Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Lady skrev:

@Cyrus Har du blitt gjenkjent fra kg? 

Ikke som jeg vet. Jeg har blitt gjenkjent fra Instagram en gang da. #kjendisstatus 😂

@Lady Liker du pizza med banan og chilinøtter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
15 timer siden, Cyrus skrev:

Isbading! Bare å fylle badekaret 😄

Liker du popcorn med sjokoladetrekk @Zumo de Melocotón?

Å skit... Jeg fryser allerede pga søvnmangel og utmattelse, så ingen får meg frivillig med på isbading idag! :ohmy:

Ikke smakt det. Men spiste popcorn og sjokolade ved siden av i sted. Det var nam! :sikle:

Hva tenker du om smartklokker, @Cyrus? Yay or Nay?

15 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

1) Dette blir bare verre og verre, nylig kalte R meg "gammel og vis" i en annen tråd, men dette tar alt. :flau:

2) Spørsmålet ditt var hvor lenge jeg har vært med min kjære, og jeg presiserte også ved hvilken merkedag du tenkte på.. Giftemål er ikke da vi kom sammen, så litt slakk må du beregne på metallet.

3) Beviser hva? At hvem har rett? :klo: 

4) Joda, vi bruker sjarm-kontoen (min?). Kan jo ikke være for streng heller, risikere at du går lei og slutter i jobben (som trådte). Dådyrøyne funker fint, faktisk helt utmerket, og mye bedre enn forkastelige PPPP (pussy pics på PM)

@Zumo de Melocotón klarer du nå å finne frem rett valør, hvis ikke kan du bruke rå-tipset jeg gå.

1) Iknow.. :Knegg: 

2) Du må slutte å snakke så innviklet, doc. Det går nemlig ikke overens med en fritert hjerne etter 1 time søvn + 13 timer jobb. Ihvertfall ikke når jeg må jobbe her utover kvelden også (fikk ikke full sykemelding fra KG vettu, kun aktiv). :fnise: Jeg mener at det lureste du gjør er å si med rene ord hvor mange år vi snakker om, med mindre du vil at jeg (og sikkert flere) skal fortsette å leve i troen på at du er rundt 70 år med 50-års bryllupsdag bak deg. :Knegg: Men altså.. Jeg antar at dere har vært sammen lenger enn 20 år da?, @Dr. A. Kula? Lenger enn 30 og?

3) Om jeg ikke hadde fått det med meg (at du nevnte meg i et svar til apples eller whoever), så ville det bevise din påstand om at jeg ikke fikk med meg alt. Men jeg fikk det med meg.. Eller noe. Gah.. Glem det. :ler:

4) Fint! Samme hvem sin konto, men best om det er fra din, slik at jeg kan spare opp til fremtidige (uunngåelige) blundere. :ler: Superb! Da går jeg for dådyrøyne! Men måtte du få det til å se ut som jeg prøvde PPPP først?! 🙈 Jeg står med glede inne for koffertdrassingen, men Pussy Pics På PM vil aldri sendes fra min brukerkonto. Med mindre vi snakker om denne typen: 

 

 

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Ikke som jeg vet. Jeg har blitt gjenkjent fra Instagram en gang da. #kjendisstatus 😂

@Lady Liker du pizza med banan og chilinøtter på?

:fnise: 

Det har jeg aldri smakt.

@Cyrus Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

 

@applestories fikk du en ny opplevelse av KG etter rå-tipset mitt?

Jeg tipper at fungerer veldig bra i andre tråder. Her siterer vi så mange i hvert innlegg at det ble litt vanskeligere å finne frem enn jeg så for meg - litt mye tekst for hver bakoverpil. Men skal absolutt huske på det om jeg befinner meg en seriøs diskusjon en gang i fremtiden, nå i det siste har det blitt mer fjas enn fornuftig med meg :)

 

 @Dr. A. Kula Har du andre KG-tips du føler for å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Å skit... Jeg fryser allerede pga søvnmangel og utmattelse, så ingen får meg frivillig med på isbading idag! :ohmy:

Ikke smakt det. Men spiste popcorn og sjokolade ved siden av i sted. Det var nam! :sikle:

Hva tenker du om smartklokker, @Cyrus? Yay or Nay?

Du burde prøve det. Refreshing AF!

Jeg har aldri satt meg inn i funskjonene til en slik klokke. Kan du fortelle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Hva er det du fniser av?

Jeg er 180 rolige centimeter høy 😄

@Lady Er du god på å flette hår?

At du er et "kjent fjes" fra Instagram vel.

Nei, ikke spesielt.

@Cyrus Så du nyheten om frisøren som ikke slapp inn jenta med hijab inn i frisørsalongen? Isåfall, hva syns du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady skrev:

At du er et "kjent fjes" fra Instagram vel.

Nei, ikke spesielt.

@Cyrus Så du nyheten om frisøren som ikke slapp inn jenta med hijab inn i frisørsalongen? Isåfall, hva syns du om det?

Det fikk jeg ikke med meg. Det jeg tenker om klesplagg er vel at ingen har gjort verden mer skade enn menn i dress. Allikevel er det damer i hijab og burkini som skal få gjennomgå....

@Lady Hvor gammelt er det eldste plagget du har i klesskapet akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Det fikk jeg ikke med meg. Det jeg tenker om klesplagg er vel at ingen har gjort verden mer skade enn menn i dress. Allikevel er det damer i hijab og burkini som skal få gjennomgå....

@Lady Hvor gammelt er det eldste plagget du har i klesskapet akkurat nå?

10år gammelt faktisk 😱 En trenchcoat jeg kjøpte meg da jeg var 14år. Passer enda. Kommer aldri til å kvitte meg med den. Elsker den 💕

@Cyrus Hvor mye penger bruker du på klær i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady skrev:

10år gammelt faktisk 😱 En trenchcoat jeg kjøpte meg da jeg var 14år. Passer enda. Kommer aldri til å kvitte meg med den. Elsker den 💕

@Cyrus Hvor mye penger bruker du på klær i mnd?

1000 kanskje?

@Lady Hvem har finest skjegg av meg og @Uchiha Madbrah? Og tror du at dersom vi hadde klina at det ville blitt en borrelåseffekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cyrus skrev:

1000 kanskje?

@Lady Hvem har finest skjegg av meg og @Uchiha Madbrah? Og tror du at dersom vi hadde klina at det ville blitt en borrelåseffekt?

Kan bare huske å ha sett bilde av deg med skjegg, så må jeg si deg. Nei, det tror jeg ikke 🙈

@Cyrus Har du klint med en mann før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady skrev:

Kan bare huske å ha sett bilde av deg med skjegg, så må jeg si deg. Nei, det tror jeg ikke 🙈

@Cyrus Har du klint med en mann før? 

Score! 1-0 😄

Jeg har klint med flere menn faktisk 😄

@Lady har du klint med en daaaame før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
56 minutter siden, Lady skrev:

Ja, men ikke alltid. Noen ganger opplever man mye vondt på engang.

@Zumo de Melocotón Fortell tre ting om deg selv :)

Jeg kan ikke annet enn å skrive under på det og sende deg en god og virtuell klem, @Lady:hug:

3 ting som jeg ikke har nevnt i tråden tidligere da, antar jeg?! Hmm.. 

1) Jeg var den raskeste i klassen på 60 meteren gjennom hele barneskolen. :hoppe:

2) Jeg er egentlig "profesjonell", men må innrømme at jeg fremdeles freaker litt ut (på innsiden) de gangene jeg jobber med døde mennesker, og tar meg i å lure på om de på en eller annen måte får med seg hva som skjer rundt dem. :lete:

3) Jeg har fullstendig tro på at jeg vinner en saftig lottogevinst og at det kun er et spørsmål om tid, ikke om/hvis/men. :biggrin:

Hva er den særeste kombinasjonen av pålegg du spiser, @Lady?

33 minutter siden, Cyrus skrev:

Du burde prøve det. Refreshing AF!

Jeg har aldri satt meg inn i funskjonene til en slik klokke. Kan du fortelle??

Asså... Husk på at jeg ikke har noen som kan varme føttene mine under dyna om kveldene nå, så jeg vil jo få frostskader av et sånt krumspring som det der. :fryser: Jeg har ikke hatt tid til å sette meg ordentlig inn i disse klokkegreiene, derfor jeg hadde et håp om at du hadde det. :ler2:

Jeg ble skikkelig spent på den pizzaen du nevnte, @Cyrus. Er det virkelig godt med banan og chilinøtter på (samme?) pizza?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg kan ikke annet enn å skrive under på det og sende deg en god og virtuell klem, @Lady:hug:

3 ting som jeg ikke har nevnt i tråden tidligere da, antar jeg?! Hmm.. 

1) Jeg var den raskeste i klassen på 60 meteren gjennom hele barneskolen. :hoppe:

2) Jeg er egentlig "profesjonell", men må innrømme at jeg fremdeles freaker litt ut (på innsiden) de gangene jeg jobber med døde mennesker, og tar meg i å lure på om de på en eller annen måte får med seg hva som skjer rundt dem. :lete:

3) Jeg har fullstendig tro på at jeg vinner en saftig lottogevinst og at det kun er et spørsmål om tid, ikke om/hvis/men. :biggrin:

Hva er den særeste kombinasjonen av pålegg du spiser, @Lady?

 

Tusen takk. Klem tilbake :klemmer: 

Jeg er ikke så sær på pålegg. Så det må bli skinke og Avocado :fnise: 

@Zumo de Melocotón Har du kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

1) Iknow.. :Knegg: 

2) Du må slutte å snakke så innviklet, doc. Det går nemlig ikke overens med en fritert hjerne etter 1 time søvn + 13 timer jobb. Ihvertfall ikke når jeg må jobbe her utover kvelden også (fikk ikke full sykemelding fra KG vettu, kun aktiv). :fnise: Jeg mener at det lureste du gjør er å si med rene ord hvor mange år vi snakker om, med mindre du vil at jeg (og sikkert flere) skal fortsette å leve i troen på at du er rundt 70 år med 50-års bryllupsdag bak deg. :Knegg: Men altså.. Jeg antar at dere har vært sammen lenger enn 20 år da?, @Dr. A. Kula? Lenger enn 30 og?

3) Om jeg ikke hadde fått det med meg (at du nevnte meg i et svar til apples eller whoever), så ville det bevise din påstand om at jeg ikke fikk med meg alt. Men jeg fikk det med meg.. Eller noe. Gah.. Glem det. :ler:

4) Fint! Samme hvem sin konto, men best om det er fra din, slik at jeg kan spare opp til fremtidige (uunngåelige) blundere. :ler: Superb! Da går jeg for dådyrøyne! Men måtte du få det til å se ut som jeg prøvde PPPP først?! 🙈 Jeg står med glede inne for koffertdrassingen, men Pussy Pics På PM vil aldri sendes fra min brukerkonto. Med mindre vi snakker om denne typen: 

 

image.jpeg

2) Jeg er ikke gammel nok til teoretisk kunne feire gullbryllup. Bronsebryllup er 8 år, noe som ville gitt deg en alder på maks 20 (8+7+tillegg). Da står sølv igjen (av edle metaller) og din alder minus 25 tilsvarer 1-3 klasse, litt avhengig av min husk og om du begynte som 6 eller 7 åring. Da har jeg god margin (jeg trenger ikke ha passert sølv i år).

3) Skjønner - glemt!

4) nå påpekte jeg faktisk at jeg ikke ønsket PPPP og så limer du ett inn i svaret. Men rett skal være rett, jeg lover på tro og ære at Zdm IKKE har sendt meg bilder på PM!

@Zumo de Melocotón hvor lenge var du i forholdet før det ble avsluttet?

39 minutter siden, applestories skrev:

Jeg tipper at fungerer veldig bra i andre tråder. Her siterer vi så mange i hvert innlegg at det ble litt vanskeligere å finne frem enn jeg så for meg - litt mye tekst for hver bakoverpil. Men skal absolutt huske på det om jeg befinner meg en seriøs diskusjon en gang i fremtiden, nå i det siste har det blitt mer fjas enn fornuftig med meg :)

 

 @Dr. A. Kula Har du andre KG-tips du føler for å dele?

Det er veldig praktisk om du diskuterer med bare en, men selv om du siterer flere er det likevel enkelt å følge tråden bakover på bare denne brukeren.

Skal dele om jeg har. Jeg har forresten endret på varsler, slik at jeg bare får her, og at jeg automatisk følger en tråd om jeg poster i den.

@applestories kikker du på profilene til andre brukere i blant?

@Lady trist å høre at du har det lite bra. Hjelper en :klem: og :blomst:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Asså... Husk på at jeg ikke har noen som kan varme føttene mine under dyna om kveldene nå, så jeg vil jo få frostskader av et sånt krumspring som det der. :fryser: Jeg har ikke hatt tid til å sette meg ordentlig inn i disse klokkegreiene, derfor jeg hadde et håp om at du hadde det. :ler2:

Jeg ble skikkelig spent på den pizzaen du nevnte, @Cyrus. Er det virkelig godt med banan og chilinøtter på (samme?) pizza?

Nei slik har jeg det også :xpb_knuddel:

Banan, kylling, curry, chilinøtter. No shit, smaker utmerket 😄

@Zumo de Melocotón Er du interessert i astrofysikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lady skrev:

Ja 

@Cyrus Liker du menn? ✨

Nei, egentlig ikke. Men jeg har funnet ut at det byr på litt andre muligheter dersom man har 2 peniser under dyna 😄

@Lady Har du laget en sex tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...