal bort.

@Pjokkeline Har du hatt skikkelig kort hår noen gang?

Herregud, for noen leif... Mente selvfølgelig *den slags* 🙈 

Jeg har hatt så kort som til ørene (ned til øreflipper) og lugg :) Barneskolen.. 

@Cyrus Har du flere cover låter på lur? 

Skrevet
23 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ser ut til at vi har mye til felles i humoren der, med et stort unntak angående Monty Python. Jeg digger den humoren, men så har jeg sett mye av det også.

Liker absolutt TKFN, men det er også ganske avhengig av de faste personene. Likte det bedre før.

@applestories visste du at TKFN er en "kopi" av Saturday Night Live"? Og at KLM sin NyNytt er inspirert av MP?

Om du ikke liker MP, liker du da heller ikke KLM? Og hva med Saturday Night Live? 

Bonusspørsmål: Siden du liker QI, har du sett "Brille" og trukket paralleller?

KLM og Torsdag kveld skjønner jeg helt hvorfor folk finner morsomt. NyNytt måtte jeg lete frem et klipp for å se hva var, og det er nok ikke helt min humor, nei. Det blir jo samme greia med SNL, men det er litt bedre enn de norske.

Men Brille har jeg sett, og likte det bedre før de byttet kanal selv om man kanskje ikke egentlig merker så stor forskjell. Liker QI mye bedre, men det har nok veldig med deltagerne å gjøre. Man blir jo bare glad i Steven Fry og alle påfunnene hans. Liker eksperimentene hans, eller når han får prøve seg på magi :) 

@Dr. A. Kula Har du lest Drakula av Bram Stoker?

9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvor mye vil du si at du leser i løpet av en vanlig uke, @applestories? (Og jeg så det andre spørsmålet ditt ang. alder, forresten. Nei, du er ikke gammel! 31 år er en superflott alder. Nyt det!) :klem1:

Det er så forskjellig fra måned til måned at jeg kan ikke gi noe helt godt svar der. Jeg kan lese et par bøker på en uke, så er det full stopp i lesingen i en måned. Leser vanligvis mest om sommeren når jeg kan sitte ute, men i år har jeg ikke hatt ferie så det har bare blitt noen få bøker.

@Zumo de Melocotón Hva har vært din favorittalder så langt?

1 time siden, Pjokkeline skrev:

@applestories Blir du fristet til å legge igjen en flåsete svar i en ellers seriøs tråd? 

Ja! Tenker ofte på den der "Tråden for flåsete svar"-tråden, men prøver å være snill og grei og alt det der. Men av og til så glipper det, må innrømme det :P

@Pjokkeline Har du noen gang gått et helt døgn uten å se et annet menneske?

Gjest anonym2233
Skrevet
6 minutter siden, applestories skrev:

Ja! Tenker ofte på den der "Tråden for flåsete svar"-tråden, men prøver å være snill og grei og alt det der. Men av og til så glipper det, må innrømme det :P

Hihi, jeg også :fnise: Har til ennå Ikke lagt igjen noen flåsete svar, men hender at jeg flirer litt for meg selv :P Mem, det kribler veldig i fingrene inni mellom! 

@Pjokkeline Har du noen gang gått et helt døgn uten å se et annet menneske?

Ja, det har jeg! 

@applestories Stiller deg det samme spørsmålet tilbake. Ett til: Blir du litt freaket ut, eller syns du ser er helt greit? 

Skrevet
3 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Ja, det har jeg! 

@applestories Stiller deg det samme spørsmålet tilbake. Ett til: Blir du litt freaket ut, eller syns du ser er helt greit? 

Lurte på om det var mulig, så da prøvde jeg, og det gikk! Var litt rart da, har visst mer behov for mennesker rundt meg enn jeg egentlig har trodd.

Skrevet
15 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Herregud, for noen leif... Mente selvfølgelig *den slags* 🙈 

Jeg har hatt så kort som til ørene (ned til øreflipper) og lugg :) Barneskolen.. 

@Cyrus Har du flere cover låter på lur? 

Ja da var du nok søt tenker jeg.

Jeg har alltid noen cover-låter på lur, men det får da være måte på eksponering.

@Pjokkeline Dersom en dame har skikkelig bart, klarer du å stirre på noe som helst annet når du prater med henne?

Gjest Jacklost
Skrevet
13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kan svare bekreftende til begge dine spørrende antakelser. 

Om du blar litt tilbake i tråden her kan du finne flere svar gitt på spørsmål om vampyrer.

@Jacklost du regnes for å være blant legendene her på forumet, hva fikk deg egentlig til å opprette bruker her (første gang)? 

Oi er jeg blitt en legende på kg? O: Hehe :)

Nei skal være helg ærlig, jeg hadde akkurat blitt utestengt fra diskusjon.no (Faktisk første gangen noensinne jeg var blitt utestengt fra et forum) 11 februar tror jeg det var i 2014 så lagde jeg meg en bruker her fordi ei på Hotel Cæsar forumet (Måtte det hvile i fred) snakket godt om kvinneguiden og sa også at de trenger noen haner blant hønsene :P Hehe, hyggelig dame :)

Dette var noen måneder før det med utestengelsen og når det skjedde så lagde jeg en bruker her for å ha en plass å henge på mens jeg venta på å komme tilbake til diskusjon. Var ganske trøblete når jeg først ble medlem her men etterhvert så ble jeg veldig glad i kg og mista all interessen for diskusjon. Så nå er dette forumet mitt :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle lagd en vampyr eller Dracula film hvem ville du castet for hovedrollen?

Skrevet
12 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Top secret begynte jeg å se på, men ble fort skrudd av 🙈 Syntes ikke noe om den, og brudens far 1, Skal jeg nemlig se imorgen  :D Har som nevnt i tråden, vært veldig opphengt i disse bøkene :P

@Dr. A. Kula Tror du jeg sitter og planlegge bryllup allerede ? :fnise:

<...>

Fort skrudd av? Er du skrudd? Eller har du bare av da du så (startet å se) filmen?

Pjokkis, hvor langt (kort) ut i filmen skrudde du av?

11 minutter siden, applestories skrev:

KLM og Torsdag kveld skjønner jeg helt hvorfor folk finner morsomt. NyNytt måtte jeg lete frem et klipp for å se hva var, og det er nok ikke helt min humor, nei. Det blir jo samme greia med SNL, men det er litt bedre enn de norske.

Men Brille har jeg sett, og likte det bedre før de byttet kanal selv om man kanskje ikke egentlig merker så stor forskjell. Liker QI mye bedre, men det har nok veldig med deltagerne å gjøre. Man blir jo bare glad i Steven Fry og alle påfunnene hans. Liker eksperimentene hans, eller når han får prøve seg på magi :) 

@Dr. A. Kula Har du lest Drakula av Bram Stoker?

<...>

Skjønner helt, eller skulle det stått en ikke mellom der.  Litt uvant måte å skrive på og sett i sammenheng med resten mistenker jeg at det mangler et fornektelse ord i første setningen?

Er helt enig med deg angående Brillevs vs QI. Stephen Fry ruler!

Ble litt usikker om jeg faktisk har lest boken, må i så fall være i min ungdom, men filmen har jeg definitivt sett (med Gary Oldville som meg)

@applestories siden du liker engelsk humor og leser bøker (også engelske?), har du et forhold til tallet 42? (for utfyllende referanse se mitt tidligere spørsmål til Rainstorm)

10 minutter siden, Jacklost skrev:

Oi er jeg blitt en legende på kg? O: Hehe :)

Nei skal være helg ærlig, jeg hadde akkurat blitt utestengt fra diskusjon.no (Faktisk første gangen noensinne jeg var blitt utestengt fra et forum) 11 februar tror jeg det var i 2014 så lagde jeg meg en bruker her fordi ei på Hotel Cæsar forumet (Måtte det hvile i fred) snakket godt om kvinneguiden og sa også at de trenger noen haner blant hønsene :P Hehe, hyggelig dame :)

Dette var noen måneder før det med utestengelsen og når det skjedde så lagde jeg en bruker her for å ha en plass å henge på mens jeg venta på å komme tilbake til diskusjon. Var ganske trøblete når jeg først ble medlem her men etterhvert så ble jeg veldig glad i kg og mista all interessen for diskusjon. Så nå er dette forumet mitt :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle lagd en vampyr eller Dracula film hvem ville du castet for hovedrollen?

Tenker Sean Connery er en god kandidat, ellers ville det vært artig å ha sett Helen Mirren i den rollen med de tvisten det kan gi. (ingen er noengang for gamle som Dracula)

@Jacklost hva er historien bak brukernavnet ditt?

Gjest anonym2233
Skrevet
30 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja da var du nok søt tenker jeg.

Jeg har alltid noen cover-låter på lur, men det får da være måte på eksponering.

@Pjokkeline Dersom en dame har skikkelig bart, klarer du å stirre på noe som helst annet når du prater med henne?

Tja, jeg vil nok ikke påstå det selv :hihi: Men hyggelig å se tilbake på bilder fra barndommen :)

Hmmm, jeg skal innrømme at jeg hadde lagt merke til det, og kanskje hatr litt problemer med å ikke se. Samtidig så har jeg gjennom tiden møtt og hilst på både menn og damer, som kanskje ikke ser ut som deg og meg, og har noen synlige hemninger. 

Når er er sagt, så har jeg såpass forståelse for slikt at jeg hadde ikke hengt meg opp i det, eller behandlet noe særlig annerledes. :)

@Cyrus Hvordan er dine tanker rundt det? 

@Dr. A. Kula Ser at jeg formulerte meg litt feil der. Jeg slo av filmen (sånn før den startet til og med), sånn etter 10min. :fnise: Det var rett og slett ikke min type film 🙈 

@Dr. A. Kula Går det greit om jeg ikke stiller flere spørsmål nå? *sitter og ser på film, og straks leggetid før jobb imorgen* 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
10 timer siden, Cyrus skrev:

Hva mener du? Er det ikke DETTE som er jobben din?

Hvor mange m-kuler får du plass til i munnen @Zumo de Melocotón?

Ååååja, det glemte jeg! :fnise: Men jeg har jo minst en jobb til da, og den fikk jeg ikke sykemelding for... *mumle*

Aldri forsøkt. Får føre det også på listen over ting jeg skal putte i munnen i nærmeste fremtid. :ler2:

Har du gjort et forsøk på auberginen, eller @Cyrus? Kjenner jeg er skikkelig spent på den.

10 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón følger du "reglene" om å ikke konsumerer juleprodukter før 1. desember?

Det hender jeg jukser litt med kakemenn og den slags, men ifjor klarte jeg å vente helt til 1. desember! :hoppendeglad:

Hva er det første du skal gjøre eller spise 1. desember, @Moonwalker?

9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Zumo de Melocotón og Moonwalker: synes dere jeg begynner å bli sløv i spørsmålsstillingen?

Ja! :fnise:

Er det kreativiteten det skorter på, eller har du behov for en sykemelding du også, @Dr. A. Kula?

4 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Zumo de Melocotón, it's official! I love you:hjerter_rundt:

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :bolledeig: (Hva har jeg gjort for å fortjene denne superherlige erklæringen??!)  Såklart lovver jeg deg også, fineste Pjokkis! :hjerter: :strix:

4 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Zumo de Melocotón Fortell om den kleineste daten du har vært med på! 

Hallå??! Datespørsmål igjen?? :fnise: Ok, jeg kan fortelle om en skikkelig klein forholdsdate jeg var på. Vi snakker SKIKKELIG klein. Å fy fader, den sitter som spikret i minnet. Vi skulle spise på en finere restaurant, gå på stand-up show etterpå og så dra hjem og fortsette kvelden der. :nigo: Legg vekt på skulle.....  Jeg har en matvaregreie som jeg absolutt ikke tåler, av typen som slår ut på magen med mildt sagt mindre pene symptomer. Dette er noe jeg pleier å informere kjøkkenet om når jeg spiser ute, men akkurat denne gangen skjedde det en misforståelse når beskjeden skulle viderebringes fra servitør til kjøkken. Vi spiste maten, og det var koselig som bare det. Type candlelight-dinner og skikkelig klissete romantisk, vet dere... :rodmer: 

Helt til omtrent 25 minutter etter at maten var inntatt. Å inni H*.......... :sjokkbla: Helt akutt fikk jeg ekstremt vondt i magen, svetten begynte å sile, magen min begynte å lage ulyder og jeg måtte bare LØPE mot doen. Den var selvfølgelig helt på andre siden av lokalet, og jeg tror ikke en eneste person i det lokalet unngikk å få med seg mitt likbleke, klamme og innbitte ansikt der jeg sprintet avgårde mellom bordene. Helt til jeg ENDELIG nådde døren....................og oppdaget at den var låst! :sjokk:

Jeg hadde IKKE tid til å vente, så jeg løp videre ut av restauranten, ut av bygningen og hele veien over en svæææær åpen plass med masse folk for å finne nærmeste offentlige toalett. Mannen kom løpende etter og var livredd for at jeg ville besvime på veien (det har skjedd før når jeg har spist den matvaren...) og glemte helt at vi egentlig var på restaurant og ikke hadde betalt for maten enda. Etter han igjen kom servitøren løpende og ropte sint etter oss, fordi han trodde at vi stakk av fra regningen. Og så var det folkemengden da, som stod helt som i sjokk og antageligvis lurte på om de faktisk var vitne til noe kriminelt og om de burde ha stanset oss. Uendelig glad for at de ikke prøvde på det! :blush:

Jeg nådde til slutt frem til toalettet og løp rett forbi køen og inn på doen. Men det var jo fullt av folk rett utenfor døren og jeg ropte fortvilet at HER BLIR DET OPPTATT EN STUND, SÅ DET ER SIKKERT BEST Å FINNE EN ANNEN DO og døde litt innvendig på alle måter den neste halvtimen. Når jeg endelig kom ut igjen var køen forduftet forlengst, mannen hadde heldigvis fått ordnet opp med restauranten og vi droppet stand-upen (nok "humor" for en kveld...) og dro hjem. WORST DATE EVER!! :flau:

Heldigvis endte kvelden med at han tørket mine kjempeflaue tårer, fikk meg til å le høyt og lenge av det som hadde skjedd og så ble vi sittende ute på terrassen og kikke på nattehimmelen mens magen fikk tid til å roe seg helt igjen. Det ble liksom ikke så mye mer den kvelden... :Knegg:

Vil du fortelle om en gang du ble skikkelig flau, @Pjokkeline?

4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Zumo de Melocotón, mulig jeg glemte spørsmål til deg, så her kommer er. Blir du snart lei av alle spørsmålene om dater, når du så mange ganger har skrevet at du mangler (reell) erfaring?

Ja. :fnise: Folk er tydeligvis ganske opptatt av date-greiene mine. Men nå har jeg slått skikkelig på stortromma og fortalt om den absolutt kleineste av de alle (selv om den var in-relationship) og håper det roer nysgjerrigheten på den fronten på en stund. :ler:

Hvor mange dater utenom forhold har du vært på, @Dr. A. Kula? Savner du date-periodene?

2 timer siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Hva har vært din favorittalder så langt?

Alle aldre har jo sin sjarm, men jeg likte veldig godt årene mellom 25-30. Så da sier jeg... 26?!

Merker du noe til 30-års krisen, @applestories?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Tja, jeg vil nok ikke påstå det selv :hihi: Men hyggelig å se tilbake på bilder fra barndommen :)

Hmmm, jeg skal innrømme at jeg hadde lagt merke til det, og kanskje hatr litt problemer med å ikke se. Samtidig så har jeg gjennom tiden møtt og hilst på både menn og damer, som kanskje ikke ser ut som deg og meg, og har noen synlige hemninger. 

Når er er sagt, så har jeg såpass forståelse for slikt at jeg hadde ikke hengt meg opp i det, eller behandlet noe særlig annerledes. :)

@Cyrus Hvordan er dine tanker rundt det? 

Ymtet du nettopp frempå at du og jeg ikke har noen synlige hemninger?? Snakk for deg sjæl ass. Jeg må barbere mellom øyenbrynene mine minst hver 3. dag om jeg ikke skal se ut som tvillingbroren til Helga Pataki.

Den første leieboeren min var en 22år gammel jente med skikkelig, og da mener jeg skikkelig bart! Hun var søt, men jeg slet veldig med å ikke la blikket vandre ned på overleppenivå når jeg pratet med henne.

@Pjokkeline Er manbun på vei ut?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ååååja, det glemte jeg! :fnise: Men jeg har jo minst en jobb til da, og den fikk jeg ikke sykemelding for... *mumle*

Aldri forsøkt. Får føre det også på listen over ting jeg skal putte i munnen i nærmeste fremtid. :ler2:

Har du gjort et forsøk på auberginen, eller @Cyrus? Kjenner jeg er skikkelig spent på den.

Nå ble det jo ikke noe mer med hun transsexuelle, så da trenger jeg heller ikke trene på blowjobskillza :P, jeg slet jo dessuten nok med agurken :fnise:

@Zumo de Melocotón Hvor langt ut i spagaten kommer du?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Nå ble det jo ikke noe mer med hun transsexuelle, så da trenger jeg heller ikke trene på blowjobskillza :P, jeg slet jo dessuten nok med agurken :fnise:

@Zumo de Melocotón Hvor langt ut i spagaten kommer du?

Helt ut i begge om jeg varmer opp litt. Jeg er ganske myk. :fnise:

Du da, @Cyrus?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Helt ut i begge om jeg varmer opp litt. Jeg er ganske myk. :fnise:

Du da, @Cyrus?

:hakeslepp:

Jeg klarer vel en 90 graders vinkel mellom beina :ler: Jeg er ganske stiv. :fnise:

@Zumo de Melocotón Har du enkel eller dobbel dyne i senga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...