Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7261 Skrevet 14. august 2016 @applestories Du har rett i det, de stikker! Tenkte meg ikke om det Klegg er ikke små og ufarlige! Vel, de er "små", men gud så innpåslitne de er. De er verre enn veps som rett før de holder på å dø ut, og skal klenge seg på alt! Og leggen vil du ikke blitt av, for det gjør djevelsk vondt Svar til spm: Hmm, kanskje rutiner? Enn typisk sove dagen lang, og ikke gjøre noen ting. Rutiner som jobb, trening og skole. Innimellom der, har man det sosiale livet i tillegg @EpleDrue Har du begynt å tenke på julen allerede? Siden du spurte @Lady om julemiddagen @Lady Liker du fååååårikååål?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7262 Skrevet 14. august 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Haha nei @Cyrus Vil du? Neh... Dårlig tema. Skjønner ikke hvilken idiot som foreslo at vi skulle snakke om det 😅 @Lady Er det innafor å ville ha nattasang selv om man er en voksen mann på snart 30?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7263 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Pjokkeline skrev: Enten så har jeg det på vrangen, og tar tak i hvert hjørne og tar i endene på dynen, og trer den over. Er jeg litt mer frustrert, så hender det at jeg trer dynetrekket over meg, og tar tak i dynen samtidig. På den måten får jeg fikset endene på dynen perfekt inn i trekket, og deretter krabbet veldig delikat ut igjen @Eleven Liker du krepp eller silketrekk? @applestories Han hørtes ut som en dust! Krepp er digg. 49 minutter siden, minister-mio skrev: Nei med de på telefonen rundt 15, uten ca. 5 Saltvann @Pjokkeline hvordan går det med bryllupsforberedelser? @Eleven Er du en klemmer? @Lady Hva skal du til uka? @Yme hvilke sko hadde du på sist du hadde på sko? I utgangspunktet ikke. Da bør jeg virkelig bry meg om personen. @Pjokkeline Er du fornøyd med innvandringspolitikken vår? @minister-mio Kan du la deg røres til tårer av filmer/serier?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7264 Skrevet 14. august 2016 12 minutter siden, Lady skrev: Litt av begge deler? 😃 Ikke Grandiosa, nei. @EpleDrue Er familien din sammensveiset? Jeg vil si familien min er veldig sammensveiset ja. @Lady Nevn fire verdier som du synes er viktige i et forhold 8 minutter siden, applestories skrev: Nei, det har jeg ikke. Og det var godt du spurte om, det minnet meg på at jeg må gå tidligere på jobb i morgen, for jeg tror jeg satte igjen sykkelen der før helgen! @EpleDrue Har du besteforeldre som bor i nærheten? Bare hyggelig!😄 Har to av de her i samme by ja, og de to andre bor i hjemlandet mitt. @applestories Er familie viktig for deg?
applestories Skrevet 14. august 2016 #7265 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, Pjokkeline skrev: Du har rett i det, de stikker! Tenkte meg ikke om det Klegg er ikke små og ufarlige! Vel, de er "små", men gud så innpåslitne de er. De er verre enn veps som rett før de holder på å dø ut, og skal klenge seg på alt! Og leggen vil du ikke blitt av, for det gjør djevelsk vondt Ja, har nettopp fått en forelesning om klegg fra noen som ble stukket. Jeg vil jo ikke bli stukket av en! Har du blitt stukket av en eller begge? Hva er egentlig verst?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7266 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, Pjokkeline skrev: @EpleDrue Har du begynt å tenke på julen allerede? Siden du spurte @Lady om julemiddagen Haha! Ja, tenk det har jeg. De siste årene har jeg ikke fått julestemning før 23 desember (gjerne en time før midnatt). Tenkte derfor jeg skulle være tidlig ute i år, slik at jeg får julestemning. Liker den tiden så utrolig godt, men det blir aldri skikkelig jul på vestlandet når det regner så mye. I år ønsker jeg meg snø til jul, håper julenissen har sett hvor (ekstra) snill jeg har vært i år. Er du klar for julen, og alt juletiden bringer med seg @Pjokkeline?
applestories Skrevet 14. august 2016 #7267 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg vil si familien min er veldig sammensveiset ja. @Lady Nevn fire verdier som du synes er viktige i et forhold Bare hyggelig!😄 Har to av de her i samme by ja, og de to andre bor i hjemlandet mitt. @applestories Er familie viktig for deg? Ja, absolutt. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten foreldre og søsken. Resten av storfamilien bor stort sett langt borte, og jeg har ingen besteforeldre igjen. Så de jeg har er viktige for meg @EpleDrue Hvor gamle var foreldrene dine da ditt eldste søsken (eventuelt du?) ble født?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7268 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Pjokkeline skrev: @applestories@Lady @Lady Liker du fååååårikååål? Det er ikke yndlingsmaten min, men jeg kan spise det, @Pjokkeline Når på døgnet har du størst søtsug? 4 minutter siden, Cyrus skrev: Neh... Dårlig tema. Skjønner ikke hvilken idiot som foreslo at vi skulle snakke om det 😅 @Lady Er det innafor å ville ha nattasang selv om man er en voksen mann på snart 30? Haha Ja, hvorfor ikke. Det er vel koslig for voksne iblant også. @Cyrus Hva synes du om kjærester som snakker babyspråk til hverandre? @Cyrus
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7269 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Lady skrev: har du størst søtsug? Haha Ja, hvorfor ikke. Det er vel koslig for voksne iblant også. @Cyrus Hva synes du om kjærester som snakker babyspråk til hverandre? @Cyrus 😊 Jeg synes det er en vederstyggelighet som bør utryddes fra denne planeten. @Lady Hva synes du om å stå opp før klokka 6 om morgenen?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7270 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, applestories skrev: @EpleDrue Hvor gamle var foreldrene dine da ditt eldste søsken (eventuelt du?) ble født? Jeg er den eldste i søskenflokken! Min mor var 19 år, og min far var 21år. @applestories Hvor mange søsken er dere? Og hvor i rekken finner vi deg?
applestories Skrevet 14. august 2016 #7271 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg er den eldste i søskenflokken! Min mor var 19 år, og min far var 21år. @applestories Hvor mange søsken er dere? Og hvor i rekken finner vi deg? Vi er tre, og jeg er også eldst. Hvor mange er dere i søskenflokken, @EpleDrue
Lady Skrevet 14. august 2016 #7272 Skrevet 14. august 2016 12 minutter siden, EpleDrue skrev: Jeg vil si familien min er veldig sammensveiset ja. @Lady Nevn fire verdier som du synes er viktige i et forhold Tillit, humor, kommunikasjon og respekt. @EpleDrue Samme spm tilbake 6 minutter siden, Cyrus skrev: 😊 Jeg synes det er en vederstyggelighet som bør utryddes fra denne planeten. @Lady Hva synes du om å stå opp før klokka 6 om morgenen? Det synes jeg er ubeskrivelig grusomt. @Cyrus Hva synes du om Steinerskolen?
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7273 Skrevet 14. august 2016 52 minutter siden, Pjokkeline skrev: @minister-mio Har du begynt å finne frem høst garderoben, eller tviholder du på sommerklærne enda? :D Jeg er litt spalta når det kommer til årstider og temperatur. Hele sommeren bytter jeg mellom sommerklær og mer varme klær. Og sommer er det enda, jeg holdt på å brenne opp i sola tidligere i dag og nå har jeg fyr på peisen. (Dette kan vi diskutere mer når vi møtes :P) 45 minutter siden, Lady skrev: @minister-mio Har du dyr? Nei 18 minutter siden, Eleven skrev: @minister-mio Kan du la deg røres til tårer av filmer/serier? Ja @Pjokkeline har du mange søsken? @Lady har du begynt å glede deg til jul? @Eleven Når er det for tidlig å begynne å planlegge jul?
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7274 Skrevet 14. august 2016 19 minutter siden, Eleven skrev: Krepp er digg. I utgangspunktet ikke. Da bør jeg virkelig bry meg om personen. @Pjokkeline Er du fornøyd med innvandringspolitikken vår? @minister-mio Kan du la deg røres til tårer av filmer/serier? Syns det samme selv! For å svare på spm veldig kort, så er jeg fornøyd og enig med dagens innvandringspolitikk, og at den er litt restriktiv. 14 minutter siden, EpleDrue skrev: Haha! Ja, tenk det har jeg. De siste årene har jeg ikke fått julestemning før 23 desember (gjerne en time før midnatt). Tenkte derfor jeg skulle være tidlig ute i år, slik at jeg får julestemning. Liker den tiden så utrolig godt, men det blir aldri skikkelig jul på vestlandet når det regner så mye. I år ønsker jeg meg snø til jul, håper julenissen har sett hvor (ekstra) snill jeg har vært i år. Er du klar for julen, og alt juletiden bringer med seg @Pjokkeline? Hvordan i huleste klarer du å få stemning rett før midnatt? Samtidig så forstår jeg veldig godt det med regnværet, og ikke minst når julehysteriet statuer allerede i oktober Jeg har ikke tenkt så langt enda i år, må jeg ærlig innrømme. Håper allikevel på at jeg får fri i julen, siden jeg jobbet i fjor. @EpleDrue @Lady @Cyrus @applestories @Eleven Nattestid eller nattugler? *Pjokkeline ønsker dere en riktig god natt, med gode ønsker om en riktig fin start på en ny kommende uke! Ha en fantastisk mandag!*
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7276 Skrevet 14. august 2016 *nattatid* Går ikke ann å redigere innlegget -.- Glemte å nevne deg, @minister-mio ! 🙈 God natt, sov godt og drøm søtt når den tid kommer
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7277 Skrevet 14. august 2016 @Yme hva spiser du helst på julaften?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7278 Skrevet 14. august 2016 10 minutter siden, Pjokkeline skrev: Syns det samme selv! For å svare på spm veldig kort, så er jeg fornøyd og enig med dagens innvandringspolitikk, og at den er litt restriktiv. Hvordan i huleste klarer du å få stemning rett før midnatt? Samtidig så forstår jeg veldig godt det med regnværet, og ikke minst når julehysteriet statuer allerede i oktober Jeg har ikke tenkt så langt enda i år, må jeg ærlig innrømme. Håper allikevel på at jeg får fri i julen, siden jeg jobbet i fjor. @EpleDrue @Lady @Cyrus @applestories @Eleven Nattestid eller nattugler? *Pjokkeline ønsker dere en riktig god natt, med gode ønsker om en riktig fin start på en ny kommende uke! Ha en fantastisk mandag!* Jeg skal opp 5.45 i morra og har en 68 timers arveidsuke foran meg. Så nattinatt fra meg til alle 😄
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7279 Skrevet 14. august 2016 19 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg er litt spalta når det kommer til årstider og temperatur. Hele sommeren bytter jeg mellom sommerklær og mer varme klær. Og sommer er det enda, jeg holdt på å brenne opp i sola tidligere i dag og nå har jeg fyr på peisen. (Dette kan vi diskutere mer når vi møtes :P) Nei Ja @Pjokkeline har du mange søsken? @Lady har du begynt å glede deg til jul? @Eleven Når er det for tidlig å begynne å planlegge jul? Før desember vil jeg si.. @minister-mio Hva spiser du på julaften?
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7280 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Eleven skrev: Før desember vil jeg si.. @minister-mio Hva spiser du på julaften? Nøttesteik eller fisk @Eleven har du tenkt over at når amerikanerne sier "Paprika" mener de sånn tørket paprikakrydder?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå