Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Den 22.8.2016 at 18.32, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Ikke enda! :ler: Jeg er jo aaaltfor travelt opptatt med å mase her i tråden. :tongue:

Hvilket TV-program kan du ikke klare deg uten, @Dr. A. Kula?

<...>

Anbefaler sterkt å se noen flere episoder/klipp. Garantert å få deg til å trekke på smilebåndet (minst).

Kan i grunnen klare meg uten ethvert program (3 uker helt tv-fri i ferien!) men ser gjerne humorprogram som kombinerer faktaopplysninger, som "QI" (Quite Interesting, BBC med Stephen Fry) og "Brille" (TVNorge /FEM/MAX, med Harald Eia)

Den 22.8.2016 at 20.03, Katten.2.0 skrev:

<...>

Jeg kan ikke skryte av å ha spilt de spillene selv, dessverre.

Har vært i besittelse av et par playstationer opp igjen tidene (1, 2 og 3), men er nok en PC-gamer innerst inne. Og fy faen, du aner ikke hvor mye @kisskissbangbang gamer. Nesten uuuuumulig å få henne til å gjøre noe annet. Virker som hun heller vil game enn å tilbringe tid med meg! :nigo:

Hvilket øyeblikk i spillverden har brent seg fast i hukommelsen din, @Dr. A. Kula?

(Fjernet svar, oppdatert på PM)

@Katten.2.0 har du surroundanlegg?

Den 22.8.2016 at 20.24, kisskissbangbang skrev:

<...>

@Dr. A. Kula Den beste filmen du har sett i det siste? 

<...>

Så nylig siste Istid filmen på kino. Elsker animasjonsfilmer,  gjør du @kisskissbangbang?

Ellers er fortsatt (humor) film nummer en, "Top Secret". Når skal du og @Katten.2.0 se den (igjen)?

Den 22.8.2016 at 20.25, RasberryPi skrev:

Jeg var litt tøff i trynet men egentlig litt snill. Var nok mere bekymret enn mine jevnaldrende.

Gir det mer mening for deg nå? :)

Jeg byttet bilde fordi jeg hadde forespurt et brukernavnskifte. 

Livskrise...hmm. Ja, det kan du godt si.

@kisskissbangbang Hva frykter du mest av alt?

@Dr. A. Kula Hva er du skikkelig flink til å lære bort?

Til dere andre som ble sitert nå, jeg beklager. Prøvde å fjerne, men det lot seg jaggu ikke gjøre på telefon.

Japp.

Med tanke på ditt navnebytte, har du kjøpt deg minicomputeren med samme navn, @RasberryPi?

Godt humør! Er liksom en person som kan smile til mennesker rundt meg og blir selc sjeldent sur/sint. Godt humør smitter, så det må bli det.

Endret av Dr. A. Kula
Fjernet svar til Katten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Moonwalker skrev:

 

@Doge hva er i den idelle tacoen?

Det er grov tortilla med spinat, mais, agurk, syltet løk, rømme, gulost, godt krydra kylling og en eller annen form for salsa/dressing. Åååå nå jeg jeg sulten! :sur:

@Zumo de Melocotón Hvordan fant du ut at du skulle ha et så langt brukernavn?

@Moonwalker Dersom du skulle fått en ny venn i morgen, skulle det helst vært en annen Moonwalker, eller en hadde det vært spennende med en Starwalker? :skya:

@applestories Har du en god historie du vil dele med oss? :popcorn:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
2 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg synes alle BILEIERE bør kunne skifte dekk på bilen sin 😄

@Zumo de Melocotón Spiller du noen instrumenter?

:ph34r:

Jeg har spilt piano og trommer, men sluttet før ungdomsskolen var over. Men jeg synger litt da, hvis du regner det som et instrument. :)

Hva er det lengste ordet du kommer på, @Cyrus

5 minutter siden, Doge skrev:

Det er grov tortilla med spinat, mais, agurk, syltet løk, rømme, gulost, godt krydra kylling og en eller annen form for salsa/dressing. Åååå nå jeg jeg sulten! :sur:

@Zumo de Melocotón Hvordan fant du ut at du skulle ha et så langt brukernavn?

Nå ble jeg sulten også. :ph34r: Det var skikkelig dårlig gjort, @Doge, for jeg har ikke tid til å lage meg noe mat nå.

Jeg forelsket meg i det med en gang jeg så det på juicekartongen, så da ble det sånn. :fnise: Ferskenjuice, på favorittspråket mitt, spansk. :biggrin:

Pleier du ofte å komme inn i tråder og friste folk med god mat på nattestid, @Doge? Og hvilken rase er den hunden du har bilde av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

:ph34r:

Jeg har spilt piano og trommer, men sluttet før ungdomsskolen var over. Men jeg synger litt da, hvis du regner det som et instrument. :)

Hva er det lengste ordet du kommer på, @Cyrus

Nå ble jeg sulten også. :ph34r: Det var skikkelig dårlig gjort, @Doge, for jeg har ikke tid til å lage meg noe mat nå.

Jeg forelsket meg i det med en gang jeg så det på juicekartongen, så da ble det sånn. :fnise: Ferskenjuice, på favorittspråket mitt, spansk. :biggrin:

Pleier du ofte å komme inn i tråder og friste folk med god mat på nattestid, @Doge? Og hvilken rase er den hunden du har bilde av?

Hallo? det er @Moonwalker sin skyld! :bond: Nå fikk jeg lyst på ferskenjuice også! :bond: Jeg bare svarte på spørsmålet hennes. Typisk Moonwalker å gi opp sultfølelsen til de fattige barna i Afrika på denne tiden av døgnet :fnise:

Nei, jeg pleier ikke det. Bare når jeg må :nigo: Det er en Doge, eller Shiba Inu som de heter på fagspråket :regler::nigo: 

 

@Cyrus Hva er et av de teiteste treningstipsene du har hørt om?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
13 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du fått i deg noe næring og sovet litt nå, @EpleDrue, eller skal jeg la være å stille deg kreative spørsmål idag? :fnise:

Fått i meg næring. Ferdig snakka. Kjør på, jeg er klar for dine kreative kopierte spørsmål! Har du noen spørsmål du egentlig ikke tør stille brukere her inne, @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EpleDrue
9 timer siden, Moonwalker skrev:

@EpleDrue bruker du maskin på håret, eller klipper du det med saks?

Hvis du ikke har fått det med deg så bryr jeg meg faktisk veldig mye om håret mitt. Hvorfor skulle jeg bruke maskin eller saks? Frisøren som klipper håret mitt. :ph34r: Når var siste gangen du spydde, @Moonwalker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
48 minutter siden, Doge skrev:

Hallo? det er @Moonwalker sin skyld! :bond: Nå fikk jeg lyst på ferskenjuice også! :bond: Jeg bare svarte på spørsmålet hennes.

:fnise: Jeg tror kanskje @EpleDrue stakk av med den ferskenjuicen igår. Men det må ha vært noen skikkelig berusende stoffer i den, for han forsvant fra spørretråden etterpå og ingen har sett han siden. :ler: Du kan jo få litt... ananasjuice istedenfor? :jepp:

33 minutter siden, Moonwalker skrev:

 

@Zumo de Melocotón @Doge er jeg ikke snill som drar folk inn her og får de til å prate om mat i de sene nattestimer? :nigo:

Jo, du er SÅ snill. Skulle ikke du legge deg, forresten? :fnise: Legg fra deg mobilen nå. Nattinatt! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Fått i meg næring. Ferdig snakka. Kjør på, jeg er klar for dine kreative kopierte spørsmål! Har du noen spørsmål du egentlig ikke tør stille brukere her inne, @Zumo de Melocotón?

Wtf.. Speaking of the Devil... Det var litt creepy, @EpleDrue

Ja :ph34r: Vil du være KG-kjæresten min? :ler:

Kreative og kopierte?? Hmm.. Har du noen spørsmål som DU ikke tør å stille brukere her inne, @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

:fnise: Jeg tror kanskje @EpleDrue stakk av med den ferskenjuicen igår. Men det må ha vært noen skikkelig berusende stoffer i den, for han forsvant fra spørretråden etterpå og ingen har sett han siden. :ler:

Tror den var gått ut på dato eller noe.. :rolleyes: Serverer du ofte utgått ferskenjuice til menn du ikke liker, @Zumo de Melocotón?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

Tror den var gått ut på dato eller noe.. :rolleyes: Serverer du ofte utgått ferskenjuice til menn du ikke liker, @Zumo de Melocotón?

Nei, den var nok ikke utgått på dato. Men det kan ha vært dop i den.. just saying. :rolleyes:

Føler du deg dopet, @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Moonwalker skrev:

 

@Doge: starwalker. Viktig å utvide horisonten sin litt :opplyser:

Har du snacksautomat på jobben?

@Zumo de Melocotón @Doge er jeg ikke snill som drar folk inn her og får de til å prate om mat i de sene nattestimer? :nigo:

Nei, må ha med snacks hjemmefra :popcorn: Og nei, det er ikke såååå snilt :fnise:

@Moonwalker Er det stille hos deg nå? :ninja:

@EpleDrue Liker du Mozell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Wtf.. Speaking of the Devil... Det var litt creepy, @EpleDrue

Ja :ph34r: Vil du være KG-kjæresten min? :ler:

Kreative og kopierte?? Hmm.. Har du noen spørsmål som DU ikke tør å stille brukere her inne, @EpleDrue?

KG-kjæreste, er det som barneskolen? Iiik, jentelus. :ph34r: Vi kan holde hender, men that's it! Jeg får med andre ord ikke avskjed på grått papir, @Zumo de Melocotón?

Nei, spør om det jeg vil jeg. :tongue: Fra en skala fra 1-10, hvor pingle er du IRL, @Zumo de Melocotón?

 

 

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, den var nok ikke utgått på dato. Men det kan ha vært dop i den.. just saying. :rolleyes:

Føler du deg dopet, @EpleDrue?

Har aldri vært dopet, føler det blir vaskelig å svare på. Hvordan vet en om en er dopet, @Zumo de Melocotón?

@Moonwalker Hvorfor er du ikke våken nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, utrolig nok. :ler2:@Doge Hva er din ærlige mening om @Moonwalker?

Snakk om å legge opp til sverting av mitt gode navn :snurt::fnise:

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zumo de Melocotón
23 minutter siden, EpleDrue skrev:

KG-kjæreste, er det som barneskolen? Iiik, jentelus. :ph34r: Vi kan holde hender, men that's it! Jeg får med andre ord ikke avskjed på grått papir, @Zumo de Melocotón?

Nei, spør om det jeg vil jeg. :tongue: Fra en skala fra 1-10, hvor pingle er du IRL, @Zumo de Melocotón?

Er du redd for jentelus, @EpleDrue:fnise: Jeg kan holde deg i hånden jeg, og kverke lusene før de hopper over. Er ikke det kjærlighet, så vet ikke jeg. :rodmer:  Nei, du får ikke avskjed.. Du står ikke på avskjedslista, så da blir det kyss istedenfor. :ph34r: Ble du skikkelig skuffet over det?

Det spørs. :fnise: På hvilket område snakker vi om? :ler:

 

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EpleDrue skrev (På 23.8.2016 den 2.06):

 

@EpleDrue brekker du deg lett av enkelte lukter?

 

Zumo de Melocotón skrev (På 23.8.2016 den 2.12):

Jo, du er SÅ snill. Skulle ikke du legge deg, forresten? :fnise: Legg fra deg mobilen nå. Nattinatt! :kyss2:

 

Doge skrev (På 23.8.2016 den 2.20):

Nei, må ha med snacks hjemmefra :popcorn: Og nei, det er ikke såååå snilt :fnise:

@Moonwalker Er det stille hos deg nå? 

Endelig! Så jeg tenkte at jeg skulle benytte muligheten for å sove. Og akkurat da tikker det inn med notifications. jeg klarer jo ikke la slikt ligge :bond:

@Doge har du sett fifty shades of grey? Likte du den, eller lo du høyt av hvor dårlig det var?

EpleDrue skrev (På 23.8.2016 den 2.24):


@Moonwalker Hvorfor er du ikke våken nå?

..... Jeg er alltid våken :ler: får jo ikke sove.

@EpleDrue hvorfor er du våken nå? Er ikke OL over?

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
20 minutter siden, EpleDrue skrev:

Har aldri vært dopet, føler det blir vaskelig å svare på. Hvordan vet en om en er dopet, @Zumo de Melocotón?

Spørs hvilket dop.:fnise: Det du fikk gir døgning og sommerfugler i magen. Kjente du noe til det, eller, @EpleDrue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er du redd for jentelus? :fnise: Jeg kan holde deg i hånden jeg, og kverke lusene før de hopper over. Er ikke det kjærlighet, så vet ikke jeg. :rodmer:  Nei, du får ikke avskjed.. Du står ikke på avskjedslista, så da blir det kyss istedenfor. :ph34r: Ble du skikkelig skuffet over det?

Det spørs. :fnise: På hvilket område snakker vi om? :ler:

 

Et kyss inneholder i gjennomsnitt 278 ulike bakterier.. Trenger jeg si mer når jeg alt sa jeg var redd jentelus? :rolleyes:

Er du generelt en pingle, eller er det visse områder du er mer pinglete? Hvis ja, hvilke områder, @Zumo de Melocotón?

2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Halloooo. Frisøren bruker da også maskin eller saks. Hva blir det til? 

@EpleDrue brekker du deg lett av enkelte lukter?

@EpleDrue hvorfor er du våken nå? Er ikke OL over?

Ditt spørsmål var hva JEG brukte, og det svarte jeg på. Du spurte ikke hva frisøren min bruker. :ph34r:

Har nok skjedd ja, med en av det motsatte kjønn i bildet. :fnise:

Er ikke trøtt, ser på serie. Litt lei meg over at OL er over for denne gang.:icon_frown:
Har du blitt irritert over noens svar i denne tråden, @Moonwalker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...