Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Teriyaki skrev:

Ah, men veldig deilig med sløvete kveld da. Jeg har ungene i helga, så her er det meget rolig. Jeg har spart meg i hele dag da, så i kveld når de er lagt så skal jeg spise masse potetgull :nigo:

Nicket kommer fra da jeg som 17-åring var hektet på subway med kylling teriyaki! Var ikke så oppfinnsom. :P Enn du da? Bare veldig glad i katter?  Er du crazy cat-man?

KKBB har allerede sovnet på sofaen, så jeg har tenkt å benke meg på siden av henne med en film på TVen i nær framtid!

Elsker å ikke spise hele dagen for så å konsumere 3000kcal i ett måltid. Rekorden er 1.2kg kjøtt + tilbehør.

Haha, tror det er første gang jeg har hørt om noen som har valgt sitt nick basert på cravings! Jeg er et kattemenneske så det holder, og har alltid relatert mye til kattene familien har hatt: Gjør sin egen greie, krever kos en gang i blant og masse mat.

36 minutter siden, Cyrus skrev:

Tuller du? Hun forrige jeg var sammen med passet på en hest iblant, og det er de skumleste dyra jeg vet om. Selv om man har en liten hest så snakker man jo fortsatt 350 kilo!!

@Katten.2.0 Er du rik?

Matchet hun hesten? :nigo:

Hestejenter har en tendens til å være flinke å ri, men syke satan de er jevnt over gale som satan selv! Dreier livet til jenta seg rundt hester, så har jeg alltid sprunget i motsatt retning.

Rik på erfaringer! Rik på kjærlighet! Utover det eier jeg ikke nåla i veggen. :D

Hvor mye bruker du på kosthold ila en måned?

27 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hahahahahaha. Kom igjen da!!! Jeg lover at jeg er gøy å bli kjent med!!

Hmmm. Ikke som jeg kan komme på i farten, egentlig. Alle damene jeg har valgt å gå i date med har jeg først chit-chattet med på ekte og tlf/chat, for å bli litt bedre kjent og se om kjemien er der før jeg evt. ber dem ut. Wow. ELLER JO, den "verste" daten var også ei dame som jeg ble kjent med fra klassen på univ. vi hadde kysset på fester før og begge var obviously interessert og hun virket som wifey-material, så ba jeg med henne hjem til meg for at jeg kunne lage middag til hun, spiser koselig middag sammen, roter vi litt på rommet mitt, men så begynte hun å fnise/le hver gang (tror bare hun var nervøs) vi kysset og det fortsatte i sånn 10-15 minutter før jeg endelig var sånn, okey, that's it. Ikke mer kyssing på deg. Det ødela ikke stemningen da, fordi vi bare fortsatte å snakke sammen istedenfor.... men jeg bare gadd ikke å kysse hun tilbake den kvelden når hun prøvde seg senere. Endte opp med at hun ikke var wifey-material likevel, men det er av helt andre årsaker. 

OG 2 METER!? GAWDDDD DAYYYYYYMN HELDIGGRIS! Jeg tar gjerne litt av høyden din, med glede! 

Bytter 10 cm mot 20% av muskelmassen din!

Ah, nervøse/fniste jenter er skikkelig turnoff. Jeg liker de som vet hva de liker og har håndtert en kuk før.

Hva er din beste kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Matchet hun hesten? :nigo:

Hestejenter har en tendens til å være flinke å ri, men syke satan de er jevnt over gale som satan selv! Dreier livet til jenta seg rundt hester, så har jeg alltid sprunget i motsatt retning.

Rik på erfaringer! Rik på kjærlighet! Utover det eier jeg ikke nåla i veggen. :D

Hvor mye bruker du på kosthold ila en måned?

You and me the same bro.

Ho var ganske liten og nett faktisk. Riding var ikke hennes utpregete sterke side. Hun var mer en allrounder 😉

Jeg aner faktisk ikke. Sikkert rundt 10 000

Hvor mye er det meste du har veid?

Gjest RaspberryPi
Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

Det er like viktig med begge deler 😄

@Eleven Hvor ofte trener du?

Ikke ofte nok. Har hatt en pause, pga diverse omstendigheter. Men vanligvis 2-5 ganger i uken alt etter motivasjon og tid/overskudd.

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Mente kjent fra KG ja. Synes jeg kjenner igjen skrivestilen din. :)

Min største drøm er et lite småbruk, en hest og et par unger til. Gjerne på nordvestlandet, men det blir nok ikke å skje. 

Din da?

Har man så særegen skrivestil? :sjokkert:

Min drøm akkurat nå er å kunne reise langt og lenge.

1 time siden, minister-mio skrev:

Grovt brød som er helt ferskt, ruccolasalat, aioli, sitron og en sunrise chardonnay 2013.

@Eleven Hva slags snacks bør man ha til fotballkamp?

Pepsi Max. Og blåbær med kesam. +smågodt seff (men sistnevnte bare på lørdager :opplyser: )

57 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Eleven @Cyrus @minister-mio @Rossin @Teriyaki Hvilken låt representerer best dagens humør/sinnsstemning og hvorfor?

Det første som slår meg er Wicked game.

50 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Eleven til ditt spørsmål om jeg er god i engelsk: nja, noe over middels god? Jeg forstår, gjør meg forstått og kan skrive de fleste ord riktig selv om grammatikken kanskje ikke er den beste. 

Hvor gammel er du? 

Jeg er 57x2/4+ 0,5 :ninja:

@Cyrus Mækkern eller kebab dagen derpå?

@kisskissbangbang Favorittsko?

@minister-mio Har du plukket kantareller i år?

@Teriyaki Hva hadde du tenkt om at de ville etablert et asylmottak 100 meter fra hjemmet ditt?

Skrevet
5 minutter siden, Cyrus skrev:

You and me the same bro.

Ho var ganske liten og nett faktisk. Riding var ikke hennes utpregete sterke side. Hun var mer en allrounder 😉

Jeg aner faktisk ikke. Sikkert rundt 10 000

Hvor mye er det meste du har veid?

Hvordan finansierer du det?

112-ish, og det var her i jula. Bulket opp til rundt 105 kg før jeg ble skadet, og siden skaden har jeg lagt på rundt 100-110. Før det veide jeg ca. 92, opp ned to-tre kg, i flere år. Det er over tyve kg som skiller disse bildene: 1 og 2.

Optimalt sett vil jeg gjerne veie over 100 kg, men med litt mer muskelmasse og litt lavere fettprosent. Tenkte jeg skulle nå det målet til neste sommer-ish. Ikke tenke på å gå ned i fettprosent før på nyåret, og kun fokusere på muskelvekst og rehabiliterende trening fram til da (fucka ankler (ingen leddbånd igjen, samt beinstruktur som gjør knebøy kronglete), begge knær, ene hofta, begge skuldrene (ene verre enn den andre - rotator cuff), og ene håndleddet).

Hva med deg - største, laveste og optimale vekt?

Skrevet
9 minutter siden, Eleven skrev:

@Cyrus Mækkern eller kebab dagen derpå?

Ballerinakjeks og sjokolademelk dagen derpå 😎

@Eleven Har du deltatt i shottekonkurranse noen gang?

Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan finansierer du det?

112-ish, og det var her i jula. Bulket opp til rundt 105 kg før jeg ble skadet, og siden skaden har jeg lagt på rundt 100-110. Før det veide jeg ca. 92, opp ned to-tre kg, i flere år. Det er over tyve kg som skiller disse bildene: 1 og 2.

Optimalt sett vil jeg gjerne veie over 100 kg, men med litt mer muskelmasse og litt lavere fettprosent. Tenkte jeg skulle nå det målet til neste sommer-ish. Ikke tenke på å gå ned i fettprosent før på nyåret, og kun fokusere på muskelvekst og rehabiliterende trening fram til da (fucka ankler (ingen leddbånd igjen, samt beinstruktur som gjør knebøy kronglete), begge knær, ene hofta, begge skuldrene (ene verre enn den andre - rotator cuff), og ene håndleddet).

Hva med deg - største, laveste og optimale vekt?

Mastercard og forbrukslån. Neida, en av få fordeler med skiftarbeid er jo at man har godt betalt.

De 20 kiloene synes godt 😂 

Som voksen er lavest vekt 73kg, høyeste 98-100, optimalt vil jeg veie 95kg med fettprosent på 4, men da jeg ikke har særlig lyst på hverken steroider eller fatburners så sikter jeg på rett i underkant av 90, med fettprosent på 7-9 neste sommer. Jeg er 180 høy 😄

Skrevet
20 minutter siden, Eleven skrev:

@minister-mio Har du plukket kantareller i år?

Jepp

@Eleven identifiserer du deg med Eleven?

Skrevet
8 minutter siden, Cyrus skrev:

Mastercard og forbrukslån. Neida, en av få fordeler med skiftarbeid er jo at man har godt betalt.

De 20 kiloene synes godt 😂 

Som voksen er lavest vekt 73kg, høyeste 98-100, optimalt vil jeg veie 95kg med fettprosent på 4, men da jeg ikke har særlig lyst på hverken steroider eller fatburners så sikter jeg på rett i underkant av 90, med fettprosent på 7-9 neste sommer. Jeg er 180 høy 😄

Vises godt på en god eller dårlig måte? :D

Var også nede i 81kg etter 3 måneder med salmonella. Anbefales ikke.

Har lest en del reportasjer om roids. Skjønner godt at det frister mtp den utviklingen på den korte tiden, men så er du jo fucked i det du hopper av. Alternativet er å ikke hoppe av men brenne opp leveren, nyrene og alt annet.

Så bl.a. et studie på testosterontilskudd. Det øker til og med muskelmassen til de som ikke trener. Drøyt.

Anyhoos, jeg har en addictive personality så holder meg langt unna slikt.

90kg, 7-9 fettprosent og 180 høy? Det blir ganske heftig. Come at me, brah!

Skrevet

@Katten.2.0 hvilken bransje jobber du i? 

Anonymkode: a8382...e4d

Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vises godt på en god eller dårlig måte? :D

Var også nede i 81kg etter 3 måneder med salmonella. Anbefales ikke.

Har lest en del reportasjer om roids. Skjønner godt at det frister mtp den utviklingen på den korte tiden, men så er du jo fucked i det du hopper av. Alternativet er å ikke hoppe av men brenne opp leveren, nyrene og alt annet.

Så bl.a. et studie på testosterontilskudd. Det øker til og med muskelmassen til de som ikke trener. Drøyt.

Anyhoos, jeg har en addictive personality så holder meg langt unna slikt.

90kg, 7-9 fettprosent og 180 høy? Det blir ganske heftig. Come at me, brah!

Dårlig 😂 Fortsatt syyykt kjekk da 😘

Steroider er jo the shit, men jeg har nok helseproblemer fra før. De sier jo at den viktigste egenskapen en bodybuilder kan ha er at kroppen takler store doser doping over lengre tid.

Jeg er på gang, og jeg har en sånn lei vane med å alltid nå målene mine 😉

Hva er favorittspillet ditt?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Katten.2.0 hvilken bransje jobber du i? 

Flere: utelivsbransjen, lærervikar og studerer. Hvordan det?

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Dårlig 😂 Fortsatt syyykt kjekk da 😘

Steroider er jo the shit, men jeg har nok helseproblemer fra før. De sier jo at den viktigste egenskapen en bodybuilder kan ha er at kroppen takler store doser doping over lengre tid.

Jeg er på gang, og jeg har en sånn lei vane med å alltid nå målene mine 😉

Hva er favorittspillet ditt?

Haha, takk! :D

Ja, definitivt ikke noe for meg.

For universet og feelingen elsker jeg The Witcher 3, Fallout 4 og lignende. For taktikk CS:GO/Arma-serien. For den all out krigsfølelsen i filmformat er Battlefield the shit.

Enn du?

Skrevet

@Katten.2.0 tenkte bare at en stabil jobb i en sikker bransjen ville gjøre det enklere å eie litt mer enn nåla i veggen :) Har du noen økonomiske mål i løpet av de neste ti årene? 

Skrevet
7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Flere: utelivsbransjen, lærervikar og studerer. Hvordan det?

Haha, takk! :D

Ja, definitivt ikke noe for meg.

For universet og feelingen elsker jeg The Witcher 3, Fallout 4 og lignende. For taktikk CS:GO/Arma-serien. For den all out krigsfølelsen i filmformat er Battlefield the shit.

Enn du?

Aaah battlefield. Husker 3'ern 😄Longest headshot var 1900 meter 😎

Jeg har blitt mer og mer fan av plattformspill i det siste, så "spelunky", "rayman", "guacamelee", sånne spill. Når det gjelder voksenspill så "the division", og "hitman".

Hvilken idrett synes du bør få være med i OL?

Skrevet (endret)
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Teriyaki Hvilken låt representerer best dagens humør/sinnsstemning og hvorfor?

Litt vanskelig å si, men det er blant annet disse:

Enn du da @kisskissbangbang ?

1 time siden, Cyrus skrev:

Jeg drikker jo ikke, og andre substanser gjør seg liksom ikke så godt om man sitter alene på en bar og bruker dem 😂

Har planer om noen episke pannekaker etterpå 😄

@Teriyaki Liker du "South Park"?

Mmm, pannekaker er jo sykt godt da!

Ja, det gjør jeg! Men jeg har falt helt ut da. Sikkert et par år siden jeg så det nå. Liker humoren som er så usannsynlig satt på spissen og så upolitisk korrekt som man kan få det til å bli. :jepp: 

Hva slags substanser er det du liker? @cyrus ?

58 minutter siden, Eleven skrev:

@Teriyaki Hva hadde du tenkt om at de ville etablert et asylmottak 100 meter fra hjemmet ditt?

Vanskelig å si. På den ene siden hadde jeg tenkt at så flott, kanskje det er noen unger der som mine unger kan leke med. På den andre siden kan jeg ikke se helt bort fra det at de kommer fra en annen kultur og at mange av dem er traumatiserte mennesker, så jeg hadde kanskje vært litt skeptisk til om det kom til å være helt trygt. Men i utgangspunktet hadde det vært helt i orden for min del. De aller fleste flyktninger jeg har møtt har vært meget hyggelige og helt normale folk. :) 

@Katten.2.0 Har du noen dårlige/gode erfaringer med sykepleiere? Altså sykepleiere på jobb, ikke som privatperson.

Edit: tagge-funksjonen virker ikke :klo:

Endret av Teriyaki
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@Katten.2.0 tenkte bare at en stabil jobb i en sikker bransjen ville gjøre det enklere å eie litt mer enn nåla i veggen :) Har du noen økonomiske mål i løpet av de neste ti årene? 

Skulle egentlig vært ferdigutdannet lærer til neste år, men universitetet tok vekk PPU for min fagkombinasjon, så må bygge på den. Deretter lærer på VGS, gjøre ferdig master ved siden, se om jeg kan gjøre litt forskning, gjøre ferdig master i generell psykologi mens jeg jobber, kjøre tverrfaglig forskning. Forhåpentligvis en phd innen femten år.

Ikke den beste økonomiske planen, men gir meg nok til ei nål eller to.

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Aaah battlefield. Husker 3'ern 😄Longest headshot var 1900 meter 😎

Jeg har blitt mer og mer fan av plattformspill i det siste, så "spelunky", "rayman", "guacamelee", sånne spill. Når det gjelder voksenspill så "the division", og "hitman".

Hvilken idrett synes du bør få være med i OL?

Ah, da burde du prøve Arma. Satan du kan havne i noen heftige skuddutvekslinger. Fikk et killshot på 1700 meter med en .50 cal snikskytterrifle. Den var kun effektiv opp til 1400m, så måtte kompansere noe innåt. Men det beste var et headshot på 800m avstand på et springende mål. Rundt 1.2 sekunders ventetid på kula, en liten bønn om at jeg hadde bedømt avstanden korrekt (mildot-systemet, er jo en militærsimulator) og at han ikke ville endre retning. Hadde fire mildots i lead på ham, og jubelen var enorm på Teamspeak da han gikk ned! Det er ofte slik at om du ikke treffer på det første skuddet, og avstanden er >500m, så kommer han seg unna + at de påfølgende skuddene gjør at alle i en 2km omkrets vet sånn ca. hvor du befinner deg.

Old school rayman? :D

Følger ikke med på OL. Kvinnelig oljebryting uten klær?

Skrevet
4 minutter siden, Teriyaki skrev:

Mmm, pannekaker er jo sykt godt da!

Ja, det gjør jeg! Men jeg har falt helt ut da. Sikkert et par år siden jeg så det nå. Liker humoren som er så usannsynlig satt på spissen og så upolitisk korrekt som man kan få det til å bli. :jepp: 

Hva slags substanser er det du liker? @cyrus ?

Mmmm.. pannekaker og south park ass 😍😍 perfekt kombinasjon. 

Jeg liker alt som ikke kommer i pille/pulverform.

@Teriyaki Hva er planene for kvelden?

Skrevet

@Teriyaki nja. Hun som, ved et uhell, stakk hele fingeren sin inn i et åpent sår... med stor makt.

Ellers har jeg en del dårlige erfaringer med leger. Spesielt på dette sykehuset/legevakta.

Skrevet
11 minutter siden, Cyrus skrev:

Mmmm.. pannekaker og south park ass 😍😍 perfekt kombinasjon. 

Jeg liker alt som ikke kommer i pille/pulverform.

@Teriyaki Hva er planene for kvelden?

Aha. Jeg har aldri prøvd noe annet enn alkohol. Må innrømme at jeg av og til er litt nyskjerrig, noe som er jævlig paradoksalt med tanke på at jeg jobber med mennesker som er så langt inni rusen at det ikke er realistisk at de kommer til å bli frisk noen gang. ;)

Planen for i kveld er å spise potetgull og egentlig bare å sitte i ro. I dag har jeg først vært på jobb og så med ungene, og sånn blir både søndag og mandag også, så nå skal jeg endelig unne meg noe godt å spise. Men vurderer å sette unna resten av potetgullet, for jeg har spist 1/4 og er mett allerede.. :klo: 

Favorittfilm?

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

@Teriyaki nja. Hun som, ved et uhell, stakk hele fingeren sin inn i et åpent sår... med stor makt.

Ellers har jeg en del dårlige erfaringer med leger. Spesielt på dette sykehuset/legevakta.

Au da. Det hørtes jo godt ut.

Jeg har også en del dårlig erfaring med leger, men da som rollen sykepleier i samspill med lege, ikke som pasient. Som pasient har jeg faktisk vært utrolig heldig.

Liker du 90-talls-musikk Katten? (tagging fungerer ikke! Må være denne gamle murstein-pc som ikke virker...)

Skrevet
34 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Skulle egentlig vært ferdigutdannet lærer til neste år, men universitetet tok vekk PPU for min fagkombinasjon, så må bygge på den. Deretter lærer på VGS, gjøre ferdig master ved siden, se om jeg kan gjøre litt forskning, gjøre ferdig master i generell psykologi mens jeg jobber, kjøre tverrfaglig forskning. Forhåpentligvis en phd innen femten år.

Ikke den beste økonomiske planen, men gir meg nok til ei nål eller to.

Ah, da burde du prøve Arma. Satan du kan havne i noen heftige skuddutvekslinger. Fikk et killshot på 1700 meter med en .50 cal snikskytterrifle. Den var kun effektiv opp til 1400m, så måtte kompansere noe innåt. Men det beste var et headshot på 800m avstand på et springende mål. Rundt 1.2 sekunders ventetid på kula, en liten bønn om at jeg hadde bedømt avstanden korrekt (mildot-systemet, er jo en militærsimulator) og at han ikke ville endre retning. Hadde fire mildots i lead på ham, og jubelen var enorm på Teamspeak da han gikk ned! Det er ofte slik at om du ikke treffer på det første skuddet, og avstanden er >500m, så kommer han seg unna + at de påfølgende skuddene gjør at alle i en 2km omkrets vet sånn ca. hvor du befinner deg.

Old school rayman? :D

Følger ikke med på OL. Kvinnelig oljebryting uten klær?

Awesome!!

Har spilt mest origins og legends, jeg digger flyten i gameplayet, og musikken er så riktig 😄

Har du sett live oljebryting noengang?

Skrevet
19 minutter siden, Teriyaki skrev:

Aha. Jeg har aldri prøvd noe annet enn alkohol. Må innrømme at jeg av og til er litt nyskjerrig, noe som er jævlig paradoksalt med tanke på at jeg jobber med mennesker som er så langt inni rusen at det ikke er realistisk at de kommer til å bli frisk noen gang. ;)

Planen for i kveld er å spise potetgull og egentlig bare å sitte i ro. I dag har jeg først vært på jobb og så med ungene, og sånn blir både søndag og mandag også, så nå skal jeg endelig unne meg noe godt å spise. Men vurderer å sette unna resten av potetgullet, for jeg har spist 1/4 og er mett allerede.. :klo: 

Favorittfilm?

Jeg er jo slik at "alt må prøves " så da har jeg fått mer sansen for enkelte ting enn andre. Alkohol er gift for meg 😝

Jeg vet hvor stille og rolige slike kvelder blir 😅

Hvor mange barn har du?

Hmmmm... er altfor mange å velge på. Batman-trilogien av nolan. Også liker jeg sånne skikkelige grinefilmer som " fault in our stars" og "perks of being a wallflower". Sistnevnte med min fremtidige kone Emma Watson 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...