Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7081 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: @Teriyaki Hvorfor skriver du blunketegn etter alderen din? Hm, det vet jeg ikke. Det ble bare sånn. Hvorfor lurer du? ( )
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7082 Skrevet 13. august 2016 (endret) 3 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg skal til mitt barndomshjem og besøke mine foreldre. Vi skal spise reker @Teriyaki y tú? Koselig! Antar du mente samme spørsmål tilbake? I så fall: Jeg har ungene i helgen, så på ettermiddagen skal jeg lage middag til dem, så skal jeg henge med dem/gjøre husarbeid og når de etter hvert er i seng så har jeg planlagt å spiste litt potetgull. Ikke så spennende med andre ord. Hva er det beste du kan få servert til middag? @Eleven Er du elev på vgs? Endret 13. august 2016 av Teriyaki
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7083 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: Hm, det vet jeg ikke. Det ble bare sånn. Hvorfor lurer du? ( ) Jeg bare så for meg at vi snakket ansikt til ansikt, også bare "Jeg er 25, snart 26 😉😉" @Teriyaki favorittstilling?
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7084 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg bare så for meg at vi snakket ansikt til ansikt, også bare "Jeg er 25, snart 26 😉😉" @Teriyaki favorittstilling? Hehe, daså! Nei jeg begynner virkelig å dra på åra nå. Per tiden er jeg totalt aseksuell Men sånn seriøst så liker jeg bakfra/doggie (hater det ordet) godt. Og 69. @Cyrus Hatt sex med en mann før?
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7085 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: Hehe, daså! Nei jeg begynner virkelig å dra på åra nå. Per tiden er jeg totalt aseksuell Men sånn seriøst så liker jeg bakfra/doggie (hater det ordet) godt. Og 69. @Cyrus Hatt sex med en mann før? Jeg vet hvordan du har det #sølibat2016 Har hatt sex med en transkvinne, så da blir vel svaret "nesten"? @Teriyaki Tror du jeg ser bra ut i dameundertøy?
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7086 Skrevet 13. august 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg vet hvordan du har det #sølibat2016 Har hatt sex med en transkvinne, så da blir vel svaret "nesten"? @Teriyaki Tror du jeg ser bra ut i dameundertøy? Ja, det må jo være nesten innafor! Tja, kommer vel an på undertøyet? Men jeg personlig har aldri sett en mann som i mine øyne ser BRA ut i dameundertøy. Vet ikke jeg, men det er noe med at det kvinnelige preget som komplimenterer undertøyet ikke er der.
Charmander Skrevet 13. august 2016 #7087 Skrevet 13. august 2016 42 minutter siden, Eleven skrev: Ja, iallefall litt. @Charmander Er du komfortabel med å gå ut døren uten voks i håret? Har 10mm hår så akkurat nå er jeg det
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7088 Skrevet 13. august 2016 Til Jerry Lee : Hvorfor gidder du i det hele tatt å være på KG??? 1
Charmander Skrevet 13. august 2016 #7089 Skrevet 13. august 2016 32 minutter siden, minister-mio skrev: @Charmander syntes du det var gøy at Pokémon fikk en renessanse? Uten tvil! @minister-mio Hva er morsomst med PoGo?
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7090 Skrevet 13. august 2016 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Til Jerry Lee : Hvorfor gidder du i det hele tatt å være på KG??? Vet ikke helt hvordan plusset skal oppfattes. ( Joda..det vet jeg!)
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7091 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Vet ikke helt hvordan plusset skal oppfattes. ( Joda..det vet jeg!) Og ellers har du det bra? 1
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7093 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev: Og ellers har du det bra? Nei. Og du gjør det ikke bedre med spydigheter. Happy?
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7094 Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, Teriyaki skrev: Ja, det må jo være nesten innafor! Tja, kommer vel an på undertøyet? Men jeg personlig har aldri sett en mann som i mine øyne ser BRA ut i dameundertøy. Vet ikke jeg, men det er noe med at det kvinnelige preget som komplimenterer undertøyet ikke er der. Jeg har ikke noe dameundertøy her, men hadde jeg hatt det skulle jeg jaggu ha endret meningen din 😂 @Teriyaki Hvor er ditt favorittsted i verden? @Charmander Snakker kjæresten din norsk? @Krigerunge Du har tidligere uttalt at du ville spredd beina på sekundet for meg. Er du enig med meg i at det er et litt "harry" kompliment å gi? Hvor full var du? @Jerry Lee Hvordan har du det idag?
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7095 Skrevet 13. august 2016 Du verden som negative + strøymar på! 😂
Charmander Skrevet 13. august 2016 #7096 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg har ikke noe dameundertøy her, men hadde jeg hatt det skulle jeg jaggu ha endret meningen din 😂@Teriyaki @Charmander Snakker kjæresten din norsk? Nei, hun snakker Engelsk (US) og Spansk.
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7097 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, Charmander skrev: Nei, hun snakker Engelsk (US) og Spansk. Hva synes hun om din engelsk og spansk?
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #7098 Skrevet 13. august 2016 48 minutter siden, minister-mio skrev: Litt på en måte. Det blir jo mye god humor med disse raringene, både Sarah Palin og George W. var jo hysterisk morsomme til tider. Men jeg hadde mest syntes det var tragisk hvis han faktisk ble president. Jeg jobber med barn, som pedagogisk leder. Men nå har jeg hjemmekontor/gjemmekontor/sykemeldt/studieperm. @Eleven Hvis du er i utlandet, hva liker du å fylle kvota med av drikke? @Teriyaki syntes du hjemmekontor/gjemmekontor-vitsen var artig? @Charmander syntes du det var gøy at Pokémon fikk en renessanse? Vin og brennevin. 45 minutter siden, Cyrus skrev: 1/6, eller 16,67% blir det vel? Jeg fikk 2 i matte 😳 @Eleven Når er det ok å pille nese? Busene må jo ut. Når du er for deg selv og har anledning til å straks vaske hendene etterpå. 39 minutter siden, Teriyaki skrev: Koselig! @Eleven Er du elev på vgs? Nei. @minister-mio Sender du ofte selfies på snæpp? @Cyrus Er det tellekanter i klesskapet ditt? @Teriyaki Hvor god vil du si du er i engelsk?
Jerry Lee Skrevet 13. august 2016 #7099 Skrevet 13. august 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har ikke noe dameundertøy her, men hadde jeg hatt det skulle jeg jaggu ha endret meningen din 😂 @Teriyaki Hvor er ditt favorittsted i verden? @Charmander Snakker kjæresten din norsk? @Krigerunge Du har tidligere uttalt at du ville spredd beina på sekundet for meg. Er du enig med meg i at det er et litt "harry" kompliment å gi? Hvor full var du? @Jerry Lee Hvordan har du det idag? Hatt det bedre, takk som spør...
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7100 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hatt det bedre, takk som spør... Trenger du å sende en PM og "spill your guts"? Det kan være ålreit å få det ut 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå