Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Teriyaki skrev:

Hjelp, det hørtes grusomt ut!

Si det du. Av de gamleste så har jeg alltid likt Catch me if you can. Fikk en liten crush på han da jeg så den for første gang som 14-åring. Av de litt nyere synes jeg The wolf of wall street var bra. :) Og sikkert flere, men jeg har elendig hukommelse på filmer av en eller annen grunn.

@Cyrus Fikk du trent i dag eller ble det hviledag i dag også?

The great gatsby da 😍

Det ble en powerlifterdag. Mye vekt, få reps, lange pauser. Jeg får fullstendig hostekule om pulsen passerer 80, så jeg får nok ta det litt rolig 😄

Har du trent idag @Teriyaki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Cyrus skrev:

The great gatsby da 😍

Det ble en powerlifterdag. Mye vekt, få reps, lange pauser. Jeg får fullstendig hostekule om pulsen passerer 80, så jeg får nok ta det litt rolig 😄

Har du trent idag @Teriyaki?

Tror jeg har sett den, for titelen virker kjent, men jeg husker den ikke. :P 

Nei, i dag og i morgen har jeg ikke ett minutt ledig tid fra morgen til kveld. Liker ikke å trene hjemme i stua foran tv, det er så kjedelig. Men jeg jogget ei mil i går og skal trene torsdag, fredag, lørdag og søndag. Så satser på at det går bra. :P 

@Cyrus Hva styrer du med i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hallå!? Så mange ganger som jeg har fått spørsmål om jeg ville spise ekle ting her inne burde det ikke være så vanskelig asså! 😂 Krever bare at man følger bittelittegranne med.

Følger du ikke med i tråden, @EpleDrue?

 

Nei, det har jeg ikke tid til. :P Nok med å prøve å lese det jeg blir nevnt i.
@Zumo de Melocotón Hva var ditt siste "déjà vu" øyeblikk?

36 minutter siden, Teriyaki skrev:

Da får du fly hit i norvember, for det er da jeg har planlagt å bake den neste gang. :fnise: 

Liker definitivt stekt egg best. :) Kokt egg spiser jeg bare i f.eks suppe, salat etc. Aldri på brødskiven.

Hva jobber du som @EpleDrue?

Hvorfor akkurat november? :fnise:

Vil du vite det får du sende en pm. :ler2: Er du fornøyd med håndskriften din, @Teriyaki?

@Moonwalker Har du kysset tvillingen til noen du drev på med fordi du ikke så forskjell etter inntak av litt alkohol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Teriyaki skrev:

Tror jeg har sett den, for titelen virker kjent, men jeg husker den ikke. :P 

Nei, i dag og i morgen har jeg ikke ett minutt ledig tid fra morgen til kveld. Liker ikke å trene hjemme i stua foran tv, det er så kjedelig. Men jeg jogget ei mil i går og skal trene torsdag, fredag, lørdag og søndag. Så satser på at det går bra. :P 

@Cyrus Hva styrer du med i kveld?

Den er så fiiiin 😍😍

Trening i stua foran tv er også trening. Det hender rett som det er at jeg velger den løsningen 😄 Du Kjører hardere enn meg denne uka uansett da. 

Nå er alle dagens gjøremål unnagjort, så nå sitter jeg alene i den halvmørke stua mi, nyter en hjemmelaget proteinshake, og skal blaste et par timer deus ex 😄

@Teriyaki Favorittegneserie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Den er så fiiiin 😍😍

Trening i stua foran tv er også trening. Det hender rett som det er at jeg velger den løsningen 😄 Du Kjører hardere enn meg denne uka uansett da. 

Nå er alle dagens gjøremål unnagjort, så nå sitter jeg alene i den halvmørke stua mi, nyter en hjemmelaget proteinshake, og skal blaste et par timer deus ex 😄

@Teriyaki Favorittegneserie?

Favorittgenserie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus er det veldig turn-off hvis dama har litt gravidmage? Må magen være helt flat/innhulet? 

Anonymkode: a8382...e4d

Nei det tenker jeg ikke så mye på du 😄 Det er mye viktigere at dama ikke går rundt og piper og syter og klager over den såkalte "gravid"-magen sin, og gjør en stor greie ut av det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Teriyaki skrev:

Favorittgenserie?

Tegneserie! Som i streker plassert for å illustrere en situasjon, med dertilhørende replikker for å fremheve handlingen. Enten på papir, eller som animasjon.

Eller favorittgenser, det bestemmer du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei det tenker jeg ikke så mye på du 😄 Det er mye viktigere at dama ikke går rundt og piper og syter og klager over den såkalte "gravid"-magen sin, og gjør en stor greie ut av det 😄

Men syns du fett på magen/kulemage er ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cyrus skrev:

Tegneserie! Som i streker plassert for å illustrere en situasjon, med dertilhørende replikker for å fremheve handlingen. Enten på papir, eller som animasjon.

Eller favorittgenser, det bestemmer du 😄

Haha, kan visst ikke lese jeg. :ler: 

Jeg leser ikke tegneserier, men synes jo Pondus er artig da hvis jeg ført leser det.

@Cyrus Glad i indisk mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 @EpleDrue, er det veldig turn-off hvis dama har litt gravidmage? Må magen være helt flat/innhulet? 

Anonymkode: a8382...e4d

Det er ikke turn-off for meg. Blir mer redd om magen er for flat hos mennesker. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men syns du fett på magen/kulemage er ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Det ville i så fall vært hyklersk av meg i og med at jeg selv har akkumulert en god del magefett, og har tenkt å fortsette med det fremover 😄 Moro å få bekreftet hvem som har stilt meg alle de rare spørsmålene da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det er ikke turn-off for meg. Blir mer redd om magen er for flat hos mennesker. :ler2:

Men når hun sitter og hun får valker på magen (når hun rir deg f.eks) er ikke det ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EpleDrue
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når hun sitter og hun får valker på magen (når hun rir deg f.eks) er ikke det ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Absolutt ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Teriyaki skrev:

Haha, kan visst ikke lese jeg. :ler: 

Jeg leser ikke tegneserier, men synes jo Pondus er artig da hvis jeg ført leser det.

@Cyrus Glad i indisk mat?

Det går bra. Det finnes kurs du kan ta 😂😉

Veldig glad i indisk mat! Det er det og sushi jeg foretrekker fra det asiatiske kjøkken. Det meste annet (spesielt thaimat) styrer jeg unna 😄

@Teriyaki Hva er favorittgenseren din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Der er du jo ABe4d! Hva mente du det gamle brukernavnet mitt var? :laugh:

Incognita. 

6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Absolutt ikke! :)

Hva hvis hun står naken foran deg med utstikkende mage? Ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvorfor akkurat henne? :klo:

Lignende tone i innleggene. Får det bare på følelsen. 

Anonymkode: a8382...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Det går bra. Det finnes kurs du kan ta 😂😉

Veldig glad i indisk mat! Det er det og sushi jeg foretrekker fra det asiatiske kjøkken. Det meste annet (spesielt thaimat) styrer jeg unna 😄

@Teriyaki Hva er favorittgenseren din da?

Styrer glatt unna sushi jeg da. :P

Hehe, har ikke så mange gensere. Har mange t-skjorter, cardigans etc. ;) Har vel egentlig ingen favoritter per nå. Trenger ny garderobe. 

@Cyrus Innså plutselig at jeg har drukket en liter cola zero i kveld. Tror du jeg får sove?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...