Gjest RaspberryPi Skrevet 22. august 2016 #7601 Skrevet 22. august 2016 (endret) feil 6 Endret 22. august 2016 av RasberryPi
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7602 Skrevet 22. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: oi, siteringstull. Aiaii. Bare innrøm det, @Moonwalker. Du tenkte på meg!
kisskissbangbang Skrevet 22. august 2016 #7603 Skrevet 22. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Nopes. Huden min er plettfri og det tenkte jeg den skulle få fortsette å være. Du er 30 år og har 60 år igjen å leve, ville du helst beholde et ungt sinn eller en ung kropp i dine resterende år? @Cyrus? Ok da, du var så søt og spurte så pent. Pluss litt omvendt psykologi. Er du meg? Teller hinting? Mine PM-venner hører hjemme i 2016, så de vet da bedre enn å spørre om sånt (rett ut ). Disse semi-anonyme PM-stalkerne teller jeg ikke med, de sier så mye rart. Din kjære derimot......... Gidder du å oppdatere han til 2016-versjonen eller? Hvor mange nakenbilder har du delt ut på forumet, @kisskissbangbang? Har oppdatert ham massevis av ganger, hakke no' effekt. Gitt opp. Det kan godt hende at jeg er deg ja. Hadde ikke overraska meg. Jeg har mista tellinga, faktisk. Er ganske raus med dem. Nakenhet til alle! @Zumo de Melocotón Er du en sånn prippen og inntørka femnazi eller?
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7604 Skrevet 22. august 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Nopes. Huden min er plettfri og det tenkte jeg den skulle få fortsette å være. Du er 30 år og har 60 år igjen å leve, ville du helst beholde et ungt sinn eller en ung kropp i dine resterende år? @Cyrus? Som om jeg kommer til å bli 90 år 😂 Jeg kommer til å eldes som en god vin så et ungt sinn er å foretrekke 😊 @Zumo de Melocotón Favorittfrokosten din etter en natt med dampende het sengeaktivitet?
kisskissbangbang Skrevet 22. august 2016 #7605 Skrevet 22. august 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Nei, den kjærlighetssorgen har jeg aldri opplevd skikkelig. Derfor vet jeg ikke hvordan jeg blir. Med det næreste jeg har opplevd har jeg taklet ved å distansere meg litt fra situasjonen, griner det ut dag en (og kanskje noen tårer et par dager senere), så har jeg fortsatt livet mitt som normalt. Er en av de som holder triste følelser ganske skjult, så få merker at jeg har det vondt om jeg ikke sier noe. @kisskissbangbang har du vært gjennom perioden med ihelnappede bryn? Jeg er også sånn. Orker ikke å vise folk at jeg er lei meg, og jeg tror egentlig det er noe galt med følelsene mine for jeg klarer sjelden å holde på en negativ følelse lenge. Jaa, har ikke alle? Varte ikke så lenge da, og har ingen bilder av det! @Moonwalker Har du et sitat, dikt eller vers i en sang som du er ekstraekstra glad i, og som etyr mye for deg?
annebanane Skrevet 22. august 2016 #7606 Skrevet 22. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 20.41): .. Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7607 Skrevet 22. august 2016 (endret) 10 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Er du en sånn prippen og inntørka femnazi eller? Nei, bare seriøst lite glad i mobilkameraet. Og jo litt prippen, ihvertfall liker jeg å gi inntrykk av det. Og ja, jeg er seriøst redd for å bli inntørka... Hallo? Kan det skje hvis man går for lenge uten sex, @kisskissbangbang? 10 minutter siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Favorittfrokosten din etter en natt med dampende het sengeaktivitet? Den som blir servert av han jeg hadde en dampende het sengeaktivitet med. Jeg føler meg sikker på at han finner på noe jeg vil like. Gjerne noe som gir litt energi, spesielt hvis man planlegger å fortsette sengeaktivitetene etterpå. Hva pleier du å spise til frokost, @Cyrus? Endret 22. august 2016 av Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 22. august 2016 #7608 Skrevet 22. august 2016 (endret) kisskissbangbang skrev (På 22.8.2016 den 20.51): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7609 Skrevet 22. august 2016 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Og du sier jeg burde vite hva du har blitt stilt spm om. Da burde du vite tilbake også ser du tilbake til hva som ble skrevet i natt så står det "i teorien" @Cyrus har du noen gang ønsket å drive med rapping? Jeg er helt ok på rapping, men jeg er en langt under middels god låtskriver, så det måtte blitt noe barne-tv rap eller noe 😂 Dette har jeg innsett og jeg har derfor aldri ønsket å drive med rapping. @Moonwalker Hva tror du foregår på area 51?
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7610 Skrevet 22. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Den som blir servert av han jeg hadde en dampende het sengeaktivitet med. Jeg føler meg sikker på at han finner på noe jeg vil like. Gjerne noe som gir litt energi, spesielt hvis man planlegger å fortsette sengeaktivitetene etterpå. Hva pleier du å spise til frokost, @Cyrus? Det kommer litt an på. På hverdagene blir det havregrøt med proteinpulver. På fridager blir det ofte pannekaker (den grisete amerikanske varianten, gjerne med bacon til). Og har jeg damebesøk blir det fitte til frokost😄 Jaddaa..... @Zumo de Melocotón Veltrent kropp med liten penis, eller slapp kropp med stor penis?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7611 Skrevet 22. august 2016 (endret) 5 minutter siden, Cyrus skrev: @Zumo de Melocotón Veltrent kropp med liten penis, eller slapp kropp med stor penis? Du glemte alternativ 3: En kropp med en fungerende penis. Jeg går for den! Prøver du å hinte til at du har liten penis, @Cyrus? *edit* Det var selvfølgelig et retorisk spørsmål. Her er et ordentlig et: Har du troen på at det proteinpulveret virkelig gjør susen for musklene dine? Endret 22. august 2016 av Zumo de Melocotón
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7612 Skrevet 22. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Du glemte alternativ 3: En kropp med en fungerende penis. Jeg går for den! Prøver du å hinte til at du har liten penis, @Cyrus? Det var heeeelt hypotetisk 😄 Prøver du å hinte til at du synes jeg er veltrent @Zumo de Melocotón?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7613 Skrevet 22. august 2016 *peker opp* Jeg er bare så innmari treg til å redigere og trykke send, ikke sant @Moonwalker? Er ikke veltrent noe man automatisk er hvis man trener mye og kan se det på en? I så fall trenger jeg vel ikke å hinte til det, @Cyrus. Da snakker vi stating the obvious.
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7614 Skrevet 22. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: *peker opp* Jeg er bare så innmari treg til å redigere og trykke send, ikke sant @Moonwalker? Er ikke veltrent noe man automatisk er hvis man trener mye og kan se det på en? I så fall trenger jeg vel ikke å hinte til det, @Cyrus. Da snakker vi stating the obvious. Well stated miss 😏 @Zumo de Melocotón Hva synes du om Jason Derulo, og ikke minst musikken hans?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7615 Skrevet 22. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Well stated miss 😏 @Zumo de Melocotón Hva synes du om Jason Derulo, og ikke minst musikken hans? Du glemte proteinpulver-spørsmålet, @Cyrus. Om jeg hadde visst hvem det var, så kunne jeg svart deg. Kan kan ikke så mange navn på artister, men jeg kjenner igjen sanger og musikk når jeg hører det.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #7616 Skrevet 22. august 2016 @Cyrus vet dine venner (IRL-venner) at du er på Kg? Er det noe du snakker mye om/skryter av? Anonymkode: a8382...e4d
Ragnar89 Skrevet 22. august 2016 #7617 Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Jeg kan eksempelvis ikke se Løvenes Konge, Bambi og Brødrene Løvehjerte uten å måtte tørke vekk x antall tårer. Du så vel svaret på det spørsmålet i bildetråden. Lever du etter 'big boys dont cry', eller gråter du bare naturlig veldig sjeldent? Det er naturlig. Menn bør gråte når de føler behov for det, bare det ikke blir for mye. 1 time siden, Katten.2.0 skrev:
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7618 Skrevet 22. august 2016 2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Du glemte proteinpulver-spørsmålet, @Cyrus. Om jeg hadde visst hvem det var, så kunne jeg svart deg. Kan kan ikke så mange navn på artister, men jeg kjenner igjen sanger og musikk når jeg hører det. Om man spiser proteiner som kylling og egg, eller som pulver spiller liten rolle så lenge makroinntaket og kaloriintaket er på stell. Så ja jeg tror proteinpulver utgjør en forskjell for muskulaturen min 😄 @Zumo de Melocotón Hvor er det beste stedet man kan bli klødd?
annebanane Skrevet 22. august 2016 #7619 Skrevet 22. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 20.59): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7620 Skrevet 22. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus vet dine venner (IRL-venner) at du er på Kg? Er det noe du snakker mye om/skryter av? Anonymkode: a8382...e4d Det vet de. Det er ikke noe jeg snakker veldig mye om, med mindre noe jeg har lest her er verdt å dele med dem 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå