Gjest Ajax Skrevet 10. august 2016 #6861 Skrevet 10. august 2016 8 minutter siden, Moonwalker skrev: Litt for aktiv, altså. @Cyrus hva er poengscoren din på snapchat? (snap inn og ut) 7 917 @Moonwalker Føler du at folk setter pris på snappene du sender? I hvor mange tilfeller får du svar?
Musaleem Skrevet 10. august 2016 #6862 Skrevet 10. august 2016 3 timer siden, Rossin skrev: Jeg har egentlig ikke skjønt det. Hva betyr det? Sitat Uttrykket rosinen i pølsa kan spores tilbake helt fra 1600-tallet. Når man lagde ekstra gode pølser til spesielle anledninger, da gjerne julepølser, brukte man å legge noen rosiner helt i enden av pølsene før man knyttet de igjen. Ved å legge noen rosiner i enden fikk pølsa en ekstra god smak. Derfor bruker vi uttrykket når det er snakk om noe ekstra godt, noe ekstraordinært ved en allerede god opplevelse Kilde: http://www.hvafor.no/sprak/hvor-kommer-uttrykket-rosinen-i-polsa-fra Det bør brukes! @Moonwalker - Hva var det beste du fikk til middag da du var liten?
skruf Skrevet 10. august 2016 #6863 Skrevet 10. august 2016 54 minutter siden, EpleDrue skrev: OL i Rio, to håndballkamper samt PL starter. Liverpool møter Arsenal. @Silfen Er du like streng irl som du er på KG? Det er ikke noe som kan læres, en er født en god spiller. Kan gi det tips. Behold klærne på. Nei, jeg har ikke vært i militæret. @Zumo de Melocotón Vil du si du er en god lytter? Mennesker. @applestories Hva er det siste du kjøpte på nettet? Er jeg trist vil jeg le. Deadpool kanskje. Er det lov å nevne en serie? Da er svaret Modern family! En film jeg vil se når jeg er i godt humør. Billy Elliot. Like fin hver gang. Skal jeg drømme meg bort må det være Hulken. Eneste filmen jeg har sovnet av på kino. @skruf Hvilken film fra 80-tallet er din favoritt? Pannekaker. Eller latteren til en god venn av meg. @Moonwalker Hvilken julegave har du hatt største glede av som barn? Nei, jeg var rødruss! Hvilken farge hadde du på din russebukse @applestories? @Sukkerbit Skal du se Suicide Squad på kino? @coffeegirl83 Vil du bevare regnskogen? @Coronas Sniker du i køen? @O.G. Hva er ditt syn på barnearbeid? Jeg elsket såklart Dirty Dancing! Og Flashdance. Men favoritter fra 80-tallet er også Blue Velvet, E.T og The Breakfast Club. Skulle egentlig til å svare Leon, det er en av mine favoritter over alle favoritter, men den kom ut på begynnelsen av 90-tallet. 1
Silfen Skrevet 10. august 2016 #6864 Skrevet 10. august 2016 (endret) 1 time siden, EpleDrue skrev: @Silfen Er du like streng irl som du er på KG? Nææææsj . Eller, jo. Eller, SoP er strengere enn meg! For real! Jeg er laidback og kul, seff, selv om AB sier jeg er helt fullstendig vanlig. Ikke sant, @Stjerner og planeter? @skruf Har du sett The lost boys? @Snuppi @qwerty123 fader så mange qwertyer, men satser på det er den rette; vil dere være med ut i dag? @EpleDrue Hvilken dag i uken er best å gå ut på? Endret 10. august 2016 av Silfen
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. august 2016 #6865 Skrevet 10. august 2016 Den 9.8.2016 at 15.20, Zumo de Melocotón skrev: Kunne du datet noen som var opptatt av utseende-skalaer, @Mysticgirl? Nei, det blir for dumt 16 timer siden, Charmander skrev: @Mysticgirl Hvordan person tror du undertegnede er utifra postene som er skrevet på forumet? 🤔 Må inn å se, men det jeg vet av deg før er jo positivt 15 timer siden, Musaleem skrev: @Mysticgirl - Hvilken rase er hunden din? Tør ikke å si rasen av frykt for å bli avslørt, men det er en stor muskuløs hund @Zumo de Melocotón, @Charmander, @Musaleem Hvor lenge sover dere i snitt om natten?
skruf Skrevet 10. august 2016 #6866 Skrevet 10. august 2016 11 minutter siden, Silfen skrev: Nææææsj . Eller, jo. Eller, SoP er strengere enn meg! For real! Jeg er laidback og kul, seff, selv om AB sier jeg er helt fullstendig vanlig. Ikke sant, @Stjerner og planeter? @skruf Har du sett The lost boys? @Snuppi @qwerty123 fader så mange qwertyer, men satser på det er den rette; vil dere være med ut i dag? @EpleDrue Hvilken dag i uken er best å gå ut på? The Lost Boys, hvordan kunne jeg glemme den! Ja, den har jeg sett sånn ca 216 ganger tror jeg... Bestevenninna mi og meg var helt hektet da vi gikk på ungdomskolen, så den filmen om igjen og om igjen
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. august 2016 #6867 Skrevet 10. august 2016 13 minutter siden, Silfen skrev: Nææææsj . Eller, jo. Eller, SoP er strengere enn meg! For real! Jeg er laidback og kul, seff, selv om AB sier jeg er helt fullstendig vanlig. Ikke sant, @Stjerner og planeter? @SilfenHahahha!! Du kan vera streng. Om det trengs og det er forfriskande! @Snuppi raud- eller kvitvin?
Gjest Ajax Skrevet 10. august 2016 #6868 Skrevet 10. august 2016 @Uchiha Madbrah Er det du som er Alpha Big Dog King Kong Godzilla på gymmet du trener? @kisskissbangbang Hva ble det til middag igår? @skruf Har du noen tatoveringer? @Rossin Hva er verst på en dame? Lange skitne fingernegler, eller gule sprukne tenner?
skruf Skrevet 10. august 2016 #6869 Skrevet 10. august 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: @Uchiha Madbrah Er det du som er Alpha Big Dog King Kong Godzilla på gymmet du trener? @kisskissbangbang Hva ble det til middag igår? @skruf Har du noen tatoveringer? @Rossin Hva er verst på en dame? Lange skitne fingernegler, eller gule sprukne tenner? Har endel av de Nesten ferdig halfsleeve på ene armen, samt ei diskret ei i nakken og ei mindre ei på den andre underarmen.
calavi Skrevet 10. august 2016 #6870 Skrevet 10. august 2016 Den 9.8.2016 at 5.05, Coronas skrev: @calavi Hvilket kjæledyr passer for deg? Hund Den 9.8.2016 at 11.09, Zumo de Melocotón skrev: Misjonæren, cowgirl eller doggy, @calavi? Både doggy og cowgirl er bra, vanskelig å velge en favoritt mellom de to 23 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Er du en dårlig taper? Nei, jeg er faktisk en ganske god taper 16 timer siden, Rossin skrev: @calavi har du spist mer av laksen min? Nei, har ikke det. Vi har hatt junior her store deler av sommeren, så det har blitt særdeles kjedelig på matfronten, egentlig. @Coronas Hvilken sang hører du mest på om dagen? @Zumo de Melocotón Hvor mange skopar har du? @EpleDrue Beste norske film? @Rossin Har du en annen god oppskrift på lager? Jeg prøver gjerne nye ting, men jeg er allergisk for skalldyr, så det utgår.@Charmander Hva var det siste du lo av? 1
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2016 #6871 Skrevet 10. august 2016 30 minutter siden, Cyrus skrev: @kisskissbangbang Hva ble det til middag igår? Vi tok med ungene ut for å spise burger, men jeg var ikke sulten så jeg spiste bare noen chips. Jeg levde igrunn kun på kringle i går. Og sjokoladekjeks som gutta hadde laga i bursdagsgave til meg sammen med pappaen deres. @Cyrus Får du rykning i kostholdspedantnerva di når du leser det over? 4 timer siden, Moonwalker skrev: Synest ikke det er noe rart om å få barn tidligere enn normen er noe du har villet. Siden gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i dag har nådd ca 30, så er vel det under der er ung mor. Selv synest jeg at en er nok ung mor helt til en ikke er blant de yngste mødrene i barnehage/skole-kullet @kisskissbangbang er det en spesiell ferdighet du har lyst å lære deg? Jeg har SÅ lyst til å lære meg å spille piano. Pianomusikk er vakkert, og så ser det skikkelig sexy ut. Samme spørsmål til deg!
annebanane Skrevet 10. august 2016 #6872 Skrevet 10. august 2016 (endret) Rossin skrev (På 10.8.2016 den 15.44): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Ajax Skrevet 10. august 2016 #6873 Skrevet 10. august 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Vi tok med ungene ut for å spise burger, men jeg var ikke sulten så jeg spiste bare noen chips. Jeg levde igrunn kun på kringle i går. Og sjokoladekjeks som gutta hadde laga i bursdagsgave til meg sammen med pappaen deres. @Cyrus Får du rykning i kostholdspedantnerva di når du leser det over? Jeg bryr meg svært lite om hva andre spiser, så dét tar jeg med stoisk ro 😄 @kisskissbangbang Hvem av barna dine har størst mulighet til å bli statsminister?
Gjest Ajax Skrevet 10. august 2016 #6874 Skrevet 10. august 2016 4 minutter siden, Moonwalker skrev: @Cyrus har du en veldig mønstrete skjorte? Isåfall, hvordan ser den ut? Hva mener du med veldig mønstrete? Jeg kjøpte en blodharry hawaiiskjorte på h&m i sommer med palmer og slikt på. Kan legge ut bilde etterpå om det er ønskelig 😄 @Moonwalker Har du et veldig mønstrete undertøysett? I så fall, hvordan ser det ut?
Charmander Skrevet 10. august 2016 #6875 Skrevet 10. august 2016 (endret) 28 minutter siden, calavi skrev: @Charmander Hva var det siste du lo av? Pappa, han er en skikkelig skrulling :D 1 time siden, Mysticgirl skrev: @CharmanderHvor lenge sover dere i snitt om natten? Vanligvis er 8 timer standard, hender jeg kan sove 1 time ekstra om jeg har trent hardt f. eks knebøy eller markløft, da er nervesystemet og hele kroppen i restitusjonsmodus Endret 10. august 2016 av Charmander
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2016 #6876 Skrevet 10. august 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg bryr meg svært lite om hva andre spiser, så dét tar jeg med stoisk ro 😄 @kisskissbangbang Hvem av barna dine har størst mulighet til å bli statsminister? Det må være eldstemann. Yngste blir nok ekstremsportutøver eller jagerflypilot eller ettelleranna anna som involverer action og en livredd mor @Cyrus Over på noe litt anna: Hva er din mening om prostitusjon og prostitusjonsloven?
Gjest Ajax Skrevet 10. august 2016 #6877 Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Det må være eldstemann. Yngste blir nok ekstremsportutøver eller jagerflypilot eller ettelleranna anna som involverer action og en livredd mor @Cyrus Over på noe litt anna: Hva er din mening om prostitusjon og prostitusjonsloven? Legalize it! Få litt ordnede forhold og ta pengene ut av hendene på de kriminelle. Samme spørsmål tilbake.
Coronas Skrevet 10. august 2016 #6878 Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, EpleDrue skrev: @Coronas Sniker du i køen? Jeg sniker aldri i køen, jeg lar mange ganger andre gå før meg. Altfor snill jeg @EpleDrue Hva får du gåsehud av uten om kulde?
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 10. august 2016 #6879 Skrevet 10. august 2016 17 timer siden, Rossin skrev: Så du er en som veksler? Begge deler, takk. @Zumo de Melocotón er du aktiv på snapchat? Ja, min far er fra Oslo og min mor fra et annet sted i landet og jeg har av en eller annen grunn alltid vekslet når jeg prater med de. Hva var det du spurte meg om egentlig? Var litt susete i toppen i går, så har glemt det. Var det om jeg kunne skrive en setning på dialekt(ene) mine, men sånn ordene blir uttalt? Du kan gjette på den ene, men den andre er en litt blandet Oslo-greie. Dialekt x: Ka du ska jøøre me middagsrestene? Kaste di i båsset selfølgeli. Vi haar ishe sånne kompåsstgreiar her. (Skarre-r) Jeg er særdeles lite aktiv på snap. Var ganske aktiv der en periode, så slettet jeg kontoen. Nå har jeg kun et par eksemplarer av nærmeste familie der, ellers ville jeg ikke fått oppdaterte nyheter om familiehendelser og bilder av barna jeg er tante til (som bor på en annen kant av landet). Snapchat er litt.. Akkurat som FB. Er du over gjennomsnittet opptatt av språk og/eller dialekter, @Rossin? 16 timer siden, Rossin skrev: @Zumo de Melocotón som barn, pleide du å la oboy'en synke til bunns før du rørte rundt i melka, eller rørte du med en gang? Det siste forutsetter da at du akepterte at sjokomelka hadde klumper i seg. Jeg pleide å ta minst dobbel mengde sjokoladepulver i bunnen, før jeg helte i melk og lot være å røre. Da fikk jeg masse smak på melken og hadde samtidig en "grøt" igjen på bunnen som jeg kunne spise med skje. Men... Når jeg var barn? Jeg gjør det enda... Synes du jeg burde være flau over det, @Rossin? 16 timer siden, Citronella skrev: Jeg er i stabilt humør om dagen. Jeg har alltid lett for å le, jeg er en såkalt mindfullness person, med et alvor og mørke som alltid ligger under. Men mitt skråblikk og nysgjerrighet redder meg fra undergangen. Så jeg ler masse for tiden! Har mange herlige mennesker i livet mitt <3 Så godt å høre, @Citronella! Bruker du mindfullness-teknikkene aktivt hver dag? 16 timer siden, Musaleem skrev: @Zumo de Melocotón - Hvilken rett lager du når du skal imponere? Vet du, folk (her i byen ihvertfall) er så utrolig eksotiske i matveien for tiden, og besøker relativt ofte restauranter og den slags. I tillegg lever mange i tidsfellen og kjører mye fast food eller lettvinte løsninger. Så hvis jeg skal imponere med mat, så blir det god gammeldags husmannskost laget på den gamle og tidskrevende måten (smaker ekstra godt da). Kjøttkaker, "sosekjøtt", hønsefrikassé, ordentlig lapskaus, får-i-kål, langtidsstekt lammelår eller lignende. I tillegg lager jeg gjerne en skikkelig god dessert som passer til middagen som ble servert. Men som oftest samles vennegjengen og vi lager "moderne mat" sammen, sånn at det blir starten på en fin kveld. Hva lager du da, @Musaleem? 2 timer siden, EpleDrue skrev: @Zumo de Melocotón Vil du si du er en god lytter? Vanligvis ja. Jeg er empatisk, åpen, tåler å høre det meste, lett å prate med, "snakker fra levra" og bryr meg om/er interessert i mine medmennesker. Jeg ender ofte opp som "sosionomen" og "psykologen" i vennegjengen, dersom jeg ikke passer på å skille mellom det å lytte som medmenneske, og det å innta en hjelperrolle. Akkurat nå om dagene er jeg litt for trøtt og "selvsentrert" til å kunne lytte på den måten jeg pleier. Er du en god lytter, @EpleDrue? 1 time siden, Mysticgirl skrev: @Zumo de MelocotónHvor lenge sover dere i snitt om natten? Vanligvis 6-9 timer, nå for tiden 1-5 timer. 🙈 Kunne du gått 2 hele dager uten å svinge innom KG, @Mysticgirl? 5 timer siden, Moonwalker skrev: @Zumo de Melocotón Hva er det lengste du har sovet i strekk? Når jeg kom hjem fra en klassetur sluknet jeg og sov i 2 døgn kun avbrutt av en tissepause og et glass vann. Tror det ble litt vel mye natterangling og alkohol for Lille Frøken Frekk-i-kjeften (som stadig ble utfordret til nye drikkekonkurranser og i tillegg måtte shotte rimelig ofte på Have you ever..) Hvordan var det på dine klasseturer, @Moonwalker? Ble det mye tøys og tull og drikking?
applestories Skrevet 10. august 2016 #6880 Skrevet 10. august 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: @applestories Hva er det siste du kjøpte på nettet? Hvilken farge hadde du på din russebukse @applestories? Tror det var såler til skoene mine slik at jeg kan gå i dem uten sokker. Min russebukse var blå. Skulle gjerne vært rød, det så kanskje litt dumt ut å male russebilen i to farger. @EpleDrue Hvilke fag tok du på videregående?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå