Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Så gøy!! Jeg har alltid hatt lyst til å delta på sånt. Er det så moro som det høres ut, @Den mystiske? Føles det "ekte"?

Send meg en PM, og jeg vil selvsagt introdusere deg til andre laivere i Oslo. Altså, vi har felles treff én gang i uken. :)

Ja, det er i mitt syn fantastisk, og ekte. På laiven "blir" man den personen man spiller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zumo de Melocotón skrev (På 25.8.2016 den 18.36):

 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Godt spørsmål. Det burde testes ut. Jeg lover å sjekke når jeg har kjøpt bananer. :fnise:

Hvor langt ned klarer du å få en agurk da, @Cyrus:ler2:

Jeg har en halv agurk igjen etter middagen. Skal prøve når jeg kommer hjem 😄

@Zumo de Melocotón Hvem synes du har best fysikk av Jeremy Buendia og Jeff Seid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
2 minutter siden, Den mystiske skrev:

Send meg en PM, og jeg vil selvsagt introdusere deg til andre laivere i Oslo. Altså, vi har felles treff én gang i uken. :)

Ja, det er i mitt syn fantastisk, og ekte. På laiven "blir" man den personen man spiller. :)

Akkurat nå har jeg en litt for travel hverdag, men det skal jeg følge deg opp på så snart jeg har mulighet. Kjempemoro!! :hoppendeglad: Jeg har verdens beste fantasi og elsker å leve meg inn i andre roller, så jeg kan ikke tro annet enn at det blir gøy. Det eneste jeg har bekymret meg for er om det ville bli en gedigen nedtur fordi jeg hadde for store forventninger og det ikke føltes ekte nok. Men nå har jo du avkreftet det. :biggrin:

Har du lurket i denne tråden en stund, @Den mystiske, eller svingte du bare helt tilfeldig innom med et spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev:

Den type fitness interesserer meg lite, du. 

@Cyrus har du lyst å delta på det? 

Hadde jeg bare hatt en kropp som taklet den dopingbruken så kunne jeg nok tenkt meg å ha vært med.

@Moonwalker Finnes det noe som helst du er i nærheten av å ha en verdensrekord i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Akkurat nå har jeg en litt for travel hverdag, men det skal jeg følge deg opp på så snart jeg har mulighet. Kjempemoro!! :hoppendeglad: Jeg har verdens beste fantasi og elsker å leve meg inn i andre roller, så jeg kan ikke tro annet enn at det blir gøy. Det eneste jeg har bekymret meg for er om det ville bli en gedigen nedtur fordi jeg hadde for store forventninger og det ikke føltes ekte nok. Men nå har jo du avkreftet det. :biggrin:

Har du lurket i denne tråden en stund, @Den mystiske, eller svingte du bare helt tilfeldig innom med et spørsmål?

Null stress, bare å kontakte meg når det passer for deg.:)

Egentlig ikke. Ble slik at jeg ville stille et annerledes spørsmål da jeg av erfaring vet at det er ikke sååå mange i samfunnet som deler mine interesser som rollespill/brettspill/laiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyrus skrev (På 25.8.2016 den 18.57):

 i 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvem handlet din siste drøm om?

Jeg husker ikke de to siste, men jeg husker den natten før det. Den handlet faktisk om @EpleDrue, og det var antageligvis fordi vi herjet sånn i spørretråden utover natten (da når vi plaget deg, vet du) og jeg til slutt sovnet med mobilen i hånden. :fnise: Det var egentlig mer et mareritt enn en drøm :ler2:

4 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har en halv agurk igjen etter middagen. Skal prøve når jeg kommer hjem 😄

@Zumo de Melocotón Hvem synes du har best fysikk av Jeremy Buendia og Jeff Seid?

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :ler2:

Skal vi se.. la oss google. 

Jeremy:

tumblr_njqglpiGoe1rs4ej4o1_500.jpg97bcd27e8befb5271407788fd5662c97.jpg

og Jeff:

maxresdefault.jpg

0eeebfcfbdc7dc658f6d7c64f71be946.jpg

OMG... for noen bolegutter. :daane:Altså.. Et par av bildene jeg så av han øverste var jo rett og slett bare syke. Han MÅ gå på sterkere stoffer.

Han under synes jeg lignet mest på KEN-dukken jeg hadde til Barbiene mine. Så jeg velger han. :grinele:

Hvem av de foretrekker du, @Cyrus?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg tviler sterkt :ler: jeg er sånn som er ok god i det meste, men ikke kjempegod i noe spesiell. Jeg var kjempegod i enkelte spill og låg en stund på topplisten til hele facebook. Teller det? :fnise:

@Cyrus hvor mange hot dog kan du spise før du blir kvalm?

Vanlige grillpølser i brød? 12-15 stykk kanskje? Spiser hvertfall 10 stykk uten problemer 😄

@Moonwalker Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

OMG, @Yme:daane: Jeg sa sport hvor man IKKE ødela ansiktet. Disturbing til tusen, de greiene der. :haar:


Men det gir jo ingen mening, så jeg bare regna med at du hadde skrevet feil. Er jo ikke noe vits i å slåss, om man ikke knuser hverandre :klo:

Men, siden du helt tydelig er en prippen og ekkel feminazi, tenker jeg brasiliansk jiu jitsu hadde vært tingen. Det er de kursene som har flest jenter, der jeg trener. Man knuser ikke ansiktene til hverandre, men du lærer hvordan du kan drepe folk med sine egne klær. Spesielt uønskede folk som sitter mellom beina dine, og det er jo ganske praktisk for damer.
 

1 time siden, Cyrus skrev:

Etter en liten prat jeg hadde med @Yme for en tid tilbake ble jeg rett og slett litt redd for dette veganergreiene 😳 Vegetarianer hadde nok gått fint, men jeg er altfor glad i ost og melk til å gi slipp på det. Også ägg 😋


Leste akkurat litt om vegetarianere. Det har vært gjort en stor undersøkelse nå, for å finne ut hva som hadde skjedd, om hele verden blei vegetarianere (Dvs. planter pluss egg og melk), og resultatet er at disse farlige utslippene som kommer fra kjøttindustrien, hadde økt med 30%... Så, om man skal bry seg om miljøet, må man bli veganer, for vegetarianere gjør mer skade enn kjøttetere, når det kommer til klima. Det har noe med at man måtte hatt så enorme mengder husdyr, for at det skulle bli nok egg og melk. Kjøttetere spiser jo hele dyret, så de trenger mindre egg og melk, og dermed færre dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg husker ikke de to siste, men jeg husker den natten før det. Den handlet faktisk om @EpleDrue, og det var antageligvis fordi vi herjet sånn i spørretråden utover natten (da når vi plaget deg, vet du) og jeg til slutt sovnet med mobilen i hånden. :fnise: Det var egentlig mer et mareritt enn en drøm :ler2:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :ler2:

Skal vi se.. la oss google. 

Jeremy:

tumblr_njqglpiGoe1rs4ej4o1_500.jpg97bcd27e8befb5271407788fd5662c97.jpg

og Jeff:

maxresdefault.jpg

0eeebfcfbdc7dc658f6d7c64f71be946.jpg

OMG... for noen bolegutter. :daane:Altså.. Et par av bildene jeg så av han øverste var jo rett og slett bare syke. Han MÅ gå på sterkere stoffer.

Han under synes jeg lignet mest på KEN-dukken jeg hadde til Barbiene mine. Så jeg velger han. :grinele:

Hvem av de foretrekker du, @Cyrus?

 

Begge de to går på sterkere stoffer. Seid debuterer i olympia i år og kommer nok på siste plass, men han ser litt bedre ut nå enn det han gjør på de bildene du postet.

Buendia any day.

@Zumo de Melocotón Hva er det verste man kan mangle i huset. Dopapir eller tannbørste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
20 minutter siden, Den mystiske skrev:

Null stress, bare å kontakte meg når det passer for deg.:)

Egentlig ikke. Ble slik at jeg ville stille et annerledes spørsmål da jeg av erfaring vet at det er ikke sååå mange i samfunnet som deler mine interesser som rollespill/brettspill/laiv. :)

Perfekt! :tommel:

Vi finnes, men er gjerne ikke så aktive på den fronten med travle liv å leve. :tanpuss:

Gamer du, @Den mystiske?

Og så glemte jeg deg isted, @Moonwalker. Synes du noen av de cyrus ba meg google var tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Perfekt! :tommel:

Vi finnes, men er gjerne ikke så aktive på den fronten med travle liv å leve. :tanpuss:

Gamer du, @Den mystiske?

Den er grei.👍

Sant nok. 

Jepp, akkurat nå spiller jeg bittelitt No Man's Sky som kjører dårlig på PCen, og venter på patch. Har selvsagt sjekket at jeg har mer enn bra nok skjermkort til å spille det. I tillegg nylig prøvd ut The Elder Scrolls: Legends Beta som er gøy, og tenker på å fortsette med WoW: Legion. Hva spiller du forøvrig?

Tidligere gaming i ganske mange år med forskjellige spill. Er ikke så fan av FPS i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
23 minutter siden, Yme skrev:

Men det gir jo ingen mening, så jeg bare regna med at du hadde skrevet feil. Er jo ikke noe vits i å slåss, om man ikke knuser hverandre :klo:

Men, siden du helt tydelig er en prippen og ekkel feminazi, tenker jeg brasiliansk jiu jitsu hadde vært tingen. Det er de kursene som har flest jenter, der jeg trener. Man knuser ikke ansiktene til hverandre, men du lærer hvordan du kan drepe folk med sine egne klær. Spesielt uønskede folk som sitter mellom beina dine, og det er jo ganske praktisk for damer.

Er du nødt å kalle meg sånne fæle ting bare fordi jeg har tilbragt 1/3-del livet mitt på sykehus og legevakter og lignende steder og helst vil unngå flere (unødvendige) turer dit (mest i jobbsammenheng ja, but still)? :dry: Og fordi jeg faktisk endelig har begynt å like trynet mitt, og derfor ikke har spesielt lyst til å måtte lære meg å like det på nytt? Er du???

Takk for tipset! Jeg skal google det og se om det ser kult nok ut. Selvforsvar er jo alltids en nyttig greie. :tommelsmil:

22 minutter siden, Cyrus skrev:

Begge de to går på sterkere stoffer. Seid debuterer i olympia i år og kommer nok på siste plass, men han ser litt bedre ut nå enn det han gjør på de bildene du postet.

Buendia any day.

@Zumo de Melocotón Hva er det verste man kan mangle i huset. Dopapir eller tannbørste?

Tannbørste! Jeg har uansett minst 2 pakker med våtservietter liggende, så skulle klart meg en dag uten dopapiret. Og så har man jo dusjen da. :fnise:

Jammen.... har du SETT noen av bildene av han Buendia-fyren?? :blink: Er det et mål å se sånn ut?? Hvorfor er det det? Det er jo helt sykt... Det blir jo manneversjonen av hun derre pixiedama. Totalt unaturlig. Forklarer du meg hvorfor noen vil se sånn ut, @Cyrus?

tumblr_nv3l45Pv8n1uguv5ro2_1280.jpg

Jeremy-Buendia-anabolic-steroids-600x541

 

Pixeedama

Endret av Zumo de Melocotón
Måtte ta bort bildet av hun dama og heller linke, ble for ubehagelig å se på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Har du opplevd en fantastisk ting denne uken, @Teriyaki?

 

Har ikke opplevd noe fantastisk eller bra denne uken nei. Har du @Zumo de Melocotón?

@EpleDrue Hva foretrekker du ut av fruktsalat med vaniljesaus eller smågodt?

@minister-mio Hva ser du helst på tv en kveld uten konkrete planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
10 minutter siden, Den mystiske skrev:

Jepp, akkurat nå spiller jeg bittelitt No Man's Sky som kjører dårlig på PCen, og venter på patch. Har selvsagt sjekket at jeg har mer enn bra nok skjermkort til å spille det. I tillegg nylig prøvd ut The Elder Scrolls: Legends Beta som er gøy, og tenker på å fortsette med WoW: Legion. Hva spiller du forøvrig?

Tidligere gaming i ganske mange år med forskjellige spill. Er ikke så fan av FPS i grunnen.

Jeg gamet i en del år med forskjellige typer spill. Liker FPS som "en-kvelds-spill" eller på LAN-parties osv. (lenge siden jeg gjorde akkurat DET sist), men liker aller best langvarige spill av typen adventure/rpg/litt strategi osv. Dessverre pleier de å gi meg gaming coma, så det er ikke så ofte jeg kan spille de lenger. :fnise:

Hvor gammel er du @Den mystiske? Og hvor tidlig begynte du med LAIV og RPG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg gamet i en del år med forskjellige typer spill. Liker FPS som "en-kvelds-spill" eller på LAN-parties osv. (lenge siden jeg gjorde akkurat DET sist), men liker aller best langvarige spill av typen adventure/rpg/litt strategi osv. Dessverre pleier de å gi meg gaming coma, så det er ikke så ofte jeg kan spille de lenger. :fnise:

Hvor gammel er du @Den mystiske? Og hvor tidlig begynte du med LAIV og RPG?

Sendte deg en PM. Vi kan jo fortsette dialogen der? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Tannbørste! Jeg har uansett minst 2 pakker med våtservietter liggende, så skulle klart meg en dag uten dopapiret. Og så har man jo dusjen da. :fnise:

Jammen.... har du SETT noen av bildene av han Buendia-fyren?? :blink: Er det et mål å se sånn ut?? Hvorfor er det det? Det er jo helt sykt... Det blir jo manneversjonen av hun derre pixiedama. Totalt unaturlig. Forklarer du meg hvorfor noen vil se sånn ut, @Cyrus?

tumblr_nv3l45Pv8n1uguv5ro2_1280.jpg

Jeremy-Buendia-anabolic-steroids-600x541

 

Pixeedama

Det er ikke lett å forklare. I mitt tilfelle handler det om å se ut på utsiden som jeg føler meg på innsiden (les freak). Samtidig som en overutviklet muskulatur gir uttrykk for at man har det lille ekstra når det gjelder å jobbe for å nå sine mål. Som jeg har sagt tidligere så handler det ikke om å se vakker ut, men om å se syyyyk ut 😄

Mannen ser jo helt syyyyyk ut 😍

@Zumo de Melocotón Ville du helst hatt sex med en mann med pappakropp, eller Jeremy Buendia? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...