Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7241 Skrevet 14. august 2016 59 minutter siden, Pjokkeline skrev: Haha, vet ikke!! Æææehm... Tror det blir fotfetisj?! Mest nøytrale av de tror jeg, enn truse og sokker, og bleier Hvorfor tenkte jeg ikke på det Helt vanlig hårbørste fra H&M, men på jakt etter en god som grer håret godt, og kan massere hodebunnen samtidig Finnes det tro?! - Støtter forslaget til @minister-mio ang. Room 2015 filmen, syns selv den er god !! Sterk film! @Eleven Hva er must i vesken mellom antibac og håndkrem? @Citronella Kommer du til å poste et bilde av deg igjen, så jeg kan også få sett? :D Antibac. @Pjokkeline Har du bra teknikk for å ta på dynetrekk?
applestories Skrevet 14. august 2016 #7242 Skrevet 14. august 2016 Den 13.8.2016 at 17.37, Uchiha Madbrah skrev: Noen hårsåre menn som har klikket på dere etter at de ble avvist og kommet med kjempe teite utsagn, eller er vi nordmenn litt mer sivilisert og har mer folkeskikk enn amerikanerne? Spørsmålet var ikke rettet mot meg, men jeg svarer allikevel; Jeg hadde snakket med en fyr en stund, og var på vei til å ta det videre til neste nivå, da han plutselig forsnakket seg og det viste seg at han var gift. Jeg sa at da er han uaktuell for meg, og fikk tydelig beskjed i kraftige ordelag at privatlivet hans hadde jeg ingenting med, det skulle jeg drite i. Men sex forventet han. Dustemann. 2
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7243 Skrevet 14. august 2016 5 minutter siden, Eleven skrev: Antibac. @Pjokkeline Har du bra teknikk for å ta på dynetrekk? Enten så har jeg det på vrangen, og tar tak i hvert hjørne og tar i endene på dynen, og trer den over. Er jeg litt mer frustrert, så hender det at jeg trer dynetrekket over meg, og tar tak i dynen samtidig. På den måten får jeg fikset endene på dynen perfekt inn i trekket, og deretter krabbet veldig delikat ut igjen @Eleven Liker du krepp eller silketrekk? @applestories Han hørtes ut som en dust!
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7244 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Lady skrev: @Cyrus Har du møtt noen herfra? Nei.. @Lady Hvem karakter fra mummitrollet syntes du var den skumleste?
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7245 Skrevet 14. august 2016 3 timer siden, Pjokkeline skrev: @minister-mio Er du en belieber? Nei 2 timer siden, Eleven skrev: Regner med du tenker på "Room" fra 2015? Isåfall er jeg enig, veldig god film. Hvis du ikke har sett Sopranos burde du gjøre det, fra begynnelse til slutt. Vet den er gammel, men det må være noe av det beste som har vært sendt på TV noen gang. @minister-mio Hvor mange alarmer setter du til da du skal stå opp om morgenen? med de på telefonen rundt 15, uten ca. 5 2 timer siden, Lady skrev: @minister-mio Saltvann eller ferskvann? Saltvann @Pjokkeline hvordan går det med bryllupsforberedelser? @Eleven Er du en klemmer? @Lady Hva skal du til uka? @Yme hvilke sko hadde du på sist du hadde på sko?
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7246 Skrevet 14. august 2016 7 minutter siden, minister-mio skrev: @Pjokkeline hvordan går det med bryllupsforberedelser? Spør meg igjen om 1 år Vi venter i hvert fall 2 år @minister-mio Kommer du til å bli lenger denne gangen på treffet? Eller kommer du til å dra sånn etter 5 min ? :O
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7247 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Pjokkeline skrev: Spør meg igjen om 1 år Vi venter i hvert fall 2 år @minister-mio Kommer du til å bli lenger denne gangen på treffet? Eller kommer du til å dra sånn etter 5 min ? :O Jeg kommer absolutt til å bli lenger denne gangen lover! @Pjokkeline er du bitter for at jeg dro tidlig forrige gang?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7248 Skrevet 14. august 2016 @Coronas @Zumo de Melocotón Ser dere på håndballkampen? @applestories Har du prøvd el-sykkel før? @Moonwalker Har du kastet mentos oppi en coca cola flaske? @BethD Lager du middag hver dag, eller hender det du spiser take away i ukedagene? @coffeegirl83 Hvilken grøt liker du best? @Lady Hvor mange klinkekuler hadde du som barn?
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7249 Skrevet 14. august 2016 10 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg kommer absolutt til å bli lenger denne gangen lover! @Pjokkeline er du bitter for at jeg dro tidlig forrige gang? Haha, frøken! Jeg er ikke bitter, bare litt syrlig Neida, absolutt ikke, men skulle ønske å kunne bli litt bedre kjent med deg. Heldigvis får vi er ny sjanse @Mysticgirl Har du noen gang farget håret grålilla/blå eller rosa? @minister-mio Har du begynt å finne frem høst garderoben, eller tviholder du på sommerklærne enda? :D
Lady Skrevet 14. august 2016 #7250 Skrevet 14. august 2016 37 minutter siden, Cyrus skrev: Nei.. @Lady Hvem karakter fra mummitrollet syntes du var den skumleste? Haha! Den store mørkeblå kjempen, eller hva det nå enn var?! @Cyrus Så du på blånissene? 29 minutter siden, minister-mio skrev: @Lady Hva skal du til uka? På et stort møte jeg har ventet lenge på, til frisøren også har jeg en lunsjdate. Ingen fler planer foreløpig. @minister-mio Har du dyr? 18 minutter siden, EpleDrue skrev: @Lady Hvor mange klinkekuler hadde du som barn? Altfor mange 😃 @EpleDrue Hva synes du om EpleDrueFan brukeren?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7251 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Haha! Den store mørkeblå kjempen, eller hva det nå enn var?! @Cyrus Så du på blånissene? Mener du Hufsa? Nei jeg var vel akkurat blitt for stor til julekalenderbarneteve da det gikk 😄 @Lady Beste Maroon 5 låt?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7252 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Lady skrev: @EpleDrue Hva synes du om EpleDrueFan brukeren? Har ikke noe kjennskap til brukeren, hadde egentlig forventet en PM, men den gang ei. @Lady Har du hatt en KG stalker?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7253 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Mener du Hufsa? Nei jeg var vel akkurat blitt for stor til julekalenderbarneteve da det gikk 😄 @Lady Beste Maroon 5 låt? Haha ja 😄 Maroon 5 låt, hmm. Kanskje animals? Det er egentlig den eneste jeg kommer på fra dem 🙈 @Cyrus Ser datteren din på mummidalen?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 14. august 2016 #7254 Skrevet 14. august 2016 15 timer siden, Mysticgirl skrev: Får bare si at det er som regel jeg som blir sjekket opp, så dårlig med det andre veien Men har jo flørtet tilbake og sendt smil og vært hyggelig om jeg har likt en fyr Verste jeg har hørt er jævla hore, du vet du vil det @Katten.2.0 @Uchiha Madbrah Har dere noen gang spandert på ei kvinne og forventet sex etterpå ? Hahahaha. Nei. Herregud så teit tankegang det er da "eyy boo boo nå har jeg spandert ei shot og pils på deg, pay me back by taking off your clothes". Men jeg forventer selvfølgelig at de tar neste runde da, ellers er det hadddddddddaaaaaa 1 time siden, applestories skrev: Spørsmålet var ikke rettet mot meg, men jeg svarer allikevel; Jeg hadde snakket med en fyr en stund, og var på vei til å ta det videre til neste nivå, da han plutselig forsnakket seg og det viste seg at han var gift. Jeg sa at da er han uaktuell for meg, og fikk tydelig beskjed i kraftige ordelag at privatlivet hans hadde jeg ingenting med, det skulle jeg drite i. Men sex forventet han. Dustemann. WTF!? For en idiot!! Ja privatlivet mitt har du ingenting med, men å se meg naken og gjøre noe av det mest private du kan gjøre med andre mennesker, jahhh sign me up. Teit!!! OG hææææææææææ skal det være KG-treff? haha så gøy!
Lady Skrevet 14. august 2016 #7255 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev: Har ikke noe kjennskap til brukeren, hadde egentlig forventet en PM, men den gang ei. @Lady Har du hatt en KG stalker? Haha Nei, det har jeg heldigvis ikke. @EpleDrue Har du barn?
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7256 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Haha Nei, det har jeg heldigvis ikke. @EpleDrue Har du barn? Ikke som jeg vet om. @Lady Pinnekjøtt eller ribbe på julaften? Eller er du en av de som spiser grandiosa?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7257 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Ikke som jeg vet om. @Lady Pinnekjøtt eller ribbe på julaften? Eller er du en av de som spiser grandiosa? Litt av begge deler? 😃 Ikke Grandiosa, nei. @EpleDrue Er familien din sammensveiset?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7258 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, Lady skrev: Haha ja 😄 Maroon 5 låt, hmm. Kanskje animals? Det er egentlig den eneste jeg kommer på fra dem 🙈 @Cyrus Ser datteren din på mummidalen? Hun var stor fan før, men nå har det plutselig blitt "for barnslig" sier hun 😂 @Lady vil du beskrive hendelsesforløpet til den dårligste sexen du har hatt?
applestories Skrevet 14. august 2016 #7259 Skrevet 14. august 2016 6 timer siden, Byjenta! skrev: Hvor ser du deg selv om 10 år? Jeg kan ikke helt se meg selv noe sted, kanskje jeg ikke er her? Har aldri sett for meg at jeg kommer til å bli gammel. 4 timer siden, Pjokkeline skrev: @applestories Vil du helst bli bitt av en veps eller klegg?! Biter veps? Ble muligens stukket av en for en uke eller to siden. Det krydde av dem under kirsebærtreet, og plutselig stakk i det i foten slik at jeg nesten hylte litt (noe jeg egentlig ikke gjør). Det var vondt en stund og foten hovnet opp, men det var stort sett over neste morgen - og godt var det siden jeg skulle være på beina hele dagen. Dersom det er sånn det er å bli stukket av en veps velger jeg det. Men det tror jeg egentlig ikke at det er, så jeg tror jeg ville valgt en klegg - de høres så små og ufarlige ut. 24 minutter siden, EpleDrue skrev: @applestories Har du prøvd el-sykkel før? Nei, det har jeg ikke. Og det var godt du spurte om, det minnet meg på at jeg må gå tidligere på jobb i morgen, for jeg tror jeg satte igjen sykkelen der før helgen! @Pjokkeline Finnes det noe godt ved å komme tilbake til hverdagen igjen? @EpleDrue Har du besteforeldre som bor i nærheten? @Byjenta! Hvor var du for ti år siden? @Zumo de Melocotón Kommer du til å stille din neste date masse sexspørsmål? @Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har syklet på en tur? @Zumo de Melocotón Når var du sist i Sverige?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7260 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hun var stor fan før, men nå har det plutselig blitt "for barnslig" sier hun 😂 @Lady vil du beskrive hendelsesforløpet til den dårligste sexen du har hatt? Haha nei @Cyrus Vil du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå