Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 30.8.2016 at 11.11, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Nei, hvorfor skulle jeg ta det i retur, @Dr. A. Kula? Kanskje det er for tidlig på morgenen til at jeg ser en grunn til det? :vetikke: :fnise:

Jeg har 55" skjerm med surromrundt og både PC, media center, playstation (kan se både DVD og Blue Ray på den), xbox, Wii, appleTV, Steam, Netflix og alle de andre app-greiene, så jeg klarer meg FINT uten den kabel-TV greien altså. :ler2: Greit å være litt nerdete. Men bruker egentlig overraskende lite tid på sånt for tiden. :rolleyes:

<...>

Hvilke tre tema kunne du gått inn i politikken for å kjempe for, @Dr. A. Kula?

<...>

Jeg mener bare selv at når du stiller et spørsmål der du forventer en liste på 5-10 punkter, men spørsmålet gir rom for å svare ja/nei, og det er svaret, så er det nerdehumor.:P

Surromrundt? Skal du bruke norsk så er vel uttrykket (rundtom)kringlyd. Men litt nerdefaktor på teknofasilitetene skjønner jeg.

Politikk, ja. Her på kg har jeg engasjert meg rundt likestilling, med forsøk på å se mest mulig objektivt på saken, men eget kjønn vil alltid ligge som en svøpe. Likestilling er heller ikke bare mann Vs kvinne, men etnisitet, funksjonsevne, legning og religion(-sfrihet). Toleranse og empati for annerledeshet er en mangelvare i dagens samfunn. Område er så stort at det dekker dine tre punkter og vel så det. 

@Zumo de Melocotón hva syns du om at 50/50 deling innføres som normalen/utgangspunktet ved samlivsbrudd? 

Den 30.8.2016 at 20.09, Teriyaki skrev:

<...>

@Dr. A. Kula Har du en god serie å anbefale som kan ses på Netflix?

<...>

Nei, for jeg holder meg ikke oppdatert på tilgjengelige serier på Netflix. Har pdd ikke ab, og liker fortsatt å heller eie fysisk medie, da dette ikke plutselig er utilgjengelig. 

@Teriyaki har du opplevd at serien/programmet du skulle se ikke lenger er tilgjengelig? 

Den 30.8.2016 at 22.08, Moonwalker skrev:

<...>

@Dr. A. Kula hvordan vil du beskrive klesstilen din?

<...>

Er det fest eller høytidelig liker jeg å gjøre det pent og så gjennomført som mulig. Ønsker meg bunad. Men i hverdagen er det ganske casual (helst dongeribukse og t-skjorte/pique/kortermet skjorte). Men aldri hullete klær.

@Moonwalker kjole, skjørt eller bukse(dress) til fest, hvor høyt er maksgrense på hælene? 

3 timer siden, applestories skrev:

<...>

Er veldig glad i Live at the Apollo, QI, Would I lie to you og slikt, så jeg tror jeg kan svare ja på det.
En av de to beste TV-seriene noen gang laget er jo Fawlty Towers (MASH er den andre, selvsagt).
Men Monty Python har jeg aldri skjønt meg på, og har ikke tenkt å prøve mer heller.

@Dr. A. Kula Hva tenker du om "Torsdag kveld fra Nydalen"? Sett det noen gang?

Ser ut til at vi har mye til felles i humoren der, med et stort unntak angående Monty Python. Jeg digger den humoren, men så har jeg sett mye av det også.

Liker absolutt TKFN, men det er også ganske avhengig av de faste personene. Likte det bedre før.

@applestories visste du at TKFN er en "kopi" av Saturday Night Live"? Og at KLM sin NyNytt er inspirert av MP?

Om du ikke liker MP, liker du da heller ikke KLM? Og hva med Saturday Night Live? 

Bonusspørsmål: Siden du liker QI, har du sett "Brille" og trukket paralleller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, jeg kan hvis jeg må, men jeg er mer en stille type.

@calavi er du god på å bake?

@minister-mio hvordan går det med deg nå, og har du kommet ut av "boblen"? Tenker på deg.

:blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@minister-mio hvordan går det med deg nå, og har du kommet ut av "boblen"? Tenker på deg.

:blomst::klem:

Det går litt opp og ned, men stadig i boblen tror jeg. Tusen takk for at du tenker på meg, det varmer :hug:

@Dr. A. Kula hva slags dialekt snakker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki skrev (På 31.8.2016 den 21.11):

 

Cyrus skrev (På 31.8.2016 den 21.23):

 

Dr. A. Kula skrev (På 1.9.2016 den 22.09):


@Moonwalker kjole, skjørt eller bukse(dress) til fest, hvor høyt er maksgrense på hælene? 

 

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Det går litt opp og ned, men stadig i boblen tror jeg. Tusen takk for at du tenker på meg, det varmer :hug:

@Dr. A. Kula hva slags dialekt snakker du?

Tror jeg har skarre-r, men er virkelig dårlig på dialekter. Kan tilbringe en hel dag med en ny person uten å være i stand til skille dialekten mellom østlandsk, bergensk, trøndersk, stavangersk, sørlandsk eller nordnorsk. Med mindre jeg eksplisitt tenker at denne personen snakker denne dialekten. Fordelen er jo at jeg faktisk lytter til hva personen sier, og ikke legger meg opp i hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Moonwalker skrev:

 

 

Jeg sang aldri ordet "gud" i den sangen når jeg måtte synge, så sånn sett kan den like greitt handle om deg som metter de og andre. Så akkurat den foten trenger du egentlig ikke sette ned enda. Men det er artigere å synge den der sangen hvor en smeller i bordet. Ellers er jeg i mot praktisering selv.

@Cyrus kan du si noe på swahili?

Eeeehhh... Aloha?? 😂 Eller er swahili afrikansk??

@Moonwalker Hvem er kjekkest av Benedict Cumberbatch og Chris Hemsworth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Moonwalker skrev:

<...>

Ååå, bunad :hjerte:

Stort sett bukse til vanlig fest. Vi liker å kjøre en litt avslappet stil hvor en bare er halvpynta. Men til større og/eller finere fest er det kjole. Jeg er plutselig blitt veldig glad i kjole, så må jo bruke alt jeg har kjøpt inn. 

@Dr. A. Kula hvilken bunad kunne du tenkt deg?

Den første setningen der, var det fordi jeg glemte bunad i listen til deg, eller fordi jeg selv ønsker meg en?

Jeg har igrunnen ikke tenkt så mye påhviler, og har heller ikke peiling (slik som med dialekter), men definitivt valgt en med lokal tilhørighet. Det finnes andre mannlige slektninger med bunad, så umiddelbart er tanken den samme som de. Men tror det finnes flere herrevarianter lokalt som også kan være aktuelle,  men så langt er jeg ikke i prosessen.

@Moonwalker visste du at iht norske bunadstradisjoner, så skal man gå kommando i bunad (gjelder begge kjønn), og vet du om dette praktiseres i din krets (tror det var en gammel 17-mai tråd her på kg for noen år siden)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyrus skrev (På 1.9.2016 den 23.02):

Eeeehhh... Aloha?? 😂 Eller er swahili afrikansk??

@Moonwalker Hvem er kjekkest av Benedict Cumberbatch og Chris Hemsworth?

 

Dr. A. Kula skrev (På 1.9.2016 den 23.02):

 

 

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

<...>

Begge deler. Menn i bunad er flott. Spesielt i enkelte veslandsbunader. 

Det har jeg hørt en gang, ja. Det praktiserer nok ikke i min krets som jeg vet om. Klamt nok fra før av med klistrede lår på de fleste.

@Dr. A. Kula jeg så at mennene på den tiden gikk med en spesiell penisholder (string/tanga-aktig) under bunaden/drakten. Ville du ha brukt en slik penisholder om du skaffet deg bunad?

Jeg har vel sett bilder av hva du sikter til, tror jeg. Tror nok det er en sak som kan være vanskelig å få tak i, men om den kom i mitt eie ville jeg gitt den et forsøk. Men litt skeptisk til å få tak i en brukt en. Alternativet har jeg jo allerede nevnt. :nigo:

Har sansen for tradisjoner og kultur, så avvisende er jeg ikke.

@Moonwalker kan du linke til et bilde av den herrebunaden du synes er finest?

Ellers beklager jeg 💼 retningen som oppstod. Den skulle jo vært rettet mot ZdM. Det er jo hun som er sjefen for den slags.Men den falt jo bare naturlig inn i kulturarv settingen som oppstod. 

@Zumo de Melocotón Ble du sjalu på at moonwalker fikk disse spørsmålene, og hva er dine svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Moonwalker skrev:

Et afrikansk språk. Har en sang på hjernen på det språket. Slitt med å få den ut i 10 år.

Øøøø. Vel. Jeg har en tendens til å like blond-ish menn best, så da blir det Hemsworth.

@Cyrus har du farget håret ditt før? 

Om jeg har!!! Jeg har hatt absolutt alle mulige frisyrer og farger, bortsett fra lange dreads. De jeg hadde var blå og korte 😄 Jeg hadde ikke min naturlige farge fra 1999 til 2010, så da jeg endelig sluttet å farge det så ble jeg ganske overrasket over at jeg plutselig var mørkere i håret 😂

@Moonwalker Er du redd for edderkopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. A. Kula skrev (På 1.9.2016 den 23.54):


@Moonwalker kan du linke til et bilde av den herrebunaden du synes er finest?

 

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Moonwalker skrev:

Avstår fra å kommentere på herrebunader, annet en at det er så stilig, og derfor jeg ønsker meg en. Jeg vil være anonym her, men er det viktig å få svar, får du evt prøve PM.

Nei, det er ikke så vanlig. Ingen av mine foreldre har jeg noensinne sett i bunad, hverken på bilder eller irl.

Merker horisontalen lokker, så for ha spm tilgode.

God natt.

Dr. A. Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

 

@Teriyaki har du opplevd at serien/programmet du skulle se ikke lenger er tilgjengelig? 

 

Ja, enkelte ganger, men som oftest er det bare å sette på en annen serie også gå tilbake til den man egentlig skulle se så er det i orden. Ikke noe som irriterer meg så mye at jeg ikke vil ha Netflix i alle fall. Men jeg vurderer å skaffe meg HBO også.

Liker du å lese bok?

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Det gjør jeg. Både musikk og andre typer festivaler :)

@Teriyaki hvilken festival var du på sist?

 

 

Var på Parkenfestivalen i Bodø for to uker siden. :) Veldig stas. Jeg elsker festival, men pga. jeg fikk barn relativt tidlig (20) så har jeg ikke fått vært så mye på festival, annet enn denne festivalen som jeg har vært fem ganger på. Nå når jeg ikke er sammen med barnas far lenger så tenker jeg på å dra på en litt større festival i sommer når ungene er hos han. Det har jeg hatt lyst til i mange år.

Noen å anbefale? Jeg har en venninne som skal til Roskilde, men har hørt så mye negativt om den med tanke på forholdene der. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Teriyaki skrev:

Ja, enkelte ganger, men som oftest er det bare å sette på en annen serie også gå tilbake til den man egentlig skulle se så er det i orden. Ikke noe som irriterer meg så mye at jeg ikke vil ha Netflix i alle fall. Men jeg vurderer å skaffe meg HBO også.

Liker du å lese bok?

Var på Parkenfestivalen i Bodø for to uker siden. :) Veldig stas. Jeg elsker festival, men pga. jeg fikk barn relativt tidlig (20) så har jeg ikke fått vært så mye på festival, annet enn denne festivalen som jeg har vært fem ganger på. Nå når jeg ikke er sammen med barnas far lenger så tenker jeg på å dra på en litt større festival i sommer når ungene er hos han. Det har jeg hatt lyst til i mange år.

Noen å anbefale? Jeg har en venninne som skal til Roskilde, men har hørt så mye negativt om den med tanke på forholdene der. :P 

Liker i grunnen å lese bøker (eller bok, man leser jo en om gangen :fnise:), men finner liksom ikke tid og anledning. Alternativet er jo å tilegne seg tilsvarende kunnskap/underholdning via en eller annen elektronisk skjerm. 

Syntes du jeg ble ufin i spørsmålene til Moonwalker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moonwalker skrev:

 

 

Jeg blir litt redd for de med en gang de blir større enn en finger. Du vet - når du begynner å se hårene på de og alle øynene. Da er de også så store at de lager en sånn ekkel slviselyd om du dreper en. Æsj :bond:

@Cyrus har du noe dekor i stuen din som ikke blir sett på som "normalt" i hjemmet?

Jeg har egentlig ikke noe dekor i stuen min utenom ting man "må" ha 😄

@Moonwalker Har du tenkt på at alle andre mennesker ser deg speilvendt av hvordan du ser deg i speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
Den 30.8.2016 at 23.44, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón & Cyrus tror dere at det å vokse opp i et veldig rent hjem (med svært gode hygienerutiner) skaper allergier hos flere barn?

Nei, det tror jeg er en myte. Og med de vaske- og hygieneferdighetene gjennomsnittsnordmannen har vil man uansett ikke få et "bakteriefritt" hus, det vil florere med mikroorganismer som immunforsvaret får bryne seg på likevel. Det jeg derimot er skeptisk til er høy bruk av antibakterielle midler i rengjøringen. Det er virkelig ikke nødvendig i et hjemmemiljø, evt. med unntak av i perioder hvor noen er syke og man gjerne vil forhindre at resten av gjengen blir smittet. :)

Er du allergisk @Moonwalker? Vokste du opp i et veldig rent hjem?

Den 31.8.2016 at 17.08, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón er du en in-house eller outsourcing kvinne?

Tenker du innen business eller på privaten?

Innen business så tenker jeg at det ikke er en fordel med konsekvent enten-eller, men heller kjøre en fleksibel hybridløsning som varierer i forhold til ferdigheter (skills) og tid (og selvfølgelig kostnader vs. resten). På privaten outsourcer jeg gjerne vaskingen dersom jeg har det travelt og huset er for stort til at man kan få litt fritid utenom husarbeidet. Barnevakt er også en oppgave jeg kunne outsourcet dersom behovet skulle melde seg for det. Mye av oppussingen kan jeg gjøre selv, evt. med "gratishjelp", men de oppgavene jeg mangler ferdigheter i blir selvfølgelig outsourcet. :)

Har du en gründeridé du gjerne ville satt ut i livet, @Moonwalker?

Den 31.8.2016 at 19.43, Teriyaki skrev:

@Zumo de Melocotón Er du vegeterianer? Hvis ikke, har du noen gang tenkt på å bli det?

Jeg er ikke vegeterianer. Dette med dietter er alltid en vurderingssak og jeg har først og fremst testet ut gluten- og laktosefritt (+ et par andre matvarer) i noen år etter legens ordre og da ville kostholdet blitt forferdelig ensidig om jeg også skulle bli vegeterianer. Jeg har ikke bestemt meg for hva som blir kostholdet med stor K enda, så vi får se om det kunne bli aktuelt en gang. I utgangspunktet er jeg for et variert kosthold med litt av alt. :spise:

Er du vegeterianer, @Teriyaki? Hvordan fungerer det i så fall for deg, og hva spiser du mye av for å erstatte kjøttdelen av måltidet?

Den 31.8.2016 at 0.23, calavi skrev:

Da var jeg hjemme fra ferie og er plutselig litt mer tilgjengelig igjen :)

@Zumo de Melocotón Hvilket norsk blad ville du helst vært forsidepike på?

Velkommen hjem fra ferie, @calavi:blomst:

Jeg har jo allerede vært på forsiden av et norsk blad. :lur: Om jeg skulle være forsidepike på et blad nå, så måtte det vært pga sunne interesser og ikke for å eksponere seg selv. F. eks et blad om trening, tur eller andre hobbier/livsstil, fagrelatert eller i forbindelse med arbeid i frivillige organisasjoner. Jeg har ikke oversikten over alle norske blader, kjøper de bortimot aldri selv og har ikke gjort det på årevis. 

Jobber du noe frivillig, @calavi?

18 timer siden, applestories skrev:

Oi, du kjenner meg litt for godt, føler jeg :P
Er veldig glad i bøker og kunne nok likt meg godt som bibliotekar en stund. Men jeg kjeder meg så snart jeg blir flink til noe, trenger variasjon og utfordringer.

<snip>

Kjenner meg veldig igjen i det, og det ble mange timer i stolene på biblioteket da jeg bodde i Bergen. Men med gode stoler og store vinduer som vendte rett mot inngangen til kjøpesenteret ble det nok mer people watching enn lesing når jeg satt der :ler:

@Zumo de Melocotón Er du ofte på biblioteket? Og bor du i Oslo?

Hehe, du svarte akkurat på den måten jeg trodde du kom til å svare, så kanskje du har rett i det, @applestories:ler: Det er mange år siden jeg gikk på biblioteket, med unntak av når jeg dro for å hente noen pensumbøker for et par år siden. Likte bedre biblioteket i Bergen da jeg bodde der, og der tar jeg gjerne turen igjen neste gang jeg besøker byen. Synes det er et koselig sted å besøke og liker å kikke i bokhyllene og finne noen skatter jeg kan låne med meg hjem. 

Hvor mye vil du si at du leser i løpet av en vanlig uke, @applestories? (Og jeg så det andre spørsmålet ditt ang. alder, forresten. Nei, du er ikke gammel! 31 år er en superflott alder. Nyt det!) :klem1:

14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg mener bare selv at når du stiller et spørsmål der du forventer en liste på 5-10 punkter, men spørsmålet gir rom for å svare ja/nei, og det er svaret, så er det nerdehumor.:P

Surromrundt? Skal du bruke norsk så er vel uttrykket (rundtom)kringlyd. Men litt nerdefaktor på teknofasilitetene skjønner jeg.

Politikk, ja. Her på kg har jeg engasjert meg rundt likestilling, med forsøk på å se mest mulig objektivt på saken, men eget kjønn vil alltid ligge som en svøpe. Likestilling er heller ikke bare mann Vs kvinne, men etnisitet, funksjonsevne, legning og religion(-sfrihet). Toleranse og empati for annerledeshet er en mangelvare i dagens samfunn. Område er så stort at det dekker dine tre punkter og vel så det. 

@Zumo de Melocotón hva syns du om at 50/50 deling innføres som normalen/utgangspunktet ved samlivsbrudd? 

Ah, jeg så meg litt blind på det som kom senere i det innlegget. :fnise: Du vet jo at jeg ikke forventet de 5-10 punktene fra deg, kjære Doktor/Vampyr, jeg er jo fullt klar over ditt behov for å være anonym (og det selv om du har navnet ditt som brukernavn). Jeg må forresten innrømme at det var et lurt triks. Jeg kaller deg fremdeles Doktor Akula hver gang jeg leser det. :tongue: 

Jeg kaller det surromrundt! Og sånn blir det. :opplyser: Jeg har en tendens til å lage egne ord for ting uansett, og her inne har jeg ingen behov whatsoever for å skrive korrekt norsk. Det er jo nettopp noe av det som er så befriende! :fnise: Jeg kan nok være mer seriøs irl om jeg vil, enn jeg er i denne tråden. Men her er jeg jo for å tøyse og tulle, ikke sant?! :Hehe:

Ja, hva tenker jeg om det? Blir det normalen altså? :klo: Jeg tenker at hvilken fordelingsmodell man skal gå for må passe til livssituasjonen, omsorgsevnen og bosituasjonen til foreldrene, og ikke minst hva som er barnas beste, og det lar seg derfor vanskelig gjøre å definere en "normal". For noen vil 50/50 være det beste, men det krever jo at det er et godt samarbeid mellom foreldrene, for andre vil det være helt urealistisk (eller direkte uforsvarlig) å få til. Vil denne standarden føre til at foreldre som i utgangspunktet er enige om en annen fordelingsmodell skal måtte gå rettens vei for å få gjennomslag for det? I så fall er det jo bortkastede ressurser og ganske håpløst i praksis. Jeg har ikke satt meg videre inn i denne problemstillingen, så det får være mine kjappe tanker om det. :Nikke:

Får du skikkelig vondt i viljen når det kommer til å skrive "ukorrekt" norsk på et nettforum, @Dr. A. Kula? Og grøsser du litt når du leser det?

13 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Moonwalker: visste du at iht norske bunadstradisjoner, så skal man gå kommando i bunad (gjelder begge kjønn), og vet du om dette praktiseres i din krets (tror det var en gammel 17-mai tråd her på kg for noen år siden)?

 

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg har vel sett bilder av hva du sikter til, tror jeg. Tror nok det er en sak som kan være vanskelig å få tak i, men om den kom i mitt eie ville jeg gitt den et forsøk. Men litt skeptisk til å få tak i en brukt en. Alternativet har jeg jo allerede nevnt. :nigo:

Har sansen for tradisjoner og kultur, så avvisende er jeg ikke.

@Moonwalker kan du linke til et bilde av den herrebunaden du synes er finest?

Ellers beklager jeg 💼 retningen som oppstod. Den skulle jo vært rettet mot ZdM. Det er jo hun som er sjefen for den slags.Men den falt jo bare naturlig inn i kulturarv settingen som oppstod. 

@Zumo de Melocotón Ble du sjalu på at moonwalker fikk disse spørsmålene, og hva er dine svar?

Har jeg blitt koffert-sjefen nå, altså? :klaske: :ler:  Nei, slapp av! Jeg har jo allerede nevnt et par ganger at moonwalker har sluppet for billig unna på koffertfronten. Men jeg tipper vi egentlig er mange som tenker koffert, jeg?! Og grunnen til at jeg ble koffertsjefen er vel at jeg er trygg nok på meg selv og akkurat passelig lite selvhøytidelig nok til å kunne snakke høyt om det. :ler: (Og sikkert også fordi jeg sov så lite over en såpass lang periode at jeg droppet det meste av filtrene som ellers benyttes i varierende grad, men det er en annen historie). 

Mine svar på.....? Spørsmålene om bunad? Jeg visste ikke at det var en tradisjon at man skal gå kommando under bunaden, men hvis jeg skal resonnere meg frem til det så virker det logisk. Undertøy, slik vi definerer det, ble jo ikke vanlig før ut på 1800-tallet, mens bunader er basert på folkedraktene som var i bruk lenge før den tid. På den tiden var det jo ikke vanlig å gå med undertøy under broken. Jeg har ingen anelse om dette praktiseres i min krets, synes du jeg bør sjekke opp i det, @Dr. A. Kula:lur: For min del er jeg jo for tradisjoner, så jeg utfordrer herved meg selv til å gå kommando under bunaden på neste 17-mai. :Knegg:

Det er jo så mange fine herrebunader! Jeg liker best de med knebukser, ikke altfor lang jakke og helst skal jakken være mørk. Jeg er jo opprinnelig fra Vestlandet, så jeg liker veldig godt flere av bunadene som hører til de forskjellige distriktene der. Hardangerbunaden ble jo en stund sett på som "nasjonaldrakten", så om man f. eks liker den er det jo "lov" å velge den uansett hvor i landet man er fra. :tommelopp:

Har du planer om å skaffe deg en bunad innen neste 17. mai, @Dr. A. Kula? Og gir du i så fall deg selv en tilsvarende utfordring som jeg ga meg selv? :ler2:

@Cyrus Er du frisk igjen nå? Hvilke tre sanger sang og spilte du for deg selv sist? Synes du jeg var for lenge borte denne gangen? (ikke skrevet i tråden siden tirsdag..)

@EpleDrue Har du sett at det kommer en ny Biola med Eple, Rødbeter og Lime? Har du planer om å kjøpe denne så snart den er tilgjengelig?

@minister-mio Har du vedovn eller peis? Er den for varme eller for kos? Når starter du fyringssesongen?

@Doge Jobber du mest nattevakter eller har du vanlig turnus?

@kisskissbangbang Pleier dere å feire jul hjemme hos dere selv eller mest hos familie?

@Katten.2.0 Overlever du de travle dagene? Når planlegger du å reise bort på ferie neste gang?

@Pjokkeline Hvilken bok holder du på med akkurat nå?

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

@Cyrus Er du frisk igjen nå? Hvilke tre sanger sang og spilte du for deg selv sist? Synes du jeg var for lenge borte denne gangen? (ikke skrevet i tråden siden tirsdag..)

Njææ.. Litt ruffen fremdeles, men jeg er oppe og går og har klart å trene sånn tålig de siste dagene 😄

One Direction - Little things

Maroon 5 - Sad

CCR - Long as I can see the light

Altså du må aldri finne på å bli borte så lenge igjen. Det var et par tapre forsøk på holde liv i sakene, men en spørretråd uten deg blir som en formel 1 bil med strikkmotor.

@Zumo de Melocotón Hva skyldes fraværet ditt? Har du fått legeattest som du skal fremvise for alle deltakerne i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...