Silfen Skrevet 11. august 2016 #6961 Skrevet 11. august 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Tirsdag, slipper du alle fjortisene. Nei, det blir vel fredag eller lørdag. I min ungdom var torsdag også en bra dag. Jeg velger lørdag. @Silfen Hvilken dag skal dere ha fjortisfulla? Fjortisfylla hadde vi i går. Eller, hver fylla er visstnok fjortis, for jeg blir alltid mobbet for rusbrus og rød breezertunge og fortalt jeg er fjortis. For some reason. Syns onsdager er kule å gå ut på, lite folk, men nok til at det er moro. Går du hjem eller er du nachmenneske, @EpleDrue?
Yme Skrevet 11. august 2016 #6962 Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Ønsker du å utdype? For nå ble jeg nysgjerrig Det tok for eksempel 13 år før jeg begynte å lære meg å bruke tonefall og ansiktsuttrykk. Jeg skjønte ikke noe av det, så jeg så alltid trist ut, og det hørtes ut som jeg var det også, siden jeg hadde helt monoton stemme. En ting jeg fortsatt ikke har lært, er hva følelsene mine betyr. Det er litt vanskelig å forklare, men et eksempel jeg fikk av legen min, var at jeg kan få inntrykk av at jeg har vondt i armen, når det som egentlig skjer er at jeg føler sommerfugler i magen, fordi jeg er forelska. Så hjernen min gjør bare ikke jobben sin, på veldig mange greier. Den greier ikke filtrere sanseuttrykk spesielt bra heller, så jeg fokuserer på absolutt alt hele tiden. Det gjør at det er ekstremt slitsomt å gjøre ting som å dra på byen. Sitat Det verste jeg hører er de folka som påstår at man klarer seg på sånne barnemengder protein. Det fungerer kanskje greit uten trening/mosjon, men om man ønsker utbytte av fysisk aktivitet så må man mate på litt. Er det slik at du må passe på å få i deg mange typer proteiner i løpet av en dag, siden mange grønnsaker ikke har komplette proteiner? Det er så mye rare myter, når det kommer til det der. Veganere elsker å tro på alt mulig tull, fordi det gjør at de ikke trenger å forholde seg til å måtte spise ekstra mye mat. Man må nemlig spise helvetes mye, fordi grønnsaker og frukt inneholder jævli lite makronæring. Skal man være veggis, må man lese seg opp på skikkelig forskning, fordi man utelukker flere ganske store matgrupper... Det med komplette proteiner er ikke helt riktig. Animalske kilder inneholder bedre aminosyreprofil, så det er lettere å få leucin, som er veldig viktig når det kommer til å bygge muskler. Man kan kombinere proteiner fra ris og erter, for å få tilnærmet samme profil som det er i whey, men det er ikke noe man må gjøre. Proteinene er komplette, men animalske kilder fungerer bedre til muskelbygging... Det som er kjipt med det, er at leucin også er en karsinogen, så man får store muskler av det, men man kan også få kreft
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 11. august 2016 #6963 Skrevet 11. august 2016 32 minutter siden, minister-mio skrev: Ah, jeg har faktisk sett litt Naruto, men det er så lenge siden. Kjente jeg ble ekstremt nysgjerrig på fornavnet ditt nå. Siden det tok deg 12 år å lære, er navnets uttale på et annet språk enn ditt 1. språk? Jeg ELSKET Naruto og fulgte med på det i ukentlig basis i flere år. Åhhhh så mange barndomsminner. Tok meg ikke 12 år på ekte å lære meg navnet mitt, men jeg liker å overdrive litt. Er en utenlandsk navn (selv veldig få i india/pakistan som heter det). Elsker jo navnet mitt nå, fordi hvis noen lærer seg den betyr det at de har prøvd. Tenker også å gi barna mine vanskelige navn, slik at de kan få oppleve litt av smerten min.... hahaha neida. 27 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du vært mye i Tusenfryd, @Uchiha Madbrah? Er du redd for spøkelseshus (eller har du vært i noen som var verdt besøket), @Uchiha Madbrah Jaaaaa! Har vært på Tusenfryd nesten årlig og elsker det! Men har ikke klart å dra til Tusenfryd siden jeg prøvde Six Flags i Los Angeles (anbefales på det sterkeste, noe av det morsomste jeg har prøvd!), siden alt bare føles så "barnevennlig" hos Tusenfryd nå. ELSKER spøkelseshus. Haha. Vært og besøkt en del sånne "haunted" places. Det verste som popper i hodet mitt nå er når jeg gikk ut av bilen for å se litt nærmere, også kjørte vennene mine fra meg..... så bare rett ned på bakken fordi jeg var så redd og tror boksern min fikk smake på litt "vann" den kvelden... 27 minutter siden, calavi skrev: @Uchiha Madbrah Hvor mange selfier tar du av deg selv i uken? Sånn ca? Tja. Regner vi med Snapchat? Da blir det fort en del også lagrer jeg de bildene jeg ser kjempekjekk ut på (dvs alle bildene) , men ellers tar jeg få bilder av meg selv, generelt. Faktisk tar jeg ingen bilder av meg selv utenom snapchat når jeg tenker meg om.
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6964 Skrevet 11. august 2016 3 minutter siden, Yme skrev: Det tok for eksempel 13 år før jeg begynte å lære meg å bruke tonefall og ansiktsuttrykk. Jeg skjønte ikke noe av det, så jeg så alltid trist ut, og det hørtes ut som jeg var det også, siden jeg hadde helt monoton stemme. En ting jeg fortsatt ikke har lært, er hva følelsene mine betyr. Det er litt vanskelig å forklare, men et eksempel jeg fikk av legen min, var at jeg kan få inntrykk av at jeg har vondt i armen, når det som egentlig skjer er at jeg føler sommerfugler i magen, fordi jeg er forelska. Så hjernen min gjør bare ikke jobben sin, på veldig mange greier. Den greier ikke filtrere sanseuttrykk spesielt bra heller, så jeg fokuserer på absolutt alt hele tiden. Det gjør at det er ekstremt slitsomt å gjøre ting som å dra på byen. Det er så mye rare myter, når det kommer til det der. Veganere elsker å tro på alt mulig tull, fordi det gjør at de ikke trenger å forholde seg til å måtte spise ekstra mye mat. Man må nemlig spise helvetes mye, fordi grønnsaker og frukt inneholder jævli lite makronæring. Skal man være veggis, må man lese seg opp på skikkelig forskning, fordi man utelukker flere ganske store matgrupper... Det med komplette proteiner er ikke helt riktig. Animalske kilder inneholder bedre aminosyreprofil, så det er lettere å få leucin, som er veldig viktig når det kommer til å bygge muskler. Man kan kombinere proteiner fra ris og erter, for å få tilnærmet samme profil som det er i whey, men det er ikke noe man må gjøre. Proteinene er komplette, men animalske kilder fungerer bedre til muskelbygging... Det som er kjipt med det, er at leucin også er en karsinogen, så man får store muskler av det, men man kan også få kreft Them cancer gainz though.. Hvordan er det å bli kjent med nye mennesker når du har det reaksjonmønsteret/mangel på? Hvor ofte vil du si du møter situasjoner du ikke takler?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6965 Skrevet 11. august 2016 20 minutter siden, calavi skrev: @Zumo de Melocotón Kuleste tv-spill? TV-spill: Fable 1-2-3! (Spiller mest dataspill og ikke så mye TV-spill) Din favoritt, @calavi? Og er du redd for spøkelseshus (eller spøkelsesjus, som autocorrecten endret til)? 34 minutter siden, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón er du eldre enn 25 år? Jepp! Er du, @minister-mio? 15 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har det siste året klart å legge fra meg alt av irrasjonell frykt, så nei jeg er ikke "redd for å bli redd" @Zumo de Melocotón Hva synes du om hun dama på "shape up"-bladet som reklameres så iherdig for på dette forumet? Well done! Er på vei dit selv også. Jeg legger aldri merke til reklamen, så måtte sjekke. Tja, hva jeg synes? Om hva da? Utstråling? Utseende? Personlighet? Jeg aner ikke hvem hun er, men hun ser jo ut til å være i godt humør og godt trent. Hun har sikkert skikkelig stålvilje og er dedikert. Utover det ga hun meg liksom ikke noe, ingen "omg sånn vil jeg se ut" og ingen "wow, for en utstråling", ingen "wow, hun var pen", og siden jeg ikke vet hvordan hun er ellers kan jeg ikke si noe pent om personligheten. Blir liksom ikke overvettes imponert over at hun er avbildet i et magasin heller, for det har jeg også vært et par ganger. Første tanken min var faktisk: "Oj, den magen der var det nærmeste jeg har sett noen komme magen til Ken-dukken min (kjæresten til Barbie, hadde seff et par eksemplarer)". Hva synes du da, @Cyrus? Leser du treningsblader, @EpleDrue? Gjør du, @Uchiha Madbrah?
minister-mio Skrevet 11. august 2016 #6966 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Jepp! Er du, @minister-mio? Jepp, gammal kjerring... Snart @Zumo de Melocotón hva er din favorittserie?
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6967 Skrevet 11. august 2016 51 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du redd for spøkelseshus (eller har du vært i noen som var verdt besøket), @Uchiha Madbrah, @EpleDrue, @Cyrus, @Moonwalker, @Fox Mulder, @Coronas, @applestories, @minister-mio, @Mysticgirl, @toothfairy, @Charmander, @Rossin, @kisskissbangbang? Veldig lite erfaring med det, har vel kun vært på den som er på Tusenfryd. Skal en tur til Disney World i Orlando så får se om det eventuelt er noe der :-)
Yme Skrevet 11. august 2016 #6968 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Them cancer gainz though.. Hvordan er det å bli kjent med nye mennesker når du har det reaksjonmønsteret/mangel på? Hvor ofte vil du si du møter situasjoner du ikke takler? Det varierer veldig. Noen mennesker er det stress å møte, mens andre er ekstremt lette å snakke med, siden de er akkurat som menneskelige labradorer Kan ikke huske sist jeg havna i en situasjon jeg ikke tålte. Hvis jeg er med folk ut, og syns det blir for mye lyder, går jeg bare og setter meg ved et bord, og slapper av. Å sitte alene ved et bord, er tydeligvis et bra sjekketriks, for det kommer ofte jenter bort da, av en eller annen grunn. Har møtt mange hyggelige frøkner på den måten, og de er ofte ekstra kule, siden det er nok futt i dem til at de tar initiativet.
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6969 Skrevet 11. august 2016 16 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Well done! Er på vei dit selv også. Jeg legger aldri merke til reklamen, så måtte sjekke. Tja, hva jeg synes? Om hva da? Utstråling? Utseende? Personlighet? Jeg aner ikke hvem hun er, men hun ser jo ut til å være i godt humør og godt trent. Hun har sikkert skikkelig stålvilje og er dedikert. Utover det ga hun meg liksom ikke noe, ingen "omg sånn vil jeg se ut" og ingen "wow, for en utstråling", ingen "wow, hun var pen", og siden jeg ikke vet hvordan hun er ellers kan jeg ikke si noe pent om personligheten. Blir liksom ikke overvettes imponert over at hun er avbildet i et magasin heller, for det har jeg også vært et par ganger. Første tanken min var faktisk: "Oj, den magen der var det nærmeste jeg har sett noen komme magen til Ken-dukken min (kjæresten til Barbie, hadde seff et par eksemplarer)". Hva synes du da, @Cyrus? Det var litt av en utbrodering frue 😂 Jeg tenker at hun ser altfor blid og opplagt ut til å være særlig sliten (ref. mine egne treningsbilder der det ser ut som om jeg prøver å ta en ananas i rumpa med stilken først.) @Zumo de Melocotón Har du prøvd " overcooked"?
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6970 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Det varierer veldig. Noen mennesker er det stress å møte, mens andre er ekstremt lette å snakke med, siden de er akkurat som menneskelige labradorer Kan ikke huske sist jeg havna i en situasjon jeg ikke tålte. Hvis jeg er med folk ut, og syns det blir for mye lyder, går jeg bare og setter meg ved et bord, og slapper av. Å sitte alene ved et bord, er tydeligvis et bra sjekketriks, for det kommer ofte jenter bort da, av en eller annen grunn. Har møtt mange hyggelige frøkner på den måten, og de er ofte ekstra kule, siden det er nok futt i dem til at de tar initiativet. Hmmm.. Plukker opp et lite tips der, siden sjekking på byen er noe jeg har svææææært lite erfaring med 😅 Hva slags alkohol foretrekker du?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6971 Skrevet 11. august 2016 10 minutter siden, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón hva er din favorittserie? Ikke spør så vanskelig da, jeg har så mange favoritter. Klarer ikke velge en.. Men i sted så jeg på Outlander og den er jo bra. Ser du på Outlander, @minister-mio? @CharmanderJeg fant nicket ditt i tråden her, men du er vel ganske ny i tråden, eller? Men jeg føler på meg at jeg har snakket med/til deg tidligere.. Har jeg det? Er du f. eks han som hadde dugg på speilselfien?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6972 Skrevet 11. august 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Det var litt av en utbrodering frue 😂 Jeg tenker at hun ser altfor blid og opplagt ut til å være særlig sliten (ref. mine egne treningsbilder der det ser ut som om jeg prøver å ta en ananas i rumpa med stilken først.) @Zumo de Melocotón Har du prøvd " overcooked"? Du spurte jo om min mening og jeg har en hjerne som tenker masse om alt. 😂 Ja, du har jo rett i det da, det tenkte jeg ikke på. Skulle hun nettopp ha trent hardt, liksom? Nei, hva er det, @Cyrus? Et spill?
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6973 Skrevet 11. august 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Ikke spør så vanskelig da, jeg har så mange favoritter. Klarer ikke velge en.. Men i sted så jeg på Outlander og den er jo bra. Ser du på Outlander, @minister-mio? @CharmanderJeg fant nicket ditt i tråden her, men du er vel ganske ny i tråden, eller? Men jeg føler på meg at jeg har snakket med/til deg tidligere.. Har jeg det? Er du f. eks han som hadde dugg på speilselfien? Det stemmer! :-) :D
Yme Skrevet 11. august 2016 #6974 Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Hmmm.. Plukker opp et lite tips der, siden sjekking på byen er noe jeg har svææææært lite erfaring med 😅 Hva slags alkohol foretrekker du? Hvis jeg kan velge heeeelt selv, velger jeg vann. Syns ikke det er gøy nok å drikke til at det er verdt pengene, eller den helvetes drittfølelsen dagen etter. Jeg syns baileys-type drinker smaker godt, også liker jeg mørk øl. 1
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6975 Skrevet 11. august 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Du spurte jo om min mening og jeg har en hjerne som tenker masse om alt. 😂 Ja, du har jo rett i det da, det tenkte jeg ikke på. Skulle hun nettopp ha trent hardt, liksom? Nei, hva er det, @Cyrus? Et spill? Et nytt spill som dreier seg om å drive et kjøkken. Har du sett på Hell's Kitchen?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6976 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, Charmander skrev: Det stemmer! :-) :D Yay.. Hukommelsen min funker igjen. Bye-bye gullfisk! Jammen det var fint, da har vi hilst til og med. Hvis man kan kalle et par bildekommentarer for hilsing. Om du skulle ta kjæresten din med på en romantisk ferie, hvor går turen, @Charmander? 4 minutter siden, Cyrus skrev: Et nytt spill som dreier seg om å drive et kjøkken. Har du sett på Hell's Kitchen? Ikke fått med meg, @Cyrus, er det gøy? Hvor spiller man det? Så en episode en gang, men jeg har ikke sett på TV-kanaler på minst et år eller mer.
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6977 Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Om du skulle ta kjæresten din med på en romantisk ferie, hvor går turen, @Charmander? Bora-bora eller Bahamas. Bahamas kommer til å skje, men bora-bora er mer en drøm :-) Hva med deg?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6978 Skrevet 11. august 2016 (endret) 8 minutter siden, Charmander skrev: Bora-bora eller Bahamas. Bahamas kommer til å skje, men bora-bora er mer en drøm :-) Hva med deg? Det må bli en sydhavsøy eller lignende hvor man kan bo i sånne "hytter" på vannet, gå rundt med lite klær og bare nyte livet og hverandre. Bora bora høres perfekt ut, ellers kanskje Maldivene, Seychellene, Mauritius eller andre lignende steder. Kan jo velge Bora Bora da, så kan vi treffe på dere og ta en dobbeldate-piknik på stranden! Høres det ut som en plan, @Charmander? Endret 11. august 2016 av Zumo de Melocotón
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6979 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det må bli en sydhavsøy eller lignende hvor man kan bo i sånne "hytter" på vannet, gå rundt med lite klær og bare nyte livet og hverandre. Bora bora høres perfekt ut, ellers kanskje Maldivene, Seychellene, Mauritius eller andre lignende steder. Kan jo velge Bora Bora da, så kan vi treffe på dere og ta en dobbeldate-piknik på stranden! Høres det ut som en plan, @Charmander? Ja absolutt! :D :D
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6980 Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, Charmander skrev: Ja absolutt! :D :D Herlig!! Men... Tror vi må satse på vinteren eller noe, for jeg må bare fikse meg en ny kjæreste først. Og det hadde jeg egentlig ikke planer om å gjøre på en stund, men vi snakker Bora Bora, liksom. Mulig at jeg må revurdere de planene litt. Er kjæresten din på KG også, @Charmander?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå