Charmander Skrevet 11. august 2016 #6981 Skrevet 11. august 2016 9 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Høres det ut som en plan, @Charmander? Nei, hun kan ikke norsk! Er din?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 11. august 2016 #6982 Skrevet 11. august 2016 (endret) @Zumo de Melocotón: Hva vil du beskrive som den perfekte daten? @kisskissbangbang og @Katten.2.0: dere er jo det søteste og mest perfekte paret på KG, men hvordan ble dere egentlig kjent? Kjempespent på å høre denne kjærlighetshistorien. @Cyrus og @Yme skal vi se hvem som klarer å spare skjegget sitt lengst mulig? Selvfølgelig lov å trimme og finpusse, men ikke fjerne helt. Da taper man. Vinneren får en gratis Netflix bruker av en bekjent av bekjent av meg som må deles med mine ti taxisjåfør-fettere. @Pjokkeline: Har du sett Lights Out ennå?! Hvis ikke, DOOOOO EEEEEEEEEEEEET, seriøst! @Mysticgirl: Hva er det du er mest fornøyd med og stolt av, når det gjelder din egen kropp? EDIT: Unnskyld @Silfen, kan ikke utelukke deg! Hvor ofte drikke du alkohol? Endret 11. august 2016 av Uchiha Madbrah
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6983 Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, Charmander skrev: Nei, hun kan ikke norsk! Er din? Haha.. Det gjenstår jo å se. (Du leste det forrige innlegget jeg skrev, sant?) Tror du det finnes noen prinser blant KG-froskene, @Charmander?
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6984 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Haha.. Det gjenstår jo å se. (Du leste det forrige innlegget jeg skrev, sant?) Tror du det finnes noen prinser blant KG-froskene, @Charmander? Oida, gikk litt fort. Det er jo et lite utvalg av menn her så ville vel kanskje prøvd å møte folk andre steder. Tinder, Trening, Hobbyer. :D
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6985 Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, Charmander skrev: Oida, gikk litt fort. Det er jo et lite utvalg av menn her så ville vel kanskje prøvd å møte folk andre steder. Tinder, Trening, Hobbyer. :D Det hørtes tidkrevende ut... Hva med en stand-in? Kan jo hende noen av KG-friendsa hadde giddet å leke kjæresten min en uke eller to, sånn at jeg får med meg Bora Bora og strandpikniken ihvertfall. Er du med på tur til Bora Bora, @Uchiha Madbrah, @Cyrus, @EpleDrue, @Rossin
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 11. august 2016 #6986 Skrevet 11. august 2016 Jeg fikk ikke sitere flere... Har KG satt maksgrense på siteringene mine, tro?
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6987 Skrevet 11. august 2016 11 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: @Cyrus og @Yme skal vi se hvem som klarer å spare skjegget sitt lengst mulig? Selvfølgelig lov å trimme og finpusse, men ikke fjerne helt. Da taper man. Vinneren får en gratis Netflix bruker av en bekjent av bekjent av meg som må deles med mine ti taxisjåfør-fettere. Jeg takker aldri nei til en utfordring. Ukentlige oppdateringer på en egen tråd?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6988 Skrevet 11. august 2016 @Cyrus - Har du hatt sex med en kvinne fra kåge ?@Katten.2.0 - Har du hatt 3kant ?@Uchiha Madbrah - Antall sex partnere ? @EpleDrue - Er du homofil ?@Yme - Yngste du har pult ?@WubWub - Syns om jente18 stram kort kjole ?@Charmander - Tits elr rumpe ? Anonymkode: 94750...bed
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6989 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus - Har du hatt sex med en kvinne fra kåge ? Ikke siden jeg ble aktiv her.
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6990 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det hørtes tidkrevende ut... Hva med en stand-in? Kan jo hende noen av KG-friendsa hadde giddet å leke kjæresten min en uke eller to, sånn at jeg får med meg Bora Bora og strandpikniken ihvertfall. Er du med på tur til Bora Bora, @Uchiha Madbrah, @Cyrus, @EpleDrue, @Rossin Når drar vi?
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6991 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @Charmander - Tits elr rumpe ? Anonymkode: 94750...bed Liten historie om det: Jeg er glad i begge deler, men jeg datet en jente noen år tilbake med ganske flott jente utseendemessig (veltrent, og slank) som hadde naturlige 36FF ish, som på en eller annen måte hverken hadde strekkmerker eller heng. Det nærmeste perfeksjon jeg har sett. Hun brukte ikke å vise de for mye kropp om hun gikk ut, tror hun hadde blitt mobbet tidligere så det var et ømt tema. En dag før vi hadde hooket så drakk vi hos naboen ble hun litt full så hun ville sove hos meg, mens vi andre dro ut på byen. Jeg la hun i sengen, gav hun vann, banan og prøvde å hjelpe hun så hun ikke ble dehydrert og fikk vondt i hodet. Hun kledde da av seg så hun stod i undertøyet, og jeg ble helt forfjamset... Tits it is! :D
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6992 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Tok meg ikke 12 år på ekte å lære meg navnet mitt, men jeg liker å overdrive litt. Er en utenlandsk navn (selv veldig få i india/pakistan som heter det). Elsker jo navnet mitt nå, fordi hvis noen lærer seg den betyr det at de har prøvd. Tenker også å gi barna mine vanskelige navn, slik at de kan få oppleve litt av smerten min.... hahaha neida. Har du ett eller flere av disse navnene? Ardashir Babak Bahman Bahram Behnam Behram Behruz Firdaus Gulzar Heydar Jahan Jahangir Jamshad Jamshed Jamsheed Javaid Javed Mehrdad Naveed Navid Omid Papak Rashne Rustam Shahriar Shahrokh Siavush Sohrab Anonymkode: dc976...f20
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6993 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du ett eller flere av disse navnene? Ardashir Babak Bahman Bahram Behnam Behram Behruz Firdaus Gulzar Heydar Jahan Jahangir Jamshad Jamshed Jamsheed Javaid Javed Mehrdad Naveed Navid Omid Papak Rashne Rustam Shahriar Shahrokh Siavush Sohrab Anonymkode: dc976...f20 Jeg tror du heter Shahab, forresten. Anonymkode: dc976...f20
kisskissbangbang Skrevet 11. august 2016 #6994 Skrevet 11. august 2016 15 timer siden, Rossin skrev: @kisskissbangbang hvem av bloggerne (tv-programmet) er favoritten din? Begrunn svaret Jeg aner ikke hvem som er med der, jeg? 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du redd for spøkelseshus (eller har du vært i noen som var verdt besøket), @Uchiha Madbrah, @EpleDrue, @Cyrus, @Moonwalker, @Fox Mulder, @Coronas, @applestories, @minister-mio, @Mysticgirl, @toothfairy, @Charmander, @Rossin, @kisskissbangbang? Er ei gigantisk pyse og utsetter helst ikke meg sjøl for å bli redd med vilje. Er redd nok i massevis fra før @Charmander Hva setter du mest pris på ved dama di? @minister-mio Er det greit å omtale en voksen kjæreste som "dama mi" og "typen min"? @Cyrus Hva var den dominerende følelsen din de første to ukene av livet til din førstefødte? @Moonwalker Sover du helst tett med kjæresten din, eller foretrekker du space når du skal sove? @Zumo de Melocotón Er du en type som bekymrer deg mye, eller er du litt mer sånn at du tar ting etterhvert som de kommer? @Rossin Hva er hovedingrendiensene i et godt forhold? Nevn tre.
Charmander Skrevet 11. august 2016 #6995 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: @Charmander Hva setter du mest pris på ved dama di? Hun blir med på omtrent alt. Om foreslår å dra et sted, finne på noe som f. eks å trene, yoga, se en film så er hun veldig ofte med på det. Også lager hun mat til meg! :D
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6996 Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @Cyrus Hva var den dominerende følelsen din de første to ukene av livet til din førstefødte? Håp
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 11. august 2016 #6997 Skrevet 11. august 2016 (endret) 52 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg takker aldri nei til en utfordring. Ukentlige oppdateringer på en egen tråd? Digger mentaliteten din. Seriøst. Håper ikke jeg drar bromancen til gaymance, men jeg digger deg! 54 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Det hørtes tidkrevende ut... Hva med en stand-in? Kan jo hende noen av KG-friendsa hadde giddet å leke kjæresten min en uke eller to, sånn at jeg får med meg Bora Bora og strandpikniken ihvertfall. Er du med på tur til Bora Bora, Hadde lett lekt kjæresten din i en uke eller to, kan til og med dra den til tre uker, siden du er så herlig, men der går grensen altså! 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Uchiha Madbrah - Antall sex partnere ? Anonymkode: 94750...bed Åh herre. Jeg rødmer seriøst heeeeeeeelt når folk spør meg om sånt.... kan jeg heller få lov til å svare på noe annet? Kan gjerne være et seksuelt-tema, men ikke sånn direkte fakta spørsmål. Tusen takk! 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ett eller flere av disse navnene? Ardashir Babak Bahman Bahram Behnam Behram Behruz Firdaus Gulzar Heydar Jahan Jahangir Jamshad Jamshed Jamsheed Javaid Javed Mehrdad Naveed Navid Omid Papak Rashne Rustam Shahriar Shahrokh Siavush Sohrab Anonymkode: dc976...f20 Hahahahahahaha. Har nesten lyst til å fortelle deg hva jeg heter nå.... 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du heter Shahab, forresten. Anonymkode: dc976...f20 Wow. De tre første bokstavene er faktisk helt riktig. Sha_ _ _ _ _ - nå mangler du kun fem bokstaver til! Endret 11. august 2016 av Uchiha Madbrah
Katten.2.0 Skrevet 11. august 2016 #6998 Skrevet 11. august 2016 Den 10.8.2016 at 18.53, kisskissbangbang skrev: @Katten.2.0 Det største WTF-øyeblikket i livet ditt hittil? At ei så jævlig fin dame som deg kunne finne meg så attraktiv som du sier at du gjør. Tror fortsatt ikke helt på deg. Alternativt var det den gangen jeg var på jobb og ei random jente tuslet forbi meg og slo meg i ballene ut av det blå. Eller den gangen en guttegjeng, jeg aldri har sett før, kom for å bitchslappe meg i øret (Why the ear, man!?). Den 9.8.2016 at 1.22, Musaleem skrev: @Katten.2.0 - Hvis du må velge én ting, hva er det beste som har skjedd i 2016? Den er vanskelig, for jeg har hatt mer av de gode øyeblikkene i hverdagen, kontra en enkelt stor begivenhet. Når @kisskissbangbang lagde meg en full tapasmiddag til meg på valentines day - mens jeg måtte game hele tiden så jeg ikke skulle se hva hun holdt på meg (holyfuckshit, det var første gangen jeg smakte baconsurrede dadler, og nå ble jeg jævlig sulten). Eller når jeg ble vekt på senga med kake og sang på bursdagen min. Når begge kidsa sa at de elsket meg og gav meg klem. Når jeg tok med eldstemannen på fisketur, og jeg kunne vise ham magien i å gjøre til fisk. Var også ganske godt å prestere en svak B i snitt på 90 studiepoeng, inklusive en bachelor-oppgave skrevet på mindre enn ei uke. Hva med deg, @Musaleem, hva er det beste som har skjedd deg i 2016? Den 9.8.2016 at 1.13, Citronella skrev: Min utgave av American Psycho er lest i filler. Ellers leser jeg nok mer enn gjennomsnittet, og har vanskelig for å peke ut en favorittroman. Kanskje Don DeLillo - White Noise? Da ser du ut som at den havner på leselista. Har du flere forslag? Den 9.8.2016 at 22.54, Zumo de Melocotón skrev: Prøvde du å snyte meg for seieren? @Katten.2.0? Ville aldri prøvd å snyte deg for noen gode følelser i det hele tatt. Hvem ville du helst gått på date med: Meg eller KKBB? 5 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: @kisskissbangbang og @Katten.2.0: dere er jo det søteste og mest perfekte paret på KG, men hvordan ble dere egentlig kjent? Kjempespent på å høre denne kjærlighetshistorien. Vi møttes helt tilfeldig, tro det eller ei. Hun har jo uttalt opptil flere ganger at hun aldri ville pratet med meg om hun hadde visst at jeg var Katten. Eller for å sitere en venn: "Æ ville ikkje pult ho me ein ajnna majnns kuk, rujndt et hjørne!" Vi møttes, og jeg syntes hun var den mest nydelige jenta jeg noensinne hadde sett. Sleng på at hun hadde et fantastisk kroppsspråk (chill, uten å bry seg om hva andre mener men likevel elegant - om enn ikke alltid like grasiøs) og faens pene øyne, så var jeg fortapt. Klarte å få kontakt med henne på sosiale medier, og etter en litt så-som-så start, så klarte jeg å fange interessen hennes etter et døgn-ish. Den natten pratet vi til 04-05 (litt usikker), selv om vi begge måtte stå opp i 07-tiden. Samme kvelden kom hun på besøk til meg, og vi tilbragte det neste halvannet året i lag. Vi møtte hverandre faktisk hver eneste dag i halvannet år - om enn bare for å gi hverandre et kyss - før krise på jobb gjorde at vi tilbragte fire døgn fra hverandre. Hrmf. Hva med deg, @Uchiha Madbrah, hva er din beste meetcute? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Katten.2.0 - Har du hatt 3kant ? Anonymkode: 94750...bed Yup. Og jeg var så nervøs at jeg bare var ordentlig hard sånn 30% av tiden alle gangene. Definitivt bedre å ha trekant med en kjent og en ukjent, kontra å ha det med et par. Blir så opphengt i å passe inn i deres regler, rutiner og rytme at jeg får skikkelig prestasjonsangst. Hva med deg, AB: Hva er din mest heftige seksuelle opplevelse? 1
Gjest Ajax Skrevet 11. august 2016 #6999 Skrevet 11. august 2016 5 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Digger mentaliteten din. Seriøst. Håper ikke jeg drar bromancen til gaymance, men jeg digger deg! Skjeggtråd startes i morra. Gi meg noen gode forslag til navn om du kommer på noe, og ta et deilig deilig selfie så man kan se utgangspunktet 😊
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 11. august 2016 #7000 Skrevet 11. august 2016 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Vi møttes helt tilfeldig, tro det eller ei. Hun har jo uttalt opptil flere ganger at hun aldri ville pratet med meg om hun hadde visst at jeg var Katten. Eller for å sitere en venn: "Æ ville ikkje pult ho me ein ajnna majnns kuk, rujndt et hjørne!" Vi møttes, og jeg syntes hun var den mest nydelige jenta jeg noensinne hadde sett. Sleng på at hun hadde et fantastisk kroppsspråk (chill, uten å bry seg om hva andre mener men likevel elegant - om enn ikke alltid like grasiøs) og faens pene øyne, så var jeg fortapt. Klarte å få kontakt med henne på sosiale medier, og etter en litt så-som-så start, så klarte jeg å fange interessen hennes etter et døgn-ish. Den natten pratet vi til 04-05 (litt usikker), selv om vi begge måtte stå opp i 07-tiden. Samme kvelden kom hun på besøk til meg, og vi tilbragte det neste halvannet året i lag. Vi møtte hverandre faktisk hver eneste dag i halvannet år - om enn bare for å gi hverandre et kyss - før krise på jobb gjorde at vi tilbragte fire døgn fra hverandre. Hrmf. Hva med deg, @Uchiha Madbrah, hva er din beste meetcute? Ååååååh herreguuuuuuuuuuuud så søtt. Fikk nesten sommerfugler i magen av å lese dette her. Så søtt!!! Hmmm. Skal jeg være helt ærlig så har jeg egentlig kun elsket en dame i løpet av mitt liv. Dette var VGS-kjæresten min som jeg var sammen med i to år og med henne fikk jeg så god kjemi allerede første gangen vi møttes at jeg fortalte alle vennene mine at hun skal bli min - og det gjorde jo hun, selvfølgelig, because I'm awesome and all that. *Puts on cool glasses*. Tror historien deres er mye, mye, mye søtere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå