Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det er Eminem, det. :Nikke:

Har du prøvd deg på rap? 

Hørte på "rapgod" så derfor stilte jeg det spørsmålet 😄

Jeg har aldri prøvd meg på rap, men jeg mener selv at jeg er sånn midt på treet (altså ikke katastrofal).

Synes du jeg skal gjøre en innspilling så jeg kan høre selv hvordan det ligger an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, spør nerdespørsmål...

I bordrollespillet Warhammer Fantasy Roleplay 1st Edition, hvor mye skade kan du maksimalt gjøre ved å slå for eksempelvis en orc?🤓

Endret av Den mystiske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

3. @Yme fordi det mest sannsynlig hadde endt med at mr. mma hadde drept meg, and I always wanted to go out with a bang.


MMA er en kosesport, @Cyrus. Grunnen til at man blør så jævla mye, er fordi vi koser med så mye lidenskap at det blir for mye for hjertet, og da begynner det å søle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
39 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jaha, vil jo se det sjøl og! 

Awesome!! :nigo: Når er du klar til det @Katten.2.0?

36 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei jeg tenkte mer på "fight club" style, med skitne hvite singleter, blodige knoker, knekte neser, og munner som knapt har tenner igjen i seg.

@Zumo de Melocotón Har du spilt diablo?

Åh, nei, det tror jeg nok ikke jeg ville gjort. Skitne, hvite singleter og blodige knoker ja, men jeg kan da ikke ødelegge ansiktet mitt på den måten. :Knegg: Men jeg har prøvd å bokse og hadde sikkert synes det var moro å prøve kampsport også. Og jeg er helt med på gjørmebryting!! :nigo:

Om jeg har!!!! Det er rett og slett farlig å spille sånne spill. Hello computer, bye bye life! Men liker best å spille sånne spill online, blir mer sosialt da. Men nå for tiden er ikke Diablo favoritten, ble litt lei til slutt. Men det er lenge siden jeg ble lei, så kanskje det er morsomt igjen nå. Nå må dere slutte å snakke sånn om alle disse spillene, jeg har virkelig ikke mulighet til å gå i gaming coma nå. :ler2:

Har du tid til gaming med det travle livet litt, @Cyrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Hvilken kampsport foreslår du for en som ikke har lyst til å ødelegge ansiktet sitt, @Yme? Gjerne noe som innebærer at man må (skygge)bokse litt. :ler2:

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Åh, nei, det tror jeg nok ikke jeg ville gjort. Skitne, hvite singleter og blodige knoker ja, men jeg kan da ikke ødelegge ansiktet mitt på den måten. :Knegg: Men jeg har prøvd å bokse og hadde sikkert synes det var moro å prøve kampsport også. Og jeg er helt med på gjørmebryting!! :nigo:

Om jeg har!!!! Det er rett og slett farlig å spille sånne spill. Hello computer, bye bye life! Men liker best å spille sånne spill online, blir mer sosialt da. Men nå for tiden er ikke Diablo favoritten, ble litt lei til slutt. Men det er lenge siden jeg ble lei, så kanskje det er morsomt igjen nå. Nå må dere slutte å snakke sånn om alle disse spillene, jeg har virkelig ikke mulighet til å gå i gaming coma nå. :ler2:

Har du tid til gaming med det travle livet litt, @Cyrus?

Gjørmebryting høres interessant ut. Jeg har heller aldri prøvd det før 😄

Jeg tror kanskje jeg har rundt 400 timer i diablo3 😅 Men som deg er det lenge siden forrige "butcher-run".

Jeg har vel tid, men jeg er som deg litt redd for å dra igang med et stort omfattende spill i frykt for å bli sittende, så derfor gamer jeg veldig casual om dagen 😄

Hva var favorittclassen din i diablo3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
20 minutter siden, Cyrus skrev:

Gjørmebryting høres interessant ut. Jeg har heller aldri prøvd det før 😄

Jeg tror kanskje jeg har rundt 400 timer i diablo3 😅 Men som deg er det lenge siden forrige "butcher-run".

Jeg har vel tid, men jeg er som deg litt redd for å dra igang med et stort omfattende spill i frykt for å bli sittende, så derfor gamer jeg veldig casual om dagen 😄

Hva var favorittclassen din i diablo3?

Hmm... liker flere. Men tror jeg liker best demon hunter og wizard, i den rekkefølgen. :laugh:

Du da, @Cyrus?

 

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hmm... liker flere. Men tror jeg liker best demon hunter og wizard, i den rekkefølgen. :laugh:

Du da, @Cyrus?

 

Monk og crusader, i den rekkefølgen. 

@Zumo de Melocotón Har du noen gang kledd deg ut i en seksuell sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
5 timer siden, Coronas skrev:

At mine foreldre ville brukt meg tid på meg og gitt meg komplimenter og ikke bare kjeft og negativitet. 

@Zumo de Melocotón Hvordan oppvekst syns du at du har fått? Er du fornøyd med måten dine foreldre oppdro deg? :) 

Jeg følte selv at oppveksten min var relativt god, spesielt de første 10-12 årene, men har i ettertid sett at foreldrene mine også bidro sterkt til at jeg fikk et ubalansert selvbilde, ble en såkalt "flink pike" og hadde problemer med å føle meg ordentlig trygg.

Jeg er egentlig fornøyd med det. Føler jeg har fått en god oppdragelse og har skikket meg godt. Men de kunne godt ha lært meg å bremse meg litt mer i enkelte sammenhenger. F. eks synes jeg at jeg av og til kan ta vel mye plass i denne tråden, og det blir jo på en måte litt uhøflig. :fnise:

Har du hatt noen merkelige "tvangstanker", @Coronas?

 

27 minutter siden, Cyrus skrev:

Monk og crusader, i den rekkefølgen. 

@Zumo de Melocotón Har du noen gang kledd deg ut i en seksuell sammenheng?

Jepp! ;)

Jeg ble visst ganske trøtt nå @Cyrus. Synes du det er en godkjent unnskyldning til å gå og legge seg etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Jepp! ;)

Jeg ble visst ganske trøtt nå @Cyrus. Synes du det er en godkjent unnskyldning til å gå og legge seg etterhvert?

Bare hvis du sier hva du kledde deg ut som 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Cyrus skrev:

Man kan ikke trene hver dag, det anabole vinduet, hvis man klarer å gå ut fra gymmet har man ikke trent beina hardt nok.

@Doge Uttales det dawg, dåog, dåodsj, elle dåogi?

Det kommer an på hvor du er fra. Vet at svensker som regel sier dåosj. Andre sier dodge, og dette er feil. Doge er ingen bil :snurt:

Selv pleier jeg å si dåog. Det hører mer classy ut.

 

@Cyrus Er du fan av Miley?

18 timer siden, Moonwalker skrev:

 

@Doge hva skal du trene i dag?

Ikke i dag. Trente så hardt i går at kroppen er nær døden nå :natti:

@Moonwalker Drikke kun fanta i en uke eller kun urge i en uke?

14 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Hehe.... Siden jeg har vært i forhold siden tidenes morgen, ikke har følt trang til å date når jeg nå er singel og aldri egentlig har datet (utenom i-forholds-dater), så er jeg sikkert ikke den rette personen til å svare på det. Men jeg skal prøve. :fnise:

Det beste datingrådet jeg har er: Drit i alle disse tåpelige datingreglene som bare gjør folk usikre og nervøse, vær uformell og vær deg selv.

Det verste datingrådet jeg har er: Å vente til den 10. daten med å ha sex (hvis det i det hele tatt er noen som klarer det). Om du føler deg sikker på at det er oppriktig interesse for mer enn sex hos begge parter, og du vil ha sex på date nummer to, så har du sex på date nummer to. Dette rådet bygger jeg på denne artikkelen, så ikke skyt meg om det ikke stemmer. :fnise:

Dater du, eller har du planer om å date noen, @Doge, siden du trenger datingtips? :fnise:

 

Fine råd! Tror jeg følger de allerede. Jeg ser alltid etter ei å date :lete::fnise: 

@Zumo de Melocotón Hva er favorittdrinken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
12 timer siden, Cyrus skrev:

Bare hvis du sier hva du kledde deg ut som 😆

Jeg sovnet før jeg leste dette! :fnise:

9 timer siden, Doge skrev:

Fine råd! Tror jeg følger de allerede. Jeg ser alltid etter ei å date :lete::fnise: 

@Zumo de Melocotón Hva er favorittdrinken din?

Jeg skal svare på dette etter imorgen kl. 14!

@EpleDrue, @Cyrus, @Uchiha Madbrah, @Pjokkeline, @kisskissbangbang, @Doge, @Moonwalker, @applestories, @calavi, @Rossin, @RaspberryPi, @minister-mio, @Dr. A. Kula og resten av vår fine gjeng. Jeg har garantert glemt noen brukernavn, men liker dere like godt likevel. Pluss alle ABene seff. :kyss2:

Greit folkens! @Katten.2.0 mener tydeligvis at jeg er avhengig av denne tråden (og det er jeg selvføøølgelig ikke enig i) og har utfordret meg til å holde meg unna den fra kl. 12 idag og til kl. 14 imorgen. Reglene er at jeg ikke får lese, ikke klikke inn på notifications (men motta de) og ikke skrive noe selv. Dere er selvfølgelig snille og gir meg ingen notifications, så dette går strålende! :tommelsmil: For ekstra selvpining må jeg være aktiv i andre deler av forumet i løpet av perioden og jeg kan ikke være logget inn som skjult bruker og sniklese. Så dersom dere ser brukernavnet mitt i tråden her, melder dere fra til @Katten.2.0. Jeg kjenner abstinensene kommer krypende allerede mens jeg skriver dette, så.... May the Force Be With Me! :ph34r: :lete:

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

2 min igjen.... *iiiik*

Hva er planene for dagen, folkens? :plystre:

*edit* Og der trår jeg av.

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

2 min igjen.... *iiiik*

Hva er planene for dagen, folkens? :plystre:

*edit* Og der trår jeg av.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvilken kampsport foreslår du for en som ikke har lyst til å ødelegge ansiktet sitt, @Yme? Gjerne noe som innebærer at man må (skygge)bokse litt. :ler2:


Hmm... Det må jo bli MMA, siden det er lov til å slå med never og albuer, i tillegg till å bruke knær og spark, til og med når motstanderen ligger nede.
Man ødelegger jo resten av kroppen også. Folk får ødelagt leddene sine, armer og bein brekker av diverse grunner, som for eksempel at man sparker motstanderen så hardt at man brekker sitt eget bein, midt på leggen...
Jeg ødela kneet mitt, tidligere i år. Var en fyr som slang meg i bakken, og røyk lårmuskelen min løsna og røyk. Det var jævli digg, og nå har jeg et skikkelig stilig sjørøverarr! Si ifra hvis du vil se *stolt*

Var nylig en kamp, hvor en fyr fikk knust panna si, etter at motstanderen hans hoppa opp og smalt kneet sitt i ansiktet hans.

Skjermbilde (9).png

 

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/23/2016 at 8.53, Cyrus skrev:


@Moonwalker Hvorfor sover du så lite?

Fordi jeg er en av disse uten fast døgnrytme. Blir også atomatisk veldig våken etter 22 om jeg ikke har slitt meg ut tidligere. Det passer dårlig da jeg har en del dager jeg må litt vel tidlig opp igjen. @Cyrus står du opp til et fast tidspunkt alle hverdager?

 

Den 8/23/2016 at 11.41, Zumo de Melocotón skrev:

Fikk du sove til slutt, @Moonwalker, og er du litt smågretten over at vi holdt deg våken med alt dette tøysefjaset i natt? :ler: Tilgir du oss hvis vi skylder på at vi var ekstremt overtrøtte?

Du kan være glad jeg er sjeldent gretten og fungerer alt for godt på lite søvn :ler: Etter 2-3timer søvn i går hadde jeg en 18+t lang dag :bond:

@Zumo de Melocotón baker du ditt eget brød?

21 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Hvilke karakterer i GoT, menn og kvinner, liker dere mest og minst @applestories, @Moonwalker, @calavi, @Pjokkeline, @RaspberryPi, @Dr. A. Kula, @EpleDrue (jeg kom ikke på resten i farten, bare svar de som vil)?

jeg har ikke sett GoT :nigo: og har egentlig veldig få planer om å se det om jeg ikke blir bestukket godt. Har så mange andre serier å ha kontroll på, så har ikke tid.

20 timer siden, kisskissbangbang skrev:


@Moonwalker Gode lunsjtips? :nigo: 

Øø.. nystekte hjemmelaget (eller fra bakeri) store rundstykker, diverse salatgreier, spekeskinke/bøneskinke noe god ost og mange gode grønnsaker. Hadde kanskje det i dag. Eller bare en god omelett eller noen pannekaker :kokk:

@kisskissbangbang liker du antikviteter?

 

20 timer siden, Den mystiske skrev:

Æsj, spør nerdespørsmål...

I bordrollespillet Warhammer Fantasy Roleplay 1st Edition, hvor mye skade kan du maksimalt gjøre ved å slå for eksempelvis en orc?🤓

Jeg har iiiiingen aning, men ser for meg at det avhenger av hvem du selv er, og hvilke styrker du har tilegnet seg. Er jeg på sporet, @Den mystiske ? 

 

14 timer siden, Doge skrev:


@Moonwalker Drikke kun fanta i en uke eller kun urge i en uke?

Kun fanta. Du har jo flere fantatyper! 

@Doge hvilken smurf identifiserer du deg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Moonwalker skrev:

Fordi jeg er en av disse uten fast døgnrytme. Blir også atomatisk veldig våken etter 22 om jeg ikke har slitt meg ut tidligere. Det passer dårlig da jeg har en del dager jeg må litt vel tidlig opp igjen. @Cyrus står du opp til et fast tidspunkt alle hverdager?

Jeg jobber 5-skift så her er det ingen fast døgnrytme nei 😄

Men de ukene jeg har fri så er jeg oppe klokka 7. Da får jeg jo masse ut av dagen 😄

@Moonwalker Hvilken skostørrelse har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ikke spør om slikt da :trist::ler: jeg arvet "lange føtter"-genet til bestemor. Størrelse 42. Noen ganger kan jeg skvise meg inn i 41, og andre ganger må jeg opp. 

@Cyrus hvilken skostørrelse har du? har jeg lengre føtter enn deg? :ler:

Da kan vi byttelåne sko da jo 😆

@Moonwalker Når har du tenkt å poste bilde av deg selv på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Doge skrev:

Det kommer an på hvor du er fra. Vet at svensker som regel sier dåosj. Andre sier dodge, og dette er feil. Doge er ingen bil :snurt:

Selv pleier jeg å si dåog. Det hører mer classy ut.

 

@Cyrus Er du fan av Miley?

Jeg sier selv dåog 😄

Hun har jo den wrecking ball som jeg synes er fin, men ellers bryr jeg meg lite om henne. Billy Ray derimot 😍

@Doge Har du målt bicepsen din i det siste?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...