applestories Skrevet 4. september 2016 #8261 Skrevet 4. september 2016 (endret) [usikker på om noe i det hele tatt vises i dette innlegget...] Endret 4. september 2016 av applestories
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8262 Skrevet 4. september 2016 7 timer siden, Moonwalker skrev: Må ikke spørre meg om sånnt på denne tiden da jeg er både kvalm og godtesyk samtidig Men det er en pudding av et slag som sklir ned etter middagen. Evnt noe med sjokolade. @Cyrus hva er ditt favorittspill på mobil? Jeg spiller aldri på mobilen, men før var det snake 2 😄 @Moonwalker Hvor lenge sover du når du jobber natt?
Gjest EpleDrue Skrevet 4. september 2016 #8263 Skrevet 4. september 2016 10 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hvor mange enheter øl skal til før du blir synlig beruset? Godt spørsmål du. Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Føler det spiller inn ulike faktorer for akkurat det der. Du nevner ikke noe om dette er på tom mage, eller etter en større middag osv. @Moonwalker Hvor mange enheter øl tror du det skal til før jeg er synlig beruset?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8264 Skrevet 4. september 2016 (endret) 13 timer siden, Lady skrev: @Zumo de Melocotón Har du kjæreste? Nope Er det sol der du er idag, @Lady? 13 timer siden, Dr. A. Kula skrev: 2) Jeg er ikke gammel nok til teoretisk kunne feire gullbryllup. Bronsebryllup er 8 år, noe som ville gitt deg en alder på maks 20 (8+7+tillegg). Da står sølv igjen (av edle metaller) og din alder minus 25 tilsvarer 1-3 klasse, litt avhengig av min husk og om du begynte som 6 eller 7 åring. Da har jeg god margin (jeg trenger ikke ha passert sølv i år). 3) Skjønner - glemt! 4) nå påpekte jeg faktisk at jeg ikke ønsket PPPP og så limer du ett inn i svaret. Men rett skal være rett, jeg lover på tro og ære at Zdm IKKE har sendt meg bilder på PM! @Zumo de Melocotón hvor lenge var du i forholdet før det ble avsluttet? 2) Såvidt meg bekjent regnes ikke bronse som et edelt metall. Gull, sølv og platinum er vel de mest kjente edelmetallene. Resten tror jeg ikke benyttes i bryllupsdager-listen. 3) Good! 4) Ja? Jeg har jo ikke sendt deg noen PPPP, så hva er problemet? Jeg limte det inn i tråden og det må vel sies å kunne være lovlig, i og med at PPPP står for Pussy Pics På PM. Takk for statementen! Nærmere 18 år... og før det var jeg i et 1,5-2 år langt forhold. Er du imponert over det mtp på min (i dette tilfellet) unge alder, @Dr. A. Kula? 13 timer siden, EpleDrue skrev: Har ikke vært så mye i Oslo, men kanskje slottet og evt dratt på stand-up show på Latter om det er noe en liker. Aker brygge. Sender spørsmålet over til Oslojenta, @Zumo de Melocotón Du har mottatt det. 🙊 Lady. @applestories Jeg må på jobb, så har ikke så mye tid til å svare grundig på dette, men anbefaler aktivioslo sine sider! I tillegg vil jeg si at dersom du skal besøke Oslo når det nærmer seg jul så må du absolutt få med deg julemarkedene og gå på skøyter i spikersuppa. Det ene julemarkedet er nærmeste nabo til spikersuppa, så de kan kombineres. Når skal du til Oslo, @applestories? 12 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón har du alltid slitt med søvnen? Nei. Jeg var veldig mye våken når jeg var ungdom, men har sovet greit etter at jeg ble voksen med unntak av det siste året. Hvor lenge sov du etter å ha herjet på forumet i natt, @Moonwalker? 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nå får jeg vel høre det av Zdm, å svare uten å besvare alle spørsmål. Jeg skjemmes. Men egentlig er jeg veldig fornøyd med dere. I helgene holder dere faktisk et ganske greit tempo her inne, så da kan jeg sove om nettene med god samvittighet. Ukedagene derimot..... Endret 4. september 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 4. september 2016 #8265 Skrevet 4. september 2016 13 timer siden, Cyrus skrev: 1000 kanskje? @Lady Hvem har finest skjegg av meg og @Uchiha Madbrah? Og tror du at dersom vi hadde klina at det ville blitt en borrelåseffekt? Du vinner denne, sjef! jeg kan ikke konkurrere med en heavenly blessed beauty som deg selv!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8266 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev: Du vinner denne, sjef! jeg kan ikke konkurrere med en heavenly blessed beauty som deg selv! Uchi!
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8267 Skrevet 4. september 2016 Jeg glemte spørsmål. Har du hatt en fin helg, @Uchiha Madbrah?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 4. september 2016 #8268 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg glemte spørsmål. Har du hatt en fin helg, @Uchiha Madbrah? Heeeeeeeeei Jaaaaa. Eller, vært syk en hel uke, men begynne å bli frisk igjen nå, så skal ikke klage. Du da?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 4. september 2016 #8269 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Heeeeeeeeei Jaaaaa. Eller, vært syk en hel uke, men begynne å bli frisk igjen nå, så skal ikke klage. Du da? Har vært "sykemeldt" fra KG en stund, men nå er jeg tilbake på "aktiv sykemelding". Jobber mye denne helgen, så ikke så mye tid til kos. Tar det igjen til uken. Huff.. det var ikke kjekt å høre. Er du for lite snill med deg selv for tiden, @Uchiha Madbrah?
applestories Skrevet 4. september 2016 #8270 Skrevet 4. september 2016 30 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @applestories Jeg må på jobb, så har ikke så mye tid til å svare grundig på dette, men anbefaler aktivioslo sine sider! I tillegg vil jeg si at dersom du skal besøke Oslo når det nærmer seg jul så må du absolutt få med deg julemarkedene og gå på skøyter i spikersuppa. Når skal du til Oslo, @applestories? Muligens neste uke. Er så lite kjent i hovedstaden, så jeg prøver å ta en dag eller to der når jeg er i området, bare for å vandre rundt litt slik at når jeg plutselig blir sendt til Oslo på møte klarer jeg å ikke rote meg altfor mye bort Trenger ikke så grundig svar denne gangen siden jeg ikke får tid til så mye. Skal absolutt huske på julemarkedene om jeg kommer tilbake senere i år Kos deg på jobb, er det to jobber du har? @Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8271 Skrevet 4. september 2016 (endret) Cyrus skrev (På 4.9.2016 den 11.27): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
applestories Skrevet 4. september 2016 #8272 Skrevet 4. september 2016 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @applestories kikker du på profilene til andre brukere i blant? Tror jeg har kikket på 2-3 profiler med vilje og mange fordi jeg har kommet borti navnet på nettbrettet. Har kikket på AnonymBruker maange ganger, og til og med reklamene på toppen får seg ofte et klikk fordi jeg klikker før nettsiden er skikkelig lastet. Jeg føler ikke det er så mye poeng i å se på profilene - der står da vel ikke noe informasjon bortsett fra lister over innleggene man har skrevet? @Dr. A. Kula Føler du det er noe nyttig informasjon til profilene til brukere? 14 timer siden, EpleDrue skrev: Og til deg @applestories har jeg følgende spørsmål: Hvordan feiret du bursdagen din som barn? Familieselskap om ettermiddag/kveld med besteforeldre, søskenbarn og faddere. Så selskap for alle jentene i barnehage eller klassen. Gikk hjem til meg etter skoletid enten selve dagen eller neste, pyntet oss, åpnet gaver, spiste pølse med brød, sjokoladekake og is. Helt vanlig norsk bursdag på 80- og 90-tallet vil jeg tro, og alle bursdagsselskaper var like, vi byttet bare hus. Og noen inviterte hele klassen så da var guttene også med! @EpleDrue Er det lenge til du har bursdag?
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8273 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, applestories skrev: [usikker på om noe i det hele tatt vises i dette innlegget...] @applestories hva drev du på med her? Fikk varsel om at jeg var sitert, men du ombestemte deg tydeligvis. Har jeg skremt deg, eller er det et uttrykk for humor? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: <...> 2) Såvidt meg bekjent regnes ikke bronse som et edelt metall. Gull, sølv og platinum er vel de mest kjente edelmetallene. Resten tror jeg ikke benyttes i bryllupsdager-listen. 3) Good! 4) Ja? Jeg har jo ikke sendt deg noen PPPP, så hva er problemet? Jeg limte det inn i tråden og det må vel sies å kunne være lovlig, i og med at PPPP står for Pussy Pics På PM. Takk for statementen! Nærmere 18 år... og før det var jeg i et 1,5-2 år langt forhold. Er du imponert over det mtp på min (i dette tilfellet) unge alder, @Dr. A. Kula? <...> Men egentlig er jeg veldig fornøyd med dere. I helgene holder dere faktisk et ganske greit tempo her inne, så da kan jeg sove om nettene med god samvittighet. Ukedagene derimot..... 2) Bronse er nok ikke edelt, nei. Tenkte mer på medaljer, men gidder ikke gå tilbake og sjekke hva vi skrev, men det kan kanskje du med bruk av tipset mitt? Håper inderlig du aldri vurderte platinum som svar! Jo jeg blir imponert (veldig, faktisk), men litt freaka ut også. Vi snakker jo om potensielle lovbrudd etter straffeloven her, litt avhengig av hvor intimt vi snakker og aldersforskjell på dere. Au (og fortjent). @Zumo de Melocotón spurte ikke jeg deg også om rå-tipset jeg ga til applestories
applestories Skrevet 4. september 2016 #8274 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev: @applestories hva drev du på med her? Fikk varsel om at jeg var sitert, men du ombestemte deg tydeligvis. Har jeg skremt deg, eller er det et uttrykk for humor? Siteringstrøbbel på nettbrett igjen. Innlegget jeg skrev og dere jeg siterte ble stående en stund, det viste i 'mine innlegg' men jeg var ikke sikker på om det var synlig for andre, så da skrev jeg det der. Ville ikke sitere og svare på nytt før jeg så om det kom frem igjen. Det gjorde jeg ikke, så jeg siterte og svarte deg igjen rett før du svarte meg nå. Trodde nesten du hadde lest og svart på ti sekunder, det hadde isåfall vært imponerende!
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8275 Skrevet 4. september 2016 35 minutter siden, Moonwalker skrev: Sånn ca hele dagen til vanlig. Bråvåknet av en som nektet slutte å ringe meg nå, så er plutselig lys våken igjen etter 3t søvn. @Cyrus har du familiemedlem som bor mange timer ifra deg som pleier ringe til deg og sier at de kan være hos deg om under 15 min? ...eller er det bare jeg som er plaget av dette på dårligst mulig tidspunkt? Usj.... I know dat feel.. Det lille jeg har av familie bor 5min unna, så jeg slipper unna denslags 😄 @Moonwalker Har du tenkt å by dem på smoothie og tekaker når de kommer? 😂
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8276 Skrevet 4. september 2016 (endret) Cyrus skrev (På 4.9.2016 den 14.08): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8277 Skrevet 4. september 2016 @Cyrus er det sol hos deg i dag?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8278 Skrevet 4. september 2016 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nei. Livet blir ikke bedre av å grue seg til noe man ikke kan gjøre noe med. Da er det bedre å lete etter de positive sidene, og rette fokus mot de. @Lady har du noengang vært på foredrag med Ingvard Wilhelmsen? Plutselig tilbake. Stek er aldri feil (med mindre man er veganer/vegetarianer/etc) Vil tro jeg har flere triks på lur i ulike sjanger og format. va er det kuleste partytrikset du har sett/opplevd selv? Nei, det har jeg ikke. @Dr. A. Kula Hvor gammel et du?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8279 Skrevet 4. september 2016 14 timer siden, Cyrus skrev: Han derre Hivju synes jeg er flink. Også Joner gjør seg også bra, men han klarer bare et par typer roller. @Lady Hvor mange ganger har du vært i full narkose? Ingen 😃 @Cyrus Har du hatt sex i solarium?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8280 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus er det sol hos deg i dag? Masse!!! @Moonwalker Tror du firkløvere bringer lykke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå