Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg bor litt lenger sør enn Oslo... mener du at du ikke har funnet meg på facebook og stalket meg etter jeg tabbet meg ut med den videoen??

Kanskje du kan lære meg å bygge ordentlige leggmuskler også? 

Haha, nei vet du det har jeg ikke gjort. :ler: Er fortsatt like uvitende om navnet ditt som før. :P 

Tja, det spørs. Jeg gjør ikke stort for det, annet enn å jogge i terreng i sesongen og på mølle med 5 på gradient på vinteren. Pluss periodevis spinning. :P Er nok bare heldig når det gjelder å få leggmuskler. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Haha, nei vet du det har jeg ikke gjort. :ler: Er fortsatt like uvitende om navnet ditt som før. :P 

Tja, det spørs. Jeg gjør ikke stort for det, annet enn å jogge i terreng i sesongen og på mølle med 5 på gradient på vinteren. Pluss periodevis spinning. :P Er nok bare heldig når det gjelder å få leggmuskler. :nigo: 

Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å gå 10 minutter på god hastighet og 15% stigning. Tror du det vil hjelpe på mine prepubertale jentelegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å gå 10 minutter på god hastighet og 15% stigning. Tror du det vil hjelpe på mine prepubertale jentelegger?

You tell me. Er det ikke du som er eksperten her da? :ler: Jeg har også fått legg- og lårmuskler av sittende og liggende beinpress. Satt bare strak og vippet opp og ned med anklene på så tunge vekter som jeg klarte. Funket fint det.

@Cyrus Har du neglisjert trening av leggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Teriyaki skrev:

You tell me. Er det ikke du som er eksperten her da? :ler: Jeg har også fått legg- og lårmuskler av sittende og liggende beinpress. Satt bare strak og vippet opp og ned med anklene på så tunge vekter som jeg klarte. Funket fint det.

@Cyrus Har du neglisjert trening av leggene?

På ingen måte. De bare nekter å vokse!!! Bakfra og fra siden ser de bra ut, men forifra er det helt fyrstikk. Dårlige insertions tenker jeg...

@Teriyaki Vet du hva slags dialekt de snakker på Svalbard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moonwalker skrev:

Alt mulig. La oss si ting inne i huset da.

 

Så spørsmålet ditt er om jeg liker å ha nye eller gamle ting inne i huset mitt? Øhm... Hva slags ting? Hadde jeg drukket whisky, ville jeg hatt en gammel en. Hvis det er snakk om elektronikk, som for eksempel data, vil jeg ha en som er ny.
Spørsmålet betyr liksom ingen ting, om du ikke gir noe kontekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

På ingen måte. De bare nekter å vokse!!! Bakfra og fra siden ser de bra ut, men forifra er det helt fyrstikk. Dårlige insertions tenker jeg...


Det er et ganske normalt problem. De må trenes annerledes enn andre muskler, pga muskelfibersammensetningen.

Jeg kan sette sammen et leggprogram til deg, som du kan stappe inn i treninga di, 2 eller 3 ganger i uka, om du er hypp. Legger er lagd for utholdenhet, så du må trene dem som om du brukte dem til å gå opp bratte fjell, med ekstra tung sekk, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Yme skrev:


Det er et ganske normalt problem. De må trenes annerledes enn andre muskler, pga muskelfibersammensetningen.

Jeg kan sette sammen et leggprogram til deg, som du kan stappe inn i treninga di, 2 eller 3 ganger i uka, om du er hypp. Legger er lagd for utholdenhet, så du må trene dem som om du brukte dem til å gå opp bratte fjell, med ekstra tung sekk, på en måte.

Har du lyst til det så gjerne 😄 snill du 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Har du lyst til det så gjerne 😄 snill du 😘


Det er jo ikke noe stress, så det skal jeg fikse. Leggene dine kommer ikke til å vokse, om kroppen din ikke har inntrykk av at du er nødt til å bære jævli mye vekt når du beveger deg rundt. Man må lure den litt, egentlig.
Folk som ikke veier mye, pleier rett og slett ikke å få store legger, mens alle mennesker som er, eller har vært overvektige, har skikkelige klubber av noen bein. Jeg skal se om jeg har noen bilder av leggene min. Ett jævla øyeblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Yme skrev:


Det er jo ikke noe stress, så det skal jeg fikse. Leggene dine kommer ikke til å vokse, om kroppen din ikke har inntrykk av at du er nødt til å bære jævli mye vekt når du beveger deg rundt. Man må lure den litt, egentlig.
Folk som ikke veier mye, pleier rett og slett ikke å få store legger, mens alle mennesker som er, eller har vært overvektige, har skikkelige klubber av noen bein. Jeg skal se om jeg har noen bilder av leggene min. Ett jævla øyeblikk!

Ååååå!! Gleder meg 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cyrus skrev:

Ååååå!! Gleder meg 🙃


Dette er 2 år gammelt, men det var det eneste hvor leggene mine ikke så ut som blodutredning og fordervelse, så det får duge. Har jo skjedd en del siden da, men ikke så mye at det kan sees på bilder, tror jeg. Lurer på om de var rundt 40 cm rundt på dette bilde, men jeg er litt usikker... Lårene mine er cirka 70 cm rundt, så jeg syns ikke det helt kan stemme, når jeg ser på det bildet her.

Skjermbilde (33).png

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yme skrev:


Dette er 2 år gammelt, men det var det eneste hvor leggene mine ikke så ut som blodutredning og fordervelse, så det får duge. Har jo skjedd en del siden da, men ikke så mye at det kan sees på bilder, tror jeg. Lurer på om de var rundt 40 cm rundt på dette bilde, men jeg er litt usikker... Lårene mine er cirka 70 cm rundt, så jeg syns ikke det helt kan stemme, når jeg ser på det bildet her.

Skjermbilde (33).png

Lookin good, men da burde vel lårene dine se mye større ut? Leggene mine er 38, og lårene 59, og jeg ser ut som en kylling fra livet og ned 😂 Kanskje jeg har målt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Lookin good, men da burde vel lårene dine se mye større ut? Leggene mine er 38, og lårene 59, og jeg ser ut som en kylling fra livet og ned 😂 Kanskje jeg har målt feil...


Ja, det var feil. Målte på nytt nå, og leggen var 42, mens låret var 62. Da har jeg sikkert mista like mye på både leggene og lårene, etter jeg røyk muskelen, så om låret var 70, var vel leggen rundt 50, tenker jeg... Eller... Det høres jo alt for stort ut, når jeg ser på leggen min nå, og tenker at den skal ha vært 8 cm større, i omkrets. Det høres ikke riktig ut ass... Jeg må huske feil, tror jeg.

Men, jeg har jo en del mer kroppsfett enn deg, så hvis du ligger under 10, vil jeg jo tro at beina våre er omtrent like tykke. Du er jo lavere enn meg, og jeg har uproporsjonalt lange bein, så da har du bra med muskler i leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra ferie og er plutselig litt mer tilgjengelig igjen :)

 

Den ‎25‎.‎08‎.‎2016 at 18.14, Zumo de Melocotón skrev:

 

Har du et bra tips til hjemmelaget ansiktsmaske, @calavi?

Neei, jeg er kjempedårlig på sånn :fnise: Jeg gidder aldri å prøve ut sånne ting, og om jeg er så gæren at jeg unner meg
ansiktsmaske så blir det en av de posene på hm til 20 kr. Superfæncy.

Den ‎26‎.‎08‎.‎2016 at 3.09, EpleDrue skrev:

Har du blitt anbefalt en rett du ikke har likt, @calavi

 

Ikke som jeg har valgt å prøve ut, nei :fnise: Jeg har blitt anbefalt en hel haug med retter som inneholder vilt/sau, men jeg har aldri smakt på disse rettene rett og slett fordi jeg vet med 100% sikkerhet at det ikke ville falt i smak.

Den ‎26‎.‎08‎.‎2016 at 18.08, kisskissbangbang skrev:

 

@calavi Hva står øverst på ønskelista di for tida?

 

Den perfekte, røde kåpen! Jeg har lett lenge, men finner den ikke.

Den ‎26‎.‎08‎.‎2016 at 19.57, Pjokkeline skrev:

 

Jeg har generelt ikke vært særlig interessert i å lese bøker, men for ca 1år siden eller noe når Jojo Myes sin bok, Et helt halvt år, tok av, ble jeg anbefalt å lese den. Etter denne boken, har jeg lest en del flere.. Erotikk. Frekk serien av Christina Lauren digger jeg, og den seneste jeg holder på å lese nå er en Crossfire serie av Sylvia Day. Samme sjanger, og heit heit heit handling :hjerter_rundt:

Jeg har nemlig lest hele 3 bøker på under 4dager, og er på den siste og fjerde boken nå 🙈

@calavi Leser du bøker, og hva liker du å lese på eventuelt? 

 

Så bra du har "funnet" leselysten da! Det er skikkelig ålreit å lese en god bok, og på mange måter foretrekker jeg å lese bøker fremfor å se på serie/film, rett og slett fordi man kan tolke ting litt på egenhånd og virkelig bruke fantasien. Så jeg leser en del
bøker, men det går litt i perioder, egentlig. Om jeg leser en bok som ikke helt fenger så kan jeg bli litt lei, og ta kan det ta langt tid før jeg plukker opp en ny bok, men så kan jeg også sluke bok etter bok om jeg finner de interessante. Jeg er glad i "typiske"
romaner, som f.eks "Beatles" og "Seierherrene", men jeg er også veldig glad i krim, eller historiske romaner.

 

Den ‎28‎.‎08‎.‎2016 at 16.58, Zumo de Melocotón skrev:

 

@calavi Du får være Askepott for en uke, mot at samboeren din må reise bort i 6 mnd. Ville du takket ja eller avslått tilbudet?

 

Jeg hadde glatt avslått tilbudet. Har virkelig ikke noe ønske om å være Askepott, verken før eller etter hun "fikk" prinsen .. Jeg har også prøvd ut avstandsforhold, og vet godt hvor kjipt det er.

@Zumo de Melocotón Hvilket norsk blad ville du helst vært forsidepike på?
@Pjokkeline Hvor mange virkelig nære venner har du?
@EpleDrue Vakreste dialekt?
@kisskissbangbangHar du noen gang fiket/klappet til noen?
@Teriyaki Hvor mange kg'ere har du på facebook?
@Cyrus Hvilke 3 sanger hører du mest på om dagen?
@Moonwalker Hillary Clinton eller Donald Trump som president?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.8.2016 at 11.11, Zumo de Melocotón skrev:

Kunne du ha trives i en jobb som bibliotekar, @applestories?

Oi, du kjenner meg litt for godt, føler jeg :P
Er veldig glad i bøker og kunne nok likt meg godt som bibliotekar en stund. Men jeg kjeder meg så snart jeg blir flink til noe, trenger variasjon og utfordringer.

Er veldig glad for at nedgangen i utlån på bibliotek har stoppet opp da, og et skikkelig bibliotek er noe jeg virkelig savner her jeg bor. Leste nettopp et sted at det blir mer populært dette med "being alone together" (tror jeg de kalte det) - man kan sitte uforstyrret å lese, alene, men ute blant folk. Vil ikke sitte alene i en tom leilighet. Kjenner meg veldig igjen i det, og det ble mange timer i stolene på biblioteket da jeg bodde i Bergen. Men med gode stoler og store vinduer som vendte rett mot inngangen til kjøpesenteret ble det nok mer people watching enn lesing når jeg satt der :ler:

@Zumo de Melocotón Er du ofte på biblioteket? Og bor du i Oslo?

 

Den 29.8.2016 at 21.02, Dr. A. Kula skrev:

@applestories liker du britisk humor? 

Er veldig glad i Live at the Apollo, QI, Would I lie to you og slikt, så jeg tror jeg kan svare ja på det.
En av de to beste TV-seriene noen gang laget er jo Fawlty Towers (MASH er den andre, selvsagt).
Men Monty Python har jeg aldri skjønt meg på, og har ikke tenkt å prøve mer heller.

@Dr. A. Kula Hva tenker du om "Torsdag kveld fra Nydalen"? Sett det noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Cyrus skrev:

Jason Derulo -Kiss the sky

Michael Buble - nobody but me

Little mix - secret love song

Du da @calavi?

Jeg måtte jo sjekke ut disse topp tre sangene dine, og den Michael Bublé-sangen var jo faktisk ganske fengende; jeg addet den til listen min!  Har egentlig litt problemer med å høre på Bublé store deler av året, fordi stemmen hans minner meg så veldig om jul :fnise:

Jeg hører på en salig blanding, så topp tre om dagen må bli disse:
Did ye get healed - Van Morrison
Thomas O'Mallery Cat - Phil Harris (:laugh:)
Duele el Corazon - Enrique Iglesias

@minister-mio Er du flink på smalltalk?
@Cyrus Liker du jenter som er beskjedne eller de som er litt mer frempå?
@applestoriesHvor gammel er du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, calavi skrev:

Jeg måtte jo sjekke ut disse topp tre sangene dine, og den Michael Bublé-sangen var jo faktisk ganske fengende; jeg addet den til listen min!  Har egentlig litt problemer med å høre på Bublé store deler av året, fordi stemmen hans minner meg så veldig om jul :fnise:

Jeg hører på en salig blanding, så topp tre om dagen må bli disse:
Did ye get healed - Van Morrison
Thomas O'Mallery Cat - Phil Harris (:laugh:)
Duele el Corazon - Enrique Iglesias

@Cyrus Liker du jenter som er beskjedne eller de som er litt mer frempå?

 

Det er aldri feil med litt rooolig Bublé 😄

Jeg er litt beskjeden selv, så jeg liker de som er litt mer frempå som kan "dra meg igang litt". 😄

@calavi Hvilket rom i boligen din er viktigst for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Cyrus skrev:

På ingen måte. De bare nekter å vokse!!! Bakfra og fra siden ser de bra ut, men forifra er det helt fyrstikk. Dårlige insertions tenker jeg...

@Teriyaki Vet du hva slags dialekt de snakker på Svalbard?

Hm nei det vet jeg ikke. Jeg har aldri vært der. :P 

Kommer ikke på noe spørsmål. Er lite oppfinnsom i dag. :P

20 timer siden, calavi skrev:


@Teriyaki Hvor mange kg'ere har du på facebook?
 

Hmmm si det. Av aktive KGere har jeg vel tre stk. Av ikke så veldig aktive kanskje seks? Tre stk har jeg kontakt med "irl". :)

Enn du da? I mangel av fantasi i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...