Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 17.8.2016 den 23.31):

Endret av annebanane
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Den 29.7.2016 at 16.29, Pjokkeline skrev:

Siteringstull

17 minutter siden, minister-mio skrev:

Tjæ, jeg har faktisk ikke klart å bestemme meg, og nå haster det.

@Dr. A. Kula har du noen råd mot beslutningsvegring?

Toss-a-coin. (På norsk: slå-krone-eller-mynt).

Men synes ikke det er et godt råd til den beslutningen.

:blomst:

Endret av Dr. A. Kula
Emocion
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Mener det var i enten "Bilde av din kropp" eller "Hvordan ser du ut". Eller blander jeg deg med @Cyrus.

Må sjekke opp.

Kritikk går gjerne inn det ene øret og ut av det andre på meg, så det kan godt hende det var meg det gjaldt 😄

Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Ååå, jeg har et syn i hodet, men vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det uten at folk tolker det som de fleste jenter :ler: Men hun der med sminke og hår ganske så "perfekt" i den 90-tallsstilen som har vært i det siste. Så har hun ofte litt kulere klær som minner om sportsklær. Det som her gjør at jeg innimellom kan forhåndsdømme som en slags drittkjerring er "resting bitch face" og øyerulling oppå det hele. Har muligens møtt på et par av disse :ninja:

Men sånn generelt sett er det de som ser konstant sure eller sinte ut som jeg kan se negativt på før vi blir kjent (og etter om det ikke endrer seg).

@Cyrus kan du beskrive det samme om en mann?

Trenger vel ikke beskrive det i detalj, men den typiske pappagutt-looken 😂

@Moonwalker Det verste treningstøyet du ser på en mann?

Skrevet
21 timer siden, Moonwalker skrev:

@applestories hva er favorittsjangeren din innen film?

Har egentlig ikke noen favoritt... men komedie og action og spenning samtidig blir bra.

Gjest EpleDrue
Skrevet
Den Wednesday, August 17, 2016 at 12.16, Moonwalker skrev:

@EpleDrue er du opptatt av elektroniske dupeditter? Vil du gjerne ha det nye og beste?

Nei, jeg er den i vennegjengen som henger etter når det kommer til slike ting. Min 3,5 års gamle mobil lever fint enda. Bruker heller penger på noe jeg føler er viktig. @Moonwalker Tips til god kveldsmat?

Den Wednesday, August 17, 2016 at 14.45, Coronas skrev:

@EpleDrue Følger du like mye med på vinter OL? 

Hmm, følger med på vinter OL også, men kanskje ikke like engasjert der. Kommer ikke som noe sjokk at Norge tar gull i det som er mulig. :ler2: @Coronas Hva har du handlet inn som snacks for kveldens håndballkamp? 

Den Wednesday, August 17, 2016 at 16.07, applestories skrev:

@EpleDrue Hvorfor har du fortsatt ikke profilbilde?

Fordi hver gang jeg spiser epler og druer samtidig så glemmer jeg å knipse bilde.. @applestories Er du en flink fotograf?

Den Wednesday, August 17, 2016 at 17.13, Zumo de Melocotón skrev:

Hva skulle til for å få deg til å droppe semifinalen i håndball, @EpleDrue?

Hvorfor skulle jeg ville droppe semifinalen? Måtte nok droppet den om jeg lå i koma. Hva skal til for at du ser semifinalen @Zumo de Melocotón?

19 timer siden, Pjokkeline skrev:

@EpleDrue hvilket merke har du på bilen din? 

Jeg har en BMW E92. :)@PjokkelineHvem av de fire jentene i Mean girls ville du blitt sammenlignet med av dine nærmeste venninner?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 18.8.2016 den 20.32):

Endret av annebanane
Skrevet (endret)
35 minutter siden, EpleDrue skrev:

Fordi hver gang jeg spiser epler og druer samtidig så glemmer jeg å knipse bilde.. @applestories Er du en flink fotograf?

Godt poeng - om jeg skulle spise epler og druer samtidig ville nok ikke min første tanke vært å finne frem kamera.

Jeg likte å ta bilder da jeg var yngre, da jeg først kjøpte digitalkamera. Men etter hvert mistet jeg inspirasjonen, og nå har jeg bare et dårlig kompaktkamera som aldri klarer å gjengi verden så vakker som den er gjennom det blotte øye. Det legger et grått slør over det meste, og verden blir uklar. Det er så vakkert her at det er bare trist å se kvaliteten på bildene. Nytt kamera og ny utsikt - det er det jeg trenger :)

Om det ikke er duppeditter, hva føler du er viktig nok til å bruke penger på, @EpleDrue ?

Endret av applestories
Skrevet
59 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hmm, følger med på vinter OL også, men kanskje ikke like engasjert der. Kommer ikke som noe sjokk at Norge tar gull i det som er mulig. :ler2: @Coronas Hva har du handlet inn som snacks for kveldens håndballkamp? 

He he ja det er skikkelig gullrush under vinterlekene. Men moro og spennende da. Hmm siden kampen går på natta, blir det vel så spennende som en kopp te for å holde meg våken :tongue: Vanligvis går det i litt ost og vin :vin: Håper de vinner 33 mot 28, det har jeg tippet da. Tvi tvi,  heia Norge!! :flagg:

@EpleDrue hva har du tenkt å finne på til kampen i natt da?

Skrevet
34 minutter siden, Moonwalker skrev:

Enig. Enig.

Det er denne singleten som henger langt nede på/under brystkassa som har blitt diskutert en del i andre tråder. Du vet vel hva jeg mener? :ler:

@Cyrus liker du imrproteater?

Du mener "the garment of gods"?

Så du foretrekker de som kommer i fullt kompresjonstøy, gjerne i signalfarger?

Jeg har aldri hatt gleden av å oppleve et improteater før så det kan jeg ikke gjøre meg opp noen mening om.

@Moonwalker Hva tror du er sunnest av solarium og melanotaninjeksjoner?

Skrevet (endret)
Cyrus skrev (På 18.8.2016 den 22.20):

Endret av annebanane
Skrevet
5 timer siden, Moonwalker skrev:

Basert på min omfattende empiriske forskning (tatt sol en gang i livet mitt), så må jeg si solarium. Men jeg mener da at folk klarer seg fint uten noen av delene.

@Cyrus har du tatt melanotaninjeksjoner?

Nei den slags blir for drøyt for meg. 

@Moonwalker Gjelder 5-sekunders regelen dersom man mister noe på bakken?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
Den 17.8.2016 at 18.00, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Hva må jeg gjøre for å overbevise deg om å poste bilde? :nigo: Er så nysgjerrig!

Tja... Kle deg i manneklær, rulle nedover hele operataket, reise deg opp, innta grunnstilling og gjøre honnør mens du synger nasjonalsangen? :fnise: Evt. be meg om det igjen når jeg har et svakt øyeblikk og kan finne på å si ja. :Hehe:

Den 17.8.2016 at 18.03, kisskissbangbang skrev:

Ca 30% av det jeg liker med ham er at han er høy og heit, og du har jo sett ham allerede :nigo:

Du trenger'kke være meg for å finne ut hva som er greia uansett, be ham på date!

Det har jeg visst! :biggrin: Fascinerende forhold dere har... :Hehe: Når jeg googler pimp, så kommer det bare opp bilder av menn. Så jeg googlet pimp lady, og da kom blant annet dette bildet opp. Føler meg ganske sikker på at du ruuuler pimp-stilen way bedre, @kisskissbangbang. Kunne du funnet på å legge ut et pimp (lady) n´ hoe-bilde sammen med @Katten.2.0 bare for å bevise det?

Den 17.8.2016 at 18.07, Cyrus skrev:

Jeg har sett!!! Hun er nydelig 😍

:blush: :kyss2: :helen:

Den 17.8.2016 at 19.35, Williamcavill skrev:

Har du på varslinger @Zumo de Melocotón? Tagget deg i denne tråden.. ;)

:hoho:Ja, jeg har på varslinger, men har visst vært litt opptatt de siste dagene. Sier du det, altså? :fnise: Husk at jeg faller hardest for personlighet, uansett hvor bra man ser ut. Har du en fin personlighet, @Williamcavill:ler2:

Den 17.8.2016 at 23.19, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón hvem kjenner du deg mest igjen i i SKAM (om du har sett det)? 

OM jeg har sett det?? :rolleyes: Så klart har jeg sett det, og jeg tror jeg ville være en kombo mellom Noora og Eva, om jeg skulle vært noen av de. Men det er vanskelig å identifisere seg med jenter som er sååååpass mye yngre enn meg, og det er jo en stund siden VGS etterhvert. :biggrin: På en annen side er jeg jo en fjortis her inne halvparten av tiden, så det burde ikke være så vanskelig likevel. :tongue: 

Ble du SKIKKELIG skuffet over at :hjerte:William:hjerte: slutter i serien, @MoonwalkerDet ble jeg...... :grine: Og tror du serien blir like gøy uten han? Det tror ikke jeg...... :trist:

Den 17.8.2016 at 23.36, Citronella skrev:

Jeg ser flere har spurt meg spørsmål, men er inne i en travel periode for tiden, og henger ikke med! Men jeg blir så glad for dere som husker meg! Fiiine folk! Jeg vet jeg har fiender her inne også, slike som ignorerer meg og mener jeg er verdt null. Men mest er det mennesker med fine hjerter og som er åpne og liker meg.  Klem til alle fininger. :)

Helt i orden, kjære Sitron! Har vært litt av og på selv i det siste. :hug:

Den 17.8.2016 at 1.19, Pjokkeline skrev:

JA!!! :rodme: Den tanken har slått meg mange ganger, og SPESIELT når jeg holder på med reka øvelsen :fnise:

@Zumo de Melocotón Har du noen gang fundert over en total fremmed forbipasserende mann, om han er god i senga? 

Hehe.... Jeg har lyst til å si nei :engel:. Men det har nok skjedd.... Husker jeg satt på bussen for et par uker siden og ble sittende og kikke på en random fyr sine (veldig maskuline og fine) hender og drømme meg litt bort. :plystre:

Hvis jeg sier ordene "mus" og "pølse", hva er dine første assosiasjoner til disse ordene, @Pjokkeline

15 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Dette Om du klarer å se hele klippet uten å le, lider du av en sykdom eller noe.

@Zumo de Melocotón Fikk klippet deg til å lete opp flere episoder av Mrs Browns Boys?

@Zumo de Melocotón (samt andre gamere), har dere spilt noen av spillene i R&C serien, og hvilket er i så fall best? Favorittvåpen?

Til dere alle (inkl dere som ikke er tagget):

Litt ferie uten KG og 80 sider med "Spør en bruker" tråd å lese gjennom når man titter innom igjen. Hadde dere også lest gjennom alle spørsmål og svar (som meg) eller bare hoppet til der dere er sitert/tagget?
Har jeg vært flink siden jeg har lest gjennom alt (og dermed er noenlunde oppdatert)?

Noen som har savnet meg? (Neppe, ikke mange spørsmålene til meg da).

Jeg lo! :ler: Kunne kanskje ha funnet på å lete etter flere, men det var litt for tidlig på morgenen til sånt. 

De spillene har jeg ikke spilt. Anbefaler du de, @Dr. A. Kula? Hvilken sjanger er det?

Jeg er ganske imponert! :klappe: Kunne å ha funnet på å gjøre noe sånt selv også, om jeg hadde tid og mulighet til det. Jeg har pleid å holde meg oppdatert på alt som blir skrevet i hele tråden, men det har vært så travelt her den siste uken at jeg nok har mistet litt oversikten. :sprettoy: Såklart vi har savnet deg!! Det er ikke antall spørsmål som teller, og du sa jo at du skulle på ferie og ikke henge på nettet, så det respekterte nok folk (ihvertfall gjorde jeg det). :velkommen: tilbake! :blomst:

12 timer siden, EpleDrue skrev:

Hvorfor skulle jeg ville droppe semifinalen? Måtte nok droppet den om jeg lå i koma. Hva skal til for at du ser semifinalen @Zumo de Melocotón?

At jeg lå i koma. Og ble plassert foran TV-en med pics to prove it. :ler: 

Evt. en god porsjon overtalelse, noe innmari godt å spise og selskap av en ekstrem sportsentusiast for å bli superengasjert selv. Men er usikker på om det hadde vært nok, for jeg får fremdeles frysninger ved tanken på første kjæresten min som absolutt skulle se på fotball HELE tiden og i ALLE sammenhenger. :haar: Og selv om jeg var en aktiv fotballspiller selv på den tiden, så tilbragte jeg ikke på langt nær like mye tid med mitt eget lag som jeg gjorde på innsiden av pølsebodene på kampene hans. 10 kr, takk! Heia *laget*! :duskedame::balltre:

Har du spilt/spiller du fotball, @EpleDrue? Synes du det var fair at jeg måtte kutte ned på egen fotballkarriere for å følge med på Norgesturnéene til typen? Og synes du det var fair at jeg måtte jobbe gratis på bortimot hver bidige kamp?

Hvilken/hvilke idrett/idretter har du drevet med i din ungdom, @applestories, @calavi?

Ser du på sport @minister-mio, @Cyrus, @Yme?

Hvem er favorittlagene dine i fotball, @Coronas?

Har du drevet med organisert idrett, @Uchiha Madbrah?

Skrevet

Jeg ser ikke på sport. Hender jeg kikker litt på mma, på youtube, men er generelt sett ikke glad i å være tilskuer i sport.

Skrevet
10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ser du på sport , @Cyrus,

Det hender jeg ser på kampsport. Ellers blir der svært lite idrett på skjermen min.

@Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har kjørt bil i ett strekk?

Skrevet
20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvem er favorittlagene dine i fotball, @Coronas?

Vel, jeg følger ikke med så mye. Men hjemmelaget er Brann. Og jeg ser gjerne fotballkamper, har selv spilt i flere år og vært med i Norwaycup noen ganger da jeg var ung.

Skrevet
17 minutter siden, Cyrus skrev:

Det hender jeg ser på kampsport. Ellers blir der svært lite idrett på skjermen min.

Har du vurdert å begynne med det selv, eller? Det blir kanskje ikke så lett å kombinere med bodybuilding, pga den enorme mengden kardio. Er vanskelig å få musklene til å vokse, når man forbrenner 5000 kalorier om dagen. Veit ikke helt om det er spesielt gunstig for en som er ute etter hypertrofi heller... Men det er jævli gøy! Man får bank av jenter som rekker deg til navlen, og veier like mye som en testikkel.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
15 minutter siden, Cyrus skrev:

Et sted mellom 35-40 timer med korte duppe- eller hvilepauser underveis. Husker ikke helt hvor lange hvert enkelt strekk var, men det ble rimelig kjedelig og monotont etterhvert. I ettertid synes jeg det ble på grensen til uforsvarlig. :sprettoy:

Cosmopolitan har en liste over 15 spørsmål de mener folk ønsker, men ikke tør, å stille på første date. Ville du svare på disse på en førstedate og synes det er helt greit, @Cyrus? Og vil du fylle i dine egne svar her? ;)

1. "What's the real reason your last relationship ended?" Because you have a problem getting close to women because you've been hurt so many times and knowing you will be an uphill battle for us both? I truly do not have six months to find that shit out via a series of hints.

2. "Why do your friends think you're still single?" "Well, Jake isn't great with commitment"? Cool. Thank you. Next.

3. "Do you have endless commitment issues?" Being "really scared something's going to go wrong" counts, FYI. 

4. "Are you just going on dates to distract yourself from your crippling loneliness?" Or do you actually want to meet someone you could really like? No judgment either way but I don't need to be the teddy bear you brought to a bar. 

5. "Do you have a crazier-than-normal family?" And you never really recovered from what happened and will probably reenact it all in some really exhausting way during the course of our relationship? Spare me this ASAP. 

6. "Are you addicted to anything other than caffeine or chocolate?" And are you addressing these addictions head-on, or are you still in a place where you're going to black out every time we hang out yet swear you're fine?

7. "What's the weirdest thing you're going to want to do sexually?" Sex with 18 people while inside a tree trunk? Sex while wearing a Scream mask? I'd actually be into the second one, so good to know. 

8. "Do you have any exes you still aren't over?" If you look even slightly misty-eyed while you answer this, I'll assume that's a yes. 

9. "Have you recently been tested for STIs?" I don't even really care what the status is, I just want to know that you know.

10. "Do you hate gay people?" Dude, it's not 1922. They're literally everywhere and they're terrific.

11. "How regularly do you shower/bathe/wash your sheets?" If any of the answers to these are "monthly," I'm going to need to take my own shower and probably cry in there because I hugged you when we first met up and you're a sack of dirt. 

12. "Do you secretly have rage problems?" I don't want to find this out when the waiter gets your order wrong and I have cocktail sauce on my dress because you broke our plate of shrimp.

13. "How many times have you called women 'whores' or 'sluts' in the past year?" More than zero times? Bye, dickhole.

14. "What's your credit score?" Look, if this goes really well and one day we want to get an apartment together but we can't because you haven't paid a bill since you first started getting bills, that could be an issue. 

15. "Are there any animals you hate?" If I introduce you to my cat, will you try to hit it with a stick? If we see a puppy on the street, will you joke that you hope it gets hit by a car, thereby causing me to run away from you without saying why?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

På en skala fra 1-10: Hvor irritert er du over kvaliteten på det siste skuddet til Camilla Herrem i semifinalen, @EpleDrue?

Skrevet
49 minutter siden, Yme skrev:

Har du vurdert å begynne med det selv, eller? Det blir kanskje ikke så lett å kombinere med bodybuilding, pga den enorme mengden kardio. Er vanskelig å få musklene til å vokse, når man forbrenner 5000 kalorier om dagen. Veit ikke helt om det er spesielt gunstig for en som er ute etter hypertrofi heller... Men det er jævli gøy! Man får bank av jenter som rekker deg til navlen, og veier like mye som en testikkel.

Nei jeg holder meg til boksesekken. Den slår hvertfall ikke tilbake 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...