Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lignende tone i innleggene. Får det bare på følelsen. 

Anonymkode: a8382...e4d

Artig! :fnise: Jeg kan gjerne motbevise det om noen her kjenner henne eller har sett bilde av henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Artig! :fnise: Jeg kan gjerne motbevise det om noen her kjenner henne eller har sett bilde av henne.

Skal du endelig poste bilde? :popcorn:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

Skal du endelig poste bilde? :popcorn:

Oh no... :tongue: Men om du kjenner den nevnte brukeren av utseende kan du få et og sammenligne, Eple. :fnise:

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 28.8.2016 den 21.19):

Endret av annebanane
Skrevet
Den 25. august 2016 at 19.22, AnonymBruker skrev:

Skrevet
6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Oh no... :tongue: Men om du kjenner den nevnte brukeren av utseende kan du få et og sammenligne, Eple. :fnise:

Kan jeg få bilde på pm? Nysgjerrig på hvordan du ser ut :blomst: 

Gjest EpleDrue
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis hun står naken foran deg med utstikkende mage? Ekkelt? 

Anonymkode: a8382...e4d

Ikke ekkelt. Tror også den kvinnen som (en gang) står naken foran meg er noen jeg liker, og da liker jeg kroppen hennes også. :)

7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Kjenner ikke brukeren, og jeg klarer meg fint uten ferskenbilder. :tongue: Har du et stort eksponeringsbehov, @Zumo de Melocotón?

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Så vidt jeg vet har jeg aldri drevet på med noen som har tvilling :ninja:

@EpleDrue jeg lurer enda på hvem som var din favoritt i spice girls?!

Kanskje jeg ikke ønsket å svare på det?!.. Jeg får gå for baby spice. :ler2: Hvem var din favoritt i boybandet Take That, @Moonwalker?

Skrevet
17 minutter siden, Teriyaki skrev:

Styrer glatt unna sushi jeg da. :P

Hehe, har ikke så mange gensere. Har mange t-skjorter, cardigans etc. ;) Har vel egentlig ingen favoritter per nå. Trenger ny garderobe. 

@Cyrus Innså plutselig at jeg har drukket en liter cola zero i kveld. Tror du jeg får sove?  

Er ikke du nordlending da? Alt av fisk burde vel gå ned på høykant? 😂

Jeg håper det skal litt mer til enn 1 liter serro for å holde deg våken 😄

@Teriyaki Hvordan er utsikten fra ditt nærmeste vindu akkurat nå?

Skrevet
28 minutter siden, Moonwalker skrev:

Viss vi tenker i Norge så må det vel bli de der to tvillingene. Merkelig hvor mye unge mennesker ser opp til og idoliserer folk som de ikke en gang kjenner. 

@Cyrus hvordan tror du foreldrene dine hadde reagert om du hadde komt ut som homofil? (jeg er i seriemodus, og blir godt inspirert :ler: )

Jævla Markus og Martinus! Jentungen snakker ikke om annet om dagen 😂

Tja... Min far fortalte meg en gang at jeg kunne få bli hva jeg ville når jeg ble stor, bortsett fra nazist og homo 😂 Så der har du vel svaret. Min mor var mer som meg, så hun hadde vel bare trukket på skuldrene og sagt "jaja..." og ikke brydd seg noe særlig 😄

@Moonwalker Hva ønsker du deg til jul?

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 30.8.2016 den 22.12):

Endret av annebanane
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Penger :ninja: høhø. Neida. Billett t/r til familien er nok for meg. Dyrt å reise frem og tilbake for bare 4-5 dager. 

@Cyrus er du god til å sy på symaskin? Lærte du det på skolen?

Jeg lærte det på skolen, men mye har gått tapt de siste 20 åra 😄

@Moonwalker Zombieapokalypsen er over oss. Du må rømme nå med en gang. Den nærmeste tingen på din venstre side er alt du har å forsvare deg med... hva blir våpenet ditt?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 30.8.2016 den 22.57):

Endret av annebanane
Skrevet
3 minutter siden, Moonwalker skrev:

...en 1,8m lang usb kabel. Tror ikke jeg overlever så lenge om jeg ikke kan angripe bakifra. 

@Cyrus samme spm til deg! Hvordan ser overlevelsesjansene dine ut?

En hettegenser som har blitt for liten. I'll make it..

@Moonwalker Hva tror du foregår i garderoben etter en fotballkamp?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
4 timer siden, Teriyaki skrev:

@Zumo de Melocotón Liker du 90-tallsmusikk?

Jepp, har jo alle absolute music-platene. :laugh:

Hvilket program på NRK synes du folk bare MÅ få med seg, @Teriyaki?

4 timer siden, Cyrus skrev:

Hvordan ser en koselig hjemmekveld ut for deg @Zumo de Melocotón?

Enten hjemmedate eller vennebesøk. Om jeg er alene liker jeg å kose meg foran peisen med en god bok, spille dataspill/tv-spill/forum, se film eller TV-serie. Eller synge og danse og tøyse. :fnise: Men kan fint bare lage meg noe god mat og slappe av, ta et langt bad eller lignende også. Stearinlys er et must. :)

For deg da, @Cyrus?

3 timer siden, EpleDrue skrev:

@Zumo de Melocotón Hva var ditt siste "déjà vu" øyeblikk?

Det var vel den siste gangen du latet som om du ikke kjenner meg i tråden, @EpleDrue. Så omtrent en times tid siden? :fnise:

Kunne du bodd i en husbåt eller hus bygget på en flåte i sjøen, @EpleDrue?

2 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvem er du da i denne vennegjengen på byen?

Jeg er, alt etter humøret, hun som enten danser og koser seg og er ganske utadvendt og (ikke trenger å drikke mye for å være) tøysete, eller hun som (prøver å) sitter rolig og observerer, men jeg passer som regel alltid på at alle er trygge og kommer seg trygt hjem på slutten av kvelden.

Du da, @Moonwalker?

2 timer siden, Lady skrev:

Kan jeg få bilde på pm? Nysgjerrig på hvordan du ser ut :blomst: 

Aw.. Du spurte så fint, Lady, men jeg deler egentlig bare bilde med de få jeg snakker veldig mye med på PM. Om jeg endrer på det, så skal du være den første som får. :blomst:

Liker du husprogrammer på TV, @Lady?

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Ikke ekkelt. Tror også den kvinnen som (en gang) står naken foran meg er noen jeg liker, og da liker jeg kroppen hennes også. :)

Kjenner ikke brukeren, og jeg klarer meg fint uten ferskenbilder. :tongue: Har du et stort eksponeringsbehov, @Zumo de Melocotón?

Nå lyger du så du tror det selv, @EpleDrue:tongue: Du vet jo at det er umulig å komme seg gjennom dagen uten Ferskenbilder. Nei, jeg vil ikke akkurat si at jeg er en av de med stort eksponeringsbehov. Kanskje for å spre godt humør og tøys og fjas, men ikke bilder. :fnise:

Hvilken Biola har du dilla på denne uken, @EpleDrue? Funnet en ny og spennende smak?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Enten hjemmedate eller vennebesøk. Om jeg er alene liker jeg å kose meg foran peisen med en god bok, spille dataspill/tv-spill/forum, se film eller TV-serie. Eller synge og danse og tøyse. :fnise: Men kan fint bare lage meg noe god mat og slappe av, ta et langt bad eller lignende også. Stearinlys er et must. :)

For deg da, @Cyrus?

Min beskrivelse er identisk, bortsett fra at jeg ikke gidder å bruke badekaret alene 😄

@Zumo de Melocotón Hvem av mennene på KG tror du ser best ut i drag?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 30.8.2016 den 23.07):

Endret av annebanane
Skrevet
17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Aw.. Du spurte så fint, Lady, men jeg deler egentlig bare bilde med de få jeg snakker veldig mye med på PM. Om jeg endrer på det, så skal du være den første som får. :blomst:

Liker du husprogrammer på TV, @Lady?

Ok, skjønner den 😊

Nei, det er så kjedelig ..

@Zumo de Melocotón Har du møtt noen fra kg?

Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg har jo mine fantasier, men er nok hakket kjedeligere

@Cyrus hvor god er du til å prate dansk?

Ganske god, men jeg føler det er et tullespråk, så jeg har aldri turt å snakke dansk i danmark i frykt for at danskene tror jeg prøver å kødde med språket deres 😂

@Moonwalker Hva er det høyeste antall likes du har fått på en facebook/instagram-post?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
7 minutter siden, Cyrus skrev:

Min beskrivelse er identisk, bortsett fra at jeg ikke gidder å bruke badekaret alene 😄

@Zumo de Melocotón Hvem av mennene på KG tror du ser best ut i drag?

Eeeeeh, det vil jeg ikke tenke på. :fnise: Jeg så @Katten.2.0 i kjole og det var mer enn nok. :tongue:

Liker du å kle deg i dameklær, @Cyrus?

2 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón legger du klærne fint i skapet, eller kaster du det inn?

Jeg har orden i skapet mitt og ca. halvparten henger på kleshengere og resten ligger brettet på riktig plass. :tommelsmil:

Kunne du sagt ja til å delta på "Er du smartere enn en 5. klassing", @Moonwalker?

1 minutt siden, Lady skrev:

Ok, skjønner den 😊

Nei, det er så kjedelig ..

@Zumo de Melocotón Har du møtt noen fra kg?

Nope, ingen som jeg vet om ihvertfall. :fnise:

Har du, @Lady?

Skrevet
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nope, ingen som jeg vet om ihvertfall. :fnise:

Har du, @Lady?

Ja 😊

@Zumo de Melocotón hvor gammel er du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...