Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zumo de Melocotón
Den 27.8.2016 at 12.11, Moonwalker skrev:

Dust :snurt: 

Det er veldig vanskelig å svare på. Ansiktsmessig ligger jeg mellom 6-8,5 kanskje? Kommer an på hvor mye jeg gjør med det. Kroppsmessig er det delt i to. Snakker vi ut fra hva samfunnet liker så er jeg på sånn 4 pga overvekt. Går vi ut fra folk som liker ekstra på kvinner kan jeg plutselig hoppe opp på en 7-9 pga jeg fremdeles har en noenlunde timeglassfasong samt mye bryst, hofter og rumpe. Så hva blir totalen da? :fnise: synest jeg høres såååå høy på pæra ut nå.

@Zumo de Melocotón har du blitt sjekket opp av en jente før?

Ja, nå var du virkelig høy på pæra, synes jeg. :ironi:

Ja, tja.. Jeg har opplevd seksuelle/fysiske tilnærmelser og ei jente som fortalte at hun var skikkelig på knærne etter meg, men ikke blitt sjekket opp på den tradisjonelle måten. :kristin:

Har du hatt noen jente-erfaringer @Moonwalker, i så fall hvilke og hvordan var det? :Hehe:

Den 27.8.2016 at 16.12, Coronas skrev:

@Zumo de Melocotón hvordan syns du tilværelsen er som single? Jeg syntes det var veldig kjekt. Trives veldig godt i mitt eget selskap.  Var jo ikke klar for å date noe mer, men mannen ramlet nå inn i livet mitt og blir kanskje der en stundt, vi får se hvordan det går :sjenert:

Jeg synes det er skikkelig bra og skikkelig kjipt. En berg og dalbane, egentlig. Men jeg har hatt godt av det, merker jeg. Trengte å bli litt mer selvstendig etter å ha vært opptatt i forhold i 20 år. Jepp, startet tidlig ja.. :ph34r: Det jeg savner aller mest er nærhet og sex, men det er gjerne ikke så rart i og med at jeg har hatt noen der på daglig basis såpass lenge. Og noen å dele de virkelig store tingene som skjer med. Ellers trives jeg godt! :biggrin:

23 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Nå er det ganske lenge siden jeg har sett vikings, men mener å huske at han var ganske småcrazy, en god venn og full av moro. Kan definitivt relatere til dét. Samt Loke i Valhalla-tegneserien, som anbefales på det sterkeste!

Hva er din favorittgud i hele mytologiens verden?

Absolutt, men han var også en morder. :fnise: Drepte jo Athelstan med kaldt blod, f. eks. Jeg digger han likevel, han er så sær. Skal sjekke ut de tegneseriene en gang jeg har tid (KG er hobbyprodusent nr. 1). :ler:

Regner med du mener alle mytologi-gudene da, og ikke bare de norrøne? Tja. Jeg liker godt Loke da, han er jo en trickster. :fnise: Apollon + Asklepios og døtrene med spådom, helbredelse og medisin (på godt og vondt) er jo vinnere også. Athene er tøff og kul. Gaia og nemesis. Eros og Afrodite (sammen, for både indre og ytre skjønnhet). Nei, dette var vanskelig... Jeg må vel velge en... Jeg går for Coventina! Bare for å være litt utradisjonell! :ler2: Hvem er din favoritt, @Katten.2.0?

Coventina_RiverGenesis_kalat.jpg?templat 

“Coventina’s themes are wishes, water, purity, and innocence.  Her symbol is water.  This British/Celtic Goddess of sacred water sources flows with the Blajini (water spirits) to enrich our life with clarity and virtue and to answer our heart’s desires. In works of art She is depicted as a water nymph floating on a leaf while holding vessels teaming with water. Customary offerings to encourage Conventina’s favor include pins, votives, coins and semiprecious stones.

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Korr e du? Tråden dør uten deg!

:bond:

DET SKAL VI IKKE HA NOE AV!!! :sjokkbla:

Jeg har sovet i 12 timer(!!) og i tillegg lekte jeg den der "lat som om man har et liv utenom KG"-leken igår. Og til slutt klarte jeg å innbille meg at jeg faktisk hadde et liv. :klaske: 

Skal selvfølgelig slutte med det med en gang og sjefe litt i tråden igjen! :pisk:

@Pjokkeline Kom igjen, få hodet opp av de erotiske bøkene og kom og lek med oss igjen! Er det seksuelle, erotiske og flørtete tema du har behov for? Jeg skal gi deg et, jeg. Og jeg har vel kanskje gitt deg et allerede som du ikke har svart på?? Vel, her er neste: Du blir sendt tilbake til 1700-1800 tallet og må gå inn i rollen som overklassedebutant på et sosietetsball. Din plikt utifra samfunnets normer er å finne en mann som skal beile til deg med formål om giftermål. Du ser en fantastisk kjekk mann, vet at du kun har denne kvelden på deg før du blir kastet tilbake i nåtiden, og alt du egentlig vil er å ha fyrverkeri-sex med han. Hvordan går du frem for å forføre han uten å skape en stor skandale og ødelegge familiens gode navn og rykte?

@applestories Jeg vet det er travelt og sånt, men kom og lek med oss igjen. :smilyblomst: Du får spørretrådens medlemmer på middagsbesøk og skal lage en treretters middag. En har laktoseintoleranse og en har nøtteallergi. Hva lager du til oss?

@EpleDrue Kom igjen, bytur er ingen unnskyldning for å ditche tråden. :jepp: Svare på spørsmålene du har fått og her er et til: Medlemmene av spørretråden skal delta i et realityprogram. Hvilket skal vi delta i og hvilke roller får vi?

@Cyrus Er det denne helgen du jobber 36-timeren? Uansett så er det ikke god nok unnskyldning til å ikke komme og leke her også. Medlemmene av spørretråden skal på en felles treningstime på senteret ditt og du skal trene oss. Hvordan vil du legge opp treningen?

@kisskissbangbang Du skal ha kostymefest og medlemmene av spørretråden er invitert. Hva er tema og hva synes du de forskjellige bør gå utkledd som?

@Moonwalker En forfatter tar kontakt med deg og sier at han vil basere sin neste fantasy-bok på deg og ditt liv. Du får velge figur og verden. Hvilken fantasy-figur ville du være og hvilken type verden ville han skrive i?

@Den mystiske Du skal skrive en laiv hvor medlemmene av spørretråden skal delta. Hvilken laiv blir det, og hva er de mest fremtredende rollene?

Om typen du dater kommer neste uke og ber deg planlegge date nummer 7 (eller 8) og vil at du skal være kreativ i planleggingen, hva vil du planlegge da, @Coronas?

@Uchiha Madbrah Du er sikkert mer enn opptatt, men hvis du vil være med: Nevn 3 ting som du drømmer om å gjøre og hvem du vil gjøre det sammen med?

@Dr. A. Kula Hvilke 5 vampyrer som har figurert i filmverden etter år 2000 liker du best, og ville du tilbragt en evighet sammen med en av de?

@Doge En magisk fe kommer til deg i en drøm og forteller deg at Selveste Drømmedama er på KG! Hvordan ville du gå frem for å finne henne i mengden av kvinner her inne?

@calavi Du får være Askepott for en uke, mot at samboeren din må reise bort i 6 mnd. Ville du takket ja eller avslått tilbudet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.8.2016 at 12.00, Moonwalker skrev:

 

@Doge har venner av deg noen gang sminket deg skikkelig som en jente?

Nei, men har en venn som har veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lyst :ninja: 

Den 26.8.2016 at 13.01, Zumo de Melocotón skrev:

Forelsker du deg ofte, @Doge?

Nei, skulle ønske jeg forelsket meg oftere :lete: 

@Moonwalker @Cyrus @Zumo de Melocotón @Pjokkeline Hva syns du om TV-kanalen TLC? :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Doge skrev:

Nei, men har en venn som har veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lyst :ninja: 

Nei, skulle ønske jeg forelsket meg oftere :lete: 

 @Cyrus Hva syns du om TV-kanalen TLC? :popcorn: 

Det blir litt feil å kalle det "The Learning Channel" når det stort sett bare er reality der, men det hender jeg switcher innom og får med meg noen sånne "surgery gone wrong" "weird addictions" og "jeg veier 300kilo men det er ikke min skyld så nå skal jeg få gratis slankeoperasjon" 😄

@Doge Banner du under sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

@Cyrus Er det denne helgen du jobber 36-timeren? Uansett så er det ikke god nok unnskyldning til å ikke komme og leke her også. Medlemmene av spørretråden skal på en felles treningstime på senteret ditt og du skal trene oss. Hvordan vil du legge opp treningen?

Det stemmer! Men idag er jeg syk så jeg får bli hjemme på sofaen under teppet og finne noen grinefilmer på netflix. Kan du anbefale noen?

Dere skal rett og slett gjøre det samme som meg, med like tunge vekter som meg, alle sammen! Så ser vi hvor mange som kommer ut i live 😄

@Zumo de Melocotón Håper du mennesker kan få mekaniske implantater som gir oss overnaturlige evner i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
29 minutter siden, Doge skrev:

Hva syns du om TV-kanalen TLC? :popcorn: 

Har ikke kabel-TV. Gadd ikke legge det inn etter oppussingen. :tongue:

Du må svare på spørsmålet i den megalange tråden min, @Doge. Og her er et til: Hvordan ser en perfekt hjemmekveld ut? Hva spiser du og drikker du, og hva gjør du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@Den mystiske Du skal skrive en laiv hvor medlemmene av spørretråden skal delta. Hvilken laiv blir det, og hva er de mest fremtredende rollene?

Lett og åpenbart @Zumo de Melocotón. For dere som ikke vet hva laiv er, les mer her.

Dere befinner dere i en verden hvor stort sett kvinner styrer samfunnet, og det er få menn i nærområdet. Dette er grunnet en epidemi som angrep spesifikke Y-kromosomer hos menn. Hvorfor enkelte menn ikke ble infisert er ukjent, og forskere har i mange å forsøkt å finne svaret.

Da dere sliter sterkt med å bringe menneskeheten videre til neste generasjon, så må dere og finne ut hvordan få klekket løsningen på infeksjonen.

Imidlertidig har én av de fremste forskerne kommet fram til en mulig løsning.

Fremtredende roller vil være rådet i samfunnet dere lever i, en ekspedisjon som skal finne flere menn og selvsagt mennene som er i mindretall. (Slik som det er på KG.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Det stemmer! Men idag er jeg syk så jeg får bli hjemme på sofaen under teppet og finne noen grinefilmer på netflix. Kan du anbefale noen?

Dere skal rett og slett gjøre det samme som meg, med like tunge vekter som meg, alle sammen! Så ser vi hvor mange som kommer ut i live 😄

@Zumo de Melocotón Håper du mennesker kan få mekaniske implantater som gir oss overnaturlige evner i fremtiden?

@Katten.2.0 var jo veldig fornøyd med PS! I love you. :fnise: Ellers er en av de filmene jeg har reagert mest på The time travelers wife.. Omg. Du kan jo prøve den, @Cyrus.

Jeg vil heller ha en sånn body scanner som sjekker for feil og sykdom og alderstegn og fikser det. :ler2: Vil ikke ta ting operert inn i kroppen om det kan unngås. 

Hvilke actionfilmer liker du best, @Cyrus?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
Den 26.8.2016 at 19.39, Zumo de Melocotón skrev:

Skal du ikke ha en sånn Eple-telefon da? ;) Jeg har en selv og liker den på generell basis. Bildene suger, men det kan like gjerne være objektet det tas bilde av det er noe i veien med og at kameraet funker som det skal. :ler2:

Hvilken telefon har du fra før, @EpleDrue?

 

Liker ikke iPhone. Har en samsung, kanskje jeg skal gå for en nyere samsung. Tiden vil vise. Du sier bildene som du tar med iPhone suger, kanskje jeg skal kjøpe den da så har jeg noe å skylde på om mine selfies blir styggere enn normalt. :fnise:
Hvorfor sov du 12 timer i natt? Har du ikke noe liv, @Zumo de Melocotón?

Den 26.8.2016 at 19.51, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue eSynest du hvite bukser er fint (gjelder begge kjønn)?

Synes ikke det er noe fint på menn, og veldig sjeldent jeg synes det er fint på kvinner også. Har du et fargerikt klesskap, @Moonwalker?

Den 26.8.2016 at 20.23, Teriyaki skrev:

Visste ikke at det gikk an å ikke like vaniljesaus. Jeg kan seriøst drikke det. Så når jeg spiser fruktsalat så blir det egentlig vaniljesaus med frukt, ikke fruktsalat med vaniljesaus. :ler: 

Hmm.. Jeg fordrar ikke lakris! Det er noe av det verste jeg kan få. :P Er du glad i rå rødløk?

Vaniljesaus er så utrolig søtt. :ph34r: Jeg vil ikke si jeg blir overlykkelig over rå rødløk på maten, men jeg spiser det om det først er der. Litt i det minste. :ler2: Hvordan var helgen din, @Teriyaki?

33 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@EpleDrue Kom igjen, bytur er ingen unnskyldning for å ditche tråden. :jepp: Svare på spørsmålene du har fått og her er et til: Medlemmene av spørretråden skal delta i et realityprogram. Hvilket skal vi delta i og hvilke roller får vi?

Finnes mange unnskyldninger for å ditche tråden.  Hmmm, siden det er så mye drama på KG tenker jeg realityprogrammet Ex on the Beach kunne vært spennende. :ler2: Hvilke fem emojis er mest brukt på din epletelefon, @Zumo de Melocotón?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

var jo veldig fornøyd med PS! I love you. :fnise: Ellers er en av de filmene jeg har reagert mest på The time travelers wife.. Omg. Du kan jo prøve den, @Cyrus.

Jeg vil heller ha en sånn body scanner som sjekker for feil og sykdom og alderstegn og fikser det. :ler2: Vil ikke ta ting operert inn i kroppen om det kan unngås. 

Hvilke actionfilmer liker du best, @Cyrus?

 

Den er ikke på netflix 😐

Alt med Dwayne Johnson er spiselig 😄

@Zumo de Melocotón Du skal regissere og caste en film. Hvilke roller får deltakerne i denne tråden, og hva skal filmen handle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Zumo de Melocotón Når skal du bytte tilbake til ditt opprinnelige nick? :) 

Anonymkode: a8382...e4d

Hva er så "mitt opprinnelige nick", AB e4d? :fnise:

Skal svare på resten etter klesvasken. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

@Dr. A. Kula Hvilke 5 vampyrer som har figurert i filmverden etter år 2000 liker du best, og ville du tilbragt en evighet sammen med en av de?

<...>

Du synes vel å sove i 12 timer kjennes som en evighet, men det er jo egentlig bare som et øyeblikk,. (hmrpf)

Blade II og III (Wesley Snipes), Underworld serien (Kate Beckinsale).

Og selvsagt Dracula. (flere filmer).

Ellers kommer jeg ikke på flere etter 2000.

Trives selvsagt i eget selskap og kunne også tilbragt evigheten med Selene.

@Zumo de Melocotón, har du prøvd å lage ferskenjuisen selv noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumo de Melocotón skrev (På 28.8.2016 den 16.58):

 

 

 

 

Doge skrev (På 28.8.2016 den 17.08):

 

EpleDrue skrev (På 28.8.2016 den 17.53):

 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Cyrus jeg lurer ennå på om du velger alpint eller snowboard :klo::ninja:

Sorry ass, men det spørsmålet har kvernet rundt i hodet mitt og jeg har ikke klart å gjøre meg opp en mening om dette skjebnesvangre valget. Jeg har prøvd snøbrett én gang i mitt liv, og det ga meg virkelig en følelse av å være i live (les holdte på å dø). Mens alpint har jeg vel prøvd 3 ganger kanskje og det var like spennende som å sykle. Uansett så hater jeg snø, vinter og vintersport så det spiller ingen rolle!!!!!!

@Moonwalker Den verste hårfrisyren du ser på en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Vaniljesaus er så utrolig søtt. :ph34r: Jeg vil ikke si jeg blir overlykkelig over rå rødløk på maten, men jeg spiser det om det først er der. Litt i det minste. :ler2: Hvordan var helgen din, @Teriyaki?
 

Jeg er veldig glad i søtt da. Kan f.eks spise myyye kake før jeg er mett. :P Åh, jeg er kjempeglad i rødløk. Kan godt spise et knekkebrød med skinke og rødløk. Eller ha det rått oppå pizza etc.

Helgen min har ikke vært spesielt bra. Det har egentlig handlet mest om å komme seg gjennom dagene. Helt umulige unger og andre faktorer som gjør at det var ekstra utfordrende og utmattende.

Enn din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hockeysveis, kanskje?

@Cyrus er du redd for å bli skallet?

Ikke veldig. Jeg har en helt ok hodeform så det bekymrer meg ikle veldig om jeg må ta alt håret 😄

@Moonwalker Har du noen triks for å få ut aggresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...