annebanane Skrevet 30. august 2016 #8061 Skrevet 30. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 30.8.2016 den 23.36): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 30. august 2016 #8062 Skrevet 30. august 2016 14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Eeeeeh, det vil jeg ikke tenke på. Jeg så @Katten.2.0 i kjole og det var mer enn nok. Liker du å kle deg i dameklær, @Cyrus? Hvorfor har ikke jeg fått med meg det?? Jeg kan ikke si jeg lyster etter å gjøre det, men samtidig er det lenge siden sist, så det hadde kanskje vært gøy å prøve igjen 😄 Har du noen klær som du tror kan passe til meg?
Gjest Ajax Skrevet 30. august 2016 #8063 Skrevet 30. august 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: 122 likes-greier. @ Om de ikke viste det på tv. Har ikke så lyst å være på TV igjen & @Cyrus tror dere at det å vokse opp i et veldig rent hjem (med svært gode hygienerutiner) skaper allergier hos flere barn? Det blir rett og slett spennende å se. Jeg har det sånn passe rent og pent (støvsuger 3 ganger ukentlig og vasker hver fredag), og foreløpig har ingen av mine barn fått noen allergier 😄 @Moonwalker Hva gjorde du sist gang du var på TV?
annebanane Skrevet 30. august 2016 #8064 Skrevet 30. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 30.8.2016 den 23.55): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 30. august 2016 #8065 Skrevet 30. august 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Støvsuger 3 ganger i uken?! @Cyrus har du en hund eller noe siden du støvsuger så ofte? Sist jeg var sånn skikkelig på tv måtte jeg synge live. Lite morro. I etterkant har jeg holdt meg i publikum. Nei, jeg har 2 barn og en katt, også spiser jeg uhorvelige mengder knekkebrød og riskaker 😂 Men også livesynging som er så moro da 🙄 @Moonwalker Er jeg oversentimental når jeg nekter å klippe av et armbånd datteren min fingerheklet til meg. Til tross for at et titalls svette treningsøkter nå har gitt armbåndet odøren av sjældaua moskus?
annebanane Skrevet 30. august 2016 #8066 Skrevet 30. august 2016 (endret) . Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 30. august 2016 #8067 Skrevet 30. august 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Livesynging er ikke morro når du må både "rappe" og synge en helt grusom greie lagd av oss teksten sitter enda fast Ja, det er du. Du kan ta vare på det armbåndet på flere måter. F.eks. i en ramme slik som mange gjør med festivalbånd. Eller et fotoalbum. Og andre greier. @Cyrus gråt du under fødslene til barna dine? Under fødselen var jeg kald som en fisk, men etter fødselen (hvertfall den første) så gråt jeg en liten skvett gledestårer over den lille jenta som lå og tittet på meg med store kongeblå øyne. Den følelsen man får når man innser at man er villig til å gjøre hva som helst for et annet menneske 😍 #datfeel @Moonwalker Nå må jeg sove. It's been a pleasure as always miss 🖖
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. august 2016 #8068 Skrevet 30. august 2016 29 minutter siden, Cyrus skrev: Hvorfor har ikke jeg fått med meg det?? Jeg kan ikke si jeg lyster etter å gjøre det, men samtidig er det lenge siden sist, så det hadde kanskje vært gøy å prøve igjen 😄 Har du noen klær som du tror kan passe til meg? Var det ikke @Katten.2.0, kanskje? Jeg må innrømme at jeg ikke husker særlig langt tilbake alltid. Mulig det var noen andre. @Yme kanskje? Jeg husker ikke. 😜
Yme Skrevet 31. august 2016 #8069 Skrevet 31. august 2016 Jeg har lagt ut en del sånne bilder, så det var sikkert meg.
annebanane Skrevet 31. august 2016 #8070 Skrevet 31. august 2016 (endret) @Cyrus Endret 15. januar 2023 av annebanane
Yme Skrevet 31. august 2016 #8071 Skrevet 31. august 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: @Yme liker du best gamle eller nye ting? Hva slags ting?
Teriyaki Skrevet 31. august 2016 #8072 Skrevet 31. august 2016 21 timer siden, Cyrus skrev: Er ikke du nordlending da? Alt av fisk burde vel gå ned på høykant? 😂 Jeg håper det skal litt mer til enn 1 liter serro for å holde deg våken 😄 @Teriyaki Hvordan er utsikten fra ditt nærmeste vindu akkurat nå? Hehe, nei det gjør det absolutt ikke! Fram til jeg var sånn 16-17 spiste jeg KUN fiskeboller, fiskepudding og fiskepinner. Er en del bedre nå da, selv om jeg ikke spiser sushi og skalldyr. Har ikke så mye utsikt å skryte av. Ser rett inn i felleshagen til borettslaget og deretter en murvegg. Ved siden av den murveggen er butikken og legekontoret mitt. Hadde derimot fantastisk utsikt der jeg og xen bodde. Det eneste jeg savner med det huset. Vi hadde sjøtomt og glassveranda, så vi så rett ut på havet. Hva har du gjort i dag @Cyrus? 20 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Jepp, har jo alle absolute music-platene. Hvilket program på NRK synes du folk bare MÅ få med seg, @Teriyaki? Kult! Jeg har så lyst til å dra til Telenor Arena i april på we love the 90is, men det blir veldig dyrt totalt sett med reise, hotell osv. Hm, jeg ser omtrent aldri på NRK, så det er vanskelig å si. Men så klart, tre nøtter til askepott MÅ han jo se hver julaften. Uansett alder. Men jeg har sett noen få episoder av "side om side". Har mange ganger tenkt at jeg burde begynne å se det sånn ordentlig, for det var artig. @Zumo de Melocotón Er du vegeterianer? Hvis ikke, har du noen gang tenkt på å bli det? 2 timer siden, Moonwalker skrev: @Teriyakifølger du mange bloggere? Absolutt ingen. Hadde en periode hvor jeg fulgte med Kristina Andersen, Fotballfrue, Sophie Elise, Rannveig Heitmann og mammatilMichelle, men det var KG sine kritikktråder som gjorde meg oppmerksom på bloggene, og jeg leste de derfor med et relativt kritisk blikk. Har aldri blitt hekta på en blogg fordi den er så sykt bra. Det ble mer som mitt utløp for behovet for en såpeopera. Det var så dårlig, pinlig, etc. at jeg bare ikke klarte å se vekk. Men så gikk jeg lei og nå aner jeg ikke hva som foregår i livet til noen av dem, annet enn at to av dem er gravid og en av dem er alene med tre stk. Hva med deg da @Moonwalker? Har du noen artige eller dystre blogger å anbefale? Disse pompøe og overfladiske bloggene intereserer meg ikke.
Gjest Ajax Skrevet 31. august 2016 #8073 Skrevet 31. august 2016 3 timer siden, Moonwalker skrev: @Cyrus har du ofte de nyeste duppedittene innen elektronikk? Med mitt forbruk hos gymgrossisten og bodypower har jeg ikke plass til det i budsjettet 😅 Jeg trodde jeg hadde kjøpt meg verstingtelefon her for litt siden, men det viser seg at det er noe som heter "edge", og da var min vanlige s7 plutselig ikke så kul lenger 😄 Gleder du deg til vinteren @Moonwalker? 57 minutter siden, Teriyaki skrev: Hva har du gjort i dag @Cyrus? Idag har jeg trent, holdt på litt i hagen, og vært på svømming med guttungen 😄 Hva har DU gjort idag @Teriyaki?
Teriyaki Skrevet 31. august 2016 #8074 Skrevet 31. august 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Hva har DU gjort idag @Teriyaki? Ikke så mye. Har vært på jobb, hentet yngstekaren, vært med han også har jeg spist alt for mye i dag så har superdårlig samvittighet. Meeen det trenes vel bort i morgen. @Cyrus Favorittband/artist?
annebanane Skrevet 31. august 2016 #8075 Skrevet 31. august 2016 (endret) Yme skrev (På 31.8.2016 den 17.22): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Teriyaki Skrevet 31. august 2016 #8076 Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: @Teriyaki har du vært gjennom en fadderuke før? Tja, har jo det, men det var ikke sånn at jeg drakk hver dag og sånt. Var med på blålysfests (politistudenter, sykepleierstudenter), bli kjent-fest og muligens en annen som jeg ikke husker. Året etter var jeg gravid og året etter der igjen hadde jeg barn så var ikke så aktiv. Skulle gjerne ønsket å vært hundre% med en gang, men nå er den tiden over. @Moonwalker Liker du å dra på festival?
Gjest Ajax Skrevet 31. august 2016 #8077 Skrevet 31. august 2016 24 minutter siden, Teriyaki skrev: Ikke så mye. Har vært på jobb, hentet yngstekaren, vært med han også har jeg spist alt for mye i dag så har superdårlig samvittighet. Meeen det trenes vel bort i morgen. @Cyrus Favorittband/artist? Du er vel den siste som bør ha dårlig samvittighet for det 😄 Dedicate to the bulk, embrace the thickness 💪 FavorittBANDet mitt er foo fighters. Det bare ble sånn for sangene deres har veldig få grep, så da lærte jeg meg mange av dem i startfasen av gitaropplæringa mi 😄 FavorittARTIST er Jason Derulo. Mannen som bare pumper ut den ene hiten etter den andre 😄 @Teriyaki Blir det styrketrening i morra?
Gjest Ajax Skrevet 31. august 2016 #8078 Skrevet 31. august 2016 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Gleder meg til det litt stabile været som kommer med vinteren. Og ikke minst å gå i tjukke gensere og jul! @Cyruser du klumsete? Stabilt vintervær ja... du er tydeligvis ikke fra Østfold 😐 Jeg har et motto som gjelder både bokstavelig og metaforisk: Jeg snubler ofte, men jeg faller aldri 😄 @Moonwalker Jeg er sterk motstander av at religion skal praktiseres, men i det siste skal barna mine på død og liv synge den der "O du som metter liten fugl" før hver middag. Burde jeg sette ned foten?
Teriyaki Skrevet 31. august 2016 #8079 Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Du er vel den siste som bør ha dårlig samvittighet for det 😄 Dedicate to the bulk, embrace the thickness 💪 FavorittBANDet mitt er foo fighters. Det bare ble sånn for sangene deres har veldig få grep, så da lærte jeg meg mange av dem i startfasen av gitaropplæringa mi 😄 FavorittARTIST er Jason Derulo. Mannen som bare pumper ut den ene hiten etter den andre 😄 @Teriyaki Blir det styrketrening i morra? Cool! Nei, men det blir en lang joggetur i terreng, med en del oppoverbakker. Tells det? Det er i alle fall nok til å gi meg ordentlige leggmuskler! Planlegger å komme mer i gang med styrketrening nå i løpet av høsten da. Jeg har en kettlebell liggende da, så kanskje jeg tar noen øvelser med den når jeg kommer fra joggeturen. @Cyrus Bor du i Oslo eller? Har ikke fått med meg jeg.
Gjest Ajax Skrevet 31. august 2016 #8080 Skrevet 31. august 2016 4 minutter siden, Teriyaki skrev: Cool! Nei, men det blir en lang joggetur i terreng, med en del oppoverbakker. Tells det? Det er i alle fall nok til å gi meg ordentlige leggmuskler! Planlegger å komme mer i gang med styrketrening nå i løpet av høsten da. Jeg har en kettlebell liggende da, så kanskje jeg tar noen øvelser med den når jeg kommer fra joggeturen. @Cyrus Bor du i Oslo eller? Har ikke fått med meg jeg. Jeg bor litt lenger sør enn Oslo... mener du at du ikke har funnet meg på facebook og stalket meg etter jeg tabbet meg ut med den videoen?? Kanskje du kan lære meg å bygge ordentlige leggmuskler også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå