Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, EpleDrue skrev:

@Coronas  Ser dere på håndballkampen? :fnise:

Den så jeg i går ja, var veldig spennende. 

@EpleDrue Som barn, dro du på hytta i ferien, båtferie eller campingvogn livet?

Videoannonse
Annonse
Gjest EpleDrue
Skrevet
6 timer siden, applestories skrev:

Vi er tre, og jeg er også eldst. Hvor mange er dere i søskenflokken, @EpleDrue

Vi er fire stykker. Har vunnet hver eneste søskenkrangel. :fnise:@applestories Hvilket eventyr likte du best som barn? Tenker du å fortelle det eventyret videre til dine barn?

6 timer siden, Lady skrev:

Tillit, humor, kommunikasjon og respekt.

@EpleDrue Samme spm tilbake

Respekt, tillit, ærlighet og forståelse. @Lady Hvor mange timer sover du i gjennomsnitt pr dag?

9 minutter siden, Coronas skrev:

Den så jeg i går ja, var veldig spennende. 

@EpleDrue Som barn, dro du på hytta i ferien, båtferie eller campingvogn livet?

Veldig spennende kamp ja!

Vi har alltid dratt til sydligere strøk i ferien. Påsken dro vi på hyttetur. Har vært på én båtferie i hele mitt liv. Jeg var 10år gammel og jeg trodde jeg skulle dø siden det var så utrolig høye bølger. :ler2: Døde åpenbart ikke, men vil nok ikke på noe båtferie igjen med det første. Campingvogn har jeg faktisk aldri overnattet i. Vil du si jeg har gått glipp av mye?

Hvilket ferieminne er det beste fra din barndom, og har du gjenskapt minnet med dine barn @Coronas?

Skrevet
14 timer siden, Lady skrev:

Har du en bok å anbefale til meg da? ☀️

Hvilke bøker liker du?

@Cyrus foretrekker du blondiner eller brunetter?

@Uchiha Madbrah har du noen gang eksperimentert med menn? Liker du eldre menn? :nigo: Den siste var en kødd, det første var faktisk ikke med skumle baktanker (pun intended).

@kisskissbangbang, hva vil du gjøre til helga?

@Yme, hva gjorde du denne lørdagsnatta?

@Pjokkeline hva er en perfekt lørdagskveld for deg?

@applestories hva er din beste kvalitet?

Vil minne alle sammen på at det er kjekt å fjerne alle siterte navn før dere poster, så slipper andre å få unødvendige notification. På data er det veldig enkelt, og på android (og dermed sikkert iphone) er det bare å markere teksten for å fjerne dem.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

@Cyrus foretrekker du blondiner eller brunetter?

Jeg håper du har lagt merke til hvor flink jeg er til å fjerne tags 😄 På telefon så er det jo et hælvete!

Jeg tenker ikke noe over om jeg liker hverken det ene eller det andre, men statistisk sett liker jeg visst blondiner og rødhårede 😄

@Katten.2.0 Hva har du på deg akkurat nå?

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg håper du har lagt merke til hvor flink jeg er til å fjerne tags 😄 På telefon så er det jo et hælvete!

Jeg tenker ikke noe over om jeg liker hverken det ene eller det andre, men statistisk sett liker jeg visst blondiner og rødhårede 😄

@Katten.2.0 Hva har du på deg akkurat nå?

Who's a good boy? Yes you are! Yes you are! YES YOU ARE! *kosemose*

Rødhårede og blondiner er aldri feil.
Jeg har på meg to forskjellige stripede sokker - i forskjellige farger - en joggebukse og en hettejakke.

@Cyrus når var du sist på byen?

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Who's a good boy? Yes you are! Yes you are! YES YOU ARE! *kosemose*

Rødhårede og blondiner er aldri feil.
Jeg har på meg to forskjellige stripede sokker - i forskjellige farger - en joggebukse og en hettejakke.

@Cyrus når var du sist på byen?

Lol 😐

Forrige helg, men det ble en kort affære som endte med at jeg stakk på mækkærn og hjem klokka 1.

@Katten.2.0 Hva slags bil har du? Om du har bil.

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Lol 😐

Forrige helg, men det ble en kort affære som endte med at jeg stakk på mækkærn og hjem klokka 1.

@Katten.2.0 Hva slags bil har du? Om du har bil.

Var også ute forrige helg, men det ble dessverre ikke en kort affære. Har vage minner fra BK og at KKBB stablet meg inn i en taxi.

Kjører en Mercedes stasjonsvogn som begynner å dra på årene.

Hva kjører du nå (om du har bil) og hva er drømmebilen?

Skrevet
9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Var også ute forrige helg, men det ble dessverre ikke en kort affære. Har vage minner fra BK og at KKBB stablet meg inn i en taxi.

Kjører en Mercedes stasjonsvogn som begynner å dra på årene.

Hva kjører du nå (om du har bil) og hva er drømmebilen?

Hva er BK? 

Du kjører en godt rutinert klassiker mener du?

Jeg har en gammel svart Honda C-RV. 

@Katten.2.0 Hvor går grensen for utroskap?

Skrevet
11 minutter siden, Cyrus skrev:

Hva er BK? 

Du kjører en godt rutinert klassiker mener du?

Jeg har en gammel svart Honda C-RV. 

@Katten.2.0 Hvor går grensen for utroskap?

Burger King.

Definitivt en godt rutinert klassiker. Den klarte forsåvidt 3800 km iløpet av to og en halv uke nå i sommer.

Etter min mening er det forskjellige grader av utroskap. Du har bare et generelt svik, som når man gjør ting kjæresten ville reagert svært negativt om han/hun hadde visst om - som veldig mye halvveis intim kontakt med andre. Men den definitive og verste grensen er ved noe fysisk.

Hva er ditt beste og verste barndomsminne, @Cyrus?

Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Burger King.

Definitivt en godt rutinert klassiker. Den klarte forsåvidt 3800 km iløpet av to og en halv uke nå i sommer.

Etter min mening er det forskjellige grader av utroskap. Du har bare et generelt svik, som når man gjør ting kjæresten ville reagert svært negativt om han/hun hadde visst om - som veldig mye halvveis intim kontakt med andre. Men den definitive og verste grensen er ved noe fysisk.

Hva er ditt beste og verste barndomsminne, @Cyrus?

Jeg har brukt så mye tid på å fortrenge ting fra fortiden, så jeg husker rett og slett ikke så mye av barndommen min, annet enn at jeg tror den var bra.

@Katten.2.0 Har du fått skikkelig ordentlig elektrisk støt noengang?

Skrevet
16 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg har brukt så mye tid på å fortrenge ting fra fortiden, så jeg husker rett og slett ikke så mye av barndommen min, annet enn at jeg tror den var bra.

@Katten.2.0 Har du fått skikkelig ordentlig elektrisk støt noengang?

Klarte å få støt fra en stikkontakt engang (pusset opp), og det gikk gjennom hele kroppen.

Hva er den verste smerten du har opplevd?

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Klarte å få støt fra en stikkontakt engang (pusset opp), og det gikk gjennom hele kroppen.

Hva er den verste smerten du har opplevd?

Jeg fikk operert bort en abscess som satt 2cm fra fiseringen en gang. Så skulle sykepleieren bytte bandasjen min, UTEN Å FUKTE DEN GAMLE BANDASJEN SOM NÅ HADDE GRODD FAST I DET ÅPNE SÅRET!! Ho rev den bare av, og det er den eneste gangen jeg har skreket av smerte 😂

Ellers kommer 5 timer tatovering av korsryggen som en god nummer 2.

@Katten.2.0 Har du noen typer mat du absolutt ikke klarer å spise?

Skrevet
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg fikk operert bort en abscess som satt 2cm fra fiseringen en gang. Så skulle sykepleieren bytte bandasjen min, UTEN Å FUKTE DEN GAMLE BANDASJEN SOM NÅ HADDE GRODD FAST I DET ÅPNE SÅRET!! Ho rev den bare av, og det er den eneste gangen jeg har skreket av smerte 😂

Ellers kommer 5 timer tatovering av korsryggen som en god nummer 2.

@Katten.2.0 Har du noen typer mat du absolutt ikke klarer å spise?

Hahaha, gud. Jeg hadde noen slike med min hællvette på ræva. Fy faen, noen av dem kan ikke ta hensyn. Husker at jeg barberte ræva pga bandasjebytte (måtte daglig innom for å skylle såret og bytte bandasje), men hun ene la medisinverdens gaffateip fra halvveis nedpå låret til opp på korsryggen! Er overbevist om at den tok med seg det øverste hudlaget òg!

Like du egentlig å ha sykepleieren rotende rundt fiseringen?

Takler ikke paprika. Paprika er djevelens verk. Lutefisk er også djevelens verk, men paprika er djevelere.

Hva er favorittmaten din?

Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hahaha, gud. Jeg hadde noen slike med min hællvette på ræva. Fy faen, noen av dem kan ikke ta hensyn. Husker at jeg barberte ræva pga bandasjebytte (måtte daglig innom for å skylle såret og bytte bandasje), men hun ene la medisinverdens gaffateip fra halvveis nedpå låret til opp på korsryggen! Er overbevist om at den tok med seg det øverste hudlaget òg!

Like du egentlig å ha sykepleieren rotende rundt fiseringen?

Takler ikke paprika. Paprika er djevelens verk. Lutefisk er også djevelens verk, men paprika er djevelere.

Hva er favorittmaten din?

Hadde hun fiklet med andre hensikter så hadde jeg nok vært hakket mer fornøyd ja.

Også paprika som passer til alt da!

Favoritten er klassisk juletallerken, med ribbe, medisterkaker, julepølse, surkål, rødkål, ikke poteter for det er bortkastet å fylle magen med.

@Katten.2.0 Hvem var du i klassen på barneskolen?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
14 timer siden, Pjokkeline skrev:

Haha, frøken! :fnise: Jeg er ikke bitter, bare litt syrlig :P Neida, absolutt ikke, men skulle ønske å kunne bli litt bedre kjent med deg. Heldigvis får vi er ny sjanse :)

@Mysticgirl Har du noen gang farget håret grålilla/blå eller rosa? 

@minister-mio Har du begynt å finne frem høst garderoben, eller tviholder du på sommerklærne enda? :D

Ja, har faktisk det :fnise: Hva med deg da?

Skrevet
13 timer siden, applestories skrev:

Jeg kan ikke helt se meg selv noe sted, kanskje jeg ikke er her? Har aldri sett for meg at jeg kommer til å bli gammel.

Biter veps? :klo:
Ble muligens stukket av en for en uke eller to siden. Det krydde av dem under kirsebærtreet, og plutselig stakk i det i foten slik at jeg nesten hylte litt (noe jeg egentlig ikke gjør). Det var vondt en stund og foten hovnet opp, men det var stort sett over neste morgen - og godt var det siden jeg skulle være på beina hele dagen.

Dersom det er sånn det er å bli stukket av en veps velger jeg det. Men det tror jeg egentlig ikke at det er, så jeg tror jeg ville valgt en klegg - de høres så små og ufarlige ut.

Nei, det har jeg ikke.

Og det var godt du spurte om, det minnet meg på at jeg må gå tidligere på jobb i morgen, for jeg tror jeg satte igjen sykkelen der før helgen!

@Pjokkeline Finnes det noe godt ved å komme tilbake til hverdagen igjen?

@EpleDrue Har du besteforeldre som bor i nærheten?

@Byjenta! Hvor var du for ti år siden?

@Zumo de Melocotón Kommer du til å stille din neste date masse sexspørsmål?

@Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har syklet på en tur?

@Zumo de Melocotón Når var du sist i Sverige?

For 10 år siden gikk jeg i 3.klasse og var nok på skolen muligens, med mindre jeg fortsatt hadde sommerferie ;)

@Zumo de Melocotón: 3 steder du aldri vil til?

@Lady: Bodd i England eller USA? 

@applestories: En drøm du har? 

Skrevet
38 minutter siden, Cyrus skrev:

Hadde hun fiklet med andre hensikter så hadde jeg nok vært hakket mer fornøyd ja.

Også paprika som passer til alt da!

Favoritten er klassisk juletallerken, med ribbe, medisterkaker, julepølse, surkål, rødkål, ikke poteter for det er bortkastet å fylle magen med.

@Katten.2.0 Hvem var du i klassen på barneskolen?

Nå ble jeg sulten.

Var nerden som ikke helt fant sin plass.

@Cyrus Hvordan takler du manneinfluensa?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Nå ble jeg sulten.

Var nerden som ikke helt fant sin plass.

@Cyrus Hvordan takler du manneinfluensa?

Vi to er ganske like tror jeg 😂

Jeg kryper sammen på sofaen med ullteppet godt rundt meg, setter på netflix, og ligger i en dam av svette og selvmedlidenhet mens jeg lever på melk og proteinbarer helt til det går over. Jeg har faktisk ikke hatt ekte influensa på over 15år 😄

@Katten.2.0 Hender det at KKBB kaller deg for Katten?

Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

Vi to er ganske like tror jeg 😂

Jeg kryper sammen på sofaen med ullteppet godt rundt meg, setter på netflix, og ligger i en dam av svette og selvmedlidenhet mens jeg lever på melk og proteinbarer helt til det går over. Jeg har faktisk ikke hatt ekte influensa på over 15år 😄

@Katten.2.0 Hender det at KKBB kaller deg for Katten?

I kroppen, ja!

Lucky bastard. Jeg får det 2-3 ganger i året. Da er jeg døden nær, og mister all livsgnist. Det har selvfølgelig rammet meg denne helga (dog i mindre grad), så KKBB lager meg lasagne i kveld mens jeg skal rulle rundt i selvmedlidenhet.

Nei, men hun har kalt meg Cyrus i senga opptil flere ganger.

Av de her inne, hvem ville du helst:
Giftet deg med.
Drept.
Knullet.
Tatt en øl med.

Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

I kroppen, ja!

Lucky bastard. Jeg får det 2-3 ganger i året. Da er jeg døden nær, og mister all livsgnist. Det har selvfølgelig rammet meg denne helga (dog i mindre grad), så KKBB lager meg lasagne i kveld mens jeg skal rulle rundt i selvmedlidenhet.

Nei, men hun har kalt meg Cyrus i senga opptil flere ganger.

Av de her inne, hvem ville du helst:
Giftet deg med.
Drept.
Knullet.
Tatt en øl med.

Giftet meg med @Uchiha Madbrah tror vi hadde hatt et fantastisk samliv 😂

Drept @AnonymBruker

Knullet @Pjokkeline eller @smalls (beste kroppene jeg har sett her hvertfall) 😳

Tatt en øl med @Katten.2.0 og @Rossin

Samme spørsmål tilbake 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...