Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Happy wife, happy life, er det ikke det de sier? :Hehe: Så lenge du tenner på å tilfredsstille så ordner det seg nok for deg også. Det gjør jo som regel det for snille gutter. Anser du deg selv for å være en snill gutt på bunnen, @Cyrus? Og er dere kun menn på jobben, eller har dere damer rundt dere som får muligheten til å sikle litt på muskelgutta i arbeidsbukser?

Jeg er kjempesnill jeg 😄 Det har jeg alltid fått høre hvertfall 😅

Vi har en dame på skiftet vårt. Hun virker ikke å bry seg så mye om menn. Dessuten er min arbeidsplass som fabrikker flest; full av feite late menn som setter utseendet sitt i andre rekke, så det er ikke stort å sikle på 😂

@Zumo de Melocotón Hvordan hadde du klart deg på en arbeidsplass med 68 menn og bare deg som dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Cyrus er det en kjendis folk sier dere ligner på?

Nei, men jeg så en fyr på IG som var klin lik meg

Screenshot_20160821-125900.jpg

Hvilken kjendis synes du jeg ligner på?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 13.22):

Endret av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón setter du mest pris på komplimenter om utseende eller noe du er/gjør/er flink til?

Føler meg helt sikker på at du er søt, @Moonwalker. I mine øyne er du i hvertfall det. :fnise:

Jeg setter absolutt mest pris på komplimenter som går på hvem jeg er, og ikke hva jeg gjør eller utseende, selv om jeg selvfølgelig setter pris på det også (nå). I mange år var det komplimentene om hva jeg gjør og er flink til som var de eneste som virkelig slapp igjennom veggen jeg hadde bygget rundt meg. Men faren med det er at man da blir veldig "Flink pike" og føler at man aldri blir god nok, så det måtte jeg jobbe lenge med å bli kvitt igjen. Nå som jeg endelig føler at jeg setter mer pris på meg selv, både når det gjelder hvem jeg er, hva jeg gjør og utseende, så tar jeg imot de komplimentene jeg får og sparer de på en sparebøsse som kan tas frem og åpnes de dagene jeg føler meg helt på bunnen på alle måter. :biggrin: 

Jeg mener å ha lest et sted at du er høy, @Moonwalker. Hvor høy er du egentlig, og hvordan ser du på det å være høy?

38 minutter siden, Cyrus skrev:

Vi har en dame på skiftet vårt. Hun virker ikke å bry seg så mye om menn. Dessuten er min arbeidsplass som fabrikker flest; full av feite late menn som setter utseendet sitt i andre rekke, så det er ikke stort å sikle på 😂

@Zumo de Melocotón Hvordan hadde du klart deg på en arbeidsplass med 68 menn og bare deg som dame?

Jeg tror jeg hadde klart meg ganske godt, @Cyrus:fnise: Jeg er vant til å ha mannfolk rundt meg og som nevnt flere ganger vokste jeg jo opp i en kameratgjeng som eneste jenta. Jeg setter veldig stor pris på den åpne, omgjengelig og uformelle tonen som ofte er på steder hvor menn regjerer, og digger at det ikke blir masse sladring og sånn "hønsegården"-stemning som det ofte kan bli på arbeidsplasser som mangler noen menn for å bidra til å balansere arbeidsmiljøet.

Når det er sagt kan jeg også bli dritt lei av groviser, dameprat, "hvem-kan-tisse-lengst"-lignende konkurranser, kroppslyder og brautende fremferd. :dry: Så det kommer an på modenhetsnivået til mannfolkene. I en kontorsetting ville det nok funke bedre enn ute i en fabrikk, antar jeg. I tillegg er jeg skikkelig pingle når det kommer til fysisk styrke og den slags, så jeg ville nok raskt havnet i en "jomfru-i-nød"-posisjon om jeg skulle jobbe med hardt fysisk arbeid. Og selv om en del menn sikkert setter pris på å trå til som ridderen på den hvite hesten, så hadde det ikke vært særlig kult med tanke på at jeg var der for å gjøre en jobb (som jeg da egentlig ikke klarte uten hjelp). Og om det var noen å sikle på der, så hadde jeg sikkert gjort det. :fnise: Men jeg tror det ville være "farlig" for arbeidsmiljøet til gutta å ha ei frekk og freidig liten frøken svinsende rundt der. Presset fra julebordsfulle og overkåte mannfolk tror jeg ville sørget for at jeg gikk over i en mindre mannsdominert bedrift innen rimelig kort tid, det er jammen ille nok på vanlige kontorjobber med ansatte av begge kjønn. :rolleyes:  

Hvordan hadde du klart deg på en arbeidsplass med 68 kvinner og bare deg som mann, @Cyrus?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 22.8.2016 den 13.41):

Endret av annebanane
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Haha, får holde oppe den fasaden da!

Er 178cm.  Det har vært debattert om jeg kanskje er en cm eller to høyere/lavere da jeg har møtt på folk som er like høye som hadde et annet mål på seg. Men holder meg til mine cm. Liker de. Er veldig glad i å være høyere selv. Var litt merkelig da jeg bodde i utlandet og var et hode over de fleste rundt meg, men det gikk kjapt over. Kunne fint vært noen cm høyere også, men da er jeg redd for at jeg måtte ha spesialklær siden jeg har lange ben OG lang overkropp. Klær blir fort litt korte :bond:Spesielt bukser. 

@Zumo de Melocotón hva er din høyde?

Det må du, helt klart! Du er jo den søte versjonen av meg, fant vi nettopp ut. :fnise:

Jeg er 174, men nesten 80 av de cm tilhører beina! :ler2: Så jeg har laaange bein og litt kortere overkropp, litt sånn som disse tegneseriedamene. Har alltid ønsket meg lenger overkropp også, så er det greit om jeg overtar et par av de centimeterne dine, eller? Men ellers trives jeg veldig godt med denne høyden. Den passer jo de fleste potensielle kjærester og jeg er akkurat så høy at jeg med enkelhet kan kikke over hodene på folk på konserter og i folkemengder (spesielt om jeg har høye hæler på i tillegg).

Har samme erfaring som deg i utlandet, følte meg som en sånn catwalk-modell (men ikke på en positiv måte) som strente godt synlig nedover gaten og måtte passe på at jeg ikke gikk på noen (da traff de jo med ansiktet først i puppehøyde, og det var særdeles pinlig). For en som ikke er kjempe-veldig glad i for mye oppmerksomhet er det egentlig ikke så kult. Jeg har et bilde fra et større arrangement i utlandet i en påske, hvor man ser en folkemengde og et hode som ser ut som om det er plassert på toppen i midten der. Jepp, der har vi ZdM. :ler2:

Kunne du tenke deg å flytte tilbake til utlandet, @Moonwalker?

Skrevet
39 minutter siden, Moonwalker skrev:

Kommer ikke på noe kjendis du ligner godt, men du ligner flere menn jeg kjenner i det virkelige liv.

@Cyrus om du skulle studert nå, hva ville du studert?

Takket være mitt generiske utseende, ligner jeg på mange menn har jeg funnet ut 😂

Da hadde jeg studert informatikk. Både fordi jeg har et årsstudium i det fra før, og fordi det gir en ganske sikker fremtid mtp jobb.

@Moonwalker Hvilken kjendis ligner du på?

Skrevet
41 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg tror jeg hadde klart meg ganske godt, @Cyrus:fnise: Jeg er vant til å ha mannfolk rundt meg og som nevnt flere ganger vokste jeg jo opp i en kameratgjeng som eneste jenta. Jeg setter veldig stor pris på den åpne, omgjengelig og uformelle tonen som ofte er på steder hvor menn regjerer, og digger at det ikke blir masse sladring og sånn "hønsegården"-stemning som det ofte kan bli på arbeidsplasser som mangler noen menn for å bidra til å balansere arbeidsmiljøet.

Når det er sagt kan jeg også bli dritt lei av groviser, dameprat, "hvem-kan-tisse-lengst"-lignende konkurranser, kroppslyder og brautende fremferd. :dry: Så det kommer an på modenhetsnivået til mannfolkene. I en kontorsetting ville det nok funke bedre enn ute i en fabrikk, antar jeg. I tillegg er jeg skikkelig pingle når det kommer til fysisk styrke og den slags, så jeg ville nok raskt havnet i en "jomfru-i-nød"-posisjon om jeg skulle jobbe med hardt fysisk arbeid. Og selv om en del menn sikkert setter pris på å trå til som ridderen på den hvite hesten, så hadde det ikke vært særlig kult med tanke på at jeg var der for å gjøre en jobb (som jeg da egentlig ikke klarte uten hjelp). Og om det var noen å sikle på der, så hadde jeg sikkert gjort det. :fnise: Men jeg tror det ville være "farlig" for arbeidsmiljøet til gutta å ha ei frekk og freidig liten frøken svinsende rundt der. Presset fra julebordsfulle og overkåte mannfolk tror jeg ville sørget for at jeg gikk over i en mindre mannsdominert bedrift innen rimelig kort tid, det er jammen ille nok på vanlige kontorjobber med ansatte av begge kjønn. :rolleyes:  

Hvordan hadde du klart deg på en arbeidsplass med 68 kvinner og bare deg som mann, @Cyrus?

Du hadde ikke vart lenge der jeg jobber hører jeg 😂 

Jeg kan sammenligne med da jeg studerte førskolelærer. Vi var 4 menn og 92 damer i klassen. Det ble jo en del både ønsket og uønsket oppmerksomhet, men jeg følte meg faktisk mer hjemme der enn på en arbeidsplass med bare menn. Selv om jeg gjerne kan glimte til med både barnslig og vulgær humor, så begynner jeg å bli litt smålei den evige kukmålinga der det er om å gjøre å være størst og sterkest og tøffest og ha pult flest.

@Zumo de Melocotón Beskriv oppveksten din med 2 ord.

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 14.20):

Endret av annebanane
Skrevet
59 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har aldri hørt at jeg ligner på en spesiell kjendis, så jeg stappa hodet mitt inn i en sånn "lookalike-generator" nå. 57% lik Maggie Gyllenhaal sier den. Ellers ligner jeg mest på 3 øst-asiatiske damer etter det - noe jeg ikke skjønner helt da jeg har et supernorskt utseende. Er ikke så enig i Maggie heller, egentlig.

@Cyrus bruker du briller eller linser?

Jeg bruker briller på jobb dersom jeg skal utføre presisjonsarbeid, men med skarve -0,5 så trenger jeg det ikke til vanlig 😄

@Moonwalker Hvem i klassen din på ungdomsskolen fikk kline oftest?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 15.37):

Endret av annebanane
Skrevet
11 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg tror ikke noen i klassen klinte noe særlig på ungdomsskolen, faktisk :vetikke:  Vi var så få at vi ikke hadde noen å kline med i området. Og var bare jenter i klassen. 

@Cyrus har du oversikt over hvor mange du har klint med?

Må tenke litt.. Ja det har jeg +- et par stykk 😅

@Moonwalker Ble du fornøyd ned resultatet forrige gang du var hos frisøren?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 15.58):

Endret av annebanane
Skrevet
Den 19.8.2016 at 19.28, Eleven skrev:

Haha tja, ikke irritert akkurat, men det er jo litt artig. Tror ikke det er så mange som egentlig leser hva andre skriver her i tråden. I så måte er du altså ganske unik. :) 

(og lat som jeg er, fordi jeg ikke orker å bla tilbake og finne spørsmålene jeg har fått stiller jeg bare noen nye til noen av dere: )

@Dr. A. Kula Hvilke elementer må du ha på plass i livet ditt for å kunne kalle deg selv "lykkelig"?

<...>

Det er ikke alltid nok å ha gitte elementer på plass for å være lykkelig. Noen ganger er det like mye at man ikke hart opplevd gitte situasjoner/livskriser. @Eleven hvorfor byttet du brukerikon, og har du opplevd noen livskrise (selv eller hos noen som står deg nært)?

Den 19.8.2016 at 11.06, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Jeg lo! :ler: Kunne kanskje ha funnet på å lete etter flere, men det var litt for tidlig på morgenen til sånt. 

De spillene har jeg ikke spilt. Anbefaler du de, @Dr. A. Kula? Hvilken sjanger er det?

Jeg er ganske imponert! :klappe: Kunne å ha funnet på å gjøre noe sånt selv også, om jeg hadde tid og mulighet til det. Jeg har pleid å holde meg oppdatert på alt som blir skrevet i hele tråden, men det har vært så travelt her den siste uken at jeg nok har mistet litt oversikten. :sprettoy: Såklart vi har savnet deg!! Det er ikke antall spørsmål som teller, og du sa jo at du skulle på ferie og ikke henge på nettet, så det respekterte nok folk (ihvertfall gjorde jeg det). :velkommen: tilbake! :blomst:

<...>

Den 21.8.2016 at 14.42, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

@Dr. A. Kula Har du prøvd å slappe av med en tegnebok/mandalabok og fargeblyanter? Funket det?

<...>

ZdM, har du sett noen flere episoder nå?

Digger de spillene, karakteriseres som action/platform/adventure. Humoren er fantastisk?

Den 21.8.2016 at 15.26, KaDust skrev:

Treg som jeg er, svarer jeg nå. :lol:

Beste KG-minne må vel være da "Luft i kuken" tråden ble opprettet. Lo så jeg grein. Ellers husker jeg egentlig ikke noe spesielt fra KG. :)

@KaDust, fikk du ikke med deg at tråden oppfordrer til å avslutte innlegg med å stille andre brukere spørsmål?

15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

<...>

Som i Ratchet & Clank? Kan ikke skryte av det, dessverre. Spilte du Starcraft, back in the day?

Synes forresten du skal ha creds for å ha pløyd gjennom nesten 100 sider med spørsmål og svar her. Jeg leser ikke gjennom alt om det har hopet seg opp mer enn halvannen side, og utnytter notifications for fullt! Og jeg har ikke stilt deg noen spørsmål av den enkle grunnen at jeg sjeldent klarer å tenke lengre enn å tagge de som har deltatt de siste to-tre sidene.

<...>

Ratchet & Clank it is! Hva kan du ikke skryte av, spillene i seg selv, eller at du ikke har spilt de? Kan ikke minnes å a spilt Starcraft. Spiller ikke mange spill, men de jeg spiller, spiller jeg grundig. R&C serien er ekslusiv for playstation konsollen (unntatt "Size matters" som var for PS Vita/Portable). Du finner R&C for PS2, PS3 og PS4.

Hvilke(n) konsoll(er) har du @Katten.2.0, og hvem spiller mest av dere, @kisskissbangbang?

Til Alle, har dere fått med dere at @Citronella vil slutte på/ta en pause fra KG (Hvorfor det @Citronella?)?

@Jerry Lee har du fått flere klemmer i tråden din enn IRL (i samme tidsrom)?

Skrevet
5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Godt jobbet, du er ihvertfall delvis en bergenser! :fnise: Jeg har bodd både i Bergen, Stavanger, Oslo og utlandet, før jeg havnet semi-permanent i Oslo. Hvor jeg flytter neste gang? Tja. Det kommer an på hvor gode overtalelsesevner min fremtidige ektemann har. :biggrin:  

Hvilken by i Norge ville du foreslå som toppprioritet om jeg skulle ville flytte på meg, @Coronas?

Lenge siden jeg har bodd i Bergen nå. Men jeg husker hver krik og krok, siden jeg har vokst opp der.

Tja, nå har du vært i 3 "store" byer, så hvorfor ikke Trondhjem neste? @Zumo de Melocotón;) 

Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg var så sykt fornøyd! håret hadde aldri vært lengre, rettere og så glansfullt før etter en frisørtime. ...så skulle jeg gå de 5min det tok å komme seg hjem. Akkurat i det jeg kom ut begynte det å regne. På 30sek var håret mitt puffet opp igjen og tilbake til sin gamle bølgete/krøllete ball-form. Åå, så skuffet jeg var. 

@Cyrus har du hatt hår lengre enn ned til skuldrene?

Men bølgete krøllete ballform er jo kjempefint 😄

Jeg har hatt hår ned til skuldrene en periode. Den perioden jeg liker å kalle "storhetstida".

@Moonwalker Om jeg stryker hånda mi gjennom håret ditt. Vil den sette seg fast?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvor ofte går du til frisøren?

I følge appen på mobilen min er det 244 dager siden sist. :ph34r: Men jeg stusset tuppene en gang i sommer når jeg var utenlands. Håret mitt rekker til rumpa hvis jeg glatter det helt ut, så kanskje det er på tide etterhvert? :fnise:

Har du kort, halvlangt eller langt hår, @Moonwalker?

3 timer siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Beskriv oppveksten din med 2 ord.

Aktiv og interessant! :biggrin:

Når følte du at du ble voksen, @Cyrus? Om du føler det da. :fnise:

3 timer siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvor mange år har du studert?

Til sammen blir det vel 6 år + et par enkeltfag. :)

Savner du studentlivet, @Moonwalker? Eller.. jeg må jo først spørre deg om du er student fremdeles. :ler:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

ZdM, har du sett noen flere episoder nå?

Ikke enda! :ler: Jeg er jo aaaltfor travelt opptatt med å mase her i tråden. :tongue:

Hvilket TV-program kan du ikke klare deg uten, @Dr. A. Kula?

12 minutter siden, Coronas skrev:

Lenge siden jeg har bodd i Bergen nå. Men jeg husker hver krik og krok, siden jeg har vokst opp der.

Tja, nå har du vært i 3 "store" byer, så hvorfor ikke Trondhjem neste? @Zumo de Melocotón;) 

Haha, Trondheim faktisk. Da må jeg vel finne meg en trønder da?! Er det noen trøndere her, tro? :lur:

Er du ofte i Bergen på besøk, @Coronas? Hva savner du mest med den byen?

Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Aktiv og interessant! :biggrin:

Når følte du at du ble voksen, @Cyrus? Om du føler det da. :fnise:

Jeg føler modningsprosessen min stod stille fra 16-28. Men nå er jeg på gang igjen, så om en 10-12år så er jeg kanskje der 😄

@Zumo de Melocotón Hva er det verste noen har sagt til deg?

Skrevet
5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Haha, Trondheim faktisk. Da må jeg vel finne meg en trønder da?! Er det noen trøndere her, tro? :lur:

Er du ofte i Bergen på besøk, @Coronas? Hva savner du mest med den byen?

Er ikke så ofte som jeg skulle ønske. Jeg savner stemningen når sola titter fram en sjelden gang. Da kryr det av bergensere som er glad og fornøyd. Og det å være på en skikkelig fotballpub, spesi når Brann spiller  he he.

@Zumo de Melocotón Hva likte du best med Bergen da du bodde der? Og i hvilken sammheng bodde du i Bergen? Så du paradise hotell i år? Der var det jo en kjekk trønder med :fnise:

Skrevet (endret)
Den 20.8.2016 at 20.14, Williamcavill skrev:

Den 20.8.2016 at 21.00, Zumo de Melocotón skrev:
Den 20.8.2016 at 20.31, EpleDrue skrev:

Beklager og #$!&**!# KG på nettbrett!

Endret av applestories

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...