Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
6 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Hva er det verste noen har sagt til deg?

Mener du da det som har vært mest sårende, skumleste eller at noen har fortalt meg en mørk hemmelig som var ordentlig fæl? 

Den verste setningen jeg kommer på nå, er "Vi har gjort alt vi kan for å få tak i mannen din nå, men det er ikke sikkert han rekker frem i tide. Er det noe du vil at jeg skal si til han når han kommer?" Underforstått; Vi vet at du sannsynligvis ikke overlever dette, hva blir dine siste ord til han? :sjokkbla:

Den mørkeste hemmeligheten noen har fortalt meg, og som har gått veldig sterkt inn på meg, er at vedkommende ble misbrukt på det groveste over mange år av en pedofil mann, og at jeg hadde vært tilstede ved de fleste anledningene og kunne ha stoppet det om jeg bare hadde forstått hva som foregikk.. :cry3:

Omg.. dette var jo skikkelig mørke tema. :overrasket: Over på noe mer positivt!

Hva er det beste noen har sagt til deg, @Cyrus?

4 minutter siden, Coronas skrev:

Er ikke så ofte som jeg skulle ønske. Jeg savner stemningen når sola titter fram en sjelden gang. Da kryr det av bergensere som er glad og fornøyd. Og det å være på en skikkelig fotballpub, spesi når Brann spiller  he he.

@Zumo de Melocotón Hva likte du best med Bergen da du bodde der? Og i hvilken sammheng bodde du i Bergen? Så du paradise hotell i år? Der var det jo en kjekk trønder med :fnise:

Størrelsen på byen, folkene (Bergensere er en egen rase og jeg digger de), at alle krøp frem fra hiene sine når vårsolen tittet frem og at alt føltes så trygt der. Jeg er veldig glad i Bergen, men kan ikke fordra regnet. :fnise: Min mor er fra Bergen, så jeg ble født der og har bodd der i perioder gjennom oppveksten. Jeg så ikke paradise hotel, @Coronas, burde jeg? Hva gjør det verdt å se det programmet (bortsett fra trønderen?) :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Størrelsen på byen, folkene (Bergensere er en egen rase og jeg digger de), at alle krøp frem fra hiene sine når vårsolen tittet frem og at alt føltes så trygt der. Jeg er veldig glad i Bergen, men kan ikke fordra regnet. :fnise: Min mor er fra Bergen, så jeg ble født der og har bodd der i perioder gjennom oppveksten. Jeg så ikke paradise hotel, @Coronas, burde jeg? Hva gjør det verdt å se det programmet (bortsett fra trønderen?) :tongue:

Liker ikke regnet og sur vind jeg heller. Bedre vær her jeg bor nå he he. Jeg liker å se det programmet for det er noe med ungdommen, hvordan de tenker og spillet. Noen ganger er det faktisk festlig hihi. Og noen ganger litt søtt også. Søte de som blir forelsket og finner hverandre, som trønderen og tromsøværingen i år ;) 

@Zumo de Melocotón hva ser du på av "søppeltv"? evt hva liker du å se på?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 18.23):

Endret av annebanane
Skrevet
11 timer siden, Ragnar89 skrev:

Jeg gråter veldig sjeldent, så det husker jeg faktisk ikke. Hva med deg da?

Jeg kan eksempelvis ikke se Løvenes Konge, Bambi og Brødrene Løvehjerte uten å måtte tørke vekk x antall tårer.

Du så vel svaret på det spørsmålet i bildetråden.

Lever du etter 'big boys dont cry', eller gråter du bare naturlig veldig sjeldent?

6 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg har issues med det aldersgreiene, asså. :trist:Poenget er at det som står på fødselsattesten på mange måter stemmer dårlig overens med virkeligheten og hva jeg føler jeg kan identifisere meg utad med. De som ikke kjenner meg, tror jeg er et sted mellom 20-25-ish, og speilet forteller meg det samme. Jeg har stått f-ings i ro i aldringen utseendemessig siden den gang, og det skaper visse problemer når man ønsker å bli tatt seriøst blant jevnaldrende og eldre. Mine foreldre har det på samme måten, de holder seg sabla godt. I tillegg fikset jeg meg jo en utdanning nummer to i voksen alder og adopterte en del "fjortis-greier" fra disse søte, unge "født-på-90-tallet"-studentene som lenge trodde jeg var, og behandlet meg som, en av de. Det fikk jo også studieårene til å gå litt raskere, enn om jeg skulle være "hun-kjedelige-voksne" på kullet.

Og så ble jeg plutselig kastet tilbake i arbeidslivet og ble tatt for å være en av disse søte, unge rett-fra-skolebenken-studinene, helt til jeg åpnet munnen og kom med en masse "smart-beyond-your-years"-kommentarer og innspill. Og da måtte de jo spørre om alderen min da, og ble sånn :daane:når jeg fortalte at jada, jeg har faktisk passert 30 med et par-tre-år. Så jeg er på en måte fremdeles i tjueårene, men når jeg kommer hjem til meg selv, legger fra meg alt dette "du er så ung"-greiene og "føler på" hvem jeg er, så er jeg absolutt en mer moden dame på noen-og-tretti med mer livserfaring på godt og vondt enn standarden på samme alder. Det vet familien og de som kjenner meg godt. Men fremdeles synes jeg det er vanskelig å svare på aldersspørsmål. Nå gjorde jeg det til slutt da, så får vi satse på at de som har spurt tidligere får det med seg. ;)

:hoho:Greit! Det holder!

Word.

Å poste i tråden klarer hun nok ikke å overtale meg til, men hun klarte jo å lure meg i natt. :ler2: Tror hun til slutt forstod når jeg var på mitt aller mest sårbare og utnyttet det grovt. :Hehe: Er du fornøyd med egen innsats, @kisskissbangbang? Føler du at du fikk litt valuta for arbeidet?

Du som er utdannet innen psykologi, @Katten.2.0, var det du som lærte dama di å bruke omvendt psykologi for å få random chicks på forumet til å PMe bilder? Føler du at du får en slags gevinst av det du også?

Så du er rett og slett jævlig gammel (30+), er det det du sier?

Tror KKBB klarer å forføre samtlige her inne til å sende bilder. Er dog skuffet over manglende nakenbilder.

6 timer siden, Moonwalker skrev:

Du stiller veldig vanskelige spm. Tror det jeg er mest stolt over er hvor mye jeg har klart på kort tid og så og si helt selv i litt for mange år. (spør meg igjen om noen år, så har jeg kanskje et bedre svar :ler: )

@Cyrus @Katten.2.0 er det en kjendis folk sier dere ligner på?

Da noterer jeg meg det i kalenderen. Er det ikke de vanskelige spørsmålene som er de viktige å stille?

Jeg ligner visstnok veldig på Gustafs Skarsgård som spiller Floki i Vikings:
floki.jpg

Hvem ligner du på, og er det noen du heller ville lignet på?

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ratchet & Clank it is! Hva kan du ikke skryte av, spillene i seg selv, eller at du ikke har spilt de? Kan ikke minnes å a spilt Starcraft. Spiller ikke mange spill, men de jeg spiller, spiller jeg grundig. R&C serien er ekslusiv for playstation konsollen (unntatt "Size matters" som var for PS Vita/Portable). Du finner R&C for PS2, PS3 og PS4.

Hvilke(n) konsoll(er) har du @Katten.2.0, og hvem spiller mest av dere, @kisskissbangbang?

Jeg kan ikke skryte av å ha spilt de spillene selv, dessverre.

Har vært i besittelse av et par playstationer opp igjen tidene (1, 2 og 3), men er nok en PC-gamer innerst inne. Og fy faen, du aner ikke hvor mye @kisskissbangbang gamer. Nesten uuuuumulig å få henne til å gjøre noe annet. Virker som hun heller vil game enn å tilbringe tid med meg! :nigo:

Hvilket øyeblikk i spillverden har brent seg fast i hukommelsen din, @Dr. A. Kula?

Skrevet
52 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hva er det beste noen har sagt til deg, @Cyrus?

Det som har gjort meg mest glad var nok "jeg vet at du har jobbet natt og egentlig vil sove, men jeg tenkte bare å si at du skal bli pappa". Var ikke lett å sovne igjen da 😂

Mens det som har hatt mest positiv innvirkning på meg er "han hadde ikke villet at du skulle leve sånn. Hadde han vært her og sett deg nå hadde du fått deg en på trynet".

@Zumo de Melocotón Har du noen tatoveringer?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
42 minutter siden, Coronas skrev:

@Zumo de Melocotón hva ser du på av "søppeltv"? evt hva liker du å se på?

Spør meg igjen når jeg har giddet å hente inn igjen kabel-tv, som jeg ikke har hatt på flere år (bare fordi jeg ikke har giddet). :fnise:Men jeg pleide jo å se litt på sånt tidligere da, nå får jeg nok søppel og drama fra KG og tv-seriene jeg følger med på. Dvs, jeg følger ikke med på annet enn Vikings akkurat nå, for jeg prøver å holde meg til en av gangen for å ha et liv ved siden av. :tongue:

Hvis du kunne endre en ting med måten du ble oppdratt på, hva ville det være @Coronas?

10 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hadde du et eller flere friår med jobb/reise før du begynte studier?

Jeg jobbet fra jeg var 16 år og tok VGS sporadisk ved siden av. Brukte et par år ekstra på det, men det var det verdt i livskvalitet og erfaring. :) Det var ikke vanlig å reise verden rundt på den tiden, og fly var svindyrt, så det er kun dagens ungdom som har den friheten på et normalt studentbudsjett (med jobb ved siden av gjerne). 

Har du reist mye, @Moonwalker?

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Så du er rett og slett jævlig gammel (30+), er det det du sier?

Tror KKBB klarer å forføre samtlige her inne til å sende bilder. Er dog skuffet over manglende nakenbilder.

Jeg ligner visstnok veldig på Gustafs Skarsgård som spiller Floki i Vikings:
floki.jpg

Mhm.. Hauggammel. :filer: Det burde du jo ha skjønt sånn helt av deg selv, synes jeg, siden du tross alt har sett meg. :fnise:

Nakenbilder? Virkelig? Det er SÅ 2015. :rolleyes:

Jeg digger Floki! Han og Ragnar er akkurat passelig hotte! :hjerter:

Identifiserer du deg med karakteren Floki, @Katten.2.0?

Skrevet
20 minutter siden, Moonwalker skrev:

Altså.. ball som i at det samler seg som om ball ved skuldrene :fnise: godt illustrert under.. haha 

My_126372_2765353.jpg

Nei, du vil ikke sitte fast. Men du vil støte på noen floker i bunnen som du må kjempe litt med. Selv om håret mitt ser skikkelig flokete ut, så trenger jeg bare gre gjennom en gang for å få ut flokene. Det er altså mye bedre og mykere enn det ser ut. 

@Cyrus har du en hårfargepreferanse hos jenter? 

Det kommer an på hvor rett eller krøllete det er. Når jeg ikke gjør noe med håret og det krøller seg opp, så er det halvlangt - altså til litt lenger enn skuldrene. Når håret er vått eller jeg retter det, da går det ned til nesten midt på ryggen på det lengste.

Et håndtak på hver side, og skjerming på midten i tilfelle hun er schtøgg. Neida... jeg tulla... jeg er egentlig ikke sånn...

Nå er det vel tredje eller fjerde gangen jeg svarer på det spørsmålet... Jeg har ikke vært intim med en mørkhåret jente siden ungdomsskolen, men det tror jeg skyldes tilfeldigheter. Jeg synes absolutt alle slags hårfarger kan være attraktive 😄

@Moonwalker Jeg ser aldri på hvilket håndkle jeg tar med i gymbagen, så av og til har jeg håndkle med Frozen, eller hello kitty, eller askepott (alle i rosa). Er dette noe å le av, eller kan jeg be liftingbroen min om å holde kjeft?

Skrevet
7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Å poste i tråden klarer hun nok ikke å overtale meg til, men hun klarte jo å lure meg i natt. :ler2: Tror hun til slutt forstod når jeg var på mitt aller mest sårbare og utnyttet det grovt. :Hehe: Er du fornøyd med egen innsats, @kisskissbangbang? Føler du at du fikk litt valuta for arbeidet?

Nå lyver du så du tror det sjæl :jolie:

... men jeg er stor fan av å knytte ansikt til nick, så er godt fornøyd jeg :nigo:

3 timer siden, Moonwalker skrev:

@kisskissbangbang hva er det korteste du har hatt håret i voksen alder?

2015-12-11 19.33.54.jpg

Rett før jul. Var ålreit, men blir nok ikke å gjøre det igjen, gikk stort sett rundt og så ut som en sodd på håret fordi jeg aldri gidda å fikse det. 

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvilke(n) konsoll(er) har du @Katten.2.0, og hvem spiller mest av dere, @kisskissbangbang?

Jeg skulle gjerne gama, men jeg er en person som blir ekstremt lett avhengig av ting, så jeg holder meg unna av frykt for at det skal ta over hele livet mitt :ler:

@Zumo de Melocotón Hvor mange ganger du blitt spurt om nakenbilder på forumet? :nigo:

@Moonwalker Hvordan er du når du har kjærlighetssorg? 

@Dr. A. Kula Den beste filmen du har sett i det siste? 

@minister-mio @Teriyaki @applestories Dagens themesong? 

Gjest RaspberryPi
Skrevet
Den 21.8.2016 at 19.53, kisskissbangbang skrev:

Dyna hans var våt etterpå. Og jeg hulka så jeg ikke fikk puste. Det er mulig det at vi er slitne etter festivalhelg og diverse andre underliggende greier kan ha hatt noe med saken å gjøre, for jeg mener å huske jeg såvidt snufsa første gang jeg så den. :ler:

@Zumo de Melocotón Er du typen som griner av filmer, eller mer typen som blir flau på andre sine vegne når du hører snufsing i kinosalen? 

@Cyrus Hva ønsker du deg aller mest akkurat nå? 

@Coronas @Eleven @minister-mio Hvem var dere i vennegjengen på ungsomsskolen?

Jeg var litt tøff i trynet men egentlig litt snill. Var nok mere bekymret enn mine jevnaldrende.

Det er ikke alltid nok å ha gitte elementer på plass for å være lykkelig. Noen ganger er det like mye at man ikke hart opplevd gitte situasjoner/livskriser. @Eleven hvorfor byttet du brukerikon, og har du opplevd noen livskrise (selv eller hos noen som står deg nært)?

ZdM, har du sett noen flere episoder nå?

Digger de spillene, karakteriseres som action/platform/adventure. Humoren er fantastisk?

@KaDust, fikk du ikke med deg at tråden oppfordrer til å avslutte innlegg med å stille andre brukere spørsmål?

Ratchet & Clank it is! Hva kan du ikke skryte av, spillene i seg selv, eller at du ikke har spilt de? Kan ikke minnes å a spilt Starcraft. Spiller ikke mange spill, men de jeg spiller, spiller jeg grundig. R&C serien er ekslusiv for playstation konsollen (unntatt "Size matters" som var for PS Vita/Portable). Du finner R&C for PS2, PS3 og PS4.

Til Alle, har dere fått med dere at @Citronella vil slutte på/ta@Citronella

@Jerry Lee

Gir det mer mening for deg nå? :)

Jeg byttet bilde fordi jeg hadde forespurt et brukernavnskifte. 

Livskrise...hmm. Ja, det kan du godt si.

@kisskissbangbang Hva frykter du mest av alt?

@Dr. A. Kula Hva er du skikkelig flink til å lære bort?

Til dere andre som ble sitert nå, jeg beklager. Prøvde å fjerne, men det lot seg jaggu ikke gjøre på telefon.

Gjest RaspberryPi
Skrevet (endret)

Feil 1

Endret av RasberryPi
Gjest RaspberryPi
Skrevet (endret)

Feil 2

Endret av RasberryPi
Gjest RaspberryPi
Skrevet (endret)

Feil 3

Endret av RasberryPi
Skrevet

Så fikk du sagt skikkelig klart fra, @RasberryPi:nigo:

Jeg frykter aller mest at det skal skje barna mine noe. Nest mest at det skal skje meg noe så jeg ikke får se dem vokse opp. Frykter det så mye at det titt og ofte holder meg våken halve natta :ler:

Du da? 

Skrevet (endret)
Katten.2.0 skrev (På 22.8.2016 den 20.03):

Endret av annebanane
Skrevet
6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg kan da ikke få meg alle spm :snurt:

Om du leker sånn matcomann med den treningen, for så å møte opp med et slikt håndkle, så skal han godt få fnise litt. Småerting er bare morro en gang i blant.

@Cyrus bruker du ordet "bro" i dagligtalen også, eller er det bare skriftlig?

Hvis du hadde brydd deg om meg så 😢

Jeg bruker det av og til, men bare når jeg skal tøyse og tulle litt 😄

@Moonwalker Kan du moonwalke?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
14 minutter siden, Cyrus skrev:

@Zumo de Melocotón Har du noen tatoveringer?

Nopes. Huden min er plettfri og det tenkte jeg den skulle få fortsette å være. :tongue: 

Du er 30 år og har 60 år igjen å leve, ville du helst beholde et ungt sinn eller en ung kropp i dine resterende år? @Cyrus?

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nå lyver du så du tror det sjæl :jolie:

... men jeg er stor fan av å knytte ansikt til nick, så er godt fornøyd jeg :nigo:

Jeg skulle gjerne gama, men jeg er en person som blir ekstremt lett avhengig av ting, så jeg holder meg unna av frykt for at det skal ta over hele livet mitt :ler:

@Zumo de Melocotón Hvor mange ganger du blitt spurt om nakenbilder på forumet? :nigo:

Ok da, du var så søt og spurte så pent. Pluss litt omvendt psykologi. :fnise:

Er du meg? :klo:

Teller hinting? Mine PM-venner hører hjemme i 2016, så de vet da bedre enn å spørre om sånt (rett ut :fnise:). Disse semi-anonyme PM-stalkerne teller jeg ikke med, de sier så mye rart. Din kjære derimot......... :filer: Gidder du å oppdatere han til 2016-versjonen eller? :tongue:

Hvor mange nakenbilder har du delt ut på forumet, @kisskissbangbang? :nigo:

Skrevet (endret)
kisskissbangbang skrev (På 22.8.2016 den 20.24):

Endret av annebanane
Gjest RaspberryPi
Skrevet
Den 21.8.2016 at 19.53, kisskissbangbang skrev:

@kisskissbangbang 

@Dr. A. Kula

Gudhjelpemeg. Alt klikka helt her. Må visst poste dette får å få ordna opp i siteringshelv****.

Poste forrige innlegg bare én gang også, men kg fikk et illebefinnende tror jeg.

Man beklager. :blomst:

Gjest RaspberryPi
Skrevet (endret)

feil 4

Endret av RasberryPi
Gjest RaspberryPi
Skrevet (endret)

feil 5

Endret av RasberryPi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...