annebanane Skrevet 26. august 2016 #7881 Skrevet 26. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 26.8.2016 den 13.01): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Jerry Lee Skrevet 26. august 2016 #7882 Skrevet 26. august 2016 Ser at fler har spurt meg om ting. Nå fatter jeg ikke oppned på denne rotete tråden. 😯 Er det noen som lurer på noe...ta det på PM. 😛
kisskissbangbang Skrevet 26. august 2016 #7883 Skrevet 26. august 2016 @Zumo de Melocotón Er du naiv og godtroende, eller er du en mer skeptisk type? @Moonwalker Et band eller en artist du gjerne vil se på konsert? @calavi Hva står øverst på ønskelista di for tida?
Gjest Ajax Skrevet 26. august 2016 #7884 Skrevet 26. august 2016 32 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg lånte drakten til Eva. Den er så digg å sove i. Har du medlemskap i en frivillig organisasjon som driver med veldedig arbeid/nødhjelp, @Cyrus? 😏 Nei, men jeg gir 500spenn til tv-aksjonen den ene gangen i året de kommer på døra 😄 @Zumo de Melocotón Tror du menneskeheten er på vei i riktig eller feil retning?
Gjest Ajax Skrevet 26. august 2016 #7885 Skrevet 26. august 2016 15 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus hvor mye bruker du på klær per måned? Det har eskalert noe den siste tiden. 1000-1500 tenker jeg. Og da er det ikke inkludert klær til barna 😄 @Moonwalker Er du ofte misunnelig på folk?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 26. august 2016 #7886 Skrevet 26. august 2016 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Er du heeelt kvinner eller..? Ja, hvem har ikke sett den? Hvor mye vann får du i deg i løpet av en dag, @Zumo de Melocotón? Jeg var kvinne sist jeg sjekket. Det varierer mellom 2 dl og ca. 1,5 liter+. Relativt ofte for lite i forhold til behovet, men jeg har sjeldent tørstfølelse og glemmer derfor ofte å drikke. Opplever du noen gang at høyden din er et minus, @EpleDrue? Nei, og nei @Moonwalker. Er så trøtt, orker ikke slette i siteringene. Føler du at du er en litt sånn klossete og awkward type jente? 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Er du naiv og godtroende, eller er du en mer skeptisk type? Jeg er en sær miks av begge deler, tror jeg. Har du kommet noe lenger på Prosjekt Floki, eller er dere helt utslått etter uken, @kisskissbangbang? 5 minutter siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Tror du menneskeheten er på vei i riktig eller feil retning? Jeg tenker at menneskeheten er i stadig utvikling og på noen områder blir vi bedre, mens på andre sakker vi ut. Det er ikke alltid så lett å vite på forhånd hvilken vei som er riktig og hvilken som er feil, da den som først virket riktig kan vise seg å være feil og vice versa. Man vil alltid kunne se tilbake og tenke wtf tenkte de som kom før meg på? Men det som ble gjort i fortiden er jo årsaken til at man er der man er i fremtiden, og hvem kan vel vite hva konsekvensene ville vært om man valgte annerledes? Med kun 3 timers søvn de siste par døgnene, så tror jeg ikke at jeg skal filosofere for mye offentlig. Aner ikke om jeg svarte på spørsmålet en gang. Er du for eller imot duftlys, @Cyrus?
kisskissbangbang Skrevet 26. august 2016 #7887 Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg er en sær miks av begge deler, tror jeg. Har du kommet noe lenger på Prosjekt Floki, eller er dere helt utslått etter uken, @kisskissbangbang? Du skal få ta over hele prosjektet om du vil! @Zumo de Melocotón Noen planer i helga du gleder deg til?
Gjest EpleDrue Skrevet 26. august 2016 #7888 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue @hvor mye penger bruker du på mat i måneden? 2000-2500. Spørs om jeg spiser fast food eller lager noe selv. Pluss jeg har verdens søteste nabo som inviterer meg på middag. @Moonwalker Kjenner du noen som deltar på The Stream i år? Og skal du følge med kl 20? 3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Opplever du noen gang at høyden din er et minus, @EpleDrue? Ja, opplever det noen ganger. En gang fikk jeg ikke ta en karusell grunnet høyden, det var litt kjipt. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny mobiltelefon, hvilken vil du anbefale, @Zumo de Melocotón?
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7889 Skrevet 26. august 2016 (endret) kisskissbangbang skrev (På 26.8.2016 den 18.08): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
kisskissbangbang Skrevet 26. august 2016 #7890 Skrevet 26. august 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: @kisskissbangbang hvilken konsert var din første? Det må ha vært Paperboys mener jeg. De varma opp for Morten Abel. Konserten hadde sekstenårsgrense, jeg var femten og brukte legitimasjonen til storesøster. Rebell ass! @Cyrus Hvor stor prosent av døgnet tenker du på trening og/eller kropp?
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7891 Skrevet 26. august 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 26.8.2016 den 19.11): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 26. august 2016 #7892 Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue kjenner du? Er det en familiebegivenhet å se på serier som the stream, idol, norske talenter osv osv? Nei og nei. Det er ikke av interesse. Kjole eller skjørt, @Moonwalker?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 26. august 2016 #7893 Skrevet 26. august 2016 26 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Noen planer i helga du gleder deg til? Først og fremst, så må jeg skaffe meg litt søvn. Dernest tar jeg ting på sparket. Tror det er første helgen uten en eneste plan og neste skal jeg jobbe, så da går denne til kos og hvile. Med mindre jeg plutselig finner på noe annet. Yeah! Hvor ofte vasker eller renser du/dere dusjhodet, @kisskissbangbang? Føler du at du blir ordentlig ren når du dusjer? 16 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, opplever det noen ganger. En gang fikk jeg ikke ta en karusell grunnet høyden, det var litt kjipt. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny mobiltelefon, hvilken vil du anbefale, @Zumo de Melocotón? Skal du ikke ha en sånn Eple-telefon da? Jeg har en selv og liker den på generell basis. Bildene suger, men det kan like gjerne være objektet det tas bilde av det er noe i veien med og at kameraet funker som det skal. Hvilken telefon har du fra før, @EpleDrue? 16 minutter siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón henger du klær på kleshengere etter type klær og farger? Nei, eller jeg henger etter lengde pga de må henge på rett sted. Har du mange venninner, @Moonwalker? Eller flest venner?
Coronas Skrevet 26. august 2016 #7894 Skrevet 26. august 2016 Den 8/23/2016 at 22.53, Zumo de Melocotón skrev: Jeg følte selv at oppveksten min var relativt god, spesielt de første 10-12 årene, men har i ettertid sett at foreldrene mine også bidro sterkt til at jeg fikk et ubalansert selvbilde, ble en såkalt "flink pike" og hadde problemer med å føle meg ordentlig trygg. Jeg er egentlig fornøyd med det. Føler jeg har fått en god oppdragelse og har skikket meg godt. Men de kunne godt ha lært meg å bremse meg litt mer i enkelte sammenhenger. F. eks synes jeg at jeg av og til kan ta vel mye plass i denne tråden, og det blir jo på en måte litt uhøflig. Har du hatt noen merkelige "tvangstanker", @Coronas? Tvangstanker, nei. Kanskje når jeg har eksamen eller no. "Dette går til helvete" Går som regel bra da hihi. @Zumo de Melocotón Hva er en god date for deg? Hvor og hvordan?
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7895 Skrevet 26. august 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 26.8.2016 den 19.34): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest anonym2233 Skrevet 26. august 2016 #7896 Skrevet 26. august 2016 I'M ALIVE! Den 18.8.2016 at 17.45, Dr. A. Kula skrev: @Pjokkeline foretrekker du med eller uten All inclusive? @Pjokkeline skal du se (eller har du sett) "Brudens far" filmene og ønsker deg en bryllupsplanlegger som karakteren spilt av Martin Short? Til dere alle (inkl dere som ikke er tagget): Litt ferie uten KG og 80 sider med "Spør en bruker" tråd å lese gjennom når man titter innom igjen. Hadde dere også lest gjennom alle spørsmål og svar (som meg) eller bare hoppet til der dere er sitert/tagget? Har jeg vært flink siden jeg har lest gjennom alt (og dered er noenlunde oppdatert)? Noen som har savnet meg? (Neppe, ikke mange spørsmålene til meg da). 1: Hmmm... Tror jeg foretrekker all inclusive, men alt ettersom. 2: Ikke sett/hørt om filmen, men den skal jeg definitivt finne fram for å få sett! Takk for tipset 😉 Japp, du har vært savnet. Har jo lagt merke til brukeren din Nå har jeg bladd igjen alle sidene siden sist jeg var innom, side 372, og skumlest så og si alle innleggene Den 18.8.2016 at 18.09, Moonwalker skrev: @Pjokkeline har du vært i nord-Norge? Det har jeg! Det begynner å bli noen år siden, men jeg har vært i Henningsvær, Kabelvåg og Svolvær. En samme reise Den 19.8.2016 at 11.06, Zumo de Melocotón skrev: Hvis jeg sier ordene "mus" og "pølse", hva er dine første assosiasjoner til disse ordene, @Pjokkeline? Du altså Mine første assosiasjoner til mus er rett og slett en våt fitte, og pølse - en slapp kuk Den 19.8.2016 at 19.28, RaspberryPi skrev: @Pjokkeline Går du oftere kledd i grønt enn folk flest? Ja, det vil jeg tro. Uniformen min er jo tross alt grønn, og jeg jobber jo heltid Den 21.8.2016 at 14.42, Zumo de Melocotón skrev: @Pjokkeline Har du gått helt under jorden? Nesten Neida! Jeg er helt oppslukt i noen nye bøker jeg har lest i det siste, erotiske romaner. Crossfire serien av Sylvia Day. Det har vært jobb, noen selskaper, trening (først og fremst), og par andre litt private situasjoner som er årsaken til at jeg har vært lite aktiv. Den 24.8.2016 at 21.25, Teriyaki skrev: @Pjokkeline Har du smakt fersk grønnsakspasta? I så fall, er det godt? (reklame på TV akkurat nå, er ikke så oppfinnsom ) Ja, og den smaker blæææh Svarer nå litt sent, men @Teriyaki Har du fått smakt på den i mellomtiden? Den 25.8.2016 at 14.01, calavi skrev: @Pjokkeline Er du glad i å lese bøker? Jeg har generelt ikke vært særlig interessert i å lese bøker, men for ca 1år siden eller noe når Jojo Myes sin bok, Et helt halvt år, tok av, ble jeg anbefalt å lese den. Etter denne boken, har jeg lest en del flere.. Erotikk. Frekk serien av Christina Lauren digger jeg, og den seneste jeg holder på å lese nå er en Crossfire serie av Sylvia Day. Samme sjanger, og heit heit heit handling Jeg har nemlig lest hele 3 bøker på under 4dager, og er på den siste og fjerde boken nå 🙈 @calavi Leser du bøker, og hva liker du å lese på eventuelt? Den 25.8.2016 at 18.14, Zumo de Melocotón skrev: @applestories, @Pjokkeline, @FayFerner Hva skjer a? Lever dere? Jeg savner deg jeg også @RaspberryPi Tidligere brukernavn som jeg kjenner deg igjen med? @Zumo de Melocotón Er det en pirrende tanke å bli bundet fast i seksuell sammenheng? Liggende på magen, med armene bundet bak på rygg, med beina spredt? Pssst, jeg tar bare igjen @Cyrus Hva tenker du når du blir spurt om du liker rimming av en AB?
Teriyaki Skrevet 26. august 2016 #7897 Skrevet 26. august 2016 20 timer siden, Moonwalker skrev: Tenker det er en jente som har en del mer "maskuline interesser" og/eller kler seg mindre feminint enn gjennomsnittskvinnen. @Teriyaki er kroppslukt en dealbreaker hos deg? Ok, da er jeg ikke guttejente i alle fall! Men tror ikke jeg er jentejente heller. Vet du, nå har jeg vært sammen i mange år med en som jeg aldri kunne ha spontant sex med fordi han var dårlig på personlig hygiene. Aldri mer sier jeg bare! Skal du noe artig i helgen du da? 17 timer siden, EpleDrue skrev: Kan jeg velge fruktsalat uten vaniljesaus? Hvis ikke blir det smågodt. Liker ikke vaniljesaus. Finnes det noe du ikke liker som de fleste andre liker, @Teriyaki? Visste ikke at det gikk an å ikke like vaniljesaus. Jeg kan seriøst drikke det. Så når jeg spiser fruktsalat så blir det egentlig vaniljesaus med frukt, ikke fruktsalat med vaniljesaus. Hmm.. Jeg fordrar ikke lakris! Det er noe av det verste jeg kan få. Er du glad i rå rødløk? 6 timer siden, kisskissbangbang skrev: Det er denne! Teksten er Hmmmmh...jeg ville set g-eazy en gang til! Duda? Teksten var veldig passende! Det ville jeg også gjort. Synes det var overraskende bra! Samme med Sondre Justad. Men for å være skikkelig teit og klissjete så var jeg veldig fornøyd med å tilbringe festivalen med deg (dere), så det ville jeg absolutt gjort igjen! Var jeg skikkelig teit nå? 16 minutter siden, Pjokkeline skrev: Ja, og den smaker blæææh Svarer nå litt sent, men @Teriyaki Har du fått smakt på den i mellomtiden? Nope, har ikke smakt den! Synes det virker litt for godt til å være sant, pluss at det er ganske dyrt. Jeg blakket meg i helga. Stiller deg samme spørsmål som over her: Har du noen artige planer i helga? Nå tuller pc min, så jeg får ikke brukt tagge-funksjonen.
Gjest Ajax Skrevet 26. august 2016 #7898 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: Jeg er ofte sånn tulle-misunnelig Skikkelig misunnelig blir jeg bare om jeg virkelig ikke har en mulighet for å få gjort det jeg er misunnelig på. @Cyrus har du hatt et sånnt "the notebook"-øyeblikk i regnet? Før jeg svarer så må du forklare meg hva et slikt øyeblikk er 😄
Gjest Ajax Skrevet 26. august 2016 #7899 Skrevet 26. august 2016 36 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Cyrus Hva tenker du når du blir spurt om du liker rimming av en AB? Nei det vet jeg sannelig ikke... Rimming er koselig det da, så det forundrer meg ikke at folk spør 😄
Gjest Ajax Skrevet 26. august 2016 #7900 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Det må ha vært Paperboys mener jeg. De varma opp for Morten Abel. Konserten hadde sekstenårsgrense, jeg var femten og brukte legitimasjonen til storesøster. Rebell ass! @Cyrus Hvor stor prosent av døgnet tenker du på trening og/eller kropp? Alle prosentene 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå