Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

@Cyrus har du tatt bilde av deg selv, snudd det speilvendt og fått litt sjokk?

LITT sjokk? Det snudde hele verden på hodet for meg 😂

@Moonwalker Følger du med på The Kardashians?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Cyrus skrev:

Altså du må aldri finne på å bli borte så lenge igjen. Det var et par tapre forsøk på holde liv i sakene, men en spørretråd uten deg blir som en formel 1 bil med strikkmotor.

@Zumo de Melocotón Hva skyldes fraværet ditt? Har du fått legeattest som du skal fremvise for alle deltakerne i denne tråden?

:Knegg:

Åjada! Værsågod! 

"Zumo de Melocotón, aka ZdM, født en gang i juni 2016, har gjennomgått en periode med sykdom hvor hun ikke var i stand til å delta i spørretråden. Symptomene var vondt i viljen, midlertidig nedsatt evne til å produsere kreative spørsmål og vrangforestillinger som bestod i at hun trodde hun hadde et liv utenom KG og videre forsøkte å utøve dette i praksis. Hun er nå under behandling og på aktiv sykemelding, da hun fremdeles sliter med vrangforestillinger og kommer til å gjøre dette i et par dager til. Jeg ber om forståelse for dette og ønsker at dere, som medlemmer av spørretråden, gjør en ordentlig innsats for å holde spørretråden igang under perioder med fravær, da mulighetene for at tråden dør ut skaper angst hos pasienten. På forhånd takk! 

- Fastlegen"

Godkjenner du legeerklæringen, @Cyrus? Og har du planer om å følge opp legens ønsker?

Endret av Zumo de Melocotón
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Cyrus skrev:

Altså du må aldri finne på å bli borte så lenge igjen. Det var et par tapre forsøk på holde liv i sakene, men en spørretråd uten deg blir som en formel 1 bil med strikkmotor.

@Zumo de Melocotón Hva skyldes fraværet ditt? Har du fått legeattest som du skal fremvise for alle deltakerne i denne tråden?

*dobbelpost pga KG-klikk*

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 2.9.2016 den 12.52):

Endret av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvor ofte vasker du vinduer?

Det er en oppgave jeg fint kan finne på å outsource. :Knegg: Men om jeg skal gjøre det selv, så vasker jeg de et par ganger i året på innsiden og en gang i året på utsiden (de som er vanskeligst å nå, resten tas litt oftere). Er det fingermerker eller de er synlig skitne, så gjøres det oftere. Dette gjaldt for huset, leiligheten har jeg ikke kommet så langt i enda.

Hvilke interiørfarger foretrekker du for tiden? Kommer du til å kaste deg på den mintgrønne og hudfargede trenden @Moonwalker?

Skrevet
10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

:Knegg:

Åjada! Værsågod! 

"Zumo de Melocotón, aka ZdM, født en gang i juni 2016, har gjennomgått en periode med sykdom hvor hun ikke var i stand til å delta i spørretråden. Symptomene var vondt i viljen, midlertidig nedsatt evne til å produsere kreative spørsmål og vrangforestillinger som bestod i at hun trodde hun hadde et liv utenom KG og videre forsøkte å utøve dette i praksis. Hun er nå under behandling og på aktiv sykemelding, da hun fremdeles sliter med vrangforestillinger og kommer til å gjøre dette i et par dager til. Jeg ber om forståelse for dette og ønsker at dere, som medlemmer av spørretråden, gjør en ordentlig innsats for å holde spørretråden igang under perioder med fravær, da mulighetene for at tråden dør ut skaper angst hos pasienten. På forhånd takk! 

- Fastlegen"

Godkjenner du legeerklæringen, @Cyrus? Og har du planer om å følge opp legens ønsker?

Godkjent 😂

Jeg skal prøve.

@Zumo de Melocotón Hva gruer du deg mest til akkurat nå?

Skrevet
7 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ahem.. innimellom når jeg trenger se noe som ikke krever særlig tenking :ninja:

@Cyrus hva står det i den siste sms'en du fikk?

"Tja, det er ikke godt å si, sementbeskrivelsen har jeg aldri hørt før 😛 Men det er ikke uvanlig at man kjenner at man har fått litt behandling i ettertid. Jobbet mer eller mindre bare muskulært, den "knekken" gjør ikke nakken stiv sånn sett :) tror nok du kjenner at musklene har fått gjennomgå litt, vil nok føles annerledes om en dag eller to, hvis ikke får du si ifra :)"

Hadde flaks med den 😂

Din tur @Moonwalker

Skrevet
24 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Ah, jeg så meg litt blind på det som kom senere i det innlegget. :fnise: Du vet jo at jeg ikke forventet de 5-10 punktene fra deg, kjære Doktor/Vampyr, jeg er jo fullt klar over ditt behov for å være anonym (og det selv om du har navnet ditt som brukernavn). Jeg må forresten innrømme at det var et lurt triks. Jeg kaller deg fremdeles Doktor Akula hver gang jeg leser det. :tongue: 

Jeg kaller det surromrundt! Og sånn blir det. :opplyser: Jeg har en tendens til å lage egne ord for ting uansett, og her inne har jeg ingen behov whatsoever for å skrive korrekt norsk. Det er jo nettopp noe av det som er så befriende! :fnise: Jeg kan nok være mer seriøs irl om jeg vil, enn jeg er i denne tråden. Men her er jeg jo for å tøyse og tulle, ikke sant?! :Hehe:

Ja, hva tenker jeg om det? Blir det normalen altså? :klo: Jeg tenker at hvilken fordelingsmodell man skal gå for må passe til livssituasjonen, omsorgsevnen og bosituasjonen til foreldrene, og ikke minst hva som er barnas beste, og det lar seg derfor vanskelig gjøre å definere en "normal". For noen vil 50/50 være det beste, men det krever jo at det er et godt samarbeid mellom foreldrene, for andre vil det være helt urealistisk (eller direkte uforsvarlig) å få til. Vil denne standarden føre til at foreldre som i utgangspunktet er enige i en annen fordelingsmodell skal måtte gå rettens vei for å få gjennomslag for det? I så fall er det jo bortkastede ressurser og ganske håpløst i praksis. Jeg har ikke satt meg videre inn i denne problemstillingen, så det får være mine kjappe tanker om det. :Nikke:

Får du skikkelig vondt i viljen når det kommer til å skrive "ukorrekt" norsk på et nettforum, @Dr. A. Kula? Og grøsser du litt når du leser det?

Har jeg blitt koffert-sjefen nå, altså? :klaske: :ler:  Nei, slapp av! Jeg har jo allerede nevnt et par ganger at moonwalker har sluppet for billig unna på koffertfronten. Men jeg tipper vi egentlig er mange som tenker koffert, jeg?! Og grunnen til at jeg ble koffertsjefen er vel at jeg er trygg nok på meg selv og akkurat passelig lite selvhøytidelig nok til å kunne snakke høyt om det. :ler: (Og sikkert også fordi jeg sov så lite over en såpass lang periode at jeg droppet det meste av filtrene som ellers benyttes i varierende grad, men det er en annen historie). 

Mine svar på.....? Spørsmålene om bunad? Jeg visste ikke at det var en tradisjon at man skal gå kommando under bunaden, men hvis jeg skal resonnere meg frem til det så virker det logisk. Undertøy, slik vi definerer det, ble jo ikke vanlig før ut på 1800-tallet, mens bunader er basert på folkedraktene som var i bruk lenge før den tid. På den tiden var det jo ikke vanlig å gå med undertøy under broken. Jeg har ingen anelse om dette praktiseres i min krets, synes du jeg bør sjekke opp i det, @Dr. A. Kula:lur: For min del er jeg jo for tradisjoner, så jeg utfordrer herved meg selv til å gå kommando under bunaden på neste 17-mai. :Knegg:

Det er jo så mange fine herrebunader! Jeg liker best de med knebukser, ikke altfor lang jakke og helst skal jakken være mørk. Jeg er jo opprinnelig fra Vestlandet, så jeg liker veldig godt flere av bunadene som hører til de forskjellige distriktene der. Hardangerbunaden ble jo en stund sett på som "nasjonaldrakten", så om man f. eks liker den er det jo "lov" å velge den uansett hvor i landet man er fra. :tommelopp:

Har du planer om å skaffe deg en bunad innen neste 17. mai, @Dr. A. Kula? Og gir du i så fall deg selv en tilsvarende utfordring som jeg ga meg selv? :ler2:

<...>

Tenker den Doktor Akula assosiasjonen kommer etter at noen (PH spesielt) gjentatte ganger referer til meg som doktoren i tråden "Gjett ordet" der du selv har bidratt.

Selvsagt skal vi tøy(s)e og tulle (på sosial forumet), det var jo også ment som folkeopplysning (etter at jeg har fått folk her inne til å oppdatere seg på alle andre brukere), det kunne jo være du (og andre) faktisk ikke visste det norske ordet.

Det må selvsagt være mulig å bli enig om andre fordelinger, men når 50/50 ligger til grunn, står man like i utgangspunktet og må forhandle på like vilkår for å oppnå skjevdeling. Med skjevdeling som utgangspunkt oppstår det først krangel om hvem som skal skjevdeles. Den krangelen (mener jeg) forsvinner med 50/50.

Grøsser :haar: nok noen ganger, men har jo selv oppdaget hvor automagisk skrivekorrekturen oppfører seg, og ser med forferdelse på alle feilene jeg selv presterer på forumet. Så er blitt litt rundere i kantene og mildere i vesen. :biggrin:

Koffert må til. Det bringer oss jo bare ut på spennende reiser!

Kjenner det kan bli litt kleint :sjenert: å spørre familie og vennekretsen om "indre" bunadstradisjoner. Men om du tar din egen utfordring, har du jo et utgangspunkt for samtalen!

Tror nok ikke jeg velger hardangerbunad (i hvertfall ikke for nasjonal-argumentet).

Jeg har bare et ønske om bunad, og om det blir bunad til neste 17-mai, vet jeg ikke. Men jeg har vel allerede svart på om jeg ville tatt utfordringen (i svaret til MW som du selv siterte). :tommelopp:

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 2.9.2016 den 13.05):

Endret av annebanane
Skrevet
20 minutter siden, Moonwalker skrev:

"Faktura Visa Gold finn du i nettbanken med forfall den 15. denne månaden." 

Ja. På tide å betale bøkene sine, ser jeg.

@Cyrus har du en "man purse"?

Nei sånt jåleri holder jeg meg for god til 😐 Jeg er vel helt i andre enden. Ble tvunget av en jeg var sammen med min til å kaste den gode gamle borrelåslommeboka jeg hadde hatt siden ungdomsskolen 😂

@Moonwalker Dersom jeg hadde kommet på overraskelsesbesøk til deg akkurat nå, hva hadde du hatt å by på av servering?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Cyrus skrev:

Godkjent 😂

Jeg skal prøve.

@Zumo de Melocotón Hva gruer du deg mest til akkurat nå?

Herlig! :tommelopp: :ler2:

Å gå på jobb... :ph34r:

Har du vært mye på camping, @Cyrus? Og hva synes du om den matchende grilldress-moten som regjerte på 80-90-tallet(?).

30 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenker den Doktor Akula assosiasjonen kommer etter at noen (PH spesielt) gjentatte ganger referer til meg som doktoren i tråden "Gjett ordet" der du selv har bidratt.

Selvsagt skal vi tøy(s)e og tulle (på sosial forumet), det var jo også ment som folkeopplysning (etter at jeg har fått folk her inne til å oppdatere seg på alle andre brukere), det kunne jo være du (og andre) faktisk ikke visste det norske ordet.

Det må selvsagt være mulig å bli enig om andre fordelinger, men når 50/50 ligger til grunn, står man like i utgangspunktet og må forhandle på like vilkår for å oppnå skjevdeling. Med skjevdeling som utgangspunkt oppstår det først krangel om hvem som skal skjevdeles. Den krangelen (mener jeg) forsvinner med 50/50.

Grøsser :haar: nok noen ganger, men har jo selv oppdaget hvor automagisk skrivekorrekturen oppfører seg, og ser med forferdelse på alle feilene jeg selv presterer på forumet. Så er blitt litt rundere i kantene og mildere i vesen. :biggrin:

Koffert må til. Det bringer oss jo bare ut på spennende reiser!

Kjenner det kan bli litt kleint :sjenert: å spørre familie og vennekretsen om "indre" bunadstradisjoner. Men om du tar din egen utfordring, har du jo et utgangspunkt for samtalen!

Tror nok ikke jeg velger hardangerbunad (i hvertfall ikke for nasjonal-argumentet).

Jeg har bare et ønske om bunad, og om det blir bunad til neste 17-mai, vet jeg ikke. Men jeg har vel allerede svart på om jeg ville tatt utfordringen (i svaret til MW som du selv siterte). :tommelopp:

Jeg fant ikke noe spørsmål her, @Dr. A. Kula, men jeg kan svare på den Doktor Akula-assosiasjonen. Den har jeg hatt fra første gang jeg så brukernavnet ditt, og det kommer av at jeg leste det som Doktor Akula og av en eller annen grunn la trykket på U-en istedenfor på A-en, så det tok faktisk et innlegg eller to før jeg forstod at det stod DRAKULA der. :klaske: :ler2: Det var på den tiden innleggene fløy raskere enn tankene. :fnise:

Svarte du ikke bare på om du skulle bruke den penis-varmeren om du fant en sånn en? Jeg oppfattet ikke at du vil gå kommando uansett. Men mulig jeg leste innlegget for raskt. Hender jeg må skumme de litt noen ganger. :ler:

Hva er dine tanker om frimureri, @Dr. A. Kula? Kunne du vært medlem i en losje selv?

30 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hva er den rareste pynt-tingen du har i boligen din?

Hmm... jeg har egentlig ikke noen rare pynteting. Men jeg har en skikkelig rar tegning som jeg har fått av ei lita frøken som jeg bare må flire av hver gang jeg ser. Og så har jeg et par små skikkelig sære nissefigurer som kommer frem i juletiden som jeg antar folk ville synes er like rare som jeg selv synes. :fnise:

Når pynter du til jul, @Moonwalker?

Skrevet
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Herlig! :tommelopp: :ler2:

Å gå på jobb... :ph34r:

Har du vært mye på camping, @Cyrus? Og hva synes du om den matchende grilldress-moten som regjerte på 80-90-tallet(?).

Hva mener du? Er det ikke DETTE som er jobben din?

Jeg har noen år med camping på nakken 😄 Grilldress er gull så lenge det befinner seg en grill innenfor 50 meters radius 😄

Hvor mange m-kuler får du plass til i munnen @Zumo de Melocotón?

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 2.9.2016 den 13.48):

Endret av annebanane
Skrevet
13 minutter siden, Moonwalker skrev:

En veldig god kyllingmiddag med tilbehør, et tebrød, og vann/melk/juice/alkohol. En smoothie skal også kunne fikses, men utover dette er det tomt. 

Hva med deg, @Cyrus?

Hjemmelaget pizza, riskaker, proteinshake, tekaker, og noen ferdigpreppede kyllingmiddager fra fryseren 😄 Og så klart mangosmoothie.

@Moonwalker Hvem var du i klassen din på videregående?

Skrevet
24 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Jeg fant ikke noe spørsmål her, @Dr. A. Kula, men jeg kan svare på den Doktor Akula-assosiasjonen. Den har jeg hatt fra første gang jeg så brukernavnet ditt, og det kommer av at jeg leste det som Doktor Akula og av en eller annen grunn la trykket på U-en istedenfor på A-en, så det tok faktisk et innlegg eller to før jeg forstod at det stod DRAKULA der. :klaske: :ler2: Det var på den tiden innleggene fløy raskere enn tankene. :fnise:

Svarte du ikke bare på om du skulle bruke den penis-varmeren om du fant en sånn en? Jeg oppfattet ikke at du vil gå kommando uansett. Men mulig jeg leste innlegget for raskt. Hender jeg må skumme de litt noen ganger. :ler:

Hva er dine tanker om frimureri, @Dr. A. Kula? Kunne du vært medlem i en losje selv?

<...>

KLM inspirert navnevalg. Kunne jo vært
Matematiker: Pr. O. Sent
Kokken: Fru K. T. Salat
Ingeniøren: Ing E. N. Ting
Ungkaren/-kvinnen: U. Gift
@EpleDrue => Dr. U.E. Eple

14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg har vel sett bilder av hva du sikter til, tror jeg. Tror nok det er en sak som kan være vanskelig å få tak i, men om den kom i mitt eie ville jeg gitt den et forsøk. Men litt skeptisk til å få tak i en brukt en. Alternativet har jeg jo allerede nevnt. :nigo:

Gjentar hva jeg skrev. Uthevet. Alternativet til penisfutteral. 

Har blitt oppfordret flere ganger til å søke inn i frimurerriet, men har ikke følt at situasjonen har vært gunstig til det. Tror ikke det dreier seg om kameraderi og hemmelige brorskap.

8 minutter siden, Moonwalker skrev:

<...>

@Dr. A. Kula har du en primstav i hjemmet ditt?

Ja!

@Zumo de Melocotón og @Moonwalker synes dere jeg begynner å bli sløv i spørsmålsstillingen?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 2.9.2016 den 14.33):

Endret av annebanane
Gjest anonym2233
Skrevet

@Zumo de Melocotón, it's official! I love you:hjerter_rundt:

Den 26.8.2016 at 21.37, Zumo de Melocotón skrev:

Min eneste kommentar til assosiasjonene dine er at det var interessant at du assosierte med våt en og ikke bare en vanlig en. :fnise: Du kjenner meg, du vet hvordan jeg tenker :ph34r:

HERREGUD jente!!! Husk at jeg ikke er i et forhold nå og pines nok av den grunn fra før. Så absolutt! Det høres ut som en fantastisk kveld. 😅

Beskriv en setting eller en handling fra bøkene du leste nå som brant seg fast i minnet, @Pjokkeline

Ai ai ai, blir vanskelig p beskrive /forklare.  Ene handlingen (siste boken) som jeg husker best: Mannlige hovedkarakteren forvandler det ene soverommet til en lekeplass, med sex gynge, boltret til taket med kjettinger til å holde i. Hun får beskjed om å kle seg naken, sette seg i stolen.. Stillingen er slik at hun har rumpa litt i været og beina skrevs. Hun får beskjed om å holde seg fast og ikke slippe taket, mens han slikker henne til flere helsikes orgasmer.. (du MÅ lese den!!) ;)

Den 28.8.2016 at 16.58, Zumo de Melocotón skrev:

@Pjokkeline Kom igjen, få hodet opp av de erotiske bøkene og kom og lek med oss igjen! Er det seksuelle, erotiske og flørtete tema du har behov for? Jeg skal gi deg et, jeg. Og jeg har vel kanskje gitt deg et allerede som du ikke har svart på?? Vel, her er neste: Du blir sendt tilbake til 1700-1800 tallet og må gå inn i rollen som overklassedebutant på et sosietetsball. Din plikt utifra samfunnets normer er å finne en mann som skal beile til deg med formål om giftermål. Du ser en fantastisk kjekk mann, vet at du kun har denne kvelden på deg før du blir kastet tilbake i nåtiden, og alt du egentlig vil er å ha fyrverkeri-sex med han. Hvordan går du frem for å forføre han uten å skape en stor skandale og ødelegge familiens gode navn og rykte?

Har egentlig ikke behov, men kjenner at den slags innhold er svært pirrende og sender deilige følelser gjennom kroppen, og litt her og der :fnise: men ææææ, det var litt av en utfordring! 

Svar: Jeg ser for meg at jeg går med disse kjolene fra den tid, med stram korsett og stor skjørt under, med flere lag for å gi skjørtet skikkelig løft. Håret oppsatt, men noen små krøller hengende på hver side av ansiktet. I og med at jeg vet det er den eneste kvelden jeg får og har, dropper jeg undertøyet, og kun velger å gå med blonde strikk rundt lår. 

Jeg begynner kvelden med å tiltrekke og forføre den kjekke mannen med blikk og smil, en blanding mellom litt sjenert, og litt utfordrende ved å fukte litt på leppene og bite litt på de, når jeg har hans oppmerksomhet. Når det er tid for par dans, byr han meg opp til en dans og jeg takker selvfølgelig ja. Underveis mens vi danser og blir litt kjent, hinter jeg forsiktig til hva jeg vil. Hvisker inn i øret om å treffes på soverommet i annen etasje (som er litt unna der hvor alle er samlet...). Etter avtale går jeg inn dit først, og han etterpå. Når tiden er endelig kommet, står jeg med ryggen til, og spør jeg han om å dra i snøringen til korsettet.. Jo mer han drar, jo mer løsner det, og jo mer blotter jeg... Ved siste punkt for snøringen han drar den, glir kjolen helt ned... 

La fantasien spille videre ;)

Den 28.8.2016 at 17.08, Doge skrev:

Nei, men har en venn som har veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lyst :ninja: 

Nei, skulle ønske jeg forelsket meg oftere :lete: 

@Moonwalker @Cyrus @Zumo de Melocotón @Pjokkeline Hva syns du om TV-kanalen TLC? :popcorn: 

TLC er en god tv kanal med underholdning, npr du vil ha noe hjernedødt å se på :fnise: MEN, samtidig syns jeg det er gøy med disse reality programmene! 

Den 29.8.2016 at 16.11, Dr. A. Kula skrev:

@Pjokkeline hvorfor stilte du ikke meg også et spørsmål tilbake i dette tilsvaret

Vil jeg bli stilt for retten, om jeg svarer ærlig? :bond:  Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kom på noen spørsmål direkte til deg, der og da. Var innom den kvelden bare for å svare litt her og der. Ble noen spørsmål til de andre i forbifarten, siden det falt inn der og da. Når jeg skulle svare deg, sto det bare stille i hodet. :)  

Også fordi jeg har vært en skikkelig lesehest om dagen :fnise:

Den 31.8.2016 at 0.23, calavi skrev:

@Pjokkeline Hvor mange virkelig nære venner har du?

Jeg har 5 virkelig nære venninner :)  4 av de har jeg kjent/vært venninner med i 10år :)

Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Sånn generelt: den stille og mystiske. I min gjeng: gledesspreder, leder, rådgiver, og samtidig den rolige.

@Cyrus liker du trøfler?

Jeg er oppvokst under trange kår, så den slags rikmannskost har jeg aldri erfart 😄

@Moonwalker Hva slags retter er det vanlig å bruke trøfler i?

Gjest anonym2233
Skrevet

@Dr. A. Kula Nevn en fritidsaktivitet /hobby, som du kunne ha holdt på med i fulltid, og tjent på, så du aldri tenkte å jobbe igjen 

@Zumo de Melocotón Fortell om den kleineste daten du har vært med på! 

@Teriyaki Hva gjør du denne fredagskvelden? 

@calavi Med disse jule trådene som har begynt å dukke opp i forumet her, tenker du på julen allerede du også?! 

@Moonwalker Om du var en av de utvalgte til å flytte til månen, hvordan hadde du stilt deg til det? Se for deg at dere har en gedigen boble.over dere, må gå rundt i sånn drakt konstant, ingen tilgang til alkohol, kjøtt, ris og snacks (kun egg, hermetikk bokser med.joika boller, poteter og gulrøtter). For å ha sex, må dere  desifineres først i en luke, overvåket og godkjennelse. Hadde fortsatt vært keen på sex? 

@Cyrus Missed me? 😎

@Doge Favoritt tv serie? 

@applestories Blir du fristet til å legge igjen en flåsete svar i en ellers seriøs tråd? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...