Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8361 Skrevet 4. september 2016 6 timer siden, applestories skrev: Tror jeg har kikket på 2-3 profiler med vilje og mange fordi jeg har kommet borti navnet på nettbrettet. Har kikket på AnonymBruker maange ganger, og til og med reklamene på toppen får seg ofte et klikk fordi jeg klikker før nettsiden er skikkelig lastet. Jeg føler ikke det er så mye poeng i å se på profilene - der står da vel ikke noe informasjon bortsett fra lister over innleggene man har skrevet? @Dr. A. Kula Føler du det er noe nyttig informasjon til profilene til brukere? <...> Kjenner igjen den der feiltrykkingen. Skummelt. Og så blir man synlig for brukeren man kokker på at man har kikket. Litt som med skatteoppgjøret. Ikke mye info, men adbarselspoeng kan være nyttig. Dessuten har noen flotte bakgrunnsbilder. Men har vel også bare sjekket bevisst en håndfull. @applestories sjekket (snoket) du i skatteoppgjøret før, og forsatte eller sluttet du da den du ser hos kan se hvem som har sjekket? 5 timer siden, Lady skrev: Nei, det har jeg ikke. @Dr. A. Kula Hvor gammel et du? Dobbelt så gammel som deg. @Lady ble du overrasket eller sjokkert nå? @Cyrus fikk dette deg til å føle deg litt yngre igjen? 5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Altså, jeg vil ikke lenger klandres for den kommentaren. Jeg ba pent og pyntelig om unnskyldning, og for å være ærlig så er "gammel og vis" et av de største kompliment jeg kan gi. I rette humør føler jeg megselv "gammel og vis", så det er jo noe jeg trakter etter å være selv 😊 Det skal du ha, du har bedt oppriktig om unnskyldning og jeg har vel godtatt den? (Hvis ikke er det hvertfall herved gjort) Det ble bare litt mye ubevisst fokus på alderen min, og kanskje dere har litt rett, så jeg ble litt sensitiv. Velger herved å se på beskrivelsen med dine øyne, så blir alt så mye bedre. @Raven.WritingDesk overså du spørsmålet i forrige innlegg med vilje?
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8362 Skrevet 4. september 2016 @EpleDrue har du rigget deg for landskampen nå?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8363 Skrevet 4. september 2016 38 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Cyrus fikk dette deg til å føle deg litt yngre igjen? Nei, nå tenkte jeg på at jeg er godt over halvveis til 48 😕 @Dr. A. Kula Ser du på landskampen?
Gjest Jacklost Skrevet 4. september 2016 #8364 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: By the dozen 😋😋 @Jacklost Tror du på zombier? Nei Håper ikke de kommer noen gang, sett Walking Dead og det er ikke fint 😬 Eller fantastisk serie men ville aldri levd slik @Cyrus Har du sett Walking Dead? Lol skrev akkurat deaf med et uhell 1 time siden, Lady skrev: Nei, det følger jeg ikke med på, så det vet jeg ikke. @Jacklost Er du lykkelig? Ikke egentlig men slik er nå livet mitt hehe, enklere å fortrenge alt og late som livet er bra. Det er enkelt å gjøre når jeg er på kg Anbefaler den serien, er veldig lik frustrerte fruer og det er samme serie skapere @Lady Har du tatt profilbildet ditt selv? 1 time siden, Moonwalker skrev: @Jacklost: ja, har vært på tv. Har du? Nei @Moonwalker I hvilken forbindelse var du på tv? @Dr. A. Kula Liker du vampyr tv serier? Om så hvilke?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8365 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Nei Håper ikke de kommer noen gang, sett Walking Dead og det er ikke fint 😬 Eller fantastisk serie men ville aldri levd slik @Cyrus Har du sett Walking Dead? Lol skrev akkurat deaf med et uhell Jeg har sett frem til siste halvdel av siste sesongen nå. @Jacklost Er det verdt å se videre på walking dead?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8366 Skrevet 4. september 2016 (endret) Jacklost skrev (På 4.9.2016 den 21.30): @Moonwalker @Dr. A. Kula Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 4. september 2016 #8367 Skrevet 4. september 2016 16 minutter siden, Cyrus skrev: Nei, nå tenkte jeg på at jeg er godt over halvveis til 48 😕 @Dr. A. Kula Ser du på landskampen? Seff (pause nå) 8 minutter siden, Jacklost skrev: <...> @Dr. A. Kula Liker du vampyr tv serier? Om så hvilke?? Self, men har ikke fått fulgt med på de nyeste, eks True blood. Buffs er jo en klassiker. @Jacklost hvor lang tid beregner du på å bruke på å komme ajourført på KG etter 5 mnd opphold? @Moonwalker blir det tidlig i kveld eller er det ny nattevakt? Har du meninger i tråden om alenemor som har tildelt kveldsvakt julaften?
Gjest Jacklost Skrevet 4. september 2016 #8368 Skrevet 4. september 2016 (endret) 10 minutter siden, Moonwalker skrev: I skoleforbindelse. Var et nasjonalt prosjekt. Ikke mitt fineste øyeblikk. @Jacklost hva pleier du ha av pålegg på skiven? De gangene jeg spiser skive så ingenting. Jeg er en ganske plain person 😁 18 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har sett frem til siste halvdel av siste sesongen nå. @Jacklost Er det verdt å se videre på walking dead? Vet ikke, har ikke sett siden de ankom den lille byen i slutten av sesong 5 men skal ta det igjen senere en gang @Cyrus Har du sett Fear the Walking Dead? @Moonwalker Synes du noen ganger det er vanskelig å komme på spørsmål her? @Dr. A. Kula Det var et nytt ord Betyr det hvor lang tid det tar å komme tilbake til normalen her? Anbefaler Blade filmene om du ikke har sett de Endret 4. september 2016 av Jacklost
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8369 Skrevet 4. september 2016 19 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus jeg lurer ennå på om dine foreldre er unge..? Sorry.. det har vært mange spørsmål idag så jeg misset en 😅 Mine foreldre er ikke her lenger. Min mor var 26 da hun fikk meg, min far 23 😄 @Moonwalker Tror du på big bang, eller multiversteorien? Hvordan tror du universet er oppbygget?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8370 Skrevet 4. september 2016 16 minutter siden, Jacklost skrev: De gangene jeg spiser skive så ingenting. Jeg er en ganske plain person 😁 Vet ikke, har ikke sett siden de ankom den lille byen i slutten av sesong 5 men skal ta det igjen senere en gang @Cyrus Har du sett Fear the Walking Dead? Da har du noe å glede deg til. Shit goin down in dat town! Det har jeg ikke sett.. @Jacklost Nevn en ting du er skikkelig god på.
applestories Skrevet 4. september 2016 #8371 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @applestories sjekket (snoket) du i skatteoppgjøret før, og forsatte eller sluttet du da den du ser hos kan se hvem som har sjekket? Jeg brukte det ofte for å finne navn og alder og bosted på folk, men inntekt og skatt hadde jeg ingen interesse av. Hadde nok ikke brukt det nå selv om man ikke så hvem som har sjekket, for jeg forstår det slik at man må logge inn med BankID og greier. For mye styr. De gamle ligger jo fortsatt ute, og der finner jeg noen ganger det jeg lurer på. @Dr. A. Kula Hva synes du om at listene lå åpent ute tidligere?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8372 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Arnold Schwarzenegger @Lady Du? Deg! Neida, vet egentlig ikke. Har ingen jeg ser veldig opp til. @Cyrus Har du sett lights out på kino? Var den bra ? ✨
Lady Skrevet 4. september 2016 #8373 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Kj (snoket) du i skatteoppgjøret før, og forsatte eller sluttet du da den du ser hos kan se hvem som har sjekket? Dobbelt så gammel som deg. @Lady ble du overrasket eller sjokkert nå? fikk dette deg til å føle deg litt yngre igjen? Det skal du ha, du har bedt oppriktig om unnskyldning og jeg har vel godtatt den? (Hvis ikke er det hvertfall herved gjort) Det ble bare litt mye ubevisst fokus på alderen min, og kanskje dere har litt rett, så jeg ble litt sensitiv. Velger herved å se på beskrivelsen med dine øyne, så blir alt så mye bedre. erså du spørsmålet i forrige innlegg med vilje? Ingen av delene. @Dr. A. Kula Hvordan liv lever du?
Lady Skrevet 4. september 2016 #8374 Skrevet 4. september 2016 49 minutter siden, Jacklost skrev: Nei Håper ikke de kommer noen gang, sett Walking Dead og det er ikke fint 😬 Eller fantastisk serie men ville aldri levd slik du sett Walking Dead? Lol skrev akkurat deaf med et uhell Ikke egentlig men slik er nå livet mitt hehe, enklere å fortrenge alt og late som livet er bra. Det er enkelt å gjøre når jeg er på kg Anbefaler den serien, er veldig lik frustrerte fruer og det er samme serie skapere @Lady Har du tatt profilbildet ditt selv? Nei Liker du vampyr tv serier? Om så hvilke? Nei @Jacklost Savner du Incognita?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8375 Skrevet 4. september 2016 @Cyrus hva tror du er grunnen til at du trener så mye? Hvorfor betyr trening så mye for deg? Hvilket hull er det meningen at treningen skal dekke? Anonymkode: a8382...e4d
Lady Skrevet 4. september 2016 #8376 Skrevet 4. september 2016 39 minutter siden, Moonwalker skrev: I skoleforbindelse. Var et nasjonalt prosjekt. Ikke mitt fineste øyeblikk. ennå på om dine foreldre er unge..? @Lady har du et godt pokerfjes? Nei Jeg er altfor overtydelig i ansiktsuttrykkene mine! @Moonwalker Hvis du kunne velge, ville du hatt et søtt eller pent utseende?
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8377 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus hva tror du er grunnen til at du trener så mye? Hvorfor betyr trening så mye for deg? Hvilket hull er det meningen at treningen skal dekke? Anonymkode: a8382...e4d Jeg håper at en veltrent kropp skal hjelpe meg til å kunne fylle ganske mange hull 😉😂 Men fra spøk til alvor, vi har alle ting vi føler må ut og tunge løft er min måte å få ut ting på 😄
Batgirl Skrevet 4. september 2016 #8378 Skrevet 4. september 2016 (endret) 3 timer siden, Jacklost skrev: @Studinne90 Er du singel? Jeg er singel, ja!@Jacklost Hva bruker du søndagskvelden på? Endret 4. september 2016 av Studinne90 1
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #8379 Skrevet 4. september 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Deg! Neida, vet egentlig ikke. Har ingen jeg ser veldig opp til. @Cyrus Har du sett lights out på kino? Var den bra ? ✨ Ja om du vil avtale å møtes så er jeg bare en pm unna 😉 Den har jeg ikke sett. Vet du hva den handler om?
annebanane Skrevet 4. september 2016 #8380 Skrevet 4. september 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 4.9.2016 den 21.45): @Moonwalker Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå