Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Vil du ha bilder er det bare å spørre 😊

Jeg har blitt pult nok i ræva i det siste, så jeg hadde jo håpet at lille-cyrus skal få et gjensyn med et kvinnelig kjønn igjen, men mann vet jo aldri 😉 (pun intended).

Følger med i kroppstråden, så får jo med meg noen bilder! ;)

Haha, vel. Er jo bare å hoppe på hesten igjen. Eller å få "hesten" til å hoppe på deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

@Yme, hva gjorde du denne lørdagsnatta?

Har ikke peiling. Husker at jeg har rydda og vaska, i løpet av den dagen, men annet enn det, aner jeg ikke hva jeg gjorde. Pleier å legge meg tidlig, så jeg regner med at jeg sov.

21 timer siden, minister-mio skrev:

@Yme hva spiser du helst på julaften?

Det som blir servert ;P

23 timer siden, minister-mio skrev:

@Yme hvilke sko hadde du på sist du hadde på sko?

Joggesko. Det er det eneste jeg har, som ikke er slitt i stykker.

Den ‎14‎.‎08‎.‎2016 at 18.43, Pjokkeline skrev:

@Yme Samler du fortsatt på hårstrikk? 

Jeg samler fortsatt på bilder av hårstrikker. Har sikkert 400 nå.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Eleven skrev:

Ja, det har jeg faktisk. :Nikke:

@minister-mio Synes du det er litt merkelig utvikling i denne tråden, første side tatt i betrakning?

Haha, en mer delikat utvikling syntes jeg!

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Eleven @minister-mio @Pjokkeline @Cyrus @Katten.2.0 @calavi Hvordan er livet ditt ideelt sett om ti år? 

Jeg vil gjerne ha et typisk A4-liv

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg synes kattunger er søtest, men noen valper er søte også. Det er få voksne katter og hunder jeg egentlig liker (godt nok til å ville ha en selv), men en i familien har en bitteliten hund som jeg synes er veldig søt. Så da velger jeg hund. Er du en sånn som har huset fullt av katter eller hunder, @minister-mio?

Nei, jeg har ingen dyr :)

@Eleven har du gjort noe koselig i dag?

@kisskissbangbang hva liker du best ved livet ditt?

@Zumo de Melocotón hvor gammel er du?

@Katten.2.0 hva slags sko hadde du på sist du hadde på sko?

Skrevet
19 minutter siden, Lady skrev:

Nei, faktisk ikke. Livredd for å få det spredt. Har sett to skrekkeksempler på det, så tar ikke sjansen.

@calavi Hva med deg?

Jeg har vel sendt noen ganske avkledde bilder ja, men ingen nakenbilder. Og heller aldri med ansikt..

18 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er himmelen skikkelig fin utenfor dere også nå, @calavi?

Nope. Bare masse regntunge skyer. Grått og trist, rett og slett. 

16 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: Jeg hadde nok måtte fnise litt først. Har sett ham i kjole før, og det kler ham overhodet ikke. 

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at han likte det og gjorde det aleine eller evt. av og til i forbindelse med sex, men jeg hadde nok slitt litt med det dersom han ønska å gå kledd sånn når jeg var hjemme og offentlig. Det hadde krevd mye tilvenning, og det hadde nok gjort noe med tiltrekninga. 

Hva med deg, hvordan hadde du tatt det dersom det skjedde deg?

Min første reaksjon hadde sikkert vært å falle om i latterkrampe, rett og slett fordi tanken er så fjern for meg og jeg automatisk hadde trodd han hadde tapt et eller annet veddemål eller noe. 

Men jeg tenker litt det samme som deg.. Om det var noe han ønsket å gjøre på egenhånd så hadde det gått fint for min del, men jeg hadde nok slitt litt om det var noe han ønsket å gjøre offentlig eller når jeg også var der.. Jeg tror nok jeg ikke hadde taklet det sånn supergodt egentlig. 

@Lady Når hadde du sist skikkelig latterkrampe? Hva lo du av? 
@Zumo de Melocotón Hva spiste du til middag i dag? 
@Cyrus Hva er den beste gaven du noen gang har fått? 

Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

@Cyrus Hva er den beste gaven du noen gang har fått? 

En ny sjanse 😄

@calavi Hvorfor dét brukernavnet?

Gjest anonym2233
Skrevet
22 timer siden, applestories skrev:

Ja, har nettopp fått en forelesning om klegg fra noen som ble stukket. Jeg vil jo ikke bli stukket av en! :fnise:

Har du blitt stukket av en eller begge? Hva er egentlig verst?

Blitt bitt av klegg før, og det er KJEMPE VONDT! Det svir, hovner opp som en gedigen vond rød (ja, jeg kan bli rød, selv om jeg er brun :P )klump. Også klør det masse! :bond:

@applestories Hvem i huset tar seg at storhandlingen? 

21 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg er litt spalta når det kommer til årstider og temperatur. Hele sommeren bytter jeg mellom sommerklær og mer varme klær. Og sommer er det enda, jeg holdt på å brenne opp i sola tidligere i dag og nå har jeg fyr på peisen. (Dette kan vi diskutere mer når vi møtes :P)

Nei

Ja

@Pjokkeline har du mange søsken?

Kjenner jeg gleder meg allerede :D Kan ikke tømme oss for alle samtaler her, og ende opp med pinlig stillhet rundt bordet :fnise:

Vi er tre søstre, jeg er nr 2 i rekka. Med mine to halvbrødre, er jeg nr 4i rekka 😊

@minister-mio Spiser/liker du nugatti? Har du noen gang spist nugatti på en annen måte, enn over brødskiva? :P

11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

@Pjokkeline hva er en perfekt lørdagskveld for deg?

En perfekt lørdagskveld for meg er skikkelig sofakos, en sen høstkveld, når det begynner å bli litt kjøligere ute. Hjemme: Dempet lys, stearinlys i vinduskarmen. En god flaske vin, til en kjempe god biff middag. Skravle litt halve kvelden, med litt musikk i bakgrunnen. Litt senere på kvelden en film, eller monopol spill :) Ute: Bålkos! 

@Katten.2.0 Beskriv hvordan en perfekt lørdagskveld er for DEG? :)

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Vil du si at sexlivet ditt er det samme som før du fikk ring på fingeren, eller føler du at du har kommet i mål nå og ikke trenger å jobbe like hardt på forføringsfronten lenger? :fnise:

Haha :fnise: Heldigvis er jeg ikke som de amerikanske damene (mange av de som jeg har forstått), som blir grå straks en får ring på fingeren :P Sexlivet er det samme, fortsatt like deilig hver gang, aktivt og ganske så ofte 😉 Tror vi har mer appetitt nå, enn før ! :fnise:

@Zumo de Melocotón Har du mange ubesvarte PM? Hvor bevisst er det, og hva er årsaken? 

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@PjokkelineHvordan er livet ditt ideelt sett om ti år? 

Ideelt sett, så håper jeg har flyttet til Sørlandet innen den tid, med en god fast jobb, eget hus og barn. Selv da, fortsatt ha muligheten til å nyte friluftslivet med turer og fiske. 

@kisskissbangbang Hvis du hadde møtt denne Sunniva igjen, ville du ha flørtet litt da? :P

1 time siden, Cyrus skrev:

@Pjokkeline 

Burde jeg la kroppshåret mitt vokse ut til sin naturlige tilstand?

Først:  Omg Omg Omg! :bond: Den så jeg ikke komme :P (hvem du ville ha knullet :fnise:

Kommer ann på hvor du mener! 3-4dagers skjegg er deilig, nesehår er no go som du selv sier. Rygg er BIG NO! Bryst? Tjaa.. Jeg tror du hadde kledd det, så lenge det ikke vokset helt opp til adamseplet :fnise:

@Byjenta! Du har sikkert blitt spurt om det, men født du ikke vondt i øynene av den rosa skriften? :bond:

@Teriyaki Har du noen gang eid Buffalo sko?! 

@Zumo de Melocotón Har du noen leketøy i nattbordskuffen? :hoppe:

@calavi Hva drømte du om å bli, når du  var liten? 

@Cyrus Barberer du armhulene? :fnise:

@EpleDrue Hva jobber du med? 

@Uchiha Madbrah Hva er sannheten om filmen Lights Out? Hører av mange år filmen er dårlig :o

Skrevet
27 minutter siden, minister-mio skrev:

@kisskissbangbang hva liker du best ved livet ditt?

At jeg er mamma. Det er alt jeg trudde det skulle være og mer. Kjenner at jeg kunne skrevet side opp og side ned om hva og hvorfor, men skal spare tråden for det :ler:

2 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@kisskissbangbang Hvis du hadde møtt denne Sunniva igjen, ville du ha flørtet litt da? :P

Neii..hun slutta å være min type på ungdomsskolen.  

@Pjokkeline Har du noengang vært forelska i ei jente? 

Skrevet
6 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Cyrus Barberer du armhulene? :fnise:

Bare den ene. Liker å skille meg ut litt 😄

Barr tulla så klart! Jeg barberer begge, men ikke så ofte. Synes det er like greit å ta det helt ned når jeg først skal drive å frisere.

@Pjokkeline Hva synes du om damer som fjerner øyenbrynene sine for så å tegne på nye?

Skrevet
20 minutter siden, Cyrus skrev:

@calavi Hvorfor dét brukernavnet?

Hvorfor ikke? :ler: Neida, det er ganske så tilfeldig. Jeg hadde prøvd et par andre brukernavn som var opptatt, og ville helst ha et navn som ikke så mange hadde sterke assosiasjoner til. Ble inspirert av Cavalli, og så ble det til slutt calavi. Er faktisk en by i Benin som heter Abomey-Calavi, men det tviler jeg på at så mange vet om. 

@calavi Hva drømte du om å bli, når du  var liten? 

Jeg ville bli politi :)

@Pjokkeline Hva spiser du helst til frokost? 

Skrevet

@applestories Hvem i huset tar seg at storhandlingen? 

Jeg storhandler veldig lite. Jeg har alltid likt å gå i matbutikker, og går forbi to på vei hjem, og så har jeg ikke bil, så min handling blir aldri særlig stor :)

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Haha, hvorfor tror du at jeg spurte deg først? :hoho: Neida, altså. Jeg tror ikke jeg har sjekket noen opp på et nettforum noen gang, men jeg har flørtet og sånn da.. og gjensidig crushing og sånn... Eller kanskje jeg egentlig har sjekket opp uten å tenke over det? Eller kanskje jeg har blitt sjekket opp? Nå ble jeg ordentlig forvirret faktisk. Innebærer å sjekke opp at man faktisk møtes IRL og dater, @applestories? Og er det i så fall en automatikk i at den som tar kontakt på PM først er den som sjekker opp?

Aner ikke jeg vel, jeg skjønner jo ikke hva det egentlig vil si å sjekke noen opp... Men jeg har liksom følelsen av at det er når noen tar kontakt og får positiv respons, og begge vil gjøre mer enn bare å snakke. Må man møtes? Usikker der... Men det kan ikke være noen automatikk i at den som tar kontakt først er den som sjekker opp, dersom man ikke hadde det i tankene :klo:

@Pjokkeline Kan du hjelpe oss?

Skrevet
12 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@minister-mio Spiser/liker du nugatti? Har du noen gang spist nugatti på en annen måte, enn over brødskiva? :P

Ja, jeg liker det, men har det aldri i hus lenger. Jeg har spist det på pannekaker og rett ut av boksen.

@Pjokkeline er du god på å vite når du skal bruker lenger/lengre?

Skrevet

@Teriyaki Har du noen gang eid Buffalo sko?! 

Nope, det har jeg ikke! :)

@Pjokkeline Hva ville vært verst: Å aldri mer få spise sjokolade, eller å aldri mer kunne ta seg en skikkelig fest?

Skrevet

@Teriyaki har du en jobb hvor det er naturlig å bruke innesko?

Skrevet
8 minutter siden, minister-mio skrev:

@Teriyaki har du en jobb hvor det er naturlig å bruke innesko?

Både og. De fleste av oss bruker nok vanlige sko også tar vi på skotrekk hvis vi skal inn i en leilighet som er ganske skitten. Likevel er det av hygieniske årsaker lurt å ha sko som kun brukes på jobb. Så jeg skal nå få kjøpt meg nye sko til det formålet ganske snart. :)

Har du det? Jeg husker ikke hva du jobber med jeg. 

Skrevet
5 minutter siden, Teriyaki skrev:

Både og. De fleste av oss bruker nok vanlige sko også tar vi på skotrekk hvis vi skal inn i en leilighet som er ganske skitten. Likevel er det av hygieniske årsaker lurt å ha sko som kun brukes på jobb. Så jeg skal nå få kjøpt meg nye sko til det formålet ganske snart. :)

Har du det? Jeg husker ikke hva du jobber med jeg. 

Jeg har vel egentlig typisk innesko jobb (barnehage), men jeg går ofte bare i sokker.

@Teriyaki Hjemmesykepleie?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Da er jeg definitivt ikke i kategorien jentejente :ler: 

:5:

52 minutter siden, minister-mio skrev:

@Zumo de Melocotón hvor gammel er du?

Nittenåttinoe. :fnise:

Hvor ofte støvsuger du gulvene, og hvor ofte vasker du de, @minister-mio?

44 minutter siden, calavi skrev:

@Zumo de Melocotón Hva spiste du til middag i dag? 

Fiskepakke bakt i ovnen med naturris. :)

Synes du det er greit å få uanmeldt besøk, eller synes du at det er skikkelig kjipt at de ikke ringer og varsler at de kommer på forhånd, @calavi?

26 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Zumo de Melocotón Har du mange ubesvarte PM? Hvor bevisst er det, og hva er årsaken? 

@Zumo de Melocotón Har du noen leketøy i nattbordskuffen? :hoppe:

Eh... :rodme: Jeg hadde visst det. Skal rette opp i det med en eneste gang. Dvs at jeg sikkert gjør det imorgen. :fnise: Det er helt ubevisst, årsaken er ukjent. Jeg skylder på... rosa elefanter! :bond:

Ja, såklart jeg har! :ler:

Har du sett Eyes Wide Shut, @Pjokkeline? Hva synes du om den, i så fall?

Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hvor ofte støvsuger du gulvene, og hvor ofte vasker du de, @minister-mio?

Har aldri pleid å gjøre det egentlig, men har begynt nå i det siste.

@Zumo de Melocotón hva tenker du om tradisjonelle kjønnsrollemønster?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

@Uchiha Madbrah Hva er sannheten om filmen Lights Out? Hører av mange år filmen er dårlig :o

Seriøst kjære. Du MÅ se den. Er en av de bedre skrekkfilmene jeg har sett i løpet av det siste år. Definitivt på topp 3 listen min.

Filmen varer bare 1t og 20m så det er litt kjedelig, men du blir skremt hvert jævla minutt av filmens spilletid. Jeg skrek og hylte som ei dame, men heldigvis gjorde alle andre det også, så jeg følte meg ikke mindre mandig. :ler:

Hadde absolutt anbefalt deg å se den med noen. Du har nevnt at din forlovede ikke liker skrekk? I så fall er det bare bra, fordi da slipper du å se han tisse litt i boksern, for det gjorde jeg og jeg ELSKER skrekk. 

Gjest anonym2233
Skrevet
26 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

At jeg er mamma. Det er alt jeg trudde det skulle være og mer. Kjenner at jeg kunne skrevet side opp og side ned om hva og hvorfor, men skal spare tråden for det :ler:

Neii..hun slutta å være min type på ungdomsskolen.  

@Pjokkeline Har du noengang vært forelska i ei jente? 

Hvor gammel er ungen din? :)

Nja, Ikke direkte forelsket, men betatt. 

25 minutter siden, Cyrus skrev:

Bare den ene. Liker å skille meg ut litt 😄

Barr tulla så klart! Jeg barberer begge, men ikke så ofte. Synes det er like greit å ta det helt ned når jeg først skal drive å frisere.

@Pjokkeline Hva synes du om damer som fjerner øyenbrynene sine for så å tegne på nye?

Yeah right! Du barberer kun den ene, jeg vet! 

Helt ærlig, så vet jeg ikke. Jeg håper ikke du sikter til meg når du stiller meg det spørsmålet, for jeg har faktisk bryn, og har aldri fjernet de 100% :fnise:

Men syns egentlig ikke noe om det? Men det kommer helt ann på hvordan arbeidet blir gjort etterpå. Veldig mange har fine tatoverte bryn f.eks, og i dag finnes det flere muligheter. Alt er igjen etter smak og behag, det den ene jenta liker, liker f.eks ikke den andre. Sånn er det, og det respekterer jeg :) Sånn, kort svart.. 

23 minutter siden, calavi skrev:

Jeg ville bli politi :)

@Pjokkeline Hva spiser du helst til frokost? 

Drømme spørsmålet mitt :strix: Egg og bacon! 

@calavi Hvor godt liker du å spise brød? 

19 minutter siden, minister-mio skrev:

Ja, jeg liker det, men har det aldri i hus lenger. Jeg har spist det på pannekaker og rett ut av boksen.

@Pjokkeline er du god på å vite når du skal bruker lenger/lengre?

Nå ble jeg usikker! Jeg tror det, jeg merker litt krøll på tungen hvis jeg bruker lenger/lengre feil, og kan sitte å gruble over setningen lenge før jeg blir enig med med meg selv. 

"Jeg har en lengre vei til jobb nå enn før, men jeg kjører heller ikke bil lenger" 

19 minutter siden, Teriyaki skrev:

Nope, det har jeg ikke! :)

@Pjokkeline Hva ville vært verst: Å aldri mer få spise sjokolade, eller å aldri mer kunne ta seg en skikkelig fest?

Å aldri mer kunne ta seg en skikkelig fest! Det finnes mye annet en kan erstatte sjokoladen med, og dessuten er jeg ikke fult så glad i sjokolade heller...utenom nugatti da 🙈

@minister-mio @Teriyaki @Zumo de Melocotón Hvor har du på deg akkurat nå? :lur:

Natti natt alle sammen :blomst:

Gjest anonym2233
Skrevet
2 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Hvor gammel er ungen din? :)

Nja, Ikke direkte forelsket, men betatt. 

Yeah right! Du barberer kun den ene, jeg vet! 

Helt ærlig, så vet jeg ikke. Jeg håper ikke du sikter til meg når du stiller meg det spørsmålet, for jeg har faktisk bryn, og har aldri fjernet de 100% :fnise:

Men syns egentlig ikke noe om det? Men det kommer helt ann på hvordan arbeidet blir gjort etterpå. Veldig mange har fine tatoverte bryn f.eks, og i dag finnes det flere muligheter. Alt er igjen etter smak og behag, det den ene jenta liker, liker f.eks ikke den andre. Sånn er det, og det respekterer jeg :) Sånn, kort svart.. 

Drømme spørsmålet mitt :strix: Egg og bacon! 

@calavi Hvor godt liker du å spise brød? 

Nå ble jeg usikker! Jeg tror det, jeg merker litt krøll på tungen hvis jeg bruker lenger/lengre feil, og kan sitte å gruble over setningen lenge før jeg blir enig med med meg selv. 

"Jeg har en lengre vei til jobb nå enn før, men jeg kjører heller ikke bil lenger" 

Å aldri mer kunne ta seg en skikkelig fest! Det finnes mye annet en kan erstatte sjokoladen med, og dessuten er jeg ikke fult så glad i sjokolade heller...utenom nugatti da 🙈

@minister-mio @Teriyaki @Zumo de Melocotón Hva* har du på deg akkurat nå? :lur:

Natti natt alle sammen :blomst:

Går ikke ann å redigere innlegget, men mente selvfølgelig *Hva, og ikke hvor :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...