Teriyaki Skrevet 16. august 2016 #7401 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Oppfrodret du meg nettopp til å fantasere om deg? 😂 Kommer an på årstiden, men stort sett mørke jeans og genser/skjorte alt ettersom hva jeg føler for. Jeg er ikke veldig jålete av meg, men du finner meg heller ikke på byen med sliten t-skjorte. @Teriyaki Din favorittcocktail? @Katten.2.0 Haha, jeg snakket på generell basis, men hva du fantaserer om får være opp til deg. Ut fra dine beskrivelser om foretrukken type så er ikke jeg innafor. Hmm si det. Nå drikker jeg omtrent aldri det. Drikker kun øl jeg. Tåler ikke sprit. Men strawberry daquiry er jo godt! Nå sjal jeg legge meg, så ingen spørsmål i retur.
Gjest Ajax Skrevet 16. august 2016 #7402 Skrevet 16. august 2016 6 minutter siden, Pjokkeline skrev: . Tidlig morgen bruker jeg maks 20 min, det betyr tannpuss, og rens og vask av ansikt, avslutter med sminke. Med ellers toalett besøk i løpet av en dag, tror jeg bruker kanskje totalt 35 - 40 min? Skal se om jeg kan tiden imorgen @Cyrus Bruker du noen "skjønnhetsprodukter" som fuktighetskrem..osv? Hva er i så fall rutinen? Jeg bruker ansiktskrem om morgenen, kokosolje på armene for de blir så utsatt de ukene jeg jobber. Og i det siste har jeg begynt å bruke sånn bodyspray, for jeg synes den lukter veldig godt 😄 @Pjokkeline Vet du om det er sånn fadderuke denne uka?
Gjest anonym2233 Skrevet 16. august 2016 #7403 Skrevet 16. august 2016 16 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg bruker ansiktskrem om morgenen, kokosolje på armene for de blir så utsatt de ukene jeg jobber. Og i det siste har jeg begynt å bruke sånn bodyspray, for jeg synes den lukter veldig godt 😄 @Pjokkeline Vet du om det er sånn fadderuke denne uka? Det er godt mulig det er, i alle fall det inntrykket jeg har fått når jeg har lest diverse tråder på forumet Jeg studerer ikke, så ha'kke peeeiling :D @Cyrus Hvorfor spør du @Teriyaki Hvor ofte drar du ut på shopping?
Gjest Ajax Skrevet 16. august 2016 #7404 Skrevet 16. august 2016 11 minutter siden, Pjokkeline skrev: Det er godt mulig det er, i alle fall det inntrykket jeg har fått når jeg har lest diverse tråder på forumet Jeg studerer ikke, så ha'kke peeeiling :D @Cyrus Hvorfor spør du Fordi jeg bor rett ved en høyskole, og det er et hælvetes leven der nede. Det måtte liksom være party den ene uka av fem da jeg faktisk må legge meg om kvelden. @Pjokkeline Høres jeg gammel ut når jeg kommer med slike uttalelser?
Gjest anonym2233 Skrevet 16. august 2016 #7405 Skrevet 16. august 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Fordi jeg bor rett ved en høyskole, og det er et hælvetes leven der nede. Det måtte liksom være party den ene uka av fem da jeg faktisk må legge meg om kvelden. @Pjokkeline Høres jeg gammel ut når jeg kommer med slike uttalelser? Aaaah, da forstår jeg ! Det er absolutt ikke noe særlig, se om du heller kan ta den tequila shot så du sovner Du høres absolutt ikke gammel ut, skjønnhetssøvnen er viktig @Cyrus Er du morgengretten? Eller kun når du har fått lite søvn?
Gjest Ajax Skrevet 16. august 2016 #7406 Skrevet 16. august 2016 Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev: Aaaah, da forstår jeg ! Det er absolutt ikke noe særlig, se om du heller kan ta den tequila shot så du sovner Du høres absolutt ikke gammel ut, skjønnhetssøvnen er viktig @Cyrus Er du morgengretten? Eller kun når du har fått lite søvn? Tror heller jeg skal synge en nattasang for meg selv så kanskje jeg sovner 🙄 Er stort sett aldri gretten så lenge klokken ikke er mellom 5.00 og 7.00 😄 Ingen returspørsmål for nå må jeg være voksen og ansvarlig borger og legge meg så jeg er frisk og rask og uthvilt til en ny spennende dag på fabrikken 😆 (prøver å være positiv her)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #7407 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Tror heller jeg skal synge en nattasang for meg selv så kanskje jeg sovner 🙄 Er stort sett aldri gretten så lenge klokken ikke er mellom 5.00 og 7.00 😄 Ingen returspørsmål for nå må jeg være voksen og ansvarlig borger og legge meg så jeg er frisk og rask og uthvilt til en ny spennende dag på fabrikken 😆 (prøver å være positiv her) Skal du/ har du tatt en kveldsrunk? Anonymkode: a8382...e4d
annebanane Skrevet 16. august 2016 #7408 Skrevet 16. august 2016 (endret) Pjokkeline skrev (På 16.8.2016 den 20.54): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Silfen Skrevet 16. august 2016 #7409 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: @Silfen Kan du stupe kråke? Er ikke det å stupe kråke noe man kan har man først lært det? Jeg tror jeg kan. Jeg har faktisk ikke gjort det på leeeeenge. Jeg må sjekke senere, skal avgi rapport! Hva slags bolle liker du best, @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 16. august 2016 #7410 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, applestories skrev: Blå. Bruker du briller eller linser, @EpleDrue? Bruker ikke briller eller linser. @applestories Når regnes en person for å være gammel i dine øyne? 1 time siden, Pjokkeline skrev: @EpleDrue Har du dobbelseng eller enkel? Har dobbeltseng helt for meg selv. Hva koster det for 1 liter bensin i din by @Pjokkeline? 4 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue har du ennå sengetøy fra barndommen som du bruker? Ja, det har jeg faktisk. Det er så godt og varmt på vinterstid. Kaffe eller energidrikke @Moonwalker?
Gjest EpleDrue Skrevet 16. august 2016 #7411 Skrevet 16. august 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Hva slags bolle liker du best, @EpleDrue? Vaniljebolle, nam nam. Har du farget håret blondt tidligere @Silfen?
annebanane Skrevet 16. august 2016 #7412 Skrevet 16. august 2016 (endret) EpleDrue skrev (På 16.8.2016 den 23.51): Endret 15. januar 2023 av annebanane
applestories Skrevet 16. august 2016 #7413 Skrevet 16. august 2016 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Bruker ikke briller eller linser. @applestories Når regnes en person for å være gammel i dine øyne? Det tallet går oppover og oppover jo eldre jeg blir. Når jeg tenker på folk som er x antall år gamle, er det jo ikke gamle uansett hva tallet skulle tilsi. Men noen år over pensjonistalder, ihvertfall. @EpleDrue Hva mener du?
Silfen Skrevet 16. august 2016 #7414 Skrevet 16. august 2016 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Vaniljebolle, nam nam. Har du farget håret blondt tidligere @Silfen? Nope, har aldri vært blond, haha. Eneste jeg har turt er å farge det med litt rødt i, jeg er skikkelig pingle når det gjelder hårfarge. Derfor farger jeg det bare tilnærmet min egen. Men jeg er jo så fan av alle disse pastellhårfargene, syns det kan være awesome på rette personen. Men det hjelper ikke, will not do. *tooafraid* Ville du hatt en tarantell eller skorpion som "kjæledyr", @EpleDrue? HVa med deg, @applestories?
Gjest EpleDrue Skrevet 16. august 2016 #7415 Skrevet 16. august 2016 33 minutter siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue hva er det rareste du har spist? Jeg prøvde oksehale og oksetunge i sommer, det er det rareste jeg kommer på i farten. Har du sagt i fra til kelneren at du ikke er fornøyd med maten før @Moonwalker? 31 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Hva mener du? 70år så er en gammel i mine øyne. Hvor mange rosa plagg eier du @applestories? 15 minutter siden, Silfen skrev: Ville du hatt en tarantell eller skorpion som "kjæledyr", @EpleDrue? Helt klart en skorpion. Syntes de var kule som barn. Har du en god serie du vil anbefale @Silfen?
minister-mio Skrevet 16. august 2016 #7416 Skrevet 16. august 2016 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @minister-mio Hvor mange dagr har du gått uten å dusje, i lengste laget? Kanskje fire-fem dager, men da har jeg badet i sjøen og vasket meg med såpe og varmt vann hver dag @Pjokkeline hva er typisk humor på din jobb?
Katten.2.0 Skrevet 17. august 2016 #7417 Skrevet 17. august 2016 23 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hhahahahahahahah angående x antall år eldre og kilo tyngre enn på bildene. Så typisk. Hahahahaha. Dør. Med det sagt så må jeg bare si at du er innmari flink til å beskrive. Skjønner på en måte akkurat hva du sier (eller ikke akkurat da, but you get the point).Analogien om å føle den med fingrene og ikke kjenne den sensasjonen samtidig whæææææ må være litt rart, men samtidig spennende da. Leste også at du anbefalte Witcher 3 - har faktisk kjøpt den for en stund siden, men bare aldri satt meg inn i det. Endte opp med å kjøpe 1 og 2 også, fordi jeg elsker å få med meg lore, men syns grafikken var helt jævlig på den første at jeg bare ikke klarte å fortsette også har jeg egentlig ikke spilt noe mer. Kan jeg spille 3'ern uten å vite hva som skjer i de andre? Tenkte jo at jeg kan sikkert lese meg litt opp, men er det nødvendig? Elsket jo f.eks. Skyrim som introduserte meg til Elder Scrolls og endte opp med å spille nesten alle spillene de har, fordi jeg ELSKET det så mye og da hadde ikke grafikken så mye å si, men bare klarte ikke å fortsette Witcher. Det er helt latterlig typisk. Har også blitt kalt diverse ting fordi jeg ikke ville møte random menn på 40+ for sex. Et interessant innblikk i jentenes verden. Jeg har verken spilt Witcher 1 eller 2, så hoppet rett inn i 3'ern (høhø). Jeg tror nok at jeg har mistet litt av opplevelsen ved å ikke satt meg inn i loren (jeg elsker lore), men samtidig er Witcher-verden tilnærmet unikt levende blant dagens spill. Du får virkelig følelsen av å faktisk være i en verden, hvor den faktisk endrer seg uten at du må ta del i den. It's alive! Morrowind <3 Dessverre tatoverte jeg the imperial dragon på armen, etter Morrowind. Faen ass, hadde jeg visst at Skyrim skulle bruke den som logo hadde jeg aldri tatt dén tatoveringen! Hva er ditt favorittspill, @Uchiha Madbrah? 10 timer siden, Yme skrev: Jeg gjør dessverre ikke spennende ting. Trener, spiser og slåss. De få dagene jeg tar meg fri, slapper jeg av og spiser. Tror det mest spennende i livet mitt, er å prøve å se figurer i alle blåmerkene jeg får Hva er den mest spennende figuren du har sett til nå? 8 timer siden, applestories skrev: Jeg husker at jeg ville jobbe i butikk. Det gjorde pappa, og jeg tilbrakte mange skolefridager og halve dager på kontoret og ute i butikken. Har liksom vokst opp på butikk. Drømmejobben nå vet jeg ikke hva er, eller om den finnes. Er litt delt mellom å ville flytte langt bort og bare bo på stranda i en stråhytte, og det å ønske å gjøre en forskjell, å bidra med noe i samfunnet. Det hadde vært deilig å ha en jobb man legger fra seg når man går hjem, men samtidig ønsker jeg ikke å ha noe som "bare er en jobb". @Katten.2.0 Ligner dine yrkesvalg på dine foreldres? Ah, stråhytte på stranda-drømmen har jeg også hatt. Det er absolutt en fordel å kunne legge fra seg jobben når man drar hjem, men i dagens samfunn skjer nesten ikke det lengre. Man forventer at alle er tilgjengelig tilnærmet døgnet rundt. Hvilken type butikk jobbet din far i? Mine yrkesvalg ligner ikke på mine foreldres nei, annet enn at de begge har høyere utdannelse. Vi har dog masse lærere ellers i familien, og overraskende mange av vennene mine er lærere òg. 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @Katten.2.0 Spiller du kun CSGO, eller spiller du Source også ? Var aldri noe fan av verken 1.6 eller Source. 1.5 all the way! Tok en laaang pause fra CS, og gjenoppdaget moroa med CS:GO for type halvannet år siden. Må nesten vurdere Source, da jeg hører de har et ganske stort community. Gamer du noe særlig? 3 timer siden, Cyrus skrev: @Katten.2.0 Hva er innafor å ta med seg på do? Kan jeg for eksempel ha middagen på fanget mens jeg sitter på ramma? En boks brus er vel greit dersom man har en følelse om at dette kan ta litt tid? Jeg er nesten litt konservativ der. Ingen mat og drikkes skal nytes når man bæsjer. Man kan ta med telefonen eller, aller helst, en bok, men intet mer!
Gjest Ajax Skrevet 17. august 2016 #7418 Skrevet 17. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du/ har du tatt en kveldsrunk? Anonymkode: a8382...e4d Driver ikke med sånt tull.
Coronas Skrevet 17. august 2016 #7419 Skrevet 17. august 2016 8 timer siden, EpleDrue skrev: Hmm, jeg vil si mennesker. @Coronas Hva tror du resultatet blir under kveldens håndballkamp? Leste dette når, men vi knuste svenskene og det er jo det viktigste. @EpleDrue Skal du få med deg kampen mot Russland natt til fredag? Og hvem tror du vinner?
Gjest EpleDrue Skrevet 17. august 2016 #7420 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, Coronas skrev: Leste dette når, men vi knuste svenskene og det er jo det viktigste. @EpleDrue Skal du få med deg kampen mot Russland natt til fredag? Og hvem tror du vinner? Selvfølgelig skal jeg få med meg semifinalen i håndball! Tror faktisk dette blir Norges tøffeste motstander hittil i OL, og ser en på tidligere kamper mot Russland har vi ikke akkurat vært overlegne. Tror og håper på norsk seier. @Coronas synes du det var riktig at Filip Ingebrigtsen ble diskvalifisert i går etter 1500m?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå