Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Tja..Kroppshår er vel aldri feil. På menn i alle fall! :fnise: 

@Cyrus Burde jeg gjøre det samme?

Jeg tror jeg skal gi det et forsøk, selv om jeg best trives når jeg er helt glatt.

Det synes jeg du skal, så kan vi sende hverandre "progress pics" 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Jeg tror jeg skal gi det et forsøk, selv om jeg best trives når jeg er helt glatt.

Det synes jeg du skal, så kan vi sende hverandre "progress pics" 😅

Nå ble jeg med ett litt usikker på hvor det er du skal spare. :ler: 

Svaret på hvorvidt jeg hiver meg med og spammer deg med bilder for hver mm hårvekst kommer an på nettopp det. :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, Teriyaki skrev:

Nå ble jeg med ett litt usikker på hvor det er du skal spare. :ler: 

Svaret på hvorvidt jeg hiver meg med og spammer deg med bilder for hver mm hårvekst kommer an på nettopp det. :ler: 

Overalt såklart! Er du med?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Overalt såklart! Er du med?

Klart det! Tror jeg vinner med legghårene i alle fall.

Skrevet
10 minutter siden, Teriyaki skrev:

Klart det! Tror jeg vinner med legghårene i alle fall.

Vi må fastsette noen regler da.

Hvor lenge sparer vi?

Har jeg lov til å fjerne noe hår i det hele tatt? (Nesehåra tar jeg uansett hva du sier)

Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

Vi må fastsette noen regler da.

Hvor lenge sparer vi?

Har jeg lov til å fjerne noe hår i det hele tatt? (Nesehåra tar jeg uansett hva du sier)

Nei nå backer jeg ut. Det sømmer seg ikke for en dame å la det vokse villt må vite! Men jeg kan jo være den som passer på at DU ikke backer ut! :nigo: 

Nesehåra kan du ta. Og hårene rundt ringen, i tilfelle den får se dagslys i nærmeste framtid. :nigo:

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Uchiha Madbrah Har du prøvd hasj før? Hva synes du i så fall om det?

Bodd i USA, California, hvor det var fullstendig lovlig, sosialt akseptert og sett på som bedre enn alkohol i politiets syn, så ja, det har jeg. Alkohol og hasj er det eneste jeg egentlig har prøvd, i tilfelle noen lurer. :ler:

Hvis jeg skal være helt ærlig så elsker jeg det og er absolutt favoritt-ruset mitt. Det er noe man kan gjøre i ny og ne, enten med nærme venner eller kjæresten (hvis de også er åpne for det, selvfølgelig) og bare slappe av, snakke sammen og le av kjempe teite ting. Det beste med det er at det ikke er i nærheten av like skadelig for kroppen din som røyk/alkohol/andre rusmidler og forskning finner jo bare flere og flere positive effekter av å røyke det (men da er det lav THC % - det som faktisk gir deg ruset og mye høyere cbd - det som gir de terapeutiske effektene). 

Med det sagt så er det absolutt negative effekter med det også, slik som at det kan fremkalle f.eks. schizofreni (men da må du ha det liggende i genene fra før av, siden det ikke er noe du automatisk får av å ta noen trekk, faktisk må man røyke veldig tungt i lengre perioder, hvis jeg husker riktig), samtidig som det kan være mentalt avhengighetsskapende.

Røyker ikke per dags dato lenger, men er absolutt for at det skal bli avkriminalisert og hvis ikke det, i alle fall en mulighet for mennesker som er rammet av sykdom, istedenfor de tusen forskjellige pillene man må ta... men dessverre så tror jeg ikke at det vil skje i nærmeste fremtid, fordi selv om stemmer teller i demokratiet så er det ressurser (lobbyisme) som avgjør, mener nå jeg.

Fått med meg at du jobber med mennesker som sliter med rus avhengighet @Teriyaki, hva er inntrykket du har av det? 

Endret av Uchiha Madbrah
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
46 minutter siden, applestories skrev:

@Zumo de Melocotón Hva legger du i å "sjekke opp" noen på et nettforum, og har du gjort det selv?

Haha, hvorfor tror du at jeg spurte deg først? :hoho: Neida, altså. Jeg tror ikke jeg har sjekket noen opp på et nettforum noen gang, men jeg har flørtet og sånn da.. og gjensidig crushing og sånn... Eller kanskje jeg egentlig har sjekket opp uten å tenke over det? Eller kanskje jeg har blitt sjekket opp? Nå ble jeg ordentlig forvirret faktisk. Innebærer å sjekke opp at man faktisk møtes IRL og dater, @applestories? Og er det i så fall en automatikk i at den som tar kontakt på PM først er den som sjekker opp?

28 minutter siden, Teriyaki skrev:

@Zumo de Melocotón Hvis valget er å dra på en skikkelig stiv og snobbete resturant med seks forskjellige retter som hver og en er en gastronomisk opplevelse i seg selv, eller å dra på sportsbar og spise en skikkelig real saftig burger og pommes frites og en halvliter øl, hva velger du? Og hvorfor?

Åeh... Dårlig gjort, Teriyaki! :sur: Jeg liker jo begge deler, hvordan skal jeg velge?? Jeg eeeeeelsker mat og sånne gastronomiske opplevelser er jo nesten en orgasme verdig, men samtidig trives jeg best i uformelle omgivelser og digger en saftig burger. Ølen trenger jeg ikke. Om jeg skulle gidde å tilbringe kvelden på en sportsbar måtte det i så fall være sammen med en som er virkelig engasjert i sport, sånn at det kan smitte over på meg og få meg i skikkelig heiajente-stemning :duskedame:. Eneste jeg kommer på som havner i den kategorien er vel KGs egen OL-fantast! Blir du med på sportsbar, drikker ølen jeg ikke vil ha og smitter meg med sportsentusiasmen din, @EpleDrue:nigo:

Hva ville du foretrekke, @Teriyaki?

19 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Tja..mest jente-jente, vil jeg si. Litt vanskelig å svare på uten å vite hva du legger i det da. 

@Zumo de Melocotón Hva karakteriserer en jente-jente og hva karakteriserer en gutte-jente? :nigo:

Godt spørsmål. Jeg tenker litt som følger: Jeg har noen venninner som har en drøss jentevenner, som er skikkelig gode på sosiale jentekoder og sladder, som elsker å shoppe, som har badet fullt av sminke, neglelakker og dill dall, som ser på sex og singelliv og som ikke har noen som helst idé om sport, gaming, fisking, data generelt, actionfilmer og andre lignende ting. Selv har jeg "vokst opp" som eneste jenta i en guttegjeng, med de sosiale kodene som regjerer der, og føler at jeg besøker en annen planet hver gang jeg er med venninnene mine. Altså en verden som jeg kan tilpasse meg til, men som jeg aldri fullt ut kommer til å forstå, eller føle meg hundre prosent komfortabel i. Det er mulig at venninnene mine er ekstra "jentete", da. Men jeg er absolutt veldig feminin likevel, og ingen kan "se på meg" at jeg er litt gutte-jente innerst inne. Jeg har også hatt en litt annen rolle i guttegjengen enn gutta har, i og med at jeg åpenbart ikke ER en gutt. Så det blir min definisjon, andre definerer det gjerne annerledes. 

Kjenner du deg igjen i noen av kategoriene, @kisskissbangbang?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev:

Nei nå backer jeg ut. Det sømmer seg ikke for en dame å la det vokse villt må vite! Men jeg kan jo være den som passer på at DU ikke backer ut! :nigo: 

Nesehåra kan du ta. Og hårene rundt ringen, i tilfelle den får se dagslys i nærmeste framtid. :nigo:

Er ikke du med så er ikke jeg med 😐

Tror du det er større sjanse for at ringen får se dagslys enn penisen?

Skrevet
1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev:

Bodd i USA, California, hvor det var fullstendig lovlig, sosialt akseptert og sett på som bedre enn alkohol i politiets syn, så ja, det har jeg. Alkohol og hasj er det eneste jeg egentlig har prøvd, i tilfelle noen lurer. :ler:

Hvis jeg skal være helt ærlig så elsker jeg det og er absolutt favoritt-ruset mitt. Det er noe man kan gjøre i ny og ne, enten med nærme venner eller kjæresten (hvis de også er åpne for det, selvfølgelig) og bare slappe av, snakke sammen og le av kjempe teite ting. Det beste med det er at det ikke er i nærheten av like skadelig for kroppen din som røyk/alkohol/andre rusmidler og forskning finner jo bare flere og flere positive effekter av å røyke det (men da er det lav THC % - det som faktisk gir deg ruset og mye høyere cbd - det som gir de terapeutiske effektene). 

Med det sagt så er det absolutt negative effekter med det også, slik som at det kan fremkalle f.eks. schizofreni (men da må du ha det liggende i genene fra før av, siden det ikke er noe du automatisk får av å ta noen trekk, faktisk må man røyke veldig tungt i lengre perioder, hvis jeg husker riktig), samtidig som det kan være mentalt avhengighetsskapende.

Røyker ikke per dags dato lenger, men er absolutt for at det skal bli avkriminalisert og hvis ikke det, i alle fall en mulighet for mennesker som er rammet av sykdom, istedenfor de tusen forskjellige pillene man må ta... men dessverre så tror jeg ikke at det vil skje i nærmeste fremtid, fordi selv om stemmer teller i demokratiet så er det ressurser (lobbyisme) som avgjør, mener nå jeg.

Bra med utfyllende svar! Personlig har jeg aldri prøvd det før, og er noe skeptisk til legalisering, men på samme tid kunne jeg god ha prøvd det en gang. Har takket nei tidligere, men da var jeg mye yngre og visste mye mindre om det.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev:

Godt spørsmål. Jeg tenker litt som følger: Jeg har noen venninner som har en drøss jentevenner, som er skikkelig gode på sosiale jentekoder og sladder, som elsker å shoppe, som har badet fullt av sminke, neglelakker og dill dall, som ser på sex og singelliv og som ikke har noen som helst idé om sport, gaming, fisking, data generelt, actionfilmer og andre lignende ting. Selv har jeg "vokst opp" som eneste jenta i en guttegjeng, med de sosiale kodene som regjerer der, og føler at jeg besøker en annen planet hver gang jeg er med venninnene mine. Altså en verden som jeg kan tilpasse meg til, men som jeg aldri fullt ut kommer til å forstå, eller føle meg hundre prosent komfortabel i. Det er mulig at venninnene mine er ekstra "jentete", da. Men jeg er absolutt veldig feminin likevel, og ingen kan "se på meg" at jeg er litt gutte-jente innerst inne. Jeg har også hatt en litt annen rolle i guttegjengen enn gutta har, i og med at jeg åpenbart ikke ER en gutt. Så det blir min definisjon, andre definerer det gjerne annerledes. 

Kjenner du deg igjen i noen av kategoriene, @kisskissbangbang?

Da er jeg definitivt ikke i kategorien jentejente :ler: 

Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
1 minutt siden, Teriyaki skrev:

Bra med utfyllende svar! Personlig har jeg aldri prøvd det før, og er noe skeptisk til legalisering, men på samme tid kunne jeg god ha prøvd det en gang. Har takket nei tidligere, men da var jeg mye yngre og visste mye mindre om det.

Endret kanskje innlegget mitt for sent, men la til:  Fått med meg at du jobber med mennesker som sliter med rus avhengighet @Teriyaki, hva er inntrykket du har av hasj? Hvor farlig mener du at det kan være? 

Takket nei til det selv i en stor periode og mislikte det veldig sterkt, men dette var egentlig fordi jeg trodde på propagandaen som var spredt rundt det. Ente opp med å gjøre litt egen forskning og følte at jeg hadde blitt lurt av staten. Med det sagt så har jeg venner fra ungdomsskolen som begynte i for tidlig alder (man skal ikke begynne før hjernen er fullvokst, fordi da har det MANGE negative effekter) og som i dag ikke har jobb, utdanning, sitter hjemme og bare røyker. Er litt trist, egentlig. Men da er det også viktig å understreke at hasj er langt fra det eneste dopet de tar. 

Skrevet
7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Åeh... Dårlig gjort, Teriyaki! :sur: Jeg liker jo begge deler, hvordan skal jeg velge?? Jeg eeeeeelsker mat og sånne gastronomiske opplevelser er jo nesten en orgasme verdig, men samtidig trives jeg best i uformelle omgivelser og digger en saftig burger. Ølen trenger jeg ikke. Om jeg skulle gidde å tilbringe kvelden på en sportsbar måtte det i så fall være sammen med en som er virkelig engasjert i sport, sånn at det kan smitte over på meg og få meg i skikkelig heiajente-stemning :duskedame:. Eneste jeg kommer på som havner i den kategorien er vel KGs egen OL-fantast! Blir du med på sportsbar, drikker ølen jeg ikke vil ha og smitter meg med sportsentusiasmen din, ? :nigo:

Hva ville du foretrekke, @Teriyaki?

Litt som å velge mellom pest og kolera, bare i positiv forstand. :fnise: 

Nei jeg tror jeg måtte ha gått for hamburger. For det må være det aller aller beste jeg vet! Ikke sånn døll greie på mc Dondalds, selv om det kan funke i fylla det og, men sånn skikkelig bra og saftig type med ALT på!

7 minutter siden, Cyrus skrev:

Er ikke du med så er ikke jeg med 😐

Tror du det er større sjanse for at ringen får se dagslys enn penisen?

Bah, jeg som trodde jeg skulle få fri tilgang på pics nå.. :( Klarte ikke lure deg nei.

Tja, det kommer jo an på hva DU foretrekker da. Har forstått det sånn at du ikke har hatt sex med en mann før da, men vi har jo alltids dildo! Så hva tror du?

Skrevet
Den 13.8.2016 at 23.02, Teriyaki skrev:

@calavi Ja, flere. Har gress- og bjørkpoll som jeg så vist merker noe til, men da jeg var i Salangen som er en time etter Narvik hvor der var tjukt med trær så plages jeg mye mer enn her hjemme. Har også noen kryssallergier. Kan ikke spise eple lenger, ikke en gang uten skall. Samme gjelder nektarin og sikkert noen andre frukter jeg ikke kommer på. Er også mildt allergisk mot katt og hund, men ikke verre enn at jeg kan stryke og kose på de. Må bare vaske hendene før jeg gnir meg i øynene. 

Enn du da?  

Jeg er allergisk mot skalldyr, husstøv, hest og katt. Er et par andre ting jeg også reagerer på, men kommer ikke på det i farta. 

Den 13.8.2016 at 23.03, Lady skrev:

Jeg er både for og imot det. Synes det er trist når det går altfor langt, men om man virkelig sliter med kompleks for noe, så synes jeg det er fint at man kan gjøre noe med det. 

@calavi Samme spm tilbake.

Jeg mener man skal kunne gjøre hva en selv vil med sin egen kropp, så jeg er absolutt for, og synes det er fint man har muligheten til å forandre på noe om man virkelig ønsker det. Men, jeg synes veldig mange tar lett på det å legge seg under kniven og synes det er veldig trist å se på mennesker som stadig vekk forandrer på utseendet sitt. 

Den 14.8.2016 at 15.24, Eleven skrev:

@calavi Hvor blid er du når du våkner?

Ikke sånn fryktelig blid:fnise:  Om man vekker meg feil, bråker voldsomt eller plager meg så er jeg nok ikke sånn fryktelig sjarmerende, men holder man litt avstand eller bare oppfører seg normalt så er jeg ikke sånn alt for ille. Men jeg er ikke noe morgenmenneske da, for

Den 14.8.2016 at 18.43, Pjokkeline skrev:

@calavi Hvordan har hverdagen vært, etter ferien? 

Etter ferien? Reiser på ferie nå på onsdag, jeg :nigo:

Den 14.8.2016 at 16.39, Byjenta! skrev:

@calavi
Ville du reist tilbake i tid, eller fremover i tid? 

Veldig godt spørsmål! Jeg klarer faktisk ikke helt å bestemme meg... Jeg er over snittet nysgjerrig, så det å faktisk kunne oppleve fremtiden hadde ikke vært noe annet enn fantastisk. Men, det er så mye spennende historie og tidsepoker som jeg også gjerne skulle opplevd... Men om jeg måtte valgt nå, hadde jeg muligens å reise fremover i tid. 

3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Omg... :ph34r: Den setningen om laksen fikk meg til å hente frem kofferten med en gang. Er jeg den eneste av oss som tenker koffert om laksen til Rossin, @calavi?

Pfft, skjønner ikke hva du snakker om.... :ph34r: 

@Teriyaki Er det noen brukere på kg du ikke liker? 
@Lady Noen gang sendt nakenbilder av deg selv? 
@Byjenta! Gleder du deg til jul? 
@Zumo de Melocotón Favorittgodteri/snacks? 
@kisskissbangbang Du kommer tidlig hjem fra jobb en dag og finner Katten iført sexy blondeundertøy og en av dine fineste kjoler. Han innrømmer at han liker å kle seg ut i dameklær. Hva gjør du? 

Skrevet
14 timer siden, EpleDrue skrev:

Respekt, tillit, ærlighet og forståelse. @Lady Hvor mange timer sover du i gjennomsnitt pr dag?

8-9timer helst. Viktig med søvn.

@EpleDrue Hva med deg? 😊

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hvilke bøker liker du?

En sann historie som er verdt å lese.

8 timer siden, Byjenta! skrev:

@Lady: Bodd i England eller USA? 

USA 😃

@Byjenta! Er du lykkelig?

Skrevet
2 minutter siden, calavi skrev:

@Lady Noen gang sendt nakenbilder av deg selv? 

Nei, faktisk ikke. Livredd for å få det spredt. Har sett to skrekkeksempler på det, så tar ikke sjansen.

@calavi Hva med deg?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

Favorittgodteri/snacks? 

Sokkelaaaaade!!! :sjokolade: Nammenam! :spise:

Er himmelen skikkelig fin utenfor dere også nå, @calavi?

Skrevet
6 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Endret kanskje innlegget mitt for sent, men la til:  Fått med meg at du jobber med mennesker som sliter med rus avhengighet @Teriyaki, hva er inntrykket du har av hasj? Hvor farlig mener du at det kan være? 

Takket nei til det selv i en stor periode og mislikte det veldig sterkt, men dette var egentlig fordi jeg trodde på propagandaen som var spredt rundt det. Ente opp med å gjøre litt egen forskning og følte at jeg hadde blitt lurt av staten. Med det sagt så har jeg venner fra ungdomsskolen som begynte i for tidlig alder (man skal ikke begynne før hjernen er fullvokst, fordi da har det MANGE negative effekter) og som i dag ikke har jobb, utdanning, sitter hjemme og bare røyker. Er litt trist, egentlig. Men da er det også viktig å understreke at hasj er langt fra det eneste dopet de tar. 

Det er definitivt ikke hasjen som er det verste de inntar. Alkoholen, amfetaminen og naturligvis heroinen er langt verre. Kombinasjonen hasj og alkohol er selvsagt ikke noe å trakte etter det heller. Det er flotte mennesker jeg jobber med, men rusen har dessverre ødelagt de på flere plan i livet. Når det er sagt så er jeg blant annet skeptisk fordi at hasj KAN være en "inngangsbillett" til rusmiljøet. Dessuten tror jeg ikke legalisering vil føre til at det blir mindre kjøp og salg av dårlig hasj på gata, så problemet vil ikke etter min mening, opphøre.

2 minutter siden, calavi skrev:

@Teriyaki Er det noen brukere på kg du ikke liker?

Tja, vil ikke si at jeg ikke LIKER, men det er et par brukere jeg ikke har så mye til overs for i alle fall. Ikke fordi de mener noe annet enn meg, men væremåte og måten de snakker til andre på.

Skrevet
3 minutter siden, calavi skrev:

@kisskissbangbang Du kommer tidlig hjem fra jobb en dag og finner Katten iført sexy blondeundertøy og en av dine fineste kjoler. Han innrømmer at han liker å kle seg ut i dameklær. Hva gjør du? 

:ler: Jeg hadde nok måtte fnise litt først. Har sett ham i kjole før, og det kler ham overhodet ikke. 

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at han likte det og gjorde det aleine eller evt. av og til i forbindelse med sex, men jeg hadde nok slitt litt med det dersom han ønska å gå kledd sånn når jeg var hjemme og offentlig. Det hadde krevd mye tilvenning, og det hadde nok gjort noe med tiltrekninga. 

Hva med deg, hvordan hadde du tatt det dersom det skjedde deg?

Skrevet
6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Litt som å velge mellom pest og kolera, bare i positiv forstand. :fnise: 

Nei jeg tror jeg måtte ha gått for hamburger. For det må være det aller aller beste jeg vet! Ikke sånn døll greie på mc Dondalds, selv om det kan funke i fylla det og, men sånn skikkelig bra og saftig type med ALT på!

Bah, jeg som trodde jeg skulle få fri tilgang på pics nå.. :( Klarte ikke lure deg nei.

Tja, det kommer jo an på hva DU foretrekker da. Har forstått det sånn at du ikke har hatt sex med en mann før da, men vi har jo alltids dildo! Så hva tror du?

Vil du ha bilder er det bare å spørre 😊

Jeg har blitt pult nok i ræva i det siste, så jeg hadde jo håpet at lille-cyrus skal få et gjensyn med et kvinnelig kjønn igjen, men mann vet jo aldri 😉 (pun intended).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...