AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #7001 Skrevet 11. august 2016 33 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahahahaha. Har nesten lyst til å fortelle deg hva jeg heter nå.... Wow. De tre første bokstavene er faktisk helt riktig. Sha_ _ _ _ _ - nå mangler du kun fem bokstaver til! Shahruch, Shahrzad Anonymkode: dc976...f20
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #7002 Skrevet 11. august 2016 Har ikke jeg bare verdens besteste KG-venner, så vet ikke jeg. Da blir det tur på oss likevel, @Charmander! Når du ikke reiser på kjærlighetsferie, hvilke to aktiviteter liker du best å drive med? (skal svare på resten imorgen)
Charmander Skrevet 12. august 2016 #7003 Skrevet 12. august 2016 58 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har ikke jeg bare verdens besteste KG-venner, så vet ikke jeg. Da blir det tur på oss likevel, @Charmander! Når du ikke reiser på kjærlighetsferie, hvilke to aktiviteter liker du best å drive med? (skal svare på resten imorgen) Jeg liker å trene (styrke, yoga, sykkel) se film, spise sushi eller biff med bearnaise, være på sjøen/badet om sommeren, stå på longboard, , stå på ski om vinteren, har også fått sansen for Pokemon Go som er ganske så gøy! :D Hvilke hobbyer har du?
Supernova17 Skrevet 12. august 2016 #7004 Skrevet 12. august 2016 Den 10. august 2016 at 15.05, EpleDrue skrev: OL i Rio, to håndballkamper samt PL starter. Liverpool møter Arsenal. @Silfen Er du like streng irl som du er på KG? Det er ikke noe som kan læres, en er født en god spiller. Kan gi det tips. Behold klærne på. Nei, jeg har ikke vært i militæret. @Zumo de Melocotón Vil du si du er en god lytter? Mennesker. @applestories Hva er det siste du kjøpte på nettet? Er jeg trist vil jeg le. Deadpool kanskje. Er det lov å nevne en serie? Da er svaret Modern family! En film jeg vil se når jeg er i godt humør. Billy Elliot. Like fin hver gang. Skal jeg drømme meg bort må det være Hulken. Eneste filmen jeg har sovnet av på kino. @skruf Hvilken film fra 80-tallet er din favoritt? Pannekaker. Eller latteren til en god venn av meg. @Moonwalker Hvilken julegave har du hatt største glede av som barn? Nei, jeg var rødruss! Hvilken farge hadde du på din russebukse @applestories? @Sukkerbit Skal du se Suicide Squad på kino? @coffeegirl83 Vil du bevare regnskogen? @Coronas Sniker du i køen? @O.G. Hva er ditt syn på barnearbeid? Klart det, det synes jeg absolutt vi skal
minister-mio Skrevet 12. august 2016 #7005 Skrevet 12. august 2016 8 timer siden, kisskissbangbang skrev: @minister-mio Er det greit å omtale en voksen kjæreste som "dama mi" og "typen min"? Haha, tja, dersom det gjøres med en stor dose humor og selvironi kan det til nød gå. @kisskissbangbang hva pleier du å omtale din signifikante andre som?
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2016 #7006 Skrevet 12. august 2016 17 minutter siden, minister-mio skrev: Haha, tja, dersom det gjøres med en stor dose humor og selvironi kan det til nød gå. @kisskissbangbang hva pleier du å omtale din signifikante andre som? Jeg omtaler ham som kjæresten min eller "han æ e ilamme" @minister-mio Har du sovet godt og lenge og er klar for en ny og spennende dag?
minister-mio Skrevet 12. august 2016 #7007 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Jeg omtaler ham som kjæresten min eller "han æ e ilamme" @minister-mio Har du sovet godt og lenge og er klar for en ny og spennende dag? Jeg har sovet bedre enn på lenge og veldig klar for fredag og all spenning dagen (muligens) vil bringe @kisskissbangbang hva liker du best av fredag kveld hjemme eller ute?
annebanane Skrevet 12. august 2016 #7008 Skrevet 12. august 2016 14 timer siden, Cyrus skrev: Veldig lite av den slags fra meg. Jeg har en felles instagramkonto med en kompis, som er dedikert til trening da @Moonwalker Hvor ofte bruker du tanntråd? Ikke hver dag, men når jeg finner den igjen kan jeg finne på å bruke det opp til 4 ganger om dagen. @Cyrus bruker du tanntråd som puffer opp, eller den som holder seg fast? 13 timer siden, Sjørøveren skrev: @Moonwalker hvordan kom du på brukernavnet ditt? ut fra bildet mitt. Måtte endre siden noen lagde en kopi av mitt første brukernavn. @Sjørøveren har du flere kontoer her inne? 13 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvem er kjendiscrushen din, @Moonwalker? Er du redd for spøkelseshus (eller har du vært i noen som var verdt besøket), @Uchiha Madbrah, @EpleDrue, @Cyrus, @Moonwalker, @Fox Mulder, @Coronas, @applestories, @minister-mio, @Mysticgirl, @toothfairy, @Charmander, @Rossin, @kisskissbangbang? 1) Har ikke en nå, men før synest jeg Matt Corby var så kjekk at han var bakgrunnen på pc-en min noen mnd ikke den typiske fyren jeg går for, men han er kjekk. 2) Har et elsk/hat-forhold til det. Jeg er den som tvinger alle venner og familie inn i spøkelseshus om det er noen der. Det er så kjekt å bli skremt, samtidig så er følelsen av å vente på å bli skremt fæl. Det beste spøkelseshuset jeg har vært i er et sesong-basert hus midt i Paris. Det året var halve normalt, og resten lagd om til et galehus. Tok oss nesten 1,5t å gå gjennom hele greia, der vi fikk gå maks 4 personer i lag om gangen. Måtte gå, krabbe, hoppe, grave osv for å komme gjennom. Sjukt artig hus! @Zumo de Melocotón blir du med og tar turen gjennom det huset med meg? Det endres hvert år. 10 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Moonwalker Sover du helst tett med kjæresten din, eller foretrekker du space når du skal sove? Før ville jeg ha fullstendig avstand, for det var så vanskelig å sove med noen oppi meg. Nå er jeg konvertert, og er blitt en koseperson. Koser helt til jeg må finne sovestillingen min, men finner kontakten igjen straks jeg har lagt meg tilrette. Trenger ikke holde rundt hverandre hele natten, men liker å på en eller annen måte være borti den andre. Kan være en bare en hånd, fot, rumper osv @kisskissbangbang hvordan sover du? Har du en spesiell sovestilling?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7009 Skrevet 12. august 2016 10 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Er du en type som bekymrer deg mye, eller er du litt mer sånn at du tar ting etterhvert som de kommer? Jeg kan bekymre meg ganske mye om enkelte ting, men som regel bunner den bekymringen i noe reelt jeg, eller noen av mine nære og kjære, har opplevd i den sammenhengen. Bortsett fra det vil jeg si jeg bekymrer meg sånn midt på treet. Men jobber for å bekymre meg enda mindre om ting. Pleier du å kjøpe masse ting på sånne venninneparties (tupperware, sminke, hudpleie, erotiske artikler osv.), @kisskissbangbang? 10 timer siden, Katten.2.0 skrev: Ville aldri prøvd å snyte deg for noen gode følelser i det hele tatt. Hvem ville du helst gått på date med: Meg eller KKBB? Sykt vanskelig spørsmål! Tror det hadde blitt moro med en date med KKBB. Ser for meg at vi kunne ha diskuterert mye rart, og enten funnet tonen helt eller kranglet så fillene føk om enkelte temaer. Og så har jeg jo aldri datet en dame før. Men du er jo ganske god til å overtale da, så mulig du hadde klart å overtale meg til å date deg istedenfor. Har du noen morsomme eller sære datingopplevelser å fortelle om, @Katten.2.0? 8 timer siden, Charmander skrev: Hvilke hobbyer har du? Jeg liker blant annet turer på fjellet og naturopplevelser, reising, dataspill/surfing/KG, matlaging/baking, trening (litt, noen ganger kan jeg ikke fordra det), sang og dans, TV-serier, husgreier og litt interiør, lese bøker, spille brettspill, skrive små noveller/tekster, være med venner og familie og sånt noe. Har ikke så mye fritid vanligvis. Liker du å diskutere politikk og historie, @Charmander? Er du shopoholiker, @applestories? Fikk du med deg noen saftige nyheter på forumet i natt, @Moonwalker?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7010 Skrevet 12. august 2016 13 minutter siden, Moonwalker skrev: 2) Har et elsk/hat-forhold til det. Jeg er den som tvinger alle venner og familie inn i spøkelseshus om det er noen der. Det er så kjekt å bli skremt, samtidig så er følelsen av å vente på å bli skremt fæl. Det beste spøkelseshuset jeg har vært i er et sesong-basert hus midt i Paris. Det året var halve normalt, og resten lagd om til et galehus. Tok oss nesten 1,5t å gå gjennom hele greia, der vi fikk gå maks 4 personer i lag om gangen. Måtte gå, krabbe, hoppe, grave osv for å komme gjennom. Sjukt artig hus! @Zumo de Melocotón blir du med og tar turen gjennom det huset med meg? Det endres hvert år. Det hørtes syyyyykt kult ut! Må ha det, bare må ha det! I'm in! Har du noen filmer, TV-serier eller TV-programmer du ikke orker å se på fordi du blir så husredd/mørkredd etterpå, @Moonwalker? Tenker du at numerologi, astrologi, klarsynthet, healing osv. har noe for seg, @minister-mio? Har du sett The Secret, @kisskissbangbang, og tror du det er noe i det som blir fortalt?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7011 Skrevet 12. august 2016 (endret) Tror du på overnaturlige ting, @EpleDrue, og tror du på loven om tiltrekning? Tror du det finnes spøkelser på ordentlig, @Uchiha Madbrah? Har du opplevd et overnaturlig fenomen, @Cyrus @Rossin @calavi @Citronella @Mysticgirl @applestories? Endret 12. august 2016 av Zumo de Melocotón
annebanane Skrevet 12. august 2016 #7012 Skrevet 12. august 2016 20 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Fikk du med deg noen saftige nyheter på forumet i natt, @Moonwalker? Lite. Var så trøtt, så så bare med et øye. @Zumo de Melocotón skjedde det noe spesielt her i natt? 8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det hørtes syyyyykt kult ut! Må ha det, bare må ha det! I'm in! Har du noen filmer, TV-serier eller TV-programmer du ikke orker å se på fordi du blir så husredd/mørkredd etterpå, @Moonwalker? Da reiser vi Nei, ingen. Det er fordi jeg alltid setter på noe hyggelig rett etterpå, slik at jeg ikke skal drømme om det. Pleier drømme om det siste jeg har pratet om, de siste jeg har pratet med, eller det siste jeg har sett. Blitt en del mareritt opp gjennom årene, så har lært å hindre det @Zumo de Melocotón blir du lett husredd alene?
calavi Skrevet 12. august 2016 #7013 Skrevet 12. august 2016 13 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: TV-spill: Fable 1-2-3! (Spiller mest dataspill og ikke så mye TV-spill) Din favoritt, @calavi? Og er du redd for spøkelseshus (eller spøkelsesjus, som autocorrecten endret til)? Super Mario World! Jeg elsker seriøst det spillet der, og gleden var stor da jeg igjen fikk spilt det i går. Så artig Jeg synes spøkelsesjus kan være ganske så skummelt egentlig, da jeg er over snittet skvetten av meg, men jeg lider meg ofte gjennom de Skrekkfilm derimot, det er no-go i min verden. Da sover jeg med lyset på i en uke... 10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du opplevd et overnaturlig fenomen, @Cyrus @Rossin @calavi @Citronella @Mysticgirl @applestories? Nei, har ikke det. @Zumo de Melocotón Hva er planene dine for helgen? @Moonwalker Tror du på kjærlighet ved første blikk? @minister-mio Hvem var din favoritt i Backstreet boys? @Katten.2.0 Hva er din signaturrett? @Rossin Hvor mange truser eier du?
annebanane Skrevet 12. august 2016 #7014 Skrevet 12. august 2016 25 minutter siden, calavi skrev: @Moonwalker Tror du på kjærlighet ved første blikk? Nei, det gjør jeg ikke. Tror på betatthet/høyere interesse ved første blikk, men kjærlighet ser jeg på som kommer over lengre tid. @calavi har du noen spesielle hobbyer?
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7015 Skrevet 12. august 2016 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du opplevd et overnaturlig fenomen, @Cyrus Det finnes ikke overnaturlige fenomener, så nei 😄
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7016 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Moonwalker skrev: Ikke hver dag, men når jeg finner den igjen kan jeg finne på å bruke det opp til 4 ganger om dagen. @Cyrus bruker du tanntråd som puffer opp, eller den som holder seg fast? Jeg har faktisk ikke brukt tanntråd på mange mange år. Jeg har alltid vært heldig med tennene mine. Har aldri hatt hull, ingen regulering. Har trukket én tann, men da merket jeg hverken sprøyta eller trekkinga, som ble utført med et sånt "skrujern" så han bare kunne vippe ut tanna @Moonwalker Tror du forskerne har funnet en kur for diabetes, men holder tilbake fordi det er så utrolig mye penger i behandlingen?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. august 2016 #7017 Skrevet 12. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Shahruch, Shahrzad Anonymkode: dc976...f20 Nei men det er forsøket som tells! Shahrzad hørtes skikkelig ut som et navn en Pokemon kunne ha hatt. 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Tror du det finnes spøkelser på ordentlig, @Uchiha Madbrah? Hmmm. Jeg er en mann som liker å basere meg på forskning og vitenskap. Så ut ifra det vil jeg svare nei. Det jeg derimot tror er at hjernen vår er så fantastisk at den av og til kan lure seg selv til å tro at vi opplever noe som ikke er der. F.eks. så sier jeg ikke at alle som hevder å være betatt av en demon / spøkelse lyver, men at de har overbevist seg selv om at det er ekte. Elsker fremdeles å skremme meg selv da med skrekkfilmer og noveller/historier. Hadde jeg sett en spøkelse in real life så tror jeg bare at jeg hadde kollapset og besvimt... er skikkelig pingle når det kommer til sånt
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. august 2016 #7018 Skrevet 12. august 2016 15 timer siden, Cyrus skrev: Skjeggtråd startes i morra. Gi meg noen gode forslag til navn om du kommer på noe, og ta et deilig deilig selfie så man kan se utgangspunktet 😊 Er kjempedårlig på navn og har en følelse over at du er mye mer kreativ enn meg, så lar deg få bestemme navnet. Bidrar gjerne med selfie av ISIS-skjegget mitt da. Love beards. Er såååååååååå fint. hnnnnnng (begynner å sikle på pc'n).
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7019 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Er kjempedårlig på navn og har en følelse over at du er mye mer kreativ enn meg, så lar deg få bestemme navnet. Bidrar gjerne med selfie av ISIS-skjegget mitt da. Love beards. Er såååååååååå fint. hnnnnnng (begynner å sikle på pc'n). Hvis @Yme blir med så har jeg et navn på lur 😄
Yme Skrevet 12. august 2016 #7020 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hvis @Yme blir med så har jeg et navn på lur 😄 Hva bruker man en sånn tråd til da? Er vel ikke mange nok skjeggemennesker på forumet, til at det vil fungere noe bra med en "post et bilde av ditt skjegg"-type opplegg, vil jeg tro... Med mindre det finnes noen skikkelig deilige damer med skjegg her da, seffklart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå