Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7841 Skrevet 25. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Jeg har aldri syntes at den er noe særlig. Og godis holder jeg meg stort sett unna. Det viktigste med jula for meg er god julemat, og smilende barnefjes Jeg har nettopp bydd 50000 på en seilbåt, og jeg har aldri manøvrert en båt i hele mitt liv. Høres dette ut som en god idé @Teriyaki? Ja. Er enig i den. Godis var veldig viktig før i jula, men det er ikke godtesnop som man gjerne sier på KG nå, som er min store svakhet når det kommer til spiselige greier. Tjaaa, vil vel ikke si at det ikke er en god ide, for man kan jo alltids lære? Dog ville jeg kanskje satset på båtførerprøven først?
Teriyaki Skrevet 25. august 2016 #7843 Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Yme skrev: PINGLER! Blir uvel..
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7844 Skrevet 25. august 2016 (endret) 40 minutter siden, Cyrus skrev: Så du regner med at penisen min er penere enn ørene mine hvertfall Den kom aldri på tv. Men jeg ble filmet under de mellomrundene, så det er bare å prøve å søke seg frem. Tror det var 2006 eller 2005. Sesong 3 hvertfall Si ifra om du finner meg. @Zumo de Melocotón Hva er verdens mest ubrukelige husdyr? I´ll take your word for it, @Cyrus. Jeg skal lete imorgen!! Det må være denne her. Hva søren er det egentlig? En hund? En mopp? Skal du gå tur med den eller vaske gulvet med den, liksom?? Føler ikke at den er ideell til noen av delene. 37 minutter siden, Yme skrev: Hah, tror du at du kan vinne i Tekken? Pfffft... Jeg er verdensmester i Yoshimitzu. Han er faanmeg sexy! Også har han sånne flotte, hånende knep hvor han angriper med sverdet sitt, ved å stikke det gjennom seg selv og mister halve livet sitt i samme slengen. Er så forelska <3 <3 <3 Tror du Yoshimitsu liker menn med tømmerkaster-kropp? Men ikke før oktober! Beinet mitt er ikke bra enda. Hva er DEALEN med at alle jeg spiller mot absolutt skal være Yoshi (ja, han er kul, men... seriøst)?? Jaja, jeg har lært meg noen knep mot han jeg også, så det skal gå fint! Kan være Hwoarang jeg! K.O.!! N.P. Jeg er forresten litt skeptisk til om Yoshi liker noen som helst, jeg, men om han gjør det skal du ikke se bort i fra at menn med tømmerkaster-kropp kan være aktuelle! Har du planer om å sjekke han opp, @Yme? 35 minutter siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón har du sunget i kor? Å jada. I kor, solo, på scene, i band, i musikal. Hele pakken! Spiller du tv-spill, @Moonwalker? Endret 25. august 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7845 Skrevet 25. august 2016 2 minutter siden, Yme skrev: PINGLER! Maskin!!! Er du singel??
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7846 Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, Yme skrev: PINGLER! Awesome! Jeg glemte spørsmål til deg i sted, @Cyrus, har du noen gang skrevet et ekte, gammeldags kjærlighetsbrev?
Yme Skrevet 25. august 2016 #7847 Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Hva er DEALEN med at alle jeg spiller mot absolutt skal være Yoshi (ja, han er kul, men... seriøst)?? Jaja, jeg har lært meg noen knep mot han jeg også, så det skal gå fint! Kan være Hwoarang jeg! K.O.!! N.P. Jeg er forresten litt skeptisk til om Yoshi liker noen som helst, jeg, men om han gjør det skal du ikke se bort i fra at menn med tømmerkaster-kropp kan være aktuelle! Det er vel det at folk som veit hva de driver med, bruker han, fordi han er den vanskeligste figuren, mens disse feminaziene like hwoarang og eddie. Ju høøøørd mi! Der fikk du svi ass. Sitat Har du planer om å sjekke han opp, @Yme? Jeg vil, jeg vil, men får ikke til. Har aldri sjekka opp noen før, så jeg veit egentlig ikke hvordan man gjør det 1 minutt siden, Cyrus skrev: Maskin!!! Er du singel?? Jeg hadde da ikke sitti og sutta på en banan, om ikke jeg var singel 2 minutter siden, Teriyaki skrev: Blir uvel.. Eller overveldet av misunnelse, som du egentlig mente.
Gjest Ajax Skrevet 25. august 2016 #7848 Skrevet 25. august 2016 15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Awesome! Jeg glemte spørsmål til deg i sted, @Cyrus, har du noen gang skrevet et ekte, gammeldags kjærlighetsbrev? Jaha!! Jeg skrev ett her i våres faktisk 12 minutter siden, Yme skrev: Jeg hadde da ikke sitti og sutta på en banan, om ikke jeg var singel Nei jeg har jo forsåvidt sittet og sutta på en banan idag jeg også, og jeg er også singel. Dette er neppe tilfeldig Nå legger jeg meg. Ikke finn på noe ugang mens jeg er vekke
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7849 Skrevet 25. august 2016 (endret) 25 minutter siden, Yme skrev: Det er vel det at folk som veit hva de driver med, bruker han, fordi han er den vanskeligste figuren, mens disse feminaziene like hwoarang og eddie. Ju høøøørd mi! Der fikk du svi ass. Jeg vil, jeg vil, men får ikke til. Har aldri sjekka opp noen før, så jeg veit egentlig ikke hvordan man gjør det Eller, så er det det at de jeg spiller med som regel er MENN og de er så STERKE at når vi skal om det, så taper jeg alltid og får aldri være Yoshi. Og så kommer du her og kaster søppel på meg (igjen) i tillegg. Det er faktisk HARDT å være dame i manneland, skal jeg si deg! Men... som regel har disse mannfolkene det bare i kjeften og må se seg Knocked Out av lille frøken frekk og freidig! Wooooohoooooooo! Hva med å spørre han om han har noen triks som du kan bruke i MMA? Pleier å funke for å skape kontakt det, så tar du det bare videre derfra. Har du det bare i kjeften, @Yme, eller er du faktisk dritgod i Tekken? Endret 25. august 2016 av Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 25. august 2016 #7850 Skrevet 25. august 2016 (endret) Teriyaki skrev (På 25.8.2016 den 23.07): Endret 21. september 2025 av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7851 Skrevet 25. august 2016 (endret) 42 minutter siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón synest du smykker, ringer osv. er fint på menn? Nei, ikke spesielt. Jeg liker sexy mannehender og underarmer med kule klokker/armbåndsur. Synes du menn er ekstra hotte i dress og/eller uniform, @Moonwalker? Hva er dealen med at du sovner om natta, @Moonwalker? Har du begynt å fungere igjen? Endret 25. august 2016 av Zumo de Melocotón
Doge Skrevet 25. august 2016 #7852 Skrevet 25. august 2016 6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvor ofte dater du i løpet av et halvår, @Doge? Det siste halve året har jeg ikke datet i det hele tatt 12 timer siden, Moonwalker skrev: Uhm. I dag har jeg definitivt vært han der late/søvnige. Fann ingen som passet best, så slenger på disse: papa smurf, nosy smurf, clumsy smurf og brainy smurf. Også sleepy som nevnt over. @Doge hvor i utlandet kunne du tenkt deg å reise neste? Jeg kunne tenke meg å reise til mange steder. Akkurat nå vil jeg til et sted med passe varme, sandstrand, god mat og få, men hyggelig folk @danbanan Er du flink til å danse? @Te uten sukker Hva er favoritt-teen din? @Zumo de Melocotón Spiller du Pokemon Go?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 25. august 2016 #7853 Skrevet 25. august 2016 (endret) 4 minutter siden, Doge skrev: Det siste halve året har jeg ikke datet i det hele tatt @Zumo de Melocotón Spiller du Pokemon Go? Det hørtes kjedelig ut. Både Pokemon Go og datingen (eller mangelen på den). Men jeg har en tendens til å si at ting er kjedelig før jeg har prøvd og blir hekta. Har du funnet Pikachu, @Doge? Aner ikke hvorfor det er et relevant spørsmål, men har hørt at mange leter etter den figuren. Og har du noen gode historier fra Pokemonjakten? Endret 25. august 2016 av Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7854 Skrevet 26. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 26.8.2016 den 0.27): Endret 21. september 2025 av annebanane
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7855 Skrevet 26. august 2016 (endret) . Endret 21. september 2025 av annebanane 1
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 26. august 2016 #7856 Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: En dress som er som støpt på mannen og som gir litt sprettrumpe - oioi føler akkurat det samme om enkelte bunader. Uniform kommer veldig an på hvordan han bærer den og hvilken det er. jeg er jo våken! Snudde døgnet mitt tilbake for å holde tritt med deg! zumo d.m & doge: spiser dere grøt hver lørdag? Jeg spiser grøt oftere enn hver lørdag. Hadde lørdagsgrøt-tradisjon som barn, nå kan jeg spise det any time. Har du fått ryddet noe, @Moonwalker?
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7857 Skrevet 26. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 26.8.2016 den 2.15): Endret 21. september 2025 av annebanane
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7858 Skrevet 26. august 2016 (endret) . Endret 21. september 2025 av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 26. august 2016 #7859 Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón hvilken type grøt er din favoritt? Semulegrøt! Hva er din, @Moonwalker? Kan du gi meg en forståelig beskrivelse av hvilken type dame du ser for deg å date, @Doge?
annebanane Skrevet 26. august 2016 #7860 Skrevet 26. august 2016 (endret) Zumo de Melocotón skrev (På 26.8.2016 den 2.37): Endret 21. september 2025 av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå