Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7541 Skrevet 21. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Om du ikke har fått med deg noe av det jeg har skrevet tidligere, blant annet til EpleDrue, så kan jeg gjerne fortelle det igjen. Jeg LIKER å se menn jobbe (og pleier å være flink til å få de i sving også). Og du har jo sikkert en sånn hot arbeidsbukse liggende et eller annet sted, siden du jobber med noe som krever bruk av hjelm og vernebriller. Foreslår at du tar den på deg før du svarer på neste spørsmål: Hvor mange minutter i kjøretid er det mellom Oslo og plassen du bor på og hvor ofte kjører du den veien, @Cyrus? Hvor ofte er du i Bergen, Stavanger eller Trondheim, @Cyrus? 1. Tror du meg hvis jeg sier nei? Tror du jeg er glad for at jeg var ung og dum på den tiden INGENTING havnet på internett eller sosiale medier? 2. Jeg spiser ikke sushi, så jeg har ingen planer om å spise slimete sjøgress heller med det første. Jeg får aldri med meg noe av det du skriver jeg 😅 Som nevnt tidligere er jeg svært selvopptatt 😐 Jeg drar på meg refleksbuksa og gjør meg klar. Det tar en drøy time å kjøre fra meg til Oslo dersom jeg får bestemme hastigheten 😄 Jeg kjører der stup i kvarten for å besøke venner i oslo 😊 Jeg har vært i Bergen 2 ganger og sist gang er vel 15år siden. Trondheim og Stavanger har jeg aldri besøkt. @Zumo de Melocotón Hva er den verste frisyren du har hatt?
Silfen Skrevet 21. august 2016 #7542 Skrevet 21. august 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: @Silfen Synes du oss som er i slutten av 20årene er barnsligere enn hva du var da du var på denne alderen? Hva mener du med denne alderen? Hvor gammel tror du jeg egentlig er? Vent, ikke si det, men barnslighet er personlighetsrelatert, ikke aldersrelatert. Just saying. 1
Gjest EpleDrue Skrevet 21. august 2016 #7543 Skrevet 21. august 2016 58 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: 1. At jeg egentlig ikke liker epler... eller druer. 2. Nei. 3. Ja, med mindre jeg åpenbart (for meg selv ihvertfall) tuller. Det ser man som regel på smileybruken. Eller, når jeg tenker meg om, så er det sikkert bare jeg selv som forstår forskjellen på de 100 forskjellige smileyene jeg stapper innleggene mine fulle av. Hvis jeg sier at kun 1 av svarene mine over her stemmer, tror du meg da @EpleDrue? Ja, jeg tror deg. @Zumo de Melocotón Jeg har gått tom for kreative spørsmål til deg, er det ok? 5 minutter siden, Silfen skrev: Hva mener du med denne alderen? Hvor gammel tror du jeg egentlig er? Vent, ikke si det, men barnslighet er personlighetsrelatert, ikke aldersrelatert. Just saying. Umh.. Min mor sier jeg ikke skal gjette på alderen til eldre damer, kun vise respekt for dere. Hvis det du sier stemmer, at barnslighet er personlighetsrelatert og ikke aldersrelatert vil du ikke vite hvor gammel jeg tror du er, nei. *lister seg stille ut av tråden*
annebanane Skrevet 21. august 2016 #7544 Skrevet 21. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 20.8.2016 den 11.36): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 21. august 2016 #7545 Skrevet 21. august 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: Nope. Ikke hatt på iallefall 8 år. @Cyrus hva var den første mobilen du hadde? Det tror jeg var en panasonic g350 om jeg ikke husker feil. @Moonwalker Hvor mye tjente du i din aller første jobb?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 21. august 2016 #7546 Skrevet 21. august 2016 41 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg får aldri med meg noe av det du skriver jeg 😅 Som nevnt tidligere er jeg svært selvopptatt 😐 Jeg drar på meg refleksbuksa og gjør meg klar. Det tar en drøy time å kjøre fra meg til Oslo dersom jeg får bestemme hastigheten 😄 Jeg kjører der stup i kvarten for å besøke venner i oslo 😊 Jeg har vært i Bergen 2 ganger og sist gang er vel 15år siden. Trondheim og Stavanger har jeg aldri besøkt. @Zumo de Melocotón Hva er den verste frisyren du har hatt? Jeg tror kreppet hår med sløyfebånd i ligger høyt oppe på den listen ihvertfall. Er du like selvopptatt i alle sammenhenger, @Cyrus? 30 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, jeg tror deg. @Zumo de Melocotón Jeg har gått tom for kreative spørsmål til deg, er det ok? Det var unntaket som bekreftet regelen. Det er helt i orden. Jeg vet jo at du bare lader opp til neste runde. Gå og få i deg noe mat, slik at hjernen din får påfyll av energi. Det pleier å funke. 11 minutter siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón er du en rekespiser? Har du rekelag med venner/familie? @Zumo de Melocotón har du noen gang opplevd at feltsenga har klappet sammen imens du lå i den? (det har nemlig jeg, og er litt redd de etter det) Er det et begrep, altså? Men det hørtes litt ekkelt ut. Sikkert fordi jeg til stadighet går rundt og drasser på denne kofferten jeg tenker med. Jeg liker reker ja, og spiser det gjerne i fellesskap med venner og familie. Nei, men jeg har opplevd at sengen (jeg hadde for maange år siden) klappet sammen hver natt. Det var et H uten like på nattestid når den måtte settes opp igjen og bankes på plass. Tror ikke naboene var så happy heller. Glad jeg kunne kvitte meg med den til slutt. Det går nok fint, @Moonwalker! Er du så søt som du hørtes ut når du skrev det siste spørsmålet, @Moonwalker?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 21. august 2016 #7547 Skrevet 21. august 2016 9 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Uchiha Madbrah Tar fadderuken helt knekken på deg? Hehe. Neida. Bare koselig og hyggelig å bli kjent med klassekameratene. Du spurte også hvor mye jeg syntes det er alright å bruke på byen. Siden jeg ikke går ut så ofte ender jeg alltid med å bruke 1.5-2k ute per kveld, dette er fordi jeg liker å kose meg når jeg først skal ut og er kjempe gavemild med andre. Dette er da alkohol + nattemat også legger man på en ekstra 400-600kr for taxi. Ikke billig å dra ut, nei. Men hva har man penger til hvis man ikke skal kose seg med dem? @Cyrus hahahahah, må nok skuffe der. Fraværet skyldtes egentlig at sommerferien min er over og nå blir det kjempe hektisk fremover. På UiO (master) er det undervisning i seks uker, så eksamen + jobb og trening tar nesten all tiden min. Får såvidt møtt venner. Så de ukene fremover blir jævlig hektiske. Blir nok borte fra KG på en stund, men lover å komme tilbake når jeg får bedre tid (helgene). @kisskissbangbang håper at du rødmet pga meg og ikke han eldre mannen, selv om han også virker super sjarmerende. Nok en gang, sorry for at jeg ikke stiller spørsmål videre, men egentlig så vil jeg ikke bli tagget her lenger, siden jeg er absent og ikke vil virke som en douchebag som ikke gidder å svare. Dere kan stille meg alle spørsmålene dere måtte ha når det er ferie igjen, for da har jeg faktisk tid til å være med på leken. Ha en flott kveld videre folkens.
annebanane Skrevet 21. august 2016 #7548 Skrevet 21. august 2016 (endret) Cyrus skrev (På 22.8.2016 den 0.25): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #7549 Skrevet 21. august 2016 5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er det virkelig sant at kjæresten din gråt med ekte tårer til PS! I love you idag, @kisskissbangbang? Jeg hulket. Syke satan jeg hater den filmen. Anser du deg selv som gammel, @Zumo de Melocotón, og hvor gammel er du egentlig? 9 timer siden, Cyrus skrev: @Katten.2.0 Hva er det største objektet du har hatt i rumpa? Mordi. Den 19.8.2016 at 11.06, Zumo de Melocotón skrev: Tja... Kle deg i manneklær, rulle nedover hele operataket, reise deg opp, innta grunnstilling og gjøre honnør mens du synger nasjonalsangen? Evt. be meg om det igjen når jeg har et svakt øyeblikk og kan finne på å si ja. Det har jeg visst! Fascinerende forhold dere har... Når jeg googler pimp, så kommer det bare opp bilder av menn. Så jeg googlet pimp lady, og da kom blant annet dette bildet opp. Føler meg ganske sikker på at du ruuuler pimp-stilen way bedre, @kisskissbangbang. Kunne du funnet på å legge ut et pimp (lady) n´ hoe-bilde sammen med @Katten.2.0 bare for å bevise det? Holder dette? Den 18.8.2016 at 17.45, Dr. A. Kula skrev: @Katten.2.0, (samt andre gamere), har dere spilt noen av spillene i R&C serien, og hvilket er i så fall best? Favorittvåpen? Som i Ratchet & Clank? Kan ikke skryte av det, dessverre. Spilte du Starcraft, back in the day? Synes forresten du skal ha creds for å ha pløyd gjennom nesten 100 sider med spørsmål og svar her. Jeg leser ikke gjennom alt om det har hopet seg opp mer enn halvannen side, og utnytter notifications for fullt! Og jeg har ikke stilt deg noen spørsmål av den enkle grunnen at jeg sjeldent klarer å tenke lengre enn å tagge de som har deltatt de siste to-tre sidene. Den 17.8.2016 at 23.19, Moonwalker skrev: hva er favorittsjangeren din innen film? Psykologisk thriller! Det er intet som er så fascinerende som når jeg blir sittende å fundere på hovedpersonens (og dermed også min egen) virkelighetsoppfatning! Har du sett Moon, @Moonwalker? Den 17.8.2016 at 17.52, Zumo de Melocotón skrev: Monkey Island!!!! Alle! Mange ganger! Klassiker! Takk gud for internett og hjelp til de jævla oppgavene! Den 17.8.2016 at 18.00, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Hva må jeg gjøre for å overbevise deg om å poste bilde? Er så nysgjerrig! Tell us! @kisskissbangbang, har du fått nok av triste filmer nå? @Ragnar89 når gråt du sist?
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #7550 Skrevet 21. august 2016 Er det flere enn meg som ikke vil legge seg, for da kommer bare morgenen så alt for fort? Det er umenneskelig å måtte stå opp før kl 07. Føkk mandager. 1
annebanane Skrevet 21. august 2016 #7551 Skrevet 21. august 2016 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Psykologisk thriller! Det er intet som er så fascinerende som når jeg blir sittende å fundere på hovedpersonens (og dermed også min egen) virkelighetsoppfatning! Har du sett Moon, @Moonwalker? Veldig enig! Har ikke sett den, men har fått anbefalinger om den tidligere. Takk for påminnelsen! Kanskje jeg skal se den i natt. @Katten.2.0 hva synest du om Russell Brand? Sett "the messiah complex"?
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #7552 Skrevet 21. august 2016 Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev: Veldig enig! Har ikke sett den, men har fått anbefalinger om den tidligere. Takk for påminnelsen! Kanskje jeg skal se den i natt. @Katten.2.0 hva synest du om Russell Brand? Sett "the messiah complex"? Sett den på. Nå! Den er definitivt best i de sene nattetimer. Jeg har et litt så-som-så-forhold til Brand. Liker ham når han har en mer støttende roller i filmer f.eks., mens jeg blir fort sliten av å kun se på ham. Han har jo skapt en del oppmerksomhet rettet mot viktige tema, men jeg klarer fortsatt ikke å like hele ham. @Moonwalker, kan du moonwalke?
annebanane Skrevet 21. august 2016 #7553 Skrevet 21. august 2016 (endret) Katten.2.0 skrev (På 22.8.2016 den 1.14): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #7554 Skrevet 21. august 2016 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Selvsagt...sånn delvis..pittelitt. I teorien. @Katten.2.0 har du tatt dansetimer? Jeg kan også ganske mye i teorien! Zombie-apokalypsen aint got shit on me! Jeg har fullført et nybegynner-kurs i swing, samt en time i samba. Har lyst til å lære meg mer avansert swing, samba, tango og lignende. Hva er du mest stolt av i livet ditt?
Coronas Skrevet 22. august 2016 #7555 Skrevet 22. august 2016 15 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: @Coronas Har du noen ganger sagt: "Eg e'kje fra Norge, eg e' fra Bergen!" i fullt alvor? Skryter du mye? Og spiser du pale? Heter det kumlokk eller bekkalokk? Kan du mer enn ett vers av Nystemten? Og har du svømmehud mellom tærne og forstadiet til gjeller? Om jeg sier "Byen e Bergen...." så fortsetter du med.......? Det har jeg aldri sagt altså, det kom gjerne som svar fra østlendinger da jeg gikk på skolen, de trodde de var morsom Skryter mye, nei, har ikke selvtillit til sånt. Jeg er nok ikke en brautende bergenser. Pale er kattemat, sei derimot er god mat. Det heter selvfølgelig bekkalokk he he. Kan ikke Nystemten i det hele tatt. Veldig god svømmer er jeg nok ja. Blir jo til at man nesten svømmer på land også med alt vannet som har kommet i år Byen e Bergen og laget er Brann, stedet er stadion så søng alle mann. Heia Brann Brann...... osv @Zumo de Melocotón Hvor er du fra? Og har du alltid bodd der eller vil du flytte, kanskje til Bergen? hihi
Ragnar89 Skrevet 22. august 2016 #7556 Skrevet 22. august 2016 6 timer siden, Katten.2.0 skrev: Jeg hulket. Syke satan jeg hater den filmen. Anser du deg selv som gammel, @Zumo de Melocotón, og hvor gammel er du egentlig? Mordi. Holder dette? Som i Ratchet & Clank? Kan ikke skryte av det, dessverre. Spilte du Starcraft, back in the day? Synes forresten du skal ha creds for å ha pløyd gjennom nesten 100 sider med spørsmål og svar her. Jeg leser ikke gjennom alt om det har hopet seg opp mer enn halvannen side, og utnytter notifications for fullt! Og jeg har ikke stilt deg noen spørsmål av den enkle grunnen at jeg sjeldent klarer å tenke lengre enn å tagge de som har deltatt de siste to-tre sidene. Psykologisk thriller! Det er intet som er så fascinerende som når jeg blir sittende å fundere på hovedpersonens (og dermed også min egen) virkelighetsoppfatning! Har du sett Moon, @Moonwalker? Takk gud for internett og hjelp til de jævla oppgavene! Tell us! @kisskissbangbang, har du fått nok av triste filmer nå? @Ragnar89 når gråt du sist? Jeg gråter veldig sjeldent, så det husker jeg faktisk ikke. Hva med deg da?
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7557 Skrevet 22. august 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg tror kreppet hår med sløyfebånd i ligger høyt oppe på den listen ihvertfall. Er du like selvopptatt i alle sammenhenger, @Cyrus? Ikke når det kommer til sex, men det er fordi JEG tenner på å tilfredsstille, så du får tolke det som du vil 😜
Gjest Ajax Skrevet 22. august 2016 #7558 Skrevet 22. august 2016 8 timer siden, Moonwalker skrev: Hva mener du her @Cyrus? Timelønn, totalt, i året? Whuuut? Fortell, fortell. Vi snakker årslønn før skatt
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. august 2016 #7559 Skrevet 22. august 2016 (endret) 12 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón hvilket kompliment får du oftest fra menn? Haha... To av de siste var i hvertfall 10/10 would marry without prenup og 10/10 would bang. Huff, jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare på dette uten å få seriøse issues med janteloven. Men føkk janteloven, man er da en voksen dame! Jeg tror det jeg får aller mest komplimenter for er utstrålingen min, humøret mitt og at jeg ikke er som de andre damene de kjenner. Altså at jeg er spesiell og unik i deres øyne, men på en positiv måte (håper jeg). Når det gjelder utseendet så pleier øynene mine å stå først på komplimentslisten. Usikker på om det er fordi de mener at de er fine å se på, eller om det er fordi øynene er det tryggeste å komplimentere på folk uten å virke creepy. Jeg sender det spørsmålet tilbake, søte @Moonwalker, slik at jeg ikke blir den eneste som må svare på sånne ubehageligheter. 11 timer siden, Katten.2.0 skrev: Anser du deg selv som gammel, @Zumo de Melocotón, og hvor gammel er du egentlig? Jeg har issues med det aldersgreiene, asså. Poenget er at det som står på fødselsattesten på mange måter stemmer dårlig overens med virkeligheten og hva jeg føler jeg kan identifisere meg utad med. De som ikke kjenner meg, tror jeg er et sted mellom 20-25-ish, og speilet forteller meg det samme. Jeg har stått f-ings i ro i aldringen utseendemessig siden den gang, og det skaper visse problemer når man ønsker å bli tatt seriøst blant jevnaldrende og eldre. Mine foreldre har det på samme måten, de holder seg sabla godt. I tillegg fikset jeg meg jo en utdanning nummer to i voksen alder og adopterte en del "fjortis-greier" fra disse søte, unge "født-på-90-tallet"-studentene som lenge trodde jeg var, og behandlet meg som, en av de. Det fikk jo også studieårene til å gå litt raskere, enn om jeg skulle være "hun-kjedelige-voksne" på kullet. Og så ble jeg plutselig kastet tilbake i arbeidslivet og ble tatt for å være en av disse søte, unge rett-fra-skolebenken-studinene, helt til jeg åpnet munnen og kom med en masse "smart-beyond-your-years"-kommentarer og innspill. Og da måtte de jo spørre om alderen min da, og ble sånn når jeg fortalte at jada, jeg har faktisk passert 30 med et par-tre-år. Så jeg er på en måte fremdeles i tjueårene, men når jeg kommer hjem til meg selv, legger fra meg alt dette "du er så ung"-greiene og "føler på" hvem jeg er, så er jeg absolutt en mer moden dame på noen-og-tretti med mer livserfaring på godt og vondt enn standarden på samme alder. Det vet familien og de som kjenner meg godt. Men fremdeles synes jeg det er vanskelig å svare på aldersspørsmål. Nå gjorde jeg det til slutt da, så får vi satse på at de som har spurt tidligere får det med seg. 11 timer siden, Katten.2.0 skrev: Om pimp n hoes: Holder dette? Om Monkey Island: Takk gud for internett og hjelp til de jævla oppgavene! Om hvordan KKBB kan overtale meg til å poste bilde: Tell us! Greit! Det holder! Word. Å poste i tråden klarer hun nok ikke å overtale meg til, men hun klarte jo å lure meg i natt. Tror hun til slutt forstod når jeg var på mitt aller mest sårbare og utnyttet det grovt. Er du fornøyd med egen innsats, @kisskissbangbang? Føler du at du fikk litt valuta for arbeidet? Du som er utdannet innen psykologi, @Katten.2.0, var det du som lærte dama di å bruke omvendt psykologi for å få random chicks på forumet til å PMe bilder? Føler du at du får en slags gevinst av det du også? 6 timer siden, Coronas skrev: Byen e Bergen og laget er Brann, stedet er stadion så søng alle mann. Heia Brann Brann...... osv @Zumo de Melocotón Hvor er du fra? Og har du alltid bodd der eller vil du flytte, kanskje til Bergen? hihi Godt jobbet, du er ihvertfall delvis en bergenser! Jeg har bodd både i Bergen, Stavanger, Oslo og utlandet, før jeg havnet semi-permanent i Oslo. Hvor jeg flytter neste gang? Tja. Det kommer an på hvor gode overtalelsesevner min fremtidige ektemann har. Hvilken by i Norge ville du foreslå som toppprioritet om jeg skulle ville flytte på meg, @Coronas? 4 timer siden, Cyrus skrev: Ikke når det kommer til sex, men det er fordi JEG tenner på å tilfredsstille, så du får tolke det som du vil 😜 Happy wife, happy life, er det ikke det de sier? Så lenge du tenner på å tilfredsstille så ordner det seg nok for deg også. Det gjør jo som regel det for snille gutter. Anser du deg selv for å være en snill gutt på bunnen, @Cyrus? Og er dere kun menn på jobben, eller har dere damer rundt dere som får muligheten til å sikle litt på muskelgutta i arbeidsbukser? Har du fått i deg noe næring og sovet litt nå, @EpleDrue, eller skal jeg la være å stille deg kreative spørsmål idag? Tilgir du meg hvis jeg tagger deg her likevel, @Uchiha Madbrah? Siden det er meg? @Ragnar89 Hvilket kompliment får du oftest fra damer? @Rossin Har du glemt at du er et medlem av Organisasjonen Spørretråden? Endret 22. august 2016 av Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 22. august 2016 #7560 Skrevet 22. august 2016 (endret) Katten.2.0 skrev (På 22.8.2016 den 1.14): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå