Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7021 Skrevet 12. august 2016 4 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón skjedde det noe spesielt her i natt? Nei, ingen. Det er fordi jeg alltid setter på noe hyggelig rett etterpå, slik at jeg ikke skal drømme om det. Pleier drømme om det siste jeg har pratet om, de siste jeg har pratet med, eller det siste jeg har sett. Blitt en del mareritt opp gjennom årene, så har lært å hindre det @Zumo de Melocotón blir du lett husredd alene? Ikke som jeg vet. Har begynt å vri litt på døgnet igjen og prøve å ikke være våken hele natten. Bare dager igjen til ferien er over, så det må til.. Ikke nå lenger. Elsker å være alene, koser meg da. Men tidligere, når jeg så mye på skumle programmer og lurte på hva som foregikk rundt meg, da var jeg litt husredd. Jeg tror egentlig ikke på gjenferd og den slags, men det var mye merkelig som skjedde i huset her tidligere og etter at huset "ble renset" så er energien i huset bedre og det har ikke skjedd rare ting. Om det er placebo, overnaturlige greier som forsvant eller om det rett og slett var en slags opphopning av negativ energi som ble fikset opp i, det vet jeg ikke. Men alt er jo energi, så det sistnevnte (eller førstnevnte) høres mer logisk ut i mitt hode. Hva skal du ha til middag idag, @Moonwalker? 4 timer siden, calavi skrev: Super Mario World! Jeg elsker seriøst det spillet der, og gleden var stor da jeg igjen fikk spilt det i går. Så artig @Zumo de Melocotón Hva er planene dine for helgen? Super Mario!!! Hvordan kunne jeg glemme det! Jeg har ikke lagt så mange andre planer enn en tur ut, et laaaaangt bad på søndag m/hjemmespa og å sippe litt fordi sommerferien er over for i år og jeg må begynne hverdagen igjen på mandag. Resten tar jeg på sparket. Dine planer da, @calavi? Noe spennende som skjer? Hva er dine helgeplaner @EpleDrue, @Uchiha Madbrah, @applestories?
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7022 Skrevet 12. august 2016 @Yme @Uchiha Madbrah Vi kan lage en deal på at hver fredag skal det postes en skjeggselfie i bildetråden? Så ser vi hvor lenge vi klarer å holde sparinga gående?
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2016 #7023 Skrevet 12. august 2016 7 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Sykt vanskelig spørsmål! Tror det hadde blitt moro med en date med KKBB. Ser for meg at vi kunne ha diskuterert mye rart, og enten funnet tonen helt eller kranglet så fillene føk om enkelte temaer. Og så har jeg jo aldri datet en dame før. Men du er jo ganske god til å overtale da, så mulig du hadde klart å overtale meg til å date deg istedenfor. Har du noen morsomme eller sære datingopplevelser å fortelle om, @Katten.2.0? Det var et skikkelig safe-svar! Skuffende. Tja, det var jo den gangen jeg ble satt opp på en blind date av mine venner. Viste seg å være fjortisforelskelsen min, som jeg hadde sendt verdens kleineste tekstmelding til når jeg var fjorten. Guuuuud, jeg har lyst til å grave meg ned i et hull bare ved tanken! Fortell om din verste date/ONS @Zumo de Melocotón. Spørsmålet rettes også mot @Yme, @Cyrus, @Uchiha Madbrah, @kisskissbangbang, @Silfen, @Rainstorm, @calavi, @Citronella, @Mysticgirl, @Charmander, @coffeegirl83, @minister-mio, @Moonwalker 6 timer siden, calavi skrev: @Katten.2.0 Hva er din signaturrett? Vet ikke om jeg har en signaturrett, men er veldig glad i å lage mat. Det går mye i kylling for tiden (som burger med mozerella på f.eks. eller med egg og bacon i smørbrød med pesto, aioli og salat). Kanskje baconsurret indrefilet? Forsåvidt så spiste jeg taco daglig i to år (studier), og perfeksjonerte det både mtp smak og kostnad. Hva ville du laget på en date hvor du vil imponere, @calavi?
Sagen12 Skrevet 12. august 2016 #7024 Skrevet 12. august 2016 Hva er best, trygghet eller uforutsigbarhet?
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. august 2016 #7025 Skrevet 12. august 2016 21 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du redd for spøkelseshus (eller har du vært i noen som var verdt besøket), , @Mysticgirl, ? Nei, jeg elsker spøkelseshus og skrekkfilmer. Har ikke ligget på noen spøkelseshus men hadde gladelig betalt for det Hva ser du helst på tv? 19 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: @Mysticgirl: Hva er det du er mest fornøyd med og stolt av, når det gjelder din egen kropp? Er det lov å si puppene? Hva er du mest fornøyd med da? 10 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Fortell om din verste date/ONS @Mysticgirl, Har aldri hatt noen fæle ONS er. Hva med deg da?
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2016 #7026 Skrevet 12. august 2016 11 timer siden, minister-mio skrev: Jeg har sovet bedre enn på lenge og veldig klar for fredag og all spenning dagen (muligens) vil bringe @kisskissbangbang hva liker du best av fredag kveld hjemme eller ute? Jeg liker fredagskvelder hjemme og lørdagskvelder ute! Fredag er jeg så sliten etter uka at jeg bare vil ligge på sofaen og ikke gjøre noe, og på lørdag har jeg begynt å bli rastløs igjen 8 timer siden, Moonwalker skrev: @kisskissbangbang hvordan sover du? Har du en spesiell sovestilling? Ja! Jeg sover konsekvent i en av de to stillingene til høyre ! 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Pleier du å kjøpe masse ting på sånne venninneparties (tupperware, sminke, hudpleie, erotiske artikler osv.), @kisskissbangbang? Sykt vanskelig spørsmål! Tror det hadde blitt moro med en date med KKBB. Ser for meg at vi kunne ha diskuterert mye rart, og enten funnet tonen helt eller kranglet så fillene føk om enkelte temaer. Og så har jeg jo aldri datet en dame før. Men du er jo ganske god til å overtale da, så mulig du hadde klart å overtale meg til å date deg istedenfor. Haha, nei, det gjør jeg ikke. Jeg er kul å date, sånn til dame å være. Trur jeg, da. @Zumo de Melocotón Har du hatt perioder du har lurt på om du er skjeiv? @Katten.2.0 Synes du det er innafor å spise smågodt på fredager, og synes du det er romantisk dersom en mann drar ut og kjøper smågodt til kjæresten sin bare for å gjøre henne glad? Er det noe du kunne funnet på å gjøre?
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2016 #7027 Skrevet 12. august 2016 35 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Fortell om din verste date/ONS Data en fyr en gang som nærmest skrøt av at han var aktiv bruker på et kvinneforum. Det var litt spesielt. Har ingen! 1
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2016 #7028 Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Katten.2.0 Synes du det er innafor å spise smågodt på fredager, og synes du det er romantisk dersom en mann drar ut og kjøper smågodt til kjæresten sin bare for å gjøre henne glad? Er det noe du kunne funnet på å gjøre? Hint hint? Hvilket smågodt vil du ha? Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Data en fyr en gang som nærmest skrøt av at han var aktiv bruker på et kvinneforum. Det var litt spesielt. Har ingen! Hrmf.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7029 Skrevet 12. august 2016 @kisskissbangbang irriterer det deg at fotballfrue har liten gravidmage? Anonymkode: a8382...e4d
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7030 Skrevet 12. august 2016 19 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det var et skikkelig safe-svar! Skuffende. Det var ikke alle som var like fornøyd med sexfokuset og trekantpratet, så jeg har lovet å være snill jente i den offentlige tråden fremover. 29 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Fortell om din verste date/ONS @Zumo de Melocotón Den egner seg nok ikke på trykk, det endte med anmeldelse. 🙈 Resten har bare vært superfine, så heldig med de. Har du prøvd epilering, @kisskissbangbang? Var det vondt? Er du interessert i psykologi, @Katten.2.0? Har du et godt tips for munntørrhet, @EpleDrue? Hvilken parfyme/after shave bruker dere, @applestories, @Moonwalker, @minister-mio, @Cyrus, @Uchiha Madbrah, @Citronella, @kisskissbangbang, @Katten.2.0 (og resten)?
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2016 #7031 Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: @kisskissbangbang irriterer det deg at fotballfrue har liten gravidmage? Anonymkode: a8382...e4d Mistenker at du vet hva jeg mener om den saken, siden du leste det i foppalfruetråden? AB: Hvilke strengt tatt ubetydelige småting irriterer deg mest?
Charmander Skrevet 12. august 2016 #7032 Skrevet 12. august 2016 53 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det var et skikkelig safe-svar! Skuffende. Tja, det var jo den gangen jeg ble satt opp på en blind date av mine venner. Viste seg å være fjortisforelskelsen min, som jeg hadde sendt verdens kleineste tekstmelding til når jeg var fjorten. Guuuuud, jeg har lyst til å grave meg ned i et hull bare ved tanken! @Charmander Hadde ONS med en som var helt sykt prippen, ikke skulle lyset være på og ikke ville hun suge eller gjøre noe som helst. Aner faktisk ikke hva som skjedde der.... Alt var liksom galt og absolutt ingen seksuell kjemi overhodet så det ble med den ene gangen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7033 Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Mistenker at du vet hva jeg mener om den saken, siden du leste det i foppalfruetråden? AB: Hvilke strengt tatt ubetydelige småting irriterer deg mest? Selv syns jeg ikke at han vrir seg på bildene. Står og ser normal ut. Mannfolk Anonymkode: a8382...e4d
kisskissbangbang Skrevet 12. august 2016 #7034 Skrevet 12. august 2016 6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Har du prøvd epilering, @kisskissbangbang? Var det vondt? Nope, ikke prøvd. Ikke prøvd voksing heller. Holder meg til go' gammaldags barberhøvel! Og jeg veksler mellom en parfyme fra Prada og en fra Hugo Boss. Den fra Prada heter Candy, tror jeg, den andre aner jeg ikke. De lukter godt, det holder @Zumo de Melocotón Er det en spesiell lukt du knytter spesielt gode minner til? @Charmander @Cyrus Liker dere å trene med dama deres eller foretrekker dere å gjøre det aleine?
Charmander Skrevet 12. august 2016 #7035 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: @Charmander Med! Går på f. eks Yoga sammen når vi kan. Hvilke personlige attributter liker du best med kjæresten din?
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2016 #7036 Skrevet 12. august 2016 44 minutter siden, Mysticgirl skrev: Har aldri hatt noen fæle ONS er. Hva med deg da? Ikke engang en dårlig date? Satan jeg har hatt mange dårlige ONS. Stort sett pga jeg har hatt en støttepromille på 3,4. Skjønner ikke hvordan i helvete jeg har fått med meg noen hjem, men jeg er tydeligvis flink til å late som jeg bare er småfull. Eventuelt vekker jeg bare morsinstinktet. 8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det var ikke alle som var like fornøyd med sexfokuset og trekantpratet, så jeg har lovet å være snill jente i den offentlige tråden fremover. Den egner seg nok ikke på trykk, det endte med anmeldelse. 🙈 Resten har bare vært superfine, så heldig med de. Er du interessert i psykologi, @Katten.2.0? Som om du er en snill jente. De beste tingene som havner på trykk er de som ikke egner seg på trykk! Jeg fullførte nesten en bachelor i generell psykologi (kom et stykke i bacheloroppgaven før jeg begynte å jobbe istedenfor (idoti, i know)), så du kan vel si at jeg er interessert innen feltet. Har lyst til å fullføre bacheloren for så å ta en master på et eller annet tidspunkt. Hvordan skal du tilbringe helga? 3 minutter siden, Charmander skrev: Hadde ONS med en som var helt sykt prippen, ikke skulle lyset være på og ikke ville hun suge eller gjøre noe som helst. Aner faktisk ikke hva som skjedde der.... Alt var liksom galt og absolutt ingen seksuell kjemi overhodet så det ble med den ene gangen. Haha, off. Har vært borti noen slike òg. Noen ganger har man den gode kjemien fram til knullingen starter, også sitter man igjen med en skikkelig wtf-følelse.
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7037 Skrevet 12. august 2016 32 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvilken parfyme/after shave bruker dere, @Cyrus Hugo Boss
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #7038 Skrevet 12. august 2016 22 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Cyrus Liker dere å trene med dama deres eller foretrekker dere å gjøre det aleine? Jeg foretrekker å trene alene, men synes det er koselig om dama vil være med en gang iblant.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 12. august 2016 #7039 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Er det en spesiell lukt du knytter spesielt gode minner til? Åh, det er mange! CK One minner meg om den første "ordentlige" kjæresten min, Hugo boss om den andre kjæresten min (og all moroa vi fant på), Axe om klassefester og en klassetur som var skikkelig moro (bortsett fra at jeg aldri vant i klespoker), høy og hestepærer minner meg om hesten som jeg hadde da jeg var yngre og hvordan vi føk bortover engene i full galopp, nyslått gress og fjøslukt minner meg sommerjobbene på gård og den fine tiden jeg hadde der med folk som ble gode venner, lukten av blomstereng og løvetann minner meg om en sommercrush jeg hadde som bandt blomsterkrans til meg, spikket seljefløyte og spilte for meg mens jeg lå i gresset og kikket på formen på skyene og den blå himmelen... Osv, osv.. Hadde du sommerjobber i barndommen/ungdomsårene, @kisskissbangbang?
calavi Skrevet 12. august 2016 #7040 Skrevet 12. august 2016 8 timer siden, Moonwalker skrev: @calavi har du noen spesielle hobbyer? Jeg danser salsa, liker å spille brettspill, glad i quiz og ellers blir det å se serier/filmer og lese bøker. 4 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Super Mario!!! Hvordan kunne jeg glemme det! Jeg har ikke lagt så mange andre planer enn en tur ut, et laaaaangt bad på søndag m/hjemmespa og å sippe litt fordi sommerferien er over for i år og jeg må begynne hverdagen igjen på mandag. Resten tar jeg på sparket. Dine planer da, @calavi? Noe spennende som skjer? Godt med helger som ikke er fullstappet med planer Jeg har ikke store planene selv. Nå spiller jeg litt mer Super Mario World mens jeg venter på fredagstacoen skal bli feridg, også blir det fullstendig avslapning resten av kvelden. Ellers skal jeg jobbe litt i helgen, og har egentlig litt lyst til å dra ut en tur i morgen, men det er så dårlig vær og da blir det plutselig så tiltak. Får se an 1 time siden, Katten.2.0 skrev: D Fortell om din verste date/ONS @Zumo de Melocotón. Spørsmålet rettes også mot @Yme, @Cyrus, @Uchiha Madbrah, @kisskissbangbang, @Silfen, @Rainstorm, @calavi, @Citronella, @Mysticgirl, @Charmander, @coffeegirl83, @minister-mio, @Moonwalker Hva ville du laget på en date hvor du vil imponere, @calavi? Jeg har aldri hatt ONS og stort sett alltid vært i forhold, så jeg har faktisk bare datet én kar som det ikke ble noe "mer" med. Vi hadde ingen katastrofale dates så jeg har ingen artige historier å komme med, gitt. Nææh, si det? Jeg hadde muligens kjørt på med @Rossin sin laks, faktisk! Jeg husker jeg ble imponert første gang jeg fikk den servert, så kanskje karen også ville blitt det? Ellers hadde jeg muligens mekket sammen noe sushi eller indisk @Zumo de Melocotón Om du skal ut på byen, hva slags utesteder foretrekker du? Hvordan skal klientellet være og hva slags musikk vil du høre på? @Katten.2.0 Hva tenkte du om at KKBB hadde barn fra tidligere forhold? Så du det på som noen utfordring? @kisskissbangbang Er du og katten veldig ulike på noen områder? Utdyp gjerne. @Charmander Hva har du på tacoen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå