Katten.2.0 Skrevet 15. august 2016 #7301 Skrevet 15. august 2016 Giftet meg med @kisskissbangbang Drept @kisskissbangbang :D Hat-knullet AB med ingen oppvarming og ei lita spøttklyse som glidemiddel før analsex. Tatt en øl med @Uchiha Madbrah, @Cyrus, @Citronella, @Silfen, @Yme og @Cathrine88
applestories Skrevet 15. august 2016 #7302 Skrevet 15. august 2016 10 timer siden, EpleDrue skrev: Vi er fire stykker. Har vunnet hver eneste søskenkrangel. @applestories Hvilket eventyr likte du best som barn? Tenker du å fortelle det eventyret videre til dine barn? Jeg tror det må ha vært de mamma brukte å fortelle om et dyr som fant på mye rart. Har liksom bare et "bilde" i hodet av dyret løpende over gresset. Og så heklet hun et par versjoner av det til oss, så da ble det hele liksom litt mer håndfast Har ikke barn, men ville prøvd å lage nye historier om dyret om jeg hadde noen @EpleDrue VIl du ha barn? 6 timer siden, Katten.2.0 skrev: @applestorieshva er din beste kvalitet? Jeg prøver alltid å forstå andres synspunkt, ideer og tanker, uten å dømme. Jeg tror nok enkelte synes jeg drar det for langt, og det kan jeg til tider være enig i. @Katten.2.0 Du høres så målrettet ut når du beskriver videre utdanning og yrkesvalg. Har du alltid visst hva du vil studere og arbeide med, eller har du funnet ut av det etter du ble voksen? 3 timer siden, Byjenta! skrev: @applestories: En drøm du har? Å bo i utlandet igjen. @Byjenta! Har du lyst til å studere i utlandet?
Coronas Skrevet 15. august 2016 #7303 Skrevet 15. august 2016 10 timer siden, EpleDrue skrev: Veldig spennende kamp ja! Vi har alltid dratt til sydligere strøk i ferien. Påsken dro vi på hyttetur. Har vært på én båtferie i hele mitt liv. Jeg var 10år gammel og jeg trodde jeg skulle dø siden det var så utrolig høye bølger. Døde åpenbart ikke, men vil nok ikke på noe båtferie igjen med det første. Campingvogn har jeg faktisk aldri overnattet i. Vil du si jeg har gått glipp av mye? Hvilket ferieminne er det beste fra din barndom, og har du gjenskapt minnet med dine barn @Coronas? Du har sikkert ikke gått glipp av så mye he he. Du må nok like campinglivet for å bo i vogn eller telt Heldig du som fikk sydentur da du var liten. Det største jeg opplevde var en helg i Danmark. Det er nok mitt beste minne. Pluss å dra på hyttetur til sørlandet med min familie og en annen familie. Ellers hatet jeg å dra på camping og teltferie med mine foreldre. De kranglet hele tiden OG vi hadde dårlig råd. Så ingenting av dette har mitt barn fått oppleve med meg. Han har heller fått spaniatur, thailandtur og cambodiatur @EpleDrue hva betyr mest for deg, dyr eller mennesker?
Gjest RaspberryPi Skrevet 15. august 2016 #7304 Skrevet 15. august 2016 17 timer siden, minister-mio skrev: Nøttesteik eller fisk @Eleven har du tenkt over at når amerikanerne sier "Paprika" mener de sånn tørket paprikakrydder? Ja, det har jeg faktisk. @minister-mio Synes du det er litt merkelig utvikling i denne tråden, første side tatt i betrakning?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. august 2016 #7305 Skrevet 15. august 2016 Den 12.8.2016 at 19.44, Mysticgirl skrev: Hva ser du helst på tv? Har ikke kanaler lenger, så ser mest på TV-serier og livsstilsprogrammer på app. @Mysticgirl Tør du å jogge alene ute på kveldstid eller på skogsstier? Den 12.8.2016 at 20.04, kisskissbangbang skrev: Har du hatt perioder du har lurt på om du er skjeiv? Hmm.. Nei, ikke egentlig. Men jeg tente skikkelig på ei jente en gang og funderte en stund på hvorfor det skjedde. @kisskissbangbang Hvor lenge har du visst at du svinger begge veier? Den 12.8.2016 at 20.33, Katten.2.0 skrev: Som om du er en snill jente. De beste tingene som havner på trykk er de som ikke egner seg på trykk! Hvordan skal du tilbringe helga? Joda, jeg er sjeeeeeempesnill! Jeg tilbragte helgen i en blanding av partydansing på stuegulvet , hylgrining (en stille versjon) over at jeg måtte på jobb igjen idag , ute hos venner, besøk av familie, sitte foran skjermen (med jobb+studiegreier, ikke særlig fjas denne helgen), ute på tur og i badekaret med hjemme-SPA (hvor jeg ble så lenge at jeg lurte på om huden hadde falt av til slutt). Hva ville din taktikk være om du skulle være teamleder på det røde laget i UT: Capture the Flag, @Katten.2.0? Den 12.8.2016 at 21.14, calavi skrev: Nææh, si det? Jeg hadde muligens kjørt på med Rossin sin laks, faktisk! Jeg husker jeg ble imponert første gang jeg fikk den servert.@Zumo de Melocotón Om du skal ut på byen, hva slags utesteder foretrekker du? Hvordan skal klientellet være og hva slags musikk vil du høre på? Omg... Den setningen om laksen fikk meg til å hente frem kofferten med en gang. Er jeg den eneste av oss som tenker koffert om laksen til Rossin, @calavi? Jeg vil helst til et sted hvor man kan danse, hvor klientellet er mellom 20-45 år, hvor dresskoden er "vanlige på-byen-klær", hvor musikken ikke er så høy at det piper i ørene en hel uke i etterkant og musikken må være kul å danse til. Eller så vil jeg på et rolig sted hvor de spiller mest rock og litt metal, hvor det er mulig å sitte og prate og digge musikken. Eller så vil jeg til et "mase-sted", altså et sted med avslappende musikk og god stemning og og masse prating og litt champis. Men jeg liker aller best vennefester, egentlig. Hvor trives du best på byen, @calavi? Den 12.8.2016 at 23.29, minister-mio skrev: @Zumo de Melocotón liker du best katt eller hund? Jeg synes kattunger er søtest, men noen valper er søte også. Det er få voksne katter og hunder jeg egentlig liker (godt nok til å ville ha en selv), men en i familien har en bitteliten hund som jeg synes er veldig søt. Så da velger jeg hund. Er du en sånn som har huset fullt av katter eller hunder, @minister-mio? Den 13.8.2016 at 16.04, kisskissbangbang skrev: @Zumo de Melocotón Hva pleier du å gjøre når du har det skikkelig kjipt? Er du typen som begraver deg litt i det, eller er du typen som setter på en komedie og skyver det unna? Jeg liker å kjenne på følelsene, så jeg ville definitivt hamstret iskrem, sjokolade og noe god drikke og smådeppet foran TV-serier eller lyttet til supertrist musikk. Men maks en dag, og når jeg våkner neste dag er det ingen nåde. Da er det "Opp og hopp, Solstråle! Ny dag, nye muligheter." Og så banner jeg lavt over at jeg er en så sykt streng slavedriver og subber inn på badet for en oppkvikkende dusj. Er du en sånn som depper lenge om gangen, @kisskissbangbang? Den 13.8.2016 at 17.37, Uchiha Madbrah skrev: og da må jeg nesten stille dette spørsmålet til my KG crushes som obviously er heavenly blessed beauties alle sammen, @Zumo de Melocotón Noen hårsåre menn som har klikket på dere etter at de ble avvist og kommet med kjempe teite utsagn, eller er vi nordmenn litt mer sivilisert og har mer folkeskikk enn amerikanerne? Well, aren´t you the charmer? Jeg har jo han løken som jeg skrev om tidligere da, som ropte masse merkelige ting over hele lokalet når jeg ikke ville bli med han hjem. Ellers så har jeg vel stort sett være ute for siviliserte menn med folkeskikk. Med et par grove unntak da, men de tror jeg at jeg holder for meg selv. Men det har jo vært noen opp igjennom som unnskyldte oppførselen sin med at det var min feil at de oppførte seg som neandertalere da, når jeg gikk rundt og var så forbanna fristende. Ble ikke veldig imponert, for å si det sånn. Har du opplevd at noen damer har oppført seg upassende eller klengete på byen, @Uchiha Madbrah? 23 timer siden, Byjenta! skrev: @Zumo de Melocotón Hva er din største frykt? Å miste noen jeg er glad i. Har du en fobi, @Byjenta!? 22 timer siden, applestories skrev: Må løpe nå, men skal prøve å komme på spørsmål til etterpå, @Zumo de Melocotón! Helt i orden! 22 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón Hva er din favorittmiddag? Julemiddagen! Vi pleier å ha Pinnekjøtt på julaften, noe som ikke er så vanlig her jeg bor nå. Men jeg klarer meg ikke uten! Hva spiser du på julaften, @Moonwalker? 21 timer siden, Pjokkeline skrev: Haha, din snik! Ja, det gjør jeg! Har jeg vært savnet her, tro?! @Zumo de Melocotón Hvordan har hverdagen vært, etter ferien? Ikke mer snik enn deg, søta! Veldig travel! Men så har jeg bare hatt 1 hverdag til nå, og det var idag. Vil du si at sexlivet ditt er det samme som før du fikk ring på fingeren, eller føler du at du har kommet i mål nå og ikke trenger å jobbe like hardt på forføringsfronten lenger? 17 timer siden, EpleDrue skrev: @Zumo de Melocotón Ser dere på håndballkampen? Du vet jo at jeg ikke har TV-kanaler, Eple! Nei, jeg gjorde alt annet enn å se på håndballkampen (les: ). Hvilke 5 jentenavn liker du best, @EpleDrue? 16 timer siden, applestories skrev: @Zumo de Melocotón Kommer du til å stille din neste date masse sexspørsmål? @Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har syklet på en tur? @Zumo de Melocotón Når var du sist i Sverige? 1. Haha... Nei, jeg kommer nok til å investere litt tid på å finne svarene på de spørsmålene selv. 2. Det vet jeg ikke, men jeg syklet 1,5 mil *2 en gang og måtte over et høyt fjell med bratte bakker på veien, så det var definitivt den tyngste turen jeg har syklet. 3. I fjor, antageligvis i desember. Hvordan ville du sjekke opp en mann 1. på et utested, 2. på butikken og 3. på et nettforum, @applestories? 2 timer siden, Byjenta! skrev: 3 steder du aldri vil til? Kongo (har ikke lyst til å gå i M&F sine fotspor og ende opp i en trang, klam celle), Syria (åpenbart), New Delhi (når slike ting som dette, gjengvoldtekter og syreangrep er dagligdags). Har du vært i India noen gang, @Byjenta!? Hvordan opplevde du det, i så fall?
kisskissbangbang Skrevet 15. august 2016 #7306 Skrevet 15. august 2016 4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: @kisskissbangbang Hvor lenge har du visst at du svinger begge veier? Jeg liker å kjenne på følelsene, så jeg ville definitivt hamstret iskrem, sjokolade og noe god drikke og smådeppet foran TV-serier eller lyttet til supertrist musikk. Men maks en dag, og når jeg våkner neste dag er det ingen nåde. Da er det "Opp og hopp, Solstråle! Ny dag, nye muligheter." Og så banner jeg lavt over at jeg er en så sykt streng slavedriver og subber inn på badet for en oppkvikkende dusj. Er du en sånn som depper lenge om gangen, @kisskissbangbang? Jeg har alltid visst det. Det har bare vært naturlig for meg, tror jeg. Min aller første skikkelige forelskelse var ei jente som het Sunniva. Hun vaar såå fiiin, og jeg ble klein og flau rundt henne hver dag i et år. Nei, jeg depper ikke lenge i gangen. Egentlig skulle jeg ønske jeg fikk det til, men sånne følelser er ferskvare for meg. @Zumo de Melocotón En ting som "alle" liker men du ikke kan fordra? @Eleven @minister-mio @Pjokkeline @Cyrus @Katten.2.0 @calavi Hvordan er livet ditt ideelt sett om ti år?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. august 2016 #7307 Skrevet 15. august 2016 9 minutter siden, kisskissbangbang skrev: En ting som "alle" liker men du ikke kan fordra? Sex og singelliv-serien og shopping (med visse unntak)! Blæh.... Vil du si at du er mest jente-jente eller mest gutte-jente (i måten å være på og interesser), @kisskissbangbang?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 15. august 2016 #7308 Skrevet 15. august 2016 7 timer siden, Katten.2.0 skrev: @Uchiha Madbrah har du noen gang eksperimentert med menn? Liker du eldre menn? Den siste var en kødd, det første var faktisk ikke med skumle baktanker (pun intended). Hahaha. Liker eldre menn ja!!! Aldri kysset/nusset en mann. Har flere gode homofile venner og ingenting i mot det, heller ingenting i mot at menn kysser foran meg, men personlig brekker jeg av bare tanken på å kysse en annen mann. Det lengste jeg har gått er å nusse mine bestevenner på kinnet når vi er på byen, men det er jo bare koselig da. Enn du da? 3 timer siden, Cyrus skrev: Giftet meg med @Uchiha Madbrah tror vi hadde hatt et fantastisk samliv 😂 DET TROR JEG OGSÅ! 10/10 would say yes in a heartbeat. Tror vi hadde klikket 100% at first sight. 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Hat-knullet AB med ingen oppvarming og ei lita spøttklyse som glidemiddel før analsex. Tatt en øl med @Uchiha Madbrah Hadde gjerne tatt en pils med deg, faktisk. Fått kjempebra inntrykk av deg og tror vi hadde klikket bra sammen. 39 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Well, aren´t you the charmer? Jeg har jo han løken som jeg skrev om tidligere da, som ropte masse merkelige ting over hele lokalet når jeg ikke ville bli med han hjem. Ellers så har jeg vel stort sett være ute for siviliserte menn med folkeskikk. Med et par grove unntak da, men de tror jeg at jeg holder for meg selv. Men det har jo vært noen opp igjennom som unnskyldte oppførselen sin med at det var min feil at de oppførte seg som neandertalere da, når jeg gikk rundt og var så forbanna fristende. Ble ikke veldig imponert, for å si det sånn. Har du opplevd at noen damer har oppført seg upassende eller klengete på byen, @Uchiha Madbrah? Må jo være litt sjarmerende når jeg snakker med favoritt KG-damene mine! Hahahaha. Dust. OG WTF!? DIN FEIL AT DU ER SÅ FRISTENDE? Hvor er logikken i det?! Blæhhhh dumt spørsmål å stille egentlig. Føler jeg blir mer forbanna av å lese deres respons enn å le. Noen mennesker er bare gærne. Hahahah. Ja. Det har skjedd ett par ganger for mye, faktisk. Altså, jeg liker ikke å direkte avvise folk fordi jeg føler meg litt slem, men noen ganger er det bedre å være direkte, fordi ellers tolker de tegn som jeg aldri ga og fortsetter. Men de fleste forstår kroppsspråket og at jeg ikke virker interessert, så jeg slipper å være veldig direkte og avissende. Jeg er ferdig med den perioden i livet mitt hvor jeg går på byen for å få meg et ligg, men heller for å faktisk være med mine gode venner, kose oss og bli kjent med andre kule mennesker.
Katten.2.0 Skrevet 15. august 2016 #7309 Skrevet 15. august 2016 2 timer siden, applestories skrev: Jeg prøver alltid å forstå andres synspunkt, ideer og tanker, uten å dømme. Jeg tror nok enkelte synes jeg drar det for langt, og det kan jeg til tider være enig i. @Katten.2.0 Du høres så målrettet ut når du beskriver videre utdanning og yrkesvalg. Har du alltid visst hva du vil studere og arbeide med, eller har du funnet ut av det etter du ble voksen? Jeg har egentlig alltid villet bli forfatter/kunne leve av å skrive, og drømmer fortsatt om det. Realiteten innhentet meg som 25-åring, og jeg konkluderte med at jeg trengte mat på bordet. Menneh, hvorfor i helvete insinuerer du at jeg er voksen!? 1 time siden, Zumo de Melocotón skrev: Joda, jeg er sjeeeeeempesnill! Jeg tilbragte helgen i en blanding av partydansing på stuegulvet , hylgrining (en stille versjon) over at jeg måtte på jobb igjen idag , ute hos venner, besøk av familie, sitte foran skjermen (med jobb+studiegreier, ikke særlig fjas denne helgen), ute på tur og i badekaret med hjemme-SPA (hvor jeg ble så lenge at jeg lurte på om huden hadde falt av til slutt). Hva ville din taktikk være om du skulle være teamleder på det røde laget i UT: Capture the Flag, @Katten.2.0? Det hørtes ut som ei jævlig god helg. Jeg vil også ha spa. Kom forsåvidt ganske nært når vi tok et bad med badebombe i går kveld. Ikke like fullt så romantisk mtp at jeg er 2m høy og trengte henne opp i et hjørne... Men jeg fikk barbert leggene hennes, da! Som i Unreal Tournament? Det har jeg ikke spilt siden 2004-versjonen, tror jeg, men jeg har spilt nok capture the flag til å kunne lage en taktikk på rent teoretisk grunnlag! Det avhenger veldig av hvilke personligheter man har med seg, da noen gjør seg bedre enn andre som entry-fragger, andre i forsvar osv. Tror det beste hadde vært om å sende tre gode entry fraggers som kan dette med å flanke i angrep, en to-tre som backer dem fra midten og avleder oppmerksomheten/skyter fienden i ryggen om de snur seg etter flag carriers, mens resten kjører heftig forsvar i heimen. Forutsatt at det er 10v10. Gamer du, @Zumo de Melocotón? 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Hvordan er livet ditt ideelt sett om ti år? Milliardær, masse kids, publisert ei bok, styre med forskning, giftemål, gårdsbruk, masse dyr og besteget mount everest. 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahaha. Liker eldre menn ja!!! Aldri kysset/nusset en mann. Har flere gode homofile venner og ingenting i mot det, heller ingenting i mot at menn kysser foran meg, men personlig brekker jeg av bare tanken på å kysse en annen mann. Det lengste jeg har gått er å nusse mine bestevenner på kinnet når vi er på byen, men det er jo bare koselig da. Enn du da? Haha, har du ikke fått med deg at jeg har gjort betraktelig mer? Ca. det meste man kan gjøre med samtlige kjønn.
applestories Skrevet 15. august 2016 #7310 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg har egentlig alltid villet bli forfatter/kunne leve av å skrive, og drømmer fortsatt om det. Realiteten innhentet meg som 25-åring, og jeg konkluderte med at jeg trengte mat på bordet. Menneh, hvorfor i helvete insinuerer du at jeg er voksen!? Var veldig i tvil da jeg skrev det der, må innrømme det, ja! Men du svarer jo faktisk litt på spørsmålet selv - innhentet av realitetene og konkludert med at du trenger mat på bordet høres jo ganske voksent ut selv om det selvsagt sitter veeeldig langt inne for de fleste av oss å innrømme det. Selv føler jeg ikke at jeg er "verdig" tittelen voksen da jeg ikke aner hva jeg driver med, men så innser jeg at veldig mange jeg anser som voksne faktisk heller ikke vet så mye som det virker som. Gode på skuespill, det er det voksne er!
applestories Skrevet 15. august 2016 #7311 Skrevet 15. august 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Hvordan ville du sjekke opp en mann 1. på et utested, 2. på butikken og 3. på et nettforum, @applestories? Har ikke prøvd noe slikt - har ikke sjekket opp, har egentlig ikke blitt sjekket opp. Skjønte rett og slett ikke hva flørting var for noe, ikke heeelt sikker på om jeg vet det ennå, og jeg får det nok uansett ikke til om jeg så hadde stått på hodet. Skal gi tilbakemelding om jeg gjør det i nærmeste fremtid! @Zumo de Melocotón Hva legger du i å "sjekke opp" noen på et nettforum, og har du gjort det selv?
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 15. august 2016 #7312 Skrevet 15. august 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Haha, har du ikke fått med deg at jeg har gjort betraktelig mer? Ca. det meste man kan gjøre med samtlige kjønn. Så gøy da! Unnskyld for at jeg er så ignorant og ikke har fått det med meg, men hvordan var det første gangen du eksperimenterte med en mann da? Hvordan skjedde det egentlig? Var det veldig forskjellig vs en dame?
Gjest Ajax Skrevet 15. august 2016 #7313 Skrevet 15. august 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: @Cyrus Hvordan er livet ditt ideelt sett om ti år? Da har jeg tjent penger og respekt som fitnessmodell, og giftet meg med Emma Watson for ytterligere penger og respekt. Vi bor i et slott i L.A. med mine to barn (hun får ikke ødelegge kroppen sin med fødsel og svangerskap). Dagene bruker vi stort sett på å kjøre vannscooter og ha sex.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 15. august 2016 #7314 Skrevet 15. august 2016 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det hørtes ut som ei jævlig god helg. Jeg vil også ha spa. Kom forsåvidt ganske nært når vi tok et bad med badebombe i går kveld. Ikke like fullt så romantisk mtp at jeg er 2m høy og trengte henne opp i et hjørne... Men jeg fikk barbert leggene hennes, da! Som i Unreal Tournament? Det har jeg ikke spilt siden 2004-versjonen, tror jeg, men jeg har spilt nok capture the flag til å kunne lage en taktikk på rent teoretisk grunnlag! Det avhenger veldig av hvilke personligheter man har med seg, da noen gjør seg bedre enn andre som entry-fragger, andre i forsvar osv. Tror det beste hadde vært om å sende tre gode entry fraggers som kan dette med å flanke i angrep, en to-tre som backer dem fra midten og avleder oppmerksomheten/skyter fienden i ryggen om de snur seg etter flag carriers, mens resten kjører heftig forsvar i heimen. Forutsatt at det er 10v10. Gamer du, @Zumo de Melocotón? Ja, den var heeelt allright, kjenner jeg. Dealen er å ha et stort nok badekar til å romme de meterne dine uten problemer. Ellers får du snu på dama di og bade i skje, det kan funke det også. +1 for at du shavet leggene hennes. Shavet hun deg også, @Katten.2.0? Jeg har et gamer- inni her et sted, ja, men har ikke hatt tid til å spille noe særlig de siste...... minst 5 årene. Sniker meg til litt FPS innimellom, ellers venter jeg i spenning på neste ferie hvor jeg kan begynne på et av de nyere adventure/strategi/rpgene jeg har utsatt å begynne på (pga jeg går i total gaming-koma når jeg først begynner å spille sånne evigvarende spill). Høres ut som en meget bra strategi, men skulle nok klart å m-m-m-m-onsterkille deg litt likevel. Go blue team! Hvilket spill er favoritt-FPSen din for tiden, @Katten.2.0?
Teriyaki Skrevet 15. august 2016 #7315 Skrevet 15. august 2016 God kveld. Nå sitter jeg på pc og kan redigere innleggene mine, så da kan jeg være med! @Katten.2.0 og @Cyrus: Siden dere begge har dårlig erfaring med sykepleiere; Hvis dere møter ei jente som er sykepleier på privat basis, er det et minus eller et pluss? Eller spiller det ingen rolle? Har dere generelt fordommer mot yrkesgruppen sykepleier? @Uchiha Madbrah Har du prøvd hasj før? Hva synes du i så fall om det? @Zumo de Melocotón Hvis valget er å dra på en skikkelig stiv og snobbete resturant med seks forskjellige retter som hver og en er en gastronomisk opplevelse i seg selv, eller å dra på sportsbar og spise en skikkelig real saftig burger og pommes frites og en halvliter øl, hva velger du? Og hvorfor? @kisskissbangbang og @Katten.2.0 Siden dere begge liker begge kjønn, har dere noen gang snakket om å ha trekant/firkant? Dersom trekant, hva slags kjønn ville nr. tre vært? Og bare for å klargjøre...Jeg hinter ikke om å joine dere altså. 1
Gjest Ajax Skrevet 15. august 2016 #7316 Skrevet 15. august 2016 3 minutter siden, Teriyaki skrev: God kveld. Nå sitter jeg på pc og kan redigere innleggene mine, så da kan jeg være med! @Katten.2.0 og @Cyrus: Siden dere begge har dårlig erfaring med sykepleiere; Hvis dere møter ei jente som er sykepleier på privat basis, er det et minus eller et pluss? Eller spiller det ingen rolle? Har dere generelt fordommer mot yrkesgruppen sykepleier? @kisskissbangbang og @Katten.2.0 Siden dere begge liker begge kjønn, har dere noen gang snakket om å ha trekant/firkant? Dersom trekant, hva slags kjønn ville nr. tre vært? Og bare for å klargjøre...Jeg hinter om å joine dere altså. Jeg var sammen med en sykepleier i 12år, så der har du vel svaret. (Hun var bare sykepleier i 7 av dem da) @Teriyaki @kisskissbangbang @Pjokkeline @Moonwalker Burde jeg la kroppshåret mitt vokse ut til sin naturlige tilstand?
kisskissbangbang Skrevet 15. august 2016 #7317 Skrevet 15. august 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Sex og singelliv-serien og shopping (med visse unntak)! Blæh.... Vil du si at du er mest jente-jente eller mest gutte-jente (i måten å være på og interesser), @kisskissbangbang? Tja..mest jente-jente, vil jeg si. Litt vanskelig å svare på uten å vite hva du legger i det da. @Zumo de Melocotón Hva karakteriserer en jente-jente og hva karakteriserer en gutte-jente? 2 minutter siden, Teriyaki skrev: @kisskissbangbang og @Katten.2.0 Siden dere begge liker begge kjønn, har dere noen gang snakket om å ha trekant/firkant? Dersom trekant, hva slags kjønn ville nr. tre vært? Og bare for å klargjøre...Jeg hinter ikke om å joine dere altså. Masse. Og begge. @Teriyaki Synes du jeg er mest jentejente eller mest guttejente?
Teriyaki Skrevet 15. august 2016 #7318 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: @Teriyaki Burde jeg la kroppshåret mitt vokse ut til sin naturlige tilstand? Tja..Kroppshår er vel aldri feil. På menn i alle fall! @Cyrus Burde jeg gjøre det samme?
kisskissbangbang Skrevet 15. august 2016 #7319 Skrevet 15. august 2016 4 minutter siden, Cyrus skrev: Burde jeg la kroppshåret mitt vokse ut til sin naturlige tilstand? Ja.
Teriyaki Skrevet 15. august 2016 #7320 Skrevet 15. august 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Masse. Og begge. @Teriyaki Synes du jeg er mest jentejente eller mest guttejente? Kult! Definitivt mest jente-jente! Du har så feminine trekk, kler deg så fint (ja til og med i Norrønnabukse. Synes ikke det er noe guttete med det!) og du elsker jo å danse på byen. Hva er mer jentete enn det? Hva med meg da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå