Dr. A. Kula Skrevet 2. september 2016 #8161 Skrevet 2. september 2016 7 minutter siden, Pjokkeline skrev: Tja, jeg vil nok ikke påstå det selv :hihi: Men hyggelig å se tilbake på bilder fra barndommen Hmmm, jeg skal innrømme at jeg hadde lagt merke til det, og kanskje hatr litt problemer med å ikke se. Samtidig så har jeg gjennom tiden møtt og hilst på både menn og damer, som kanskje ikke ser ut som deg og meg, og har noen synlige hemninger. Når er er sagt, så har jeg såpass forståelse for slikt at jeg hadde ikke hengt meg opp i det, eller behandlet noe særlig annerledes. @Cyrus Hvordan er dine tanker rundt det? @Dr. A. Kula Ser at jeg formulerte meg litt feil der. Jeg slo av filmen (sånn før den startet til og med), sånn etter 10min. Det var rett og slett ikke min type film 🙈 @Dr. A. Kula Går det greit om jeg ikke stiller flere spørsmål nå? *sitter og ser på film, og straks leggetid før jobb imorgen* Tenkte mest på hvilken scene som gikk når du skrudde av. Og nei, jeg forstod godt hva du mente, det var bare et forsøk på humor fra min side, men vi har tydeligvis ikke helt sammenfallende smak. Det er alltid lov å ta hensyn til seg selv. God natt og sov godt. snart. 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: <...> Ja! Er det kreativiteten det skorter på, eller har du behov for en sykemelding du også, @Dr. A. Kula? <...> Ja. Folk er tydeligvis ganske opptatt av date-greiene mine. Men nå har jeg slått skikkelig på stortromma og fortalt om den absolutt kleineste av de alle (selv om den var in-relationship) og håper det roer nysgjerrigheten på den fronten på en stund. Hvor mange dater utenom forhold har du vært på, @Dr. A. Kula? Savner du date-periodene? <...> Midlertidig kreativitetssperre (sent og trøtt). Er det grunn for sykemelding? Tror jeg må låne legen din i såfall Tenker den daten setter de nysgjerrige på magekur... Ser ut til at jeg stiller i klassen din når det gjelder dating, (uten magesjau episoden), så kan ikke skryte på meg Don Juan kvaliteter. @Zumo de Melocotón tror du jeg er nærmest deg eller @Cyrus i mykhet/stivhet (historisk/nåtid)
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 2. september 2016 #8162 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Jeg klarer vel en 90 graders vinkel mellom beina Jeg er ganske stiv. @Zumo de Melocotón Har du enkel eller dobbel dyne i senga? To enkle! Jeg digger å sove med en dyne over meg og så slenge det ene beinet og ene armen over den andre når jeg snur meg på siden. Har du 90, 150/160 eller 180-seng, @Cyrus? 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: (sent og trøtt). Er det grunn for sykemelding? Tror jeg må låne legen din i såfall Tenker den daten setter de nysgjerrige på magekur... Ser ut til at jeg stiller i klassen din når det gjelder dating, (uten magesjau episoden), så kan ikke skryte på meg Don Juan kvaliteter. @Zumo de Melocotón tror du jeg er nærmest deg eller Cyrus i mykhet/stivhet (historisk/nåtid) Jada, du kan godt låne han! 😄👍 Jepp, man ser lett hvem som faktisk leser teksten etter å ha postet sånt. Stakkars folk som må lese om det, men det var verre å være hovedpersonen i den fortellingen. Just saying.. Jaja, vi får sikkert oppleve det en gang vi også, kjære doktor. Formell-datingen altså. Og om ikke, så går det nok bra likevel. Nærmest meg historisk, nærmest C nå? Er det noenlunde korrekt @Dr. A. Kula?
Gjest Ajax Skrevet 2. september 2016 #8163 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: To enkle! Jeg digger å sove med en dyne over meg og så slenge det ene beinet og ene armen over den andre når jeg snur meg på siden. Har du 90, 150/160 eller 180-seng, @Cyrus? Jeg får ta målebåndet fra nattbordskuffen (ikke spør hvorfor jeg har målebånd i nattbordskuffen) og sjekker her 😄 180 x 200 får jeg her. @Zumo de Melocotón Når gjorde du noe ulovlig sist?
Gjest EpleDrue Skrevet 2. september 2016 #8164 Skrevet 2. september 2016 Den Tuesday, August 30, 2016 at 22.50, Moonwalker skrev: @EpleDrue hvor mange ulike land har du vært i? Etter rask tenking kommer jeg frem til 20 ulike land. @Moonwalker Hvilke tester og prøver må en bestå for å bli astronaut? Den Tuesday, August 30, 2016 at 23.10, Zumo de Melocotón skrev: Det var vel den siste gangen du latet som om du ikke kjenner meg i tråden, @EpleDrue. Så omtrent en times tid siden? Siden du spør om så mye får du en rask oppsummering. Kjenner deg ikke særlig godt, siden jeg ikke orker lese de lange svarene dine. Hehe 😁 Nei, vil bo på land. Hadde blitt sjøsyk av det der. Det der skrev du på tirsdag, nå er det lørdag. Gått veldig fint uten ferskenbilder! Holder meg unna Biola denne uken, visste du at den gir akutt diaré? Håper svarene var som du ønsket! Synes du jeg har vært slem mot deg lenge nok nå, @Zumo de Melocotón? Den Wednesday, August 31, 2016 at 17.08, Moonwalker skrev: @EpleDrue er du en hip hop-fyr? Nei, langt ifra. Hva bruker du til daglig av sminke, @Moonwalker? Den Wednesday, August 31, 2016 at 0.23, calavi skrev: @EpleDrue Vakreste dialekt? Kan jeg si min egen? Eller er jeg egoist da? Liker vestlandsk veldig godt! Klarer du å nevne fem ting du ser frem til i høst, @calavi? @Teriyaki Er du redd edderkopper? @Lady Kan du gå i spagat? @minister-mio Liker du karaoke?
Dr. A. Kula Skrevet 2. september 2016 #8165 Skrevet 2. september 2016 26 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: <...> Jada, du kan godt låne han! 😄👍 Jepp, man ser lett hvem som faktisk leser teksten etter å ha postet sånt. Stakkars folk som må lese om det, men det var verre å være hovedpersonen i den fortellingen. Just saying.. Jaja, vi får sikkert oppleve det en gang vi også, kjære doktor. Formell-datingen altså. Og om ikke, så går det nok bra likevel. Nærmest meg historisk, nærmest C nå? Er det noenlunde korrekt @Dr. A. Kula? Ja, kanskje jeg må det. Var en gang hos fastlegen min ifm rutinesjekk/blodprøver, men hadde begynt å få litt sånn vondt i ryggen ved noen bevegelser. Ble bedt om å strekke armene mot gulvet (stive ben) og ble kontant avvist med ryggplager når jeg kan håndflatene i gulvet. Lager ass. Kjente det var greit å være ferdig med maten da jeg leste om den dagen ja. Tror dating er oppskrytt. Bedre å holde seg (tro)fast med kjæresten/partneren over tid. Om du gikk i oppoverspagat tidligere så sliter jeg med å følge deg der, men har klart spagaten (i hvertfall så godt som), og kommer nok fortsatt over 135° altså nærmere deg enn C. @Zumo de Melocotón hva assosierer du etternavnet mitt mest med, magen min eller personligheten min?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 2. september 2016 #8166 Skrevet 2. september 2016 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: Siden du spør om så mye får du en rask oppsummering. Kjenner deg ikke særlig godt, siden jeg ikke orker lese de lange svarene dine. Hehe 😁 Nei, vil bo på land. Hadde blitt sjøsyk av det der. Det der skrev du på tirsdag, nå er det lørdag. Gått veldig fint uten ferskenbilder! Holder meg unna Biola denne uken, visste du at den gir akutt diaré? Håper svarene var som du ønsket! Synes du jeg har vært slem mot deg lenge nok nå, @Zumo de Melocotón? Ja, det synes jeg. Jeg lurte en stund på hvorfor du var så slem mot meg her i tråden, men kom vel til slutt frem til at du nok egentlig liker meg litt innerst inne, men så er du jo bare en guttunge og hvis jeg husker riktig fra barneskolen så kunne noen av guttene være skikkelig slemme mot jentene de egentlig likte godt. Forstå det den som kan. Jeg har jo bare vært snill mot deg, så enten må det være det, eller så finner jeg ingen god forklaring på hvorfor du er så slem mot meg. Kanskje du bare er en skikkelig kjip person som liker å være slem mot folk? Idk.. Kortversjonen til deg, siden du kun leser det: Nei, svarene var ikke som jeg ønsket meg, men akkurat som forventet. 😆 Og ja, jeg synes det er SÅ 2015... Har du en god forklaring på hvorfor du er slem mot meg, @EpleDrue? Og har du tenkt å slutte med det snart? 37 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Zumo de Melocotón hva assosierer du etternavnet mitt mest med, magen min eller personligheten min? Jeg har ikke sett magen din, så da gjenstår bare den delen av personligheten din som du viser her inne. Må bli den da. Hvor lenge har du vært sammen med din kjære, @Dr. A. Kula? Endret 3. september 2016 av Zumo de Melocotón
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #8167 Skrevet 3. september 2016 19 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: <...> Jeg har ikke sett magen din, så da gjenstår bare den delen av personligheten din som du viser her inne. Må bli den da. Hvor lenge har du vært sammen med din kjære, @Dr. A. Kula? Nå føler jeg meg kul(a). (ka-tjing). Snakker vi fra vi møttes , fra vi var "markert" (som Pjokken) eller formelt etablert ? Uansett snakker vi nok sjeldent eksemplar, og edelt metall . Selv du var neppe begynt på skolen engang
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 3. september 2016 #8168 Skrevet 3. september 2016 (endret) 13 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nå føler jeg meg kul(a). (ka-tjing). Snakker vi fra vi møttes , fra vi var "markert" (som Pjokken) eller formelt etablert ? Uansett snakker vi nok sjeldent eksemplar, og edelt metall . Selv du var neppe begynt på skolen engang Å kåm ån, Doktor! Hvor edelt snakker vi? 😁 Jeg tipper gull, selv om jeg ikke helt kan tro det. Endret 3. september 2016 av Zumo de Melocotón
applestories Skrevet 3. september 2016 #8169 Skrevet 3. september 2016 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Skjønner helt, eller skulle det stått en ikke mellom der. Litt uvant måte å skrive på og sett i sammenheng med resten mistenker jeg at det mangler et fornektelse ord i første setningen? Er helt enig med deg angående Brillevs vs QI. Stephen Fry ruler! Ble litt usikker om jeg faktisk har lest boken, må i så fall være i min ungdom, men filmen har jeg definitivt sett (med Gary Oldville som meg) @applestories siden du liker engelsk humor og leser bøker (også engelske?), har du et forhold til tallet 42? (for utfyllende referanse se mitt tidligere spørsmål til Rainstorm) Du har helt rett i at det manglet et "ikke" der, det må da være grenser for hvor selvmotsigende jeg skal være 42.. jeg leste trilogien (som han visstnok insisterte på å kalle den) i tenårene, men ikke sikker på om jeg ble helt ferdig. Skulle gjerne hatt en babelfisk i jobben min. Bøker leser jeg helst på engelsk om det er originalspråket, men jeg legger egentlig ikke merke til om de er på norsk eller engelsk. Blir av og til overrasket halvveis ut i boken fordi jeg trodde den var på det andre språket (fant ikke spørsmålet ditt til Rainstorm - er det langt tilbake?) @Dr. A. Kula Leser du bøker på andre språk enn norsk og engelsk? 11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Merker du noe til 30-års krisen, @applestories? Merker jo at jeg blir eldre, men noen krise har jeg ikke merke noe til @Zumo de Melocotón Var du en av de som så for seg hus, mann, barn og stasjonsvogn da du var yngre? @EpleDrue Tror du Vestlandsk er en dialekt?
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #8170 Skrevet 3. september 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Å kåm ån, Doktor! Hvor edelt snakker vi? 😁 Jeg tipper gull, selv om jeg ikke helt kan tro det. Gull? Hvor gammel tror du jeg er? Hva med å ta i betraktning de andre opplysningene, Da ville vel du vært sånn ca 50-57 år gammel! Du burde vite fra "Gjett ordet" at alle opplysningene i teksten er betydningsfulle. @Zumo de Melocotón er det på tide å bidra med en oppgave i den nevnte tråden igjen? 11 minutter siden, applestories skrev: Du har helt rett i at det manglet et "ikke" der, det må da være grenser for hvor selvmotsigende jeg skal være 42.. jeg leste trilogien (som han visstnok insisterte på å kalle den) i tenårene, men ikke sikker på om jeg ble helt ferdig. Skulle gjerne hatt en babelfisk i jobben min. Bøker leser jeg helst på engelsk om det er originalspråket, men jeg legger egentlig ikke merke til om de er på norsk eller engelsk. Blir av og til overrasket halvveis ut i boken fordi jeg trodde den var på det andre språket (fant ikke spørsmålet ditt til Rainstorm - er det langt tilbake?) @Dr. A. Kula Leser du bøker på andre språk enn norsk og engelsk? <...> Så jeg er ikke helt sløv enda, da. Ikke bare leser jeg, men jeg (i motsetning tilb ZdM) får med meg innholdet i det som skrives. Fant ett av innleggene rundt Rainstorm og 42 her i tråden. Et lite rå-tips, er å bruke den lille "videresend" pilen øverst til høyre i siterte innlegg, da den tar deg til original posting av innlegget. Så kan du gjøre det samme med evt siteringer i det innlegget, og på den måten lese deg bakover i en diskusjon. @applestories visste du om den funksjonaliteten jeg nettopp beskrev? Mine språkkunnskaper utover de to nevnte er ikke egnet til å kaste seg over prosaen med. Dog kan jeg klare å skjønne skilt og hovedinnhold i avisartikler.
applestories Skrevet 3. september 2016 #8171 Skrevet 3. september 2016 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Fant ett av innleggene rundt Rainstorm og 42 her i tråden. Et lite rå-tips, er å bruke den lille "videresend" pilen øverst til høyre i siterte innlegg, da den tar deg til original posting av innlegget. Så kan du gjøre det samme med evt siteringer i det innlegget, og på den måten lese deg bakover i en diskusjon. @applestories visste du om den funksjonaliteten jeg nettopp beskrev? Nei, det visste jeg ikke gikk an. Takk for tips, nå skal jeg på sitathopping @Dr. A. Kula har du tips til hva man gjør de gangene kallenavnene ikke blir blå selv om man skriver @ foran? Går stort sett til slutt, etter mange forsøk, men ikke alltid.
applestories Skrevet 3. september 2016 #8172 Skrevet 3. september 2016 (endret) 18 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Sitatkrøll... Ser forresten at jeg skrev nesten nøyaktig det samme som du gjorde for nesten 40 sider siden, helt ned til fisken Endret 3. september 2016 av applestories 1
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #8173 Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Nei, det visste jeg ikke gikk an. Takk for tips, nå skal jeg på sitathopping @Dr. A. Kula har du tips til hva man gjør de gangene kallenavnene ikke blir blå selv om man skriver @ foran? Går stort sett til slutt, etter mange forsøk, men ikke alltid. Min erfaring er at du må renske vekk hele forsøket på tagging, inkludert @ tegnet. Kanskje også siste mellomrom. Pass på at du begynner etter et mellomrom eller linjeskift. Skriv minst en bokstav, helst nok til at listen blir kort nok. Så må du lete etter taggelisten. Det hender nemlig den dukker opp lenger nede på siden, og på den andre siden (mobil), men oftest er den der. Det er lenge siden jeg ikke fikk til tagging overhodet. Men endring av innlegg er helt umulig på mobil.
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #8174 Skrevet 3. september 2016 Og så kommer jo det viktige, du må faktisk velge brukeren som skal tagges!
Gjest EpleDrue Skrevet 3. september 2016 #8175 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, applestories skrev: @EpleDrue Tror du Vestlandsk er en dialekt? Nei nei nei! Kunne bare ikke velge en spesifikk pluss det var litt sent i går. Synes dialekten er pen i Stavanger (minus jæren) , Voss og Kvinnherad 😁 Alle fra vestlandet prater pent, da. Heh. Du da, hvilken dialekt liker du best, @applestories?
applestories Skrevet 3. september 2016 #8176 Skrevet 3. september 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Og så kommer jo det viktige, du må faktisk velge brukeren som skal tagges! Joda, gjør alt som det skal gjøres. Det er stort sett på nettbrett jeg har trøbbel, og her får jeg bare av og til lov å redigere innlegg også, og tidligere i dag dukket ikke smileyene opp selv om jeg skrev dem in . Er frustrerende når det er sånn av og til og man aldri vet om det er vits å prøve igjen og igjen. Men takk for tips, skal huske på å lete bedre etter navnelisten neste gang, kanskje den gjemmer seg
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #8177 Skrevet 3. september 2016 @Tigress er undrast kvifor du såg på profila mi den 26/8? Og fann du da noko som du ikkje hadde venta deg, noko spanande eller mogeleg som ottast deg?
applestories Skrevet 3. september 2016 #8178 Skrevet 3. september 2016 8 minutter siden, EpleDrue skrev: Nei nei nei! Kunne bare ikke velge en spesifikk pluss det var litt sent i går. Synes dialekten er pen i Stavanger (minus jæren) , Voss og Kvinnherad 😁 Alle fra vestlandet prater pent, da. Heh. Du da, hvilken dialekt liker du best, @applestories? Syntes tidligere dialekter sør på Vestlandet kunne bli litt travle, mens nord på Vestlandet blir litt for "ekte" og close to home. Slik de snakker mellom Mosjøen og Mo i Rana føles som sommerferie, så den liker jeg. Men har vel stort sett lært at liker man personen legger man mindre merke til hvordan ting blir sagt enn hva som blir sagt - og tilsvarende motsatt for folk man ikke liker. @EpleDrue snakker foreldrene dine samme dialekt?
Teriyaki Skrevet 3. september 2016 #8179 Skrevet 3. september 2016 23 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg har bare positive erfaringer etter et par år på Roskilde Det kommer veldig an på hvor du bor på festivalområdet, og hva du gjør ut av festivalen ellers. Skal klart tilbake dit. Ellers er min favoritt en helt annen festival jeg ikke kan nevne inne her uten å muligens bli gjenkjent. @Teriyaki kan du mange disneysanger utenat? Hvis jeg må kunne de hundre % ordrett så er det ikke så mange, men jeg kan veldig veldig mange nesten helt. 23 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du vegeterianer, @Teriyaki? Hvordan fungerer det i så fall for deg, og hva spiser du mye av for å erstatte kjøttdelen av måltidet? Jeg er ikke vegetarianer nei, men har begynt å utforske vegetarmat litt mer. Ikke fordi jeg planlegger å bli vegeterianer, men fordi jeg gjerne vil kutte ned litt på kjøtt og dessuten utvide horisonten litt. 15 timer siden, Pjokkeline skrev: @Teriyaki Hva gjør du denne fredagskvelden? I går kveld var jeg på jobb. Det samme skal jeg i kveld. 10 timer siden, EpleDrue skrev: @Teriyaki Er du redd edderkopper? Vil ikke si jeg er redd de, men jeg liker de ikke noe spesielt. Jeg klarer ikke å drepe de, så hvis jeg skal ta en edderkopp ut så må jeg ta den i papir og slippe den ut. Jeg rekker ikke å komme med nye spørsmål til dere. Tar det igjen senere.
Gjest EpleDrue Skrevet 3. september 2016 #8180 Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue snakker foreldrene dine samme dialekt? Ja, hele familien. Føler du at du har fått utnyttet sommeren slik du hadde sett for deg, @applestories? Eller er det noe du enda ikke har fått gjort som du hadde planer om å gjøre i sommer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå