Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7221 Skrevet 14. august 2016 Den 4.8.2016 at 16.26, Fotballflue skrev: Jada, er her inne og lusker hatt en fin sommer, @Pjokkeline ? Beklager for at jeg ikke har vært aktiv, og ikke svart. Dessverre kom hverdagen brått på og tok nesten pusten fra meg Svar til spm: Hatt en knall fin sommer Hva med deg? Den 5.8.2016 at 15.49, Moonwalker skrev: @Pjokkeline er du en toppturjente, eller mer "vandre overalt i fjellet"-jente? Hei! Jeg vil si jeg er en både topptur jente, og "vandre overalt i fjellet"- jente Spesielt i sommer/høst når det er best, er det nesten et must for meg å gjennomføre en topptur, gjennom hele fjelltur ferien. Så dvs vandre over fjell for tur og fiske, og bestige en topp. På grunn dårlig vær i sommeren nå, har vi vært nødt til å avlyse to toppturer, men planlegger allerede igjen andre uken i september for et nytt forsøk dersom været er en god venn Den 5.8.2016 at 17.16, Cyrus skrev: @Pjokkeline Savner du å være barn? Definitivt! Jeg har mistet litt av barndommen min, så jeg savner den helt klart Den 5.8.2016 at 17.32, minister-mio skrev: Lett! Hvilken helg er det snakk om? @Pjokkeline er du med på treff da? Jeg er selvfølgelig med Den 5.8.2016 at 23.09, EpleDrue skrev: Nei, men jeg hadde en periode langt hår som dekket øynene mine. Det ga meg så mange kviser i panna at jeg trodde jeg en dag skulle slippe å ha et barnefjes resten av livet. @Pjokkeline Har du noen gang blokkert noen pga sjalusi? Nei, det har jeg aldri gjort Den 5.8.2016 at 1.05, calavi skrev: @PjokkelineVakreste språket? Oi, det var et vanskelig spørsmål. Har aldri tenkt på det, men det første som faller meg inn så må det bli italiensk?! Jeg tror det er pga tonen npr s flørter med deg haha... Ingen anelse! 🙈 Kommer med spørsmål når jeg har fått svart alle...
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7222 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Lady skrev: Høy, maskulin og litt søte trekk i ansiktet. @Cyrus Hva skal jeg lage til middag i dag? Jeg checker av 0/3 for min egen del der 😂 Nå er det vel for sent, men jeg tenkte å foreslå fårikål
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7223 Skrevet 14. august 2016 59 minutter siden, Moonwalker skrev: Nja, ikke en 100% kur. Det tror jeg ikke. Men det er noe mye behandling generelt som blir holdt tilbake pga prisen og videre testing. @Cyrus liker du vitenskapsdokumentarer? @Cyrus dusj eller badekar? Dokumentarer liker jeg, men de handler ofte om psykologi, samfunn, penger, religion, eller narkotika. Dusj for vasking, badekar for sex 😄 @Moonwalker Hvilken kriminell person synes du har den mest interessante historien? @Lady Hva ble det til middag idag?
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7224 Skrevet 14. august 2016 Den 9.8.2016 at 10.58, Zumo de Melocotón skrev: Liker du å sexte, @Pjokkeline? Haha, din snik! Ja, det gjør jeg! Har jeg vært savnet her, tro?! @Belbus @calavi @Cyrus @Zumo de Melocotón @EpleDrue Hvordan har hverdagen vært, etter ferien? @Yme Samler du fortsatt på hårstrikk? @minister-mio Er du en belieber? @kisskissbangbang Hvordan feiret du bursdagen din? (Gratulerer med vel overstått!) @Uchiha Madbrah Har du badet ute i år? @Rainstorm Hva er bakgrunnen til nickcvalget? @applestories Vil du helst bli bitt av en veps eller klegg?! @Cyrus Har du en mørk hemmelighet, som ingen vet? @Silfen Hvor lenge har du hatt profilbildet ditt?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7225 Skrevet 14. august 2016 32 minutter siden, minister-mio skrev: Stranger Things @Eleven hva syntes du om nivået i Tippeligaen? @Lady hva er din favorittsport? Jeg synes det er uinteressant. Hverken mer eller mindre. @minister-mio Noen gode filmtips? Gjerne noe nytt og spennende.. @Cyrus Hvor høy er du?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7226 Skrevet 14. august 2016 13 minutter siden, Pjokkeline skrev: Haha, din snik! Ja, det gjør jeg! Har jeg vært savnet her, tro?! @Cyrus @Cyrus Har du en mørk hemmelighet, som ingen vet? Som den pleier. Deilig å komme i rutiner igjen synes jeg, selv om timene på jobb har Vært lange. Jeg har en mørk hemmelighet som én person vet om, hvis der teller?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7227 Skrevet 14. august 2016 11 minutter siden, Eleven skrev: Jeg synes det er uinteressant. Hverken mer eller mindre. @minister-mio Noen gode filmtips? Gjerne noe nytt og spennende.. @Cyrus Hvor høy er du? Jeg er 180, selv om eksen min påstår at jeg er 179 😂
Katten.2.0 Skrevet 14. august 2016 #7228 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Moonwalker skrev: En fyr som prøvde sprenge meg åpen med begge hendene sine. @Katten.2.0 bolle med eller uten vaniljekrem? Sprenge deg åpen? Nemmehuh? Med. Helst like mye vaniljekrem som bolle! 3 timer siden, Lady skrev: Uff Får begynne å lese mer bøker. Bøker er viktig!
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #7229 Skrevet 14. august 2016 (endret) 1 time siden, Eleven skrev: Jeg synes det er uinteressant. Hverken mer eller mindre. @minister-mio Noen gode filmtips? Gjerne noe nytt og spennende.. Room (2015) @Eleven serietips? Endret 14. august 2016 av minister-mio
Lady Skrevet 14. august 2016 #7230 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Eleven skrev: Ja. @Lady Er du? Nei 😊 @Eleven Hvordan ser håret ditt ut? 1 time siden, minister-mio skrev: Stranger Things @Eleven hva syntes du om nivået i Tippeligaen? @Lady hva er din favorittsport? Volleyball og Tennis @minister-mio Saltvann eller ferskvann? 55 minutter siden, Cyrus skrev: Dokumentarer liker jeg, men de handler ofte om psykologi, samfunn, penger, religion, eller narkotika. Dusj for vasking, badekar for sex 😄 @Moonwalker Hvilken kriminell person synes du har den mest interessante historien? @Lady Hva ble det til middag idag? Hjemmelaget kyllingburger 😊 @Cyrus Har du møtt noen herfra? 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Sprenge deg åpen? Nemmehuh? Med. Helst like mye vaniljekrem som bolle! Bøker er viktig! Har du en bok å anbefale til meg da? ☀️
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7232 Skrevet 14. august 2016 @Cyrus Den er godkjent :o @Eleven Hva studerer du? @Moonwalker Hva er det mest irriterende du vet om når (hvis?)du tar kollektivtransport? @Lady Hvis du skulle tilfeldigvis hatt en merkelig fetisj, hva tror du det hadde vært?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7233 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, Pjokkeline skrev: Hva er det mest irriterende du vet om når (hvis?)du tar kollektivtransport? @Lady Hvis du skulle tilfeldigvis hatt en merkelig fetisj, hva tror du det hadde vært? Hmm, vanskelig å svare på Ikke sikker. @Pjokkeline Hva med deg?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7234 Skrevet 14. august 2016 34 minutter siden, minister-mio skrev: The Room @Eleven serietips? Regner med du tenker på "Room" fra 2015? Isåfall er jeg enig, veldig god film. Hvis du ikke har sett Sopranos burde du gjøre det, fra begynnelse til slutt. Vet den er gammel, men det må være noe av det beste som har vært sendt på TV noen gang. @minister-mio Hvor mange alarmer setter du til da du skal stå opp om morgenen?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7235 Skrevet 14. august 2016 12 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Cyrus Den er godkjent :o @Eleven Hva studerer du? @Moonwalker Hva er det mest irriterende du vet om når (hvis?)du tar kollektivtransport? @Lady Hvis du skulle tilfeldigvis hatt en merkelig fetisj, hva tror du det hadde vært? Jeg studerer ikke, det er "eleven" som i tallet 11 på engelsk. @Pjokkeline Hva slags hårbørste bruker du?
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7236 Skrevet 14. august 2016 (endret) 1 time siden, Lady skrev: Hmm, vanskelig å svare på Ikke sikker. @Pjokkeline Hva med deg? Haha, vet ikke!! Æææehm... Tror det blir fotfetisj?! Mest nøytrale av de tror jeg, enn truse og sokker, og bleier 1 time siden, Eleven skrev: Jeg studerer ikke, det er "eleven" som i tallet 11 på engelsk. @Pjokkeline Hva slags hårbørste bruker du? Hvorfor tenkte jeg ikke på det Helt vanlig hårbørste fra H&M, men på jakt etter en god som grer håret godt, og kan massere hodebunnen samtidig Finnes det tro?! - Støtter forslaget til @minister-mio ang. Room 2015 filmen, syns selv den er god !! Sterk film! @Eleven Hva er must i vesken mellom antibac og håndkrem? @Citronella Kommer du til å poste et bilde av deg igjen, så jeg kan også få sett? :D Endret 14. august 2016 av anonym2233 Et bildeT til et BildE. ABf20: Da håper jeg du kan sove godt og søtt i natt. ;)
Gjest EpleDrue Skrevet 14. august 2016 #7237 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Pjokkeline skrev: @EpleDrue Hvordan har hverdagen vært, etter ferien? Jobb har vært ganske krevende, lange dager. Ellers går det meste som før! Kjenner jeg skulle hatt en uke til med ferie, går glipp av så utrolig mye spennende under OL. @Pjokkeline Har du sett Suicide Squad på kino?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7238 Skrevet 14. august 2016 9 minutter siden, Pjokkeline skrev: Haha, vet ikke!! Æææehm... Tror det blir fotfetisj?! Mest nøytrale av de tror jeg, enn truse og sokker, og bleier Hvorfor tenkte jeg ikke på det Helt vanlig hårbørste fra H&M, men på jakt etter en god som grer håret godt, og kan massere hodebunnen samtidig Finnes det tro?! - Støtter forslaget til @minister-mio ang. Room 2015 filmen, syns selv den er god !! Sterk film! @Eleven Hva er must i vesken mellom antibac og håndkrem? @Citronella Kommer du til å poste et bildet av deg igjen, så jeg kan også få sett? :D Et bilde, ubestemt form. Bildet, bestemt form. Dette har flere fortalt deg mange ganger, men du ser ikke ut til å lære. Anonymkode: dc976...f20
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7239 Skrevet 14. august 2016 43 minutter siden, EpleDrue skrev: Jobb har vært ganske krevende, lange dager. Ellers går det meste som før! Kjenner jeg skulle hatt en uke til med ferie, går glipp av så utrolig mye spennende under OL. @Pjokkeline Har du sett Suicide Squad på kino? Nei, men den virker veldig bra! :D har du sett den? Sist jeg var på kino, var for å se Et helt halvt år Har ikke hatt muligheten, men jeg forstår nå at jeg bør ta en kino maraton snart
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2016 #7240 Skrevet 14. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et bilde, ubestemt form. Bildet, bestemt form. Dette har flere fortalt deg mange ganger, men du ser ikke ut til å lære. Anonymkode: dc976...f20 * Edit: Svar redigert bort, da jeg ikke gidder å bidra til å lage kvalme i en ellers så hyggelig og koselig tråd Endret 14. august 2016 av anonym2233
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå