Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
EpleDrue skrev (På 17.8.2016 den 0.38):

@EpleDrue

Endret av annebanane
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hva er den mest spennende figuren du har sett til nå?

En fot, men det er litt juks, siden grunnen til at det så ut som en fot, var fordi det var et fotavtrykk. Man kunne helt tydelig se hele foten hans, på magen min. Lurer på om jeg har et bilde av det et eller annet sted, men jeg tror det ble tatt litt etter at blåmerket begynte å gå vekk, så det syns ikke like godt. Man ser blåmerke helt fint, og hvis man veit at det var en fot, kan man nok se det :ler: 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

Selvfølgelig skal jeg få med meg semifinalen i håndball! Tror faktisk dette blir Norges tøffeste motstander hittil i OL, og ser en på tidligere kamper mot Russland har vi ikke akkurat vært overlegne. Tror og håper på norsk seier. :)@Coronas synes du det var riktig at Filip Ingebrigtsen ble diskvalifisert i går etter 1500m?

Hmm, det kan jeg ikke svare på for jeg følger ikke med på alt det andre i OL med like stor iver som med håndball he he. Jeg skal hvertfall prøve å holde meg våken natt til fredag. Kjøpt inn masse kaffe :hoppe: Har til og med flagget framme ;) 

@EpleDrue Følger du like mye med på vinter OL? 

Skrevet
15 timer siden, Silfen skrev:

Ville du hatt en tarantell eller skorpion som "kjæledyr"?

HVa med deg, @applestories?

Liker ikke å holde dyr i bur, så det spørs om det ikke måtte bli den mindre farlige tarantellen, siden det ville vært stor fare for at jeg hadde sluppet den løs på gulvet og ikke funnet den igjen.

15 timer siden, EpleDrue skrev:

70år så er en gammel i mine øyne. Hvor mange rosa plagg eier du @applestories?

Om jeg bare regner med klær jeg faktisk har brukt det siste året, vil jeg si tre, pluss fem-seks av type undertøy.

13 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Ah, stråhytte på stranda-drømmen har jeg også hatt. Det er absolutt en fordel å kunne legge fra seg jobben når man drar hjem, men i dagens samfunn skjer nesten ikke det lengre. Man forventer at alle er tilgjengelig tilnærmet døgnet rundt.

Hvilken type butikk jobbet din far i?

Dagligvare, med elektronikk og etterhvert byggevare. Da jeg voks opp var det en typisk butikk på bygda som hadde alt, og som holdt alle bøndene med fôr til dyra og kjørte dette ut. De drev også bank innad i kjeden, og min far jobbet mest med dette. Selv oppholdt jeg meg på kontoret, hjalp til med prising, eller om sommeren lå jeg på baksiden med redningsvest og fanget småfisk med håv i innsjøen. Når vi ble med pappa på butikken etter stengetid tok lillebror og jeg en handlevogn og "handlet" alt vi ønsket oss, og så virret vi rundt og prøvde å finne ut hvor alt hørte hjemme etterpå. :handle: *gode minner*

@Katten.2.0 Hadde du en favorittlærer da du var liten?

@EpleDrue Hvorfor har du fortsatt ikke profilbilde?

@Silfen Har du dyr?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)
Den 15.8.2016 at 0.32, Katten.2.0 skrev:

First blood er min. Hvilke adventure/strategi/rpg har du utsatt? Anbefaler Fallout 4 og The Witcher 3!

CS:GO er favoritten for fast-paced taktisk action, ellers elsker jeg Battlefield-serien for den kino-aktige krigsfølelsen.
Favorittspill of all times?

Gidder ikke å gå inn og pine meg selv med å se på den lista @Katten.2.0, men The Witcher 3 ligger ihvertfall der! :hoppe:

Synes du jeg er skikkelig nerd hvis jeg sier DOTT? :ph34r: Det er/var noe spesielt med akkurat det spillet der, men har ikke spilt det siden jeg var veldig ung, så det kan godt hende at det ikke hadde vært like spesielt og kult idag (les: nostalgi). 

Den 15.8.2016 at 1.02, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón har du tilbragt julaften helt alene noen gang?

Nei, aldri! Og håper jeg aldri må gjøre det heller... Julen er magisk og spesiell for meg, og det har den alltid vært. :nissekonekyss:

Har du, @Moonwalker??

Den 16.8.2016 at 2.46, Uchiha Madbrah skrev:

Med det sagt så må jeg bare si at du er innmari flink til å beskrive. Skjønner på en måte akkurat hva du sier (eller ikke akkurat da, but you get the point).:PAnalogien om å føle den med fingrene og ikke kjenne den sensasjonen samtidig whæææææ må være litt rart, men samtidig spennende da. 

Leste også at du anbefalte Witcher 3 - har faktisk kjøpt den for en stund siden, men bare aldri satt meg inn i det. Endte opp med å kjøpe 1 og 2 også, fordi jeg elsker å få med meg lore, men syns grafikken var helt jævlig på den første at jeg bare ikke klarte å fortsette også har jeg egentlig ikke spilt noe mer. Kan jeg spille 3'ern uten å vite hva som skjer i de andre? Tenkte jo at jeg kan sikkert lese meg litt opp, men er det nødvendig? Elsket jo f.eks. Skyrim som introduserte meg til Elder Scrolls og endte opp med å spille nesten alle spillene de har, fordi jeg ELSKET det så mye og da hadde ikke grafikken så mye å si, men bare klarte ikke å fortsette Witcher. 

*kremt* Har du tenkt å la deg friste til å svinge begge veier nå, @Uchiha Madbrah:rolleyes:

Jeg ville ikke ha spilt 1 og 2, og ihvertfall ikke 1, det kan ikke anbefales. Se heller den oppsummeringsfilmen eller noe sånt, det planlegger jeg å gjøre. :jepp:

20 timer siden, Pjokkeline skrev:

@Zumo de Melocotón Er det snakk om leketøy med 18årsgrense i nattbordskuffen, eller barbie? :fnise:

Alle mine barbier ligger på loftet til mormor og morfar, @Pjokkeline;)

Er du den type jente som tenker koffert med en gang om du ser at noen har en treningsslynge hengende fra taket, @Pjokkeline?

19 timer siden, EpleDrue skrev:

Hvilken unnskyldning skal du bruke i kveld for å ikke se de norske håndballjentene knuse Sverige, @Zumo de Melocotón? (TV2 SUMO ER GRATIS!)

Gratis øl spandert av en kvinne? Er dette lureri? Skjult kamera? :ler2:

Tja.... funker denne unnskyldningen? "Jeg ble dopet. Av meg selv." :ler2:

Husk på at jeg fikk den ølen gratis i utgangspunktet. Og selvfølgelig forventer jeg at du står for desserten! :Hehe:

Hva skulle til for å få deg til å droppe semifinalen i håndball, @EpleDrue?

17 timer siden, Moonwalker skrev:

Hvem kunne du tenkt deg å bytte liv med for en dag?

Hmm.. Nå har jeg skrevet så mye tidligere om menn jeg ville byttet med, så får prøve å finne en kvinne denne gangen da.. Jeg kunne jo byttet med Fotballfrue da, og skrevet innmari mye grums på bloggen og kost meg med reaksjonstrådene på KG etterpå! :kghjerte::fnise: Eller SIA, sånn at jeg kan gaule "I LOVE CHEAP THRILLS" uten at noen ser skrått på meg. Eller @kisskissbangbang og funnet ut hva som var greia med @Katten.2.0, og (kanskje) banke han i FPS eller UT: Capture the Flag. Eller @Pjokkeline for å kjenne på den herlige følelsen av nyforlovet-lykke og fordi forloveden hennes høres så romantisk og fin ut. Eller kanskje jeg burde vært mann likevel (men da ville jeg vært i kroppen hans og tankene hans, samtidig som jeg beholdt min egen hjerne :nigo:), og da ville jeg vært @Uchiha Madbrah og funnet ut av hvordan det føles å være så sterk (og hvordan det føles å kunne åpne korken på flaskene selv). Og @EpleDrue for å finne ut hvordan det føles å være så utrolig interessert i sport at det topper alt annet!! :ler2:

Hvem ville du byttet med, @Moonwalker?

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Dagligvare, med elektronikk og etterhvert byggevare. Da jeg voks opp var det en typisk butikk på bygda som hadde alt, og som holdt alle bøndene med fôr til dyra og kjørte dette ut. De drev også bank innad i kjeden, og min far jobbet mest med dette. Selv oppholdt jeg meg på kontoret, hjalp til med prising, eller om sommeren lå jeg på baksiden med redningsvest og fanget småfisk med håv i innsjøen. Når vi ble med pappa på butikken etter stengetid tok lillebror og jeg en handlevogn og "handlet" alt vi ønsket oss, og så virret vi rundt og prøvde å finne ut hvor alt hørte hjemme etterpå. :handle: *gode minner*

@Katten.2.0 Hadde du en favorittlærer da du var liten?

Høres ut som en koselig barndom :)

På barneskolen byttet vi lærer såpass ofte at det var få favoritter, bortsett fra en mannlig som jeg dessverre har glemt av navnet på. Han var omsorgsfull og kul! På ungdomsskola fikk jeg kleine ereksjoner av gymlæreren (hun stønnet skikkelig når hun tøyde ut og gikk med g-string) samt de litt spaca kunst og håndverklærerne. Teller det som favoritter?

28 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Gidder ikke å gå inn og pine meg selv med å se på den lista @Katten.2.0, men The Witcher 3 ligger ihvertfall der! :hoppe:

Synes du jeg er skikkelig nerd hvis jeg sier DOTT? :ph34r: Det er/var noe spesielt med akkurat det spillet der, men har ikke spilt det siden jeg var veldig ung, så det kan godt hende at det ikke hadde vært like spesielt og kult idag (les: nostalgi). 

Er du den type jente som tenker koffert med en gang om du ser at noen har en treningsslynge hengende fra taket, @Pjokkeline?

Jeg tenker ihvertfall koffert med en gang jeg ser kroker i taket, men det er fordi jeg vet hva de kan brukes til!

DOTT er skikkelig nerd, men det er jo en kultklassiker! Curse of the monkey island <3

Gleder meg til BF1, jeg. 

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

DOTT er skikkelig nerd, men det er jo en kultklassiker! Curse of the monkey island <3

Monkey Island!!!! :hjerter: Alle! Mange ganger! Klassiker! :hoppe:

Skrevet
47 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Eller @kisskissbangbang og funnet ut hva som var greia med @Katten.2.0

Ca 30% av det jeg liker med ham er at han er høy og heit, og du har jo sett ham allerede :nigo:

Du trenger'kke være meg for å finne ut hva som er greia uansett, be ham på date!

Skrevet
6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Hva må jeg gjøre for å overbevise deg om å poste bilde? :nigo: Er så nysgjerrig!

Jeg har sett!!! Hun er nydelig 😍

Skrevet (endret)
Zumo de Melocotón skrev (På 17.8.2016 den 17.13):

Endret av annebanane
Skrevet
10 minutter siden, Moonwalker skrev:

@Cyrus hva er favorittsjangeren din innen film?

Superheltfilmer! Da drømmer jeg meg skikkelig bort 😄

Også dokumentarer 😄

@Moonwalker Beskriv et utseende på en dame som kan få deg til å forhåndsdømme henne som en "drittkjerring".

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg ser flere har spurt meg spørsmål, men er inne i en travel periode for tiden, og henger ikke med! Men jeg blir så glad for dere som husker meg! Fiiine folk! Jeg vet jeg har fiender her inne også, slike som ignorerer meg og mener jeg er verdt null. Men mest er det mennesker med fine hjerter og som er åpne og liker meg.  Klem til alle fininger. :)

Gjest anonym2233
Skrevet
Den 16.8.2016 at 23.32, Moonwalker skrev:

Nå spiser jeg sjeldent frokost, men om jeg spiser det pleier jeg som oftest pusse tennene etter i stedet for før. Er ikke så godt å gå rett fra tannkrem til melk, liksom :sjokkbla:

@Pjokkeline om du har besøk av noen og skal lage noe skikkelig norsk mat - hva lager du da?

Haha, det har du rett i :fnise: Husker engang at jeg tok en kaffe slurk rett etter morgen tannpuss... Det snakte IKKE godt :fnise:  

Om jeg skal ha besøk og skal lage skikkelig norsk mat (da tenker jeg kjøttkaker...), så hadde jeg servert gjestene stekt torsk/skrei, hjemmelaget ertestuing, kokte nypoteter, og baconterninger og smørsaus. - Dette høres mye ut, men blir en passelig perfekt mengde. Har servert dette før, og det falt godt i smak :)

@Moonwalker Hva er typisk norsk mat for deg, og hva passer best å servere gjester til middag? 

Den 16.8.2016 at 23.51, EpleDrue skrev:

Har dobbeltseng helt for meg selv.:biggrin: Hva koster det for 1 liter bensin i din by @Pjokkeline

Det vet jeg ikke, for det er ikke noe jeg tenker over :P Har ingen bil å fylle :fnise: Er ikke drivstoff prisene i Oslo dyre uansett? 

@EpleDrue hvilket merke har du på bilen din? 

Den 16.8.2016 at 1.05, minister-mio skrev:

Kanskje fire-fem dager, men da har jeg badet i sjøen og vasket meg med såpe og varmt vann hver dag

@Pjokkeline hva er typisk humor på din jobb?

Typisk humor på jobb hos meg, internt mellom meg og 3 andre.. Er koffert humor. Vi vrir og vender på alt. Og jeg er den på jobben som er desidert best på den type humor 🙈 Ellers har vi det morsomt på alle mulige måter, og godter oss over små hverdagslige gleder :)

7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Alle mine barbier ligger på loftet til mormor og morfar, @Pjokkeline;)

JA!!! :rodme: Den tanken har slått meg mange ganger, og SPESIELT når jeg holder på med reka øvelsen :fnise:

@Zumo de Melocotón Har du noen gang fundert over en total fremmed forbipasserende mann, om han er god i senga? 

Skrevet
Den 30.7.2016 at 21.50, Zumo de Melocotón skrev:

Innimellom må jeg gni meg litt i øynene og dobbelsjekke hvilken del av forumet jeg er på, og her har vi nok et eksempel på det. :fnise: You know the answer, baby! :Hehe:

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

<...>

@Dr. A. Kula Hvilket youtube-klipp fikk deg til å le sist?

<...>

Dette Om du klarer å se hele klippet uten å le, lider du av en sykdom eller noe.

@Zumo de Melocotón Fikk klippet deg til å lete opp flere episoder av Mrs Browns Boys?

Den 1.8.2016 at 21.16, Pjokkeline skrev:

IMAG4100.jpg

Heldigvis ikke, og det er jeg svært takknemlig for. 

<...>

@Dr. A. Kula Hva var det du hadde til middag i dag?

<...>

Har ikke hatt middagg enda i dag, men dagen du spurte var jeg på ferie, (All Inclusive) så pasta i en eller annen form og kjøtt ble nok konsumert, enten til middag og/eller lunsj.

@Pjokkeline foretrekker du med eller uten All inclusive?

Den 8.8.2016 at 23.56, Rainstorm skrev:

Hvis det er fem bøker i suksesjon etter hverandre heter det da en trilogi? 

Jeg har kun lest første og av en merkelig grunn kunne jeg nesten ikke utholde den en gang! :ohmy:

Er du en av de smarteste du kjenner, synes du?

<...>

Fordi han skrev først en triologi. Deretter supplerte forfatteren med en til bok og deretter en siste. Men forfatteren insisterte på å fortsette å bruke begrepet trilogi, som en del av humoren til forfatteren og bokserien.

@Rainstorm har du sett filmen basert på bøkene?

Visste du at oversettermotoren Babelfish (altavista/yahoo) har fått navnet fra nettopp "bablefisken" i bøkene?

Den 9.8.2016 at 10.58, Zumo de Melocotón skrev:

<...>

Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk,@Dr. A. Kula (Er du mann eller bi? Da er dette til deg også) Kyssing/klining eller slikking? :fnise:

<...>

Samma det, bare jeg får bruke (hogg)tennene. 

@minister-mio går det bra med deg? Hva falt valget på; familie eller for seg selv (ref Sorgtråden)?

@Katten.2.0, @Uchiha Madbrah og @Zumo de Melocotón (samt andre gamere), har dere spilt noen av spillene i R&C serien, og hvilket er i så fall best? Favorittvåpen?

@Yme blir du provosert av kritikken av deg fra @Raven.WritingDesk i en annen tråd?

@Eleven blir du irritert når du svarer på alderen din (matteoppgave) og andre må spørre igjen for å få svar?

@Byjenta! hadde du heller valgt rosa bakgrunn og hvit(evt svart) tekst (i motsetning til rosa skrift på hvit bakgrunn) om det var mulig her på KG?

@Pjokkeline skal du se (eller har du sett) "Brudens far" filmene og ønsker deg en bryllupsplanlegger som karakteren spilt av Martin Short?

Til dere alle (inkl dere som ikke er tagget):

Litt ferie uten KG og 80 sider med "Spør en bruker" tråd å lese gjennom når man titter innom igjen. Hadde dere også lest gjennom alle spørsmål og svar (som meg) eller bare hoppet til der dere er sitert/tagget?
Har jeg vært flink siden jeg har lest gjennom alt (og dered er noenlunde oppdatert)?

Noen som har savnet meg? (Neppe, ikke mange spørsmålene til meg da).

Skrevet
Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev:

@Yme blir du provosert av kritikken av deg fra @Raven.WritingDesk i en annen tråd?

Hvilken tråd er det snakk om? Kan ikke huske å sett det brukernavnet der før, så det kan jo ikke ha gått så veldig inn på meg.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Yme skrev:

Hvilken tråd er det snakk om? Kan ikke huske å sett det brukernavnet der før, så det kan jo ikke ha gått så veldig inn på meg.

Mener det var i enten "Bilde av din kropp" eller "Hvordan ser du ut". Eller blander jeg deg med @Cyrus.

Må sjekke opp.

Skrevet
8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

@Byjenta! hadde du heller valgt rosa bakgrunn og hvit(evt svart) tekst (i motsetning til rosa skrift på hvit bakgrunn) om det var mulig her på KG?

- Det veit jeg ikke, liker den rosa skriften min ;)

Skrevet
20 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Dette Om du klarer å se hele klippet uten å le, lider du av en sykdom eller noe.

@Zumo de Melocotón Fikk klippet deg til å lete opp flere episoder av Mrs Browns Boys?

Har ikke hatt middagg enda i dag, men dagen du spurte var jeg på ferie, (All Inclusive) så pasta i en eller annen form og kjøtt ble nok konsumert, enten til middag og/eller lunsj.

@Pjokkeline foretrekker du med eller uten All inclusive?

Fordi han skrev først en triologi. Deretter supplerte forfatteren med en til bok og deretter en siste. Men forfatteren insisterte på å fortsette å bruke begrepet trilogi, som en del av humoren til forfatteren og bokserien.

@Rainstorm har du sett filmen basert på bøkene?

Visste du at oversettermotoren Babelfish (altavista/yahoo) har fått navnet fra nettopp "bablefisken" i bøkene?

Samma det, bare jeg får bruke (hogg)tennene. 

@minister-mio går det bra med deg? Hva falt valget på; familie eller for seg selv (ref Sorgtråden)?

Tjæ, jeg har faktisk ikke klart å bestemme meg, og nå haster det.

@Dr. A. Kula har du noen råd mot beslutningsvegring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...