Gjest RaspberryPi Skrevet 12. august 2016 #7061 Skrevet 12. august 2016 9 minutter siden, calavi skrev: Nei, gjør nok ikke det. @Eleven Hvilke tre ord vil du bruke for å beskrive deg selv?@LillesirenLenge siden jeg har sett deg her inne! Alt bra? Jeg er skikkelig matlei om dagen, har du en god oppskrift/rett å anbefale? @minister-mio Hvordan er du når du er full? Usikker, rotløs, intelligent 4 minutter siden, minister-mio skrev: ikke spesielt Mer pratsom enn når jeg er edru. @Eleven kjenner jeg deg? @calavi hva liker du å ha på pizza? På seg selv kjenner man andre, er det ikke det man sier? Begge to: Hvor flinke er dere til å snakke i forsamlinger?
minister-mio Skrevet 12. august 2016 #7062 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Jeg er kjempekjedelig når det kommer til pizza og vil aller helst bare ha pizzasaus, ost og evt. litt tomater. @minister-mio Hvor mange velvære produkter bruker du i løpet av en dag? Hmm... Er deodorant velværeprodukt? 1-2 tror jeg @calavi fredag eller lørdag? Et øyeblikk siden, Eleven skrev: Begge to: Hvor flinke er dere til å snakke i forsamlinger? Ikke spesielt. @Eleven blir du sur hvis noen bruker lang tid på å svare på sms eller tenker du at det kan skyldes at telefonen deres trengte en omstart for å få igjen dekningen?
Gjest RaspberryPi Skrevet 12. august 2016 #7063 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm... Er deodorant velværeprodukt? 1-2 tror jeg @calavi fredag eller lørdag? Ikke spesielt. @Eleven blir du sur hvis noen bruker lang tid på å svare på sms eller tenker du at det kan skyldes at telefonen deres trengte en omstart for å få igjen dekningen? Jeg tenker aldri noe vondt om noen svarer treigt eller ikke svarer i det hele tatt. Man har da ingen meldeplikt ovenfor meg. @minister-mio Hva tenker du hvis jeg sier (skriver) "løkpølse"?
minister-mio Skrevet 12. august 2016 #7064 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Eleven skrev: Jeg tenker aldri noe vondt om noen svarer treigt eller ikke svarer i det hele tatt. Man har da ingen meldeplikt ovenfor meg. @minister-mio Hva tenker du hvis jeg sier (skriver) "løkpølse"? Sånn nett som løken ligger i. Firepack gjerne. Trepack om det er store løk ... @Eleven kan du gi meg et hint?
calavi Skrevet 12. august 2016 #7065 Skrevet 12. august 2016 Jo, relativt flink til det. Jeg har evnen til å virke superselvsikker, selv når jeg er kjempenervøs visstnok, så jeg pleier å klare meg ganske bra. 6 minutter siden, minister-mio skrev: Hmm... Er deodorant velværeprodukt? 1-2 tror jeg @calavi fredag eller lørdag? Ikke spesielt. @Eleven blir du sur hvis noen bruker lang tid på å svare på sms eller tenker du at det kan skyldes at telefonen deres trengte en omstart for å få igjen dekningen? Deodorant teller ja Lørdag tror jeg... Men er fryktelig glad i fredager også. @Eleven Favorittsang? @minister-mio Kan du spille et instrument?
minister-mio Skrevet 12. august 2016 #7066 Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, calavi skrev: @minister-mio Kan du spille et instrument? Nope @calavi hva er ditt største talent?
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #7067 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, minister-mio skrev: Sånn nett som løken ligger i. Firepack gjerne. Trepack om det er store løk ... @Eleven kan du gi meg et hint? I lyset av dagen som gryr i det fjerne, vil jeg med dette er hint gi deg gjerne. En av de mange, men likevel unik, eller blir det litt pompøst å kalle seg selv slikt? Hun er alltid sent i seng - med mareritter i fleng. Du hører henne si, at hun for tiden ikke er på gli, men hun merker alltid at du er der, med ditt varme, gode vesen - og vit at denne jenta, hun er kresen. Snart vi vil treffes, og du vet det blir bra - men inntil da min kg-identitet jeg for meg selv vil ha. 2 timer siden, calavi skrev: Jo, relativt flink til det. Jeg har evnen til å virke superselvsikker, selv når jeg er kjempenervøs visstnok, så jeg pleier å klare meg ganske bra. Deodorant teller ja Lørdag tror jeg... Men er fryktelig glad i fredager også. @Eleven Favorittsang? @minister-mio Kan du spille et instrument? Har ikke én spesiell favorittsang tror jeg. @minister-mio Hva er det mest nerdete du har kunnskap om? @calavi Beste Tv-serien du noen gang har sett? @Charmander Hvilket land er kjæresten din fra?
minister-mio Skrevet 13. august 2016 #7068 Skrevet 13. august 2016 5 timer siden, Eleven skrev: Har ikke én spesiell favorittsang tror jeg. @minister-mio Hva er det mest nerdete du har kunnskap om? Skismøring @Eleven syntes du box freshe hvite sko er fine, eller liker du de best når de er gått med en stund?
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7069 Skrevet 13. august 2016 @Uchiha Madbrah Følger du Brosciencelife på YouTube? @Katten.2.0 Jeg glemte bort spørsmålet ditt. Min verste ONS var en tinderdame som ikke var helt det hun utga seg for å være. Men jeg hoppet inn med huet først og ga 110%. Har aldri følt meg så skitten før. Det ble en laaaang og god dusj da jeg kom hjem 😂 @Teriyaki Hvor gammel er du? @Eleven Pommes frites med eller uten cheddar? @kisskissbangbang Hvordan vil du beskrive smerten under en fødsel? @Moonwalker Hva gjør deg aller mest rolig og avslappet?
Charmander Skrevet 13. august 2016 #7070 Skrevet 13. august 2016 (endret) 7 timer siden, Eleven skrev: @Charmander Hvilket land er kjæresten din fra? USA @Eleven Skal du følge med på årets Premier League? Endret 13. august 2016 av Charmander
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #7071 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, minister-mio skrev: Skismøring @Eleven syntes du box freshe hvite sko er fine, eller liker du de best når de er gått med en stund? Blir ikke stort bedre enn box fresh. 35 minutter siden, Cyrus skrev: @Uchiha Madbrah Følger du Brosciencelife på YouTube? @Katten.2.0 Jeg glemte bort spørsmålet ditt. Min verste ONS var en tinderdame som ikke var helt det hun utga seg for å være. Men jeg hoppet inn med huet først og ga 110%. Har aldri følt meg så skitten før. Det ble en laaaang og god dusj da jeg kom hjem 😂 @Teriyaki Hvor gammel er du? @Eleven Pommes frites med eller uten cheddar? @kisskissbangbang Hvordan vil du beskrive smerten under en fødsel? @Moonwalker Hva gjør deg aller mest rolig og avslappet? Jeg synes det er kaloririkt nok i seg selv uten cheddar. Dog, når du sier det hørtes det ikke vondt ut akkurat. @minister-mio Når er du trøttest, før du legger deg om kvelden eller når du våkner om morgenen? @Cyrus Hvis du ruller en terning, hva er sannsynlig for at du får 3? (Tenkte bare du har godt av litt enkel sannsynlighetsregning en lørdag formiddag)
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #7072 Skrevet 13. august 2016 11 minutter siden, Charmander skrev: USA @Eleven Skal du følge med på årets Premier League? Ja, iallefall litt. @Charmander Er du komfortabel med å gå ut døren uten voks i håret?
minister-mio Skrevet 13. august 2016 #7073 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, Eleven skrev: @minister-mio Når er du trøttest, før du legger deg om kvelden eller når du våkner om morgenen? Absolutt når jeg våkner. Når jeg legger meg er jeg pigg som bare det og vil helst være våken, når jeg våkner vet jeg ikke hva jeg heter engang. @Eleven syntes du det er gøy å lage mat med rødbete og se at maten blir rosa og liksom burde smake dessertaktig, men så smaker det salt?
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #7074 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: Absolutt når jeg våkner. Når jeg legger meg er jeg pigg som bare det og vil helst være våken, når jeg våkner vet jeg ikke hva jeg heter engang. @Eleven syntes du det er gøy å lage mat med rødbete og se at maten blir rosa og liksom burde smake dessertaktig, men så smaker det salt? Det høres litt artig ut, men må innrømme at jeg aldri har brukt rødbeter til noe annet enn pålegg. @minister-mio Håper (håpet) du litt på at Trump skulle vinne valget i USA, bare for å få være vitne til hvor katastrofalt det ville blitt? @kisskissbangbang Hvordan er du som venninne?
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7075 Skrevet 13. august 2016 49 minutter siden, Cyrus skrev: @Teriyaki Hvor gammel er du? Jeg er 25 år. Blir 26 i år. @Cyrus Vært på en spennende ferie i år? @minister-mio Hva jobber du med/som?
minister-mio Skrevet 13. august 2016 #7076 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, Eleven skrev: @minister-mio Håper (håpet) du litt på at Trump skulle vinne valget i USA, bare for å få være vitne til hvor katastrofalt det ville blitt? Litt på en måte. Det blir jo mye god humor med disse raringene, både Sarah Palin og George W. var jo hysterisk morsomme til tider. Men jeg hadde mest syntes det var tragisk hvis han faktisk ble president. 1 minutt siden, Teriyaki skrev: @minister-mio Hva jobber du med/som? Jeg jobber med barn, som pedagogisk leder. Men nå har jeg hjemmekontor/gjemmekontor/sykemeldt/studieperm. @Eleven Hvis du er i utlandet, hva liker du å fylle kvota med av drikke? @Teriyaki syntes du hjemmekontor/gjemmekontor-vitsen var artig? @Charmander syntes du det var gøy at Pokémon fikk en renessanse?
Teriyaki Skrevet 13. august 2016 #7077 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: @Teriyaki syntes du hjemmekontor/gjemmekontor-vitsen var artig? Måtte trekke litt på smilebåndet i alle fall @kisskissbangbang, @Katten.2.0, @minister-mio, @Rossin: Hva gjør dere denne kommende lørdagskvelden?
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7078 Skrevet 13. august 2016 16 minutter siden, Eleven skrev: @Cyrus Hvis du ruller en terning, hva er sannsynlig for at du får 3? (Tenkte bare du har godt av litt enkel sannsynlighetsregning en lørdag formiddag) 1/6, eller 16,67% blir det vel? Jeg fikk 2 i matte 😳 @Eleven Når er det ok å pille nese? Busene må jo ut.
Gjest Ajax Skrevet 13. august 2016 #7079 Skrevet 13. august 2016 8 minutter siden, Teriyaki skrev: Jeg er 25 år. Blir 26 i år. @Cyrus Vært på en spennende ferie i år? Var en tur i Barcelona. Spennende var det ikke, men morsomt og avslappende 😄 @Teriyaki Hvorfor skriver du blunketegn etter alderen din?
minister-mio Skrevet 13. august 2016 #7080 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Teriyaki skrev: Måtte trekke litt på smilebåndet i alle fall @kisskissbangbang, @Katten.2.0, @minister-mio, @Rossin: Hva gjør dere denne kommende lørdagskvelden? Jeg skal til mitt barndomshjem og besøke mine foreldre. Vi skal spise reker @Teriyaki y tú?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå