Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg er 178, og har aldri datet noen under 180. Så lenge han er 178+ så er jeg fornøyd altså. Eller dersom han kompanserer med å være skikkelig brei. :ler:

Det handler jo mest om egne komplekser, så jeg skal være forsiktig med å være så bastant. 

Ohhhhhh laaa laaaaaaaaa. fin høyde :) @Katten.2.0: hvor høy er du, my man?

Jeg forstår deg veldig godt når du sier egne komplekser. Er personlig 185cm og har aldri klart å falle for noen som er høyere enn meg. Det finnes smellvakre kvinnfolk som er høyere enn 185cm, men jeg føler meg ikke like "mandig".

Videoannonse
Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

@Cyrus: Ser på han av og til, siden han dukker opp på både instafeeds og facebook og herregud han er så morsom til tider. Latterlig. Elsker sånn humor. Liker også The Hodgetwins og syns de har innmari morsomme videoer der ute (som til tider kan være kjempe drøye, men det er akkurat min humor). Sett dem før?

Åhhh herreguuuuuud, var innom insta og på en side som heter Byefelipe (hvor menn først prøver seg på dama på en jævlig dårlig måte / fuckboystyle / dickpics), får ikke svar/blir rejectet også kommer de med kjempe frekke utsagn. Jævlig teit å kalle en du nettopp prøvde deg på for en feiting... og da må jeg nesten stille dette spørsmålet til my KG crushes som obviously er heavenly blessed beauties alle sammen, @Zumo de Melocotón, @kisskissbangbang, @Pjokkeline, @Mysticgirl og @ElizabethTaylor: Noen hårsåre menn som har klikket på dere etter at de ble avvist og kommet med kjempe teite utsagn, eller er vi nordmenn litt mer sivilisert og har mer folkeskikk enn amerikanerne? 

Gjest RaspberryPi
Skrevet
2 timer siden, Cyrus skrev:

Herfra ser jeg rett ut på gressplenen min, som burde vært slått for 2 uker siden :( 

@Eleven Hvem har den beste fysikken av Calum von Moger, og Bradley Martyn?

Nå måtte jeg google. Førstnevnte var kjekkere på alle måter synes jeg. Fin fysikk på begge to.

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Nei, overhodet ikke. :) Jeg synes veldig mange ulike typer kropper er attraktive. Det er litt viktig for meg at han er brei og høy, men det er mest fordi jeg er ganske høy sjøl og har lyst til å være den minste. 

@Eleven Du virker kjent. Er du?

Jeg er kjent for de som kjenner meg, men jeg er ikke kjendis, om det var slik du mente det. :)

37 minutter siden, minister-mio skrev:

Nei, svært sjeldent, men det skjer.

Jeg tror jeg gjør det i dag

@Eleven har du lest Moby Dick?

Ja, en gang i min ungdom. Terningkast 4.

@Cyrus Er det viktigst å være ansiktspen, eller å ha god fysikk?

@kisskissbangbang Hva er din største drøm akkurat nå?

@minister-mio Hva slags tilbehør burde man ha til reker?

Skrevet
20 timer siden, calavi skrev:

@Katten.2.0 Hva tenkte du om at KKBB hadde barn fra tidligere forhold? Så du det på som noen utfordring? 

Det ville vært naivt å ikke se på det som en utfordring. Det er utrolig mye som må tas hensyn til, og ikke akkurat en rolle man blir forberedt på på samme måte som når man går gjennom en graviditet og er med barnet fra begynnelsen av. Rent objektivt hadde det 'best' for meg om vi kunne startet fra begynnelsen i lag, men ungene hennes er intet mindre enn fantastiske små vesen, som stadig imponerer, overrasker og varmer. Barn er intet mindre enn magisk, og jeg gleder meg til å også få egne!

20 timer siden, Mysticgirl skrev:

Stort sett ikke. Har vært hyggelig, selv om kjærestekjemien ikke har vært der :)

Hvilke fritidsinteresser har du og hva gjør du for å sjekke opp ei dame?

Jeg er hobbytrener og går all in de månedene jeg trener og all out de månedene jeg ikke trener. Fram til jeg ble skadet var jeg veldig aktiv innen kampsport, og har et håp om å returnere. I det siste har jeg tatt opp fisking, og har alltid med meg fiskestang, sluker, filetkniv og bøtte i bagasjerommet på bilen min. Men det som dominerer er nok gaming, bøker og serier/filmer. Er nok en nerd i hjertet, med ikke-nerdete kvaliteter/interesser.

For å sjekke opp ei dame så er målet mitt å få henne til å prate med meg. Om hun prater med meg over litt tid, så skal jeg klare å fange interessen hennes. Det har selvfølgelig vært tilfeller hvor vi tydelig har vært tiltrukket av hverandre, for så å kjøre "Me Tarzan, you Jane"-stil. Gjerne forbundet med høy promille.
Om jenta liker det litt røft, så har jeg hatt en tendens til å fange det opp/sende ut slike signaler, så det har også vært noe som har funket.

De samme spørsmålene tilbake til deg.

19 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Har faktisk aldri hatt dårlig ONS. Har alltid endt opp med at damen og jeg blir bedre kjent også fortsetter vi å kose i ny og ne. Med det sagt så har jeg ikke hat ons på en stund og ingen planer om å ha det heller. Foretrekker mye mer å bli ordentlig kjent før jeg går beastmode. :ler:

Faen ass, må jeg bli kjent med deg først? Dét gidder jeg ikke!

Ikke engang en dårlig date?

18 timer siden, minister-mio skrev:

@Katten.2.0 har du noe dyr?

En småfeit katt, selvfølgelig! Er definitivt et kattemenneske. Enn du?

5 timer siden, Cyrus skrev:

@Katten.2.0 Jeg glemte bort spørsmålet ditt. Min verste ONS var en tinderdame som ikke var helt det hun utga seg for å være. Men jeg hoppet inn med huet først og ga 110%. Har aldri følt meg så skitten før. Det ble en laaaang og god dusj da jeg kom hjem 😂

Gæd, har vi ikke alle vært der? Det har vært tilfeller hvor lukten har blitt sittende i, selv gjennom x antall dusjer.

På hvilken måte var hun ikke helt det hun utga seg for å være?

27 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

2.00 meter. Standardhøyden på døråpninger i Norge er også to meter, så gjett hvem som må bøye seg i hver eneste fuckings dør?

Skrevet
28 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Jeg forstår deg veldig godt når du sier egne komplekser. Er personlig 185cm og har aldri klart å falle for noen som er høyere enn meg. Det finnes smellvakre kvinnfolk som er høyere enn 185cm, men jeg føler meg ikke like "mandig".

7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Åhhh herreguuuuuud, var innom insta og på en side som heter Byefelipe (hvor menn først prøver seg på dama på en jævlig dårlig måte / fuckboystyle / dickpics), får ikke svar/blir rejectet også kommer de med kjempe frekke utsagn. Jævlig teit å kalle en du nettopp prøvde deg på for en feiting... og da må jeg nesten stille dette spørsmålet til my KG crushes som obviously er heavenly blessed beauties alle sammen, @Zumo de Melocotón, @kisskissbangbang, @Pjokkeline, @Mysticgirl og @ElizabethTaylor: Noen hårsåre menn som har klikket på dere etter at de ble avvist og kommet med kjempe teite utsagn, eller er vi nordmenn litt mer sivilisert og har mer folkeskikk enn amerikanerne? 

Jeg har fått et par "ville ikke pult deg uansett!" og "Jævla hore" (logikken i det, liksom? :ler: ) slengt etter meg, ja. 

Det verste var en fyr som gikk helt bananas på meg. Han slang skikkelig mye dritt og satt på en barstol og ropte opp i fjeset mitt. Jeg forholdt meg rolig og prøvde å spørre ham hva i alle dager han holdt på med, og det provoserte han enda mer, så han reise seg opp og puffa meg i brystet. En svær mann på sikkert 120kg. Der var det mye "du er stygg" og "du er tjukk", og for meg som på det tidspunktet var dritsjuk av spiseforstyrrelser (og så sånn ut også ..) så traff det meg skikkelig, og jeg tror faktisk jeg begynte å grine. 

Det mest skuffende var egentlig at verken hans kompiser eller de gutta jeg var ute med den kvelden sa noe til ham. Alle stod og så på at han var en skikkelig drittsekk, og ingen av de åpna engang kjeften. Aaah, kjenner jeg blir sur bare av å tenke på det :ler:

@Uchiha Madbrah Hadde du i det minste poka litt i kompisen din om han oppførste seg som ei ape mot kvinnfolk på byen?

Skrevet
3 minutter siden, Eleven skrev:

Nå måtte jeg google. Førstnevnte var kjekkere på alle måter synes jeg. Fin fysikk på begge to.

@Cyrus Er det viktigst å være ansiktspen, eller å ha god fysikk?

Det er like viktig med begge deler 😄

@Eleven Hvor ofte trener du?

Skrevet
4 minutter siden, Eleven skrev:

Jeg er kjent for de som kjenner meg, men jeg er ikke kjendis, om det var slik du mente det. :)

@kisskissbangbang Hva er din største drøm akkurat nå?

Mente kjent fra KG ja. Synes jeg kjenner igjen skrivestilen din. :)

Min største drøm er et lite småbruk, en hest og et par unger til. Gjerne på nordvestlandet, men det blir nok ikke å skje. 

Din da?

Skrevet
5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Gæd, har vi ikke alle vært der? Det har vært tilfeller hvor lukten har blitt sittende i, selv gjennom x antall dusjer.

På hvilken måte var hun ikke helt det hun utga seg for å være?

La oss bare si at hun var MEGET god på å ta bilder av seg selv 😂

@Katten.2.0 Kunne du tenke deg et lite småbruk, en hest, og et par unger til? Gjerne på nordvestlandet?

Skrevet
4 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg har ikke noe dameundertøy her, men hadde jeg hatt det skulle jeg jaggu ha endret meningen din 😂

@Teriyaki Hvor er ditt favorittsted i verden?

@Charmander Snakker kjæresten din norsk?

@Krigerunge Du har tidligere uttalt at du ville spredd beina på sekundet for meg. Er du enig med meg i at det er et litt "harry" kompliment å gi? Hvor full var du?

@Jerry Lee 

Haha, kanskje :ler:

Ett av mine favorittsteder er hjemme, for jeg er meget hjemkjær :) Men Skiathos i Hellas må være verdens vakreste øy. Dit vil jeg tilbake :hjerte:

Har du noe spennende å fortelle i dag @Cyrus?

Skrevet
8 minutter siden, Cyrus skrev:

La oss bare si at hun var MEGET god på å ta bilder av seg selv 😂

@Katten.2.0 Kunne du tenke deg et lite småbruk, en hest, og et par unger til? Gjerne på nordvestlandet?

Ah. Ja, det er en skummel felle. Jeg har blitt god på å se slike ting på bilder - fingrene avslører dem alltid!

Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg det. Sleng på et verksted jeg kan lære meg å bli handy, hjemmekino/gamerom, et stort bibliotek og at jeg ville foretrukket det mer i trøndelagsområdet. En halvtime-time unna Trondheim hadde vært perfekt.

@Cyrus, kjenner du også på at alt større enn en liten hund egentlig er litt skummelt?

@Teriyaki, fikk visst ikke med meg spørsmålet ditt. Jeg er blitt småsjuk, så enten skal jeg lese ved siden av KKBB, game eller se film mens jeg trøstespiser godis. Hva er dine planer, og hvor kommer nicket ditt fra?

Skrevet
22 minutter siden, Eleven skrev:

@minister-mio Hva slags tilbehør burde man ha til reker?

Grovt brød som er helt ferskt, ruccolasalat, aioli, sitron og en sunrise chardonnay 2013.

@Eleven Hva slags snacks bør man ha til fotballkamp?

Skrevet
9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ah. Ja, det er en skummel felle. Jeg har blitt god på å se slike ting på bilder - fingrene avslører dem alltid!

Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg det. Sleng på et verksted jeg kan lære meg å bli handy, hjemmekino/gamerom, et stort bibliotek og at jeg ville foretrukket det mer i trøndelagsområdet. En halvtime-time unna Trondheim hadde vært perfekt.

@Cyrus, kjenner du også på at alt større enn en liten hund egentlig er litt skummelt?

@Teriyaki, fikk visst ikke med meg spørsmålet ditt. Jeg er blitt småsjuk, så enten skal jeg lese ved siden av KKBB, game eller se film mens jeg trøstespiser godis. Hva er dine planer, og hvor kommer nicket ditt fra?

Ah, men veldig deilig med sløvete kveld da. Jeg har ungene i helga, så her er det meget rolig. Jeg har spart meg i hele dag da, så i kveld når de er lagt så skal jeg spise masse potetgull :nigo:

Nicket kommer fra da jeg som 17-åring var hektet på subway med kylling teriyaki! Var ikke så oppfinnsom. :P Enn du da? Bare veldig glad i katter?  Er du crazy cat-man?

Skrevet
18 minutter siden, Teriyaki skrev:

Haha, kanskje :ler:

Ett av mine favorittsteder er hjemme, for jeg er meget hjemkjær :) Men Skiathos i Hellas må være verdens vakreste øy. Dit vil jeg tilbake :hjerte:

Har du noe spennende å fortelle i dag @Cyrus?

Gresk mat 😍😍

Svært lite å melde fra denne kanten. Været er ræva, alle vennene mine har andre planer, og jeg ligger rett ut på sofaen og holder på å kjede vettet av meg... noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Skrevet

@Eleven til ditt spørsmål om jeg er god i engelsk: nja, noe over middels god? Jeg forstår, gjør meg forstått og kan skrive de fleste ord riktig selv om grammatikken kanskje ikke er den beste. 

Hvor gammel er du? 

Skrevet
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tuller du? Hun forrige jeg var sammen med passet på en hest iblant, og det er de skumleste dyra jeg vet om. Selv om man har en liten hest så snakker man jo fortsatt 350 kilo!!

@Katten.2.0 Er du rik?

Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Gresk mat 😍😍

Svært lite å melde fra denne kanten. Været er ræva, alle vennene mine har andre planer, og jeg ligger rett ut på sofaen og holder på å kjede vettet av meg... noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Tja, du kan jo alltids stikke på en bar og sitte alene og drikke deg full, men det er kanskje i overkant tragisk. Hva med å lage noe god mat? 

Skrevet
3 minutter siden, Teriyaki skrev:

Tja, du kan jo alltids stikke på en bar og sitte alene og drikke deg full, men det er kanskje i overkant tragisk. Hva med å lage noe god mat? 

Jeg drikker jo ikke, og andre substanser gjør seg liksom ikke så godt om man sitter alene på en bar og bruker dem 😂

Har planer om noen episke pannekaker etterpå 😄

@Teriyaki Liker du "South Park"?

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Faen ass, må jeg bli kjent med deg først? Dét gidder jeg ikke!

Ikke engang en dårlig date?

2.00 meter. Standardhøyden på døråpninger i Norge er også to meter, så gjett hvem som må bøye seg i hver eneste fuckings dør?

Hahahahahaha. Kom igjen da!!! Jeg lover at jeg er gøy å bli kjent med!!

Hmmm. Ikke som jeg kan komme på i farten, egentlig. Alle damene jeg har valgt å gå i date med har jeg først chit-chattet med på ekte og tlf/chat, for å bli litt bedre kjent og se om kjemien er der før jeg evt. ber dem ut. Wow. ELLER JO, den "verste" daten var også ei dame som jeg ble kjent med fra klassen på univ. vi hadde kysset på fester før og begge var obviously interessert og hun virket som wifey-material, så ba jeg med henne hjem til meg for at jeg kunne lage middag til hun, spiser koselig middag sammen, roter vi litt på rommet mitt, men så begynte hun å fnise/le hver gang (tror bare hun var nervøs) vi kysset og det fortsatte i sånn 10-15 minutter før jeg endelig var sånn, okey, that's it. Ikke mer kyssing på deg. Det ødela ikke stemningen da, fordi vi bare fortsatte å snakke sammen istedenfor.... men jeg bare gadd ikke å kysse hun tilbake den kvelden når hun prøvde seg senere. Endte opp med at hun ikke var wifey-material likevel, men det er av helt andre årsaker. 

OG 2 METER!? GAWDDDD DAYYYYYYMN HELDIGGRIS! Jeg tar gjerne litt av høyden din, med glede! 

19 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har fått et par "ville ikke pult deg uansett!" og "Jævla hore" (logikken i det, liksom? :ler: ) slengt etter meg, ja. 

Det verste var en fyr som gikk helt bananas på meg. Han slang skikkelig mye dritt og satt på en barstol og ropte opp i fjeset mitt. Jeg forholdt meg rolig og prøvde å spørre ham hva i alle dager han holdt på med, og det provoserte han enda mer, så han reise seg opp og puffa meg i brystet. En svær mann på sikkert 120kg. Der var det mye "du er stygg" og "du er tjukk", og for meg som på det tidspunktet var dritsjuk av spiseforstyrrelser (og så sånn ut også ..) så traff det meg skikkelig, og jeg tror faktisk jeg begynte å grine. 

Det mest skuffende var egentlig at verken hans kompiser eller de gutta jeg var ute med den kvelden sa noe til ham. Alle stod og så på at han var en skikkelig drittsekk, og ingen av de åpna engang kjeften. Aaah, kjenner jeg blir sur bare av å tenke på det :ler:

@Uchiha Madbrah Hadde du i det minste poka litt i kompisen din om han oppførste seg som ei ape mot kvinnfolk på byen?

Åh herreguuuud.... Jeg synes det er veldig morsomt med "hadde ikke pult deg uansett eller hore" fordi it makes zero sense og bare ler av hvor hårsåre de er, men han mannen der virker som DEN drittsekken! Herregud ble provosert av å bare høre deg beskrive han. Det der fortjener ingen å måtte oppleve, så beklager for at du måtte gå gjennom det... asshole han der! Veldig skuffende at ingen blandet seg inn.... 

Altså vennene mine hadde fått virkelig kjeft av meg (og det har de også - og vise versa) hvis vi noen gang oppfører oss som aper, uansett om det er menn eller damer. Helt unødvendig å bruke tiden på sånt også er det ikke akseptabelt å være slem mot andre (eller et unntak vil være mennesker som er slemme og frekke mot andre, da er det bare å kjøre på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...