Lillesiren Skrevet 13. august 2016 #7181 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Pølsebrød med nugatti Elsker å smugspise det på kjøkkenet etter ungene har spist pølse med brød! Hva er din? Tyrkisk pepper Blir verken mett eller kvalm av de, så spiser lett opp en boks av disse! 49 minutter siden, calavi skrev: Jeg har grublet litt over denne og klarer ikke velge kun én serie, så jeg nevner både Band of brothers og Game of Thrones. Det hørtes absolutt ikke gæren't ut. Jeg skal prøve det ut - tusen takk Jeg skal jo egentlig gjøre begge deler, men jeg har vært dårlig en god stund nå, uten at legene ikke helt finner ut av ting, så jeg gjør egentlig minimalt. Får jobbet et par dager i måneden, men noe mer enn det blir vanskelig per i dag :/@Lady Hva er ditt syn på plastisk kirurgi? @Katten.2.0 Det er kostymefest, og du kan velge fritt - hva kler du deg ut som? @ElevenSpiller du et instrument? @Lillesiren Liker du å lese bøker? Hvilken sjanger foretrekker du? @Teriyaki Har du noen allergier? Krim, gjerne Jo Nesbø (skulle ønske jeg hadde et mer originalt svar..men det har jeg altså ikke). 😊 @Teriyaki Hva jobber du med? @Lady Hvordan vil du beskrive stilen din?
Lady Skrevet 13. august 2016 #7182 Skrevet 13. august 2016 23 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Daddy-issues. Vet ikke helt hvordan jeg skulle fått det til, men tror det hadde vært meget treffende på byen her. Hva ville du kledd deg ut som? Foretrekker du rusbrus, øl, vin, sprit eller heimbrent? Aner ikke om det er mye eller lite. Er det? Hvilken film er du i humør for? Vil alltid anbefale Stay. En av mine absolutt favorittfilmer, om du liker litt psykedelisk thriller hvor man er usikker på hva som er virkelig eller ei. Alternativt har du The Constant Gardener, som er ufattelig fin på alle måter. Prøver å se disse filmene en gang i året. Hvilken bok vil du anbefale meg? Skeptisk. Festing er ikke verdt hangoveren lengre. Dessuten hadde jeg lyst til å krabbe i seng for tre timer siden! Skjer med at alle kvinnfolk er frossenpilker? Tror det må være noe feilkobling med varmerørene deres. Jeg er definitivt et sommermenneske. Vil ha vinter type hvert femte år, og drømmer om å flytte et sted hvor det ikke blir kaldere enn tolv grader. Fuck nordnorge væffal. Hvilken bok leste du sist? Det er vel sånn passe? Ser ikke veldig sminket ut på. Bruker lyse naturlige farger. Hmm, skrekkfilm! En virkelig skummel. Skal sjekke ut de to du nevnte. Har ingen bøker å anbefale som jeg kommer på 🙈 12 minutter siden, Lillesiren skrev: Tyrkisk pepper Blir verken mett eller kvalm av de, så spiser lett opp en boks av disse! Krim, gjerne Jo Nesbø (skulle ønske jeg hadde et mer originalt svar..men det har jeg altså ikke). 😊 @Teriyaki Hva jobber du med? @Lady Hvordan vil du beskrive stilen din? Stilren, men samtitig litt "røffere". @Lillesiren Er du flau over å våre på kg?
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2016 #7183 Skrevet 14. august 2016 13 timer siden, Katten.2.0 skrev: Jeg er hobbytrener og går all in de månedene jeg trener og all out de månedene jeg ikke trener. Fram til jeg ble skadet var jeg veldig aktiv innen kampsport, og har et håp om å returnere. I det siste har jeg tatt opp fisking, og har alltid med meg fiskestang, sluker, filetkniv og bøtte i bagasjerommet på bilen min. Men det som dominerer er nok gaming, bøker og serier/filmer. Er nok en nerd i hjertet, med ikke-nerdete kvaliteter/interesser. For å sjekke opp ei dame så er målet mitt å få henne til å prate med meg. Om hun prater med meg over litt tid, så skal jeg klare å fange interessen hennes. Det har selvfølgelig vært tilfeller hvor vi tydelig har vært tiltrukket av hverandre, for så å kjøre "Me Tarzan, you Jane"-stil. Gjerne forbundet med høy promille. Om jenta liker det litt røft, så har jeg hatt en tendens til å fange det opp/sende ut slike signaler, så det har også vært noe som har funket. De samme spørsmålene tilbake til deg. Får bare si at det er som regel jeg som blir sjekket opp, så dårlig med det andre veien Men har jo flørtet tilbake og sendt smil og vært hyggelig om jeg har likt en fyr 13 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: @Cyrus: Ser på han av og til, siden han dukker opp på både instafeeds og facebook og herregud han er så morsom til tider. Latterlig. Elsker sånn humor. Liker også The Hodgetwins og syns de har innmari morsomme videoer der ute (som til tider kan være kjempe drøye, men det er akkurat min humor). Sett dem før? Åhhh herreguuuuuud, var innom insta og på en side som heter Byefelipe (hvor menn først prøver seg på dama på en jævlig dårlig måte / fuckboystyle / dickpics), får ikke svar/blir rejectet også kommer de med kjempe frekke utsagn. Jævlig teit å kalle en du nettopp prøvde deg på for en feiting... og da må jeg nesten stille dette spørsmålet til my KG crushes som obviously er heavenly blessed beauties alle sammen, @Zumo de Melocotón, @kisskissbangbang, @Pjokkeline, @Mysticgirl og @ElizabethTaylor: Noen hårsåre menn som har klikket på dere etter at de ble avvist og kommet med kjempe teite utsagn, eller er vi nordmenn litt mer sivilisert og har mer folkeskikk enn amerikanerne? Verste jeg har hørt er jævla hore, du vet du vil det @Katten.2.0 @Uchiha Madbrah Har dere noen gang spandert på ei kvinne og forventet sex etterpå ?
Teriyaki Skrevet 14. august 2016 #7184 Skrevet 14. august 2016 (endret) 12 timer siden, Katten.2.0 skrev: Skeptisk. Festing er ikke verdt hangoveren lengre. Dessuten hadde jeg lyst til å krabbe i seng for tre timer siden! Skjer med at alle kvinnfolk er frossenpilker? Tror det må være noe feilkobling med varmerørene deres. Jeg er definitivt et sommermenneske. Vil ha vinter type hvert femte år, og drømmer om å flytte et sted hvor det ikke blir kaldere enn tolv grader. Fuck nordnorge væffal. Hvilken bok leste du sist? Ikke godt å si, men jeg har flere venninner som alltid er varme, så det er vel forskjell på om man er varm eller kald. Ja været i nordnorge er ikke så mye å skryte av.. Hm, det er kjempelenge siden sist jeg leste en bok som ikke var fagbok, så det husker jeg faktisk ikke. Er ikke flink til å prioritere lesing av bøker. Men jeg planlegger å lese en bok som heter "de utrolige årene". Det er ikke for underholdningen sin del da, det er en bok som går på hvordan håndtere såkalte krevende barn. Sånn med tanke på å få en bedre hverdag. Synes du Artic race er irriterende og at det er idiotisk at de stenger av en hel by for det, eller er du av de som stiller opp med flagg og maling i trynet for å heie de 30 sekundene det tar puljen å sykle forbi? 12 timer siden, Lillesiren skrev: @Teriyaki Hva jobber du med? Jeg er sykepleier i en døgnbemannet bollig for rusmisbrukere. Alt fra alkoholikere til heroinmisbrukere som i tillegg har Schizofreni. Enn du da? Endret 14. august 2016 av Teriyaki
Katten.2.0 Skrevet 14. august 2016 #7185 Skrevet 14. august 2016 13 timer siden, Lady skrev: Det er vel sånn passe? Ser ikke veldig sminket ut på. Bruker lyse naturlige farger. Hmm, skrekkfilm! En virkelig skummel. Skal sjekke ut de to du nevnte. Har ingen bøker å anbefale som jeg kommer på 🙈 Bra. For mye sminke er bare for mye sminke. ... Jeg ser ikke skrekkfilmer lengre. Jeg har blitt for pysete på mine eldre dager. Husker jeg så Mirrors for noen år tilbake, og av og til blir jeg fortsatt friket ut av mitt eget speilbilde. Det er for dårlig med ingen bokanbefaling! Tilbake når jeg var singel hadde jeg og vennene mine en regel om å ikke ha sex med jenter som ikke hadde bøker i leiligheten! 6 timer siden, Mysticgirl skrev: Får bare si at det er som regel jeg som blir sjekket opp, så dårlig med det andre veien Men har jo flørtet tilbake og sendt smil og vært hyggelig om jeg har likt en fyr @Katten.2.0 @Uchiha Madbrah Har dere noen gang spandert på ei kvinne og forventet sex etterpå ? Pfft, bortskjemt! Har kun forventet sex fra faste partnere. Jeg har selvfølgelig hatt håp om sex, men ikke forventet/sett på det som noe hun skylder meg. Men så er ikke jeg av typen som spanderer så mye før man har en etablert relasjon. Jenta skal ville ha sex med meg fordi hun er tiltrukket av meg, ikke fordi hun føler hun skylder meg det. 1 time siden, Teriyaki skrev: Ikke godt å si, men jeg har flere venninner som alltid er varme, så det er vel forskjell på om man er varm eller kald. Ja været i nordnorge er ikke så mye å skryte av.. Hm, det er kjempelenge siden sist jeg leste en bok som ikke var fagbok, så det husker jeg faktisk ikke. Er ikke flink til å prioritere lesing av bøker. Men jeg planlegger å lese en bok som heter "de utrolige årene". Det er ikke for underholdningen sin del da, det er en bok som går på hvordan håndtere såkalte krevende barn. Sånn med tanke på å få en bedre hverdag. Synes du Artic race er irriterende og at det er idiotisk at de stenger av en hel by for det, eller er du av de som stiller opp med flagg og maling i trynet for å heie de 30 sekundene det tar puljen å sykle forbi? I dagens tidsklemme blir det tidvis vanskelig å prioritere bøker. Spesielt når jeg studerer, da har jeg ikke samvittighet til å kose meg med lesing, om det ikke er pensum. Blærk. Faen ta de forpulte syklistene. Ikke nok med at de har en tendens til å sykle i veien opp bratten - de klarer maks 12-15 km/t i en 60-sone - selv med sykkelstien rett ved siden av seg! Men nå har de faen meg stengt hele fuckings byen(!) i to fuckings dager! Satan.
applestories Skrevet 14. august 2016 #7186 Skrevet 14. august 2016 Den 11.8.2016 at 19.23, EpleDrue skrev: @applestories Har du plagg i klesskapet du aldri har brukt etter du kjøpte det? Ja, det har jeg en del av, dessverre. Bortkastet tid og penger...
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7187 Skrevet 14. august 2016 19 timer siden, Cyrus skrev: Ballerinakjeks og sjokolademelk dagen derpå 😎 @Eleven Har du deltatt i shottekonkurranse noen gang? Det har forekommet på diverse sydenturer i min ungdom. 19 timer siden, minister-mio skrev: Jepp @Eleven identifiserer du deg med Eleven? Egentlig ikke. Men jeg synes hun er litt spennende. Jeg er ikke så spennende. 16 timer siden, calavi skrev: Jeg har grublet litt over denne og klarer ikke velge kun én serie, så jeg nevner både Band of brothers og Game of Thrones. Det hørtes absolutt ikke gæren't ut. Jeg skal prøve det ut - tusen takk Jeg skal jo egentlig gjøre begge deler, men jeg har vært dårlig en god stund nå, uten at legene ikke helt finner ut av ting, så jeg gjør egentlig minimalt. Får jobbet et par dager i måneden, men noe mer enn det blir vanskelig per i dag :/@Lady Hva er ditt syn på plastisk kirurgi? @Katten.2.0 Det er kostymefest, og du kan velge fritt - hva kler du deg ut som? @ElevenSpiller du et instrument? @Lillesiren Liker du å lese bøker? Hvilken sjanger foretrekker du? @Teriyaki Har du noen allergier? Ja, jeg kan spille 2 instrumenter, 3 hvis jeg inkluderer gitarspill knapt godt nok til husbruk. @Cyrus Din absolutte favorittfilm? @minister-mio Hvilken serie er best av Stranger things og Mr Robot @calavi Hvor blid er du når du våkner? @Lady Hvilken mascara er den beste som finnes?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7188 Skrevet 14. august 2016 18 minutter siden, Eleven skrev: Det har forekommet på diverse sydenturer i min ungdom. Egentlig ikke. Men jeg synes hun er litt spennende. Jeg er ikke så spennende. Ja, jeg kan spille 2 instrumenter, 3 hvis jeg inkluderer gitarspill knapt godt nok til husbruk. @Cyrus Din absolutte favorittfilm? The warriors @Eleven Norges flotteste utsikt ser man fra?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7189 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Bra. For mye sminke er bare for mye sminke. ... Jeg ser ikke skrekkfilmer lengre. Jeg har blitt for pysete på mine eldre dager. Husker jeg så Mirrors for noen år tilbake, og av og til blir jeg fortsatt friket ut av mitt eget speilbilde. Det er for dårlig med ingen bokanbefaling! Tilbake når jeg var singel hadde jeg og vennene mine en regel om å ikke ha sex med jenter som ikke hadde bøker i leiligheten! Uff Får begynne å lese mer bøker.@Cyrus Din absolutte favorittfilm? @Lady Hvilken mascara er den beste som finnes? Clinique high impact curling mascara. Den beste jeg har brukt hvertfall 😊 @Eleven Hva savner du mest fra barndommen?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7190 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: The warriors @Eleven Norges flotteste utsikt ser man fra? Den ser jeg når jeg ser til høyre fra hvor jeg sitter akkurat nå. @Cyrus Hender det at du tenner stearinlys når du er alene?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7191 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Lady skrev: @Cyrus Din absolutte favorittfilm? The warriors @Lady hvor mye vann drikker du daglig?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7192 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Eleven skrev: Den ser jeg når jeg ser til høyre fra hvor jeg sitter akkurat nå. @Cyrus Hender det at du tenner stearinlys når du er alene? Hvem snakker vi om da? Det hender jeg tenner noen duftlys 😊
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7193 Skrevet 14. august 2016 @Cyrus hva skal til for å gjøre deg stiv? Anonymkode: a8382...e4d
Lady Skrevet 14. august 2016 #7194 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: The warriors @Lady hvor mye vann drikker du daglig? Jeg stilte ikke deg det spørsmålet 🙈 Drikker alltid to store glass med vann om morgenen, og endel utover dagen. Er ikke sikker på hvor mye det blir. @Cyrus Dine beste treningstips?
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7195 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus hva skal til for å gjøre deg stiv? Anonymkode: a8382...e4d Sanseinntrykk som sensuelle lyder, bevegelser, og skikkelig god kyssing. Og når jeg får god respons på de tinga jeg gjør, så jeg ser at jeg tilfredsstiller 😄
Gjest Ajax Skrevet 14. august 2016 #7196 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Jeg stilte ikke deg det spørsmålet 🙈 Drikker alltid to store glass med vann om morgenen, og endel utover dagen. Er ikke sikker på hvor mye det blir. @Cyrus Dine beste treningstips? Eat CLEN TREN hard TEST your limits ANAVAR give up @Lady har du en landstryker, eller er du singel?
Gjest RaspberryPi Skrevet 14. august 2016 #7197 Skrevet 14. august 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Uff Får begynne å lese mer bøker.@Cyrus Din absolutte favorittfilm? Clinique high impact curling mascara. Den beste jeg har brukt hvertfall 😊 @Eleven Hva savner du mest fra barndommen? Når pappa leste bøker for meg på senga. @Lady Savner du barndommen din?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7198 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Sanseinntrykk som sensuelle lyder, bevegelser, og skikkelig god kyssing. Og når jeg får god respons på de tinga jeg gjør, så jeg ser at jeg tilfredsstiller 😄 Tenkte på stiv dagen derpå etter en treningsøkt. Hvilke øvelser gjør deg stiv? Grisegutt ass Anonymkode: a8382...e4d
Lady Skrevet 14. august 2016 #7199 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Eat CLEN TREN hard TEST your limits ANAVAR give up @Lady har du en landstryker, eller er du singel? Jeg er singel. @Cyrus Hva med deg? Har du en Lady?
Lady Skrevet 14. august 2016 #7200 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, Eleven skrev: Når pappa leste bøker for meg på senga. @Lady Savner du barndommen din? Ja, egentlig. @Eleven Hvordan havnet du her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå