Gjest Citronella Skrevet 9. august 2016 #6801 Skrevet 9. august 2016 47 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg ble 27 Gratulerer så mye med dagen, fineste KKBB. Du er en sjelden perle
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #6802 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, applestories skrev: Jeg hadde bare gått opp fra Danmarksplass før - der blant husene - og aldri alene. Så tenkte jeg en dag at jeg skulle gå rett opp fra der jeg bodde, det skulle jo gå stier og jeg var godt vant til å gå i fjellet. Tydeligvis ikke i Bergensfjellene, for det var en av de (få) gangene der jeg har tenkt sånn "enten så går det bra eller så dør jeg". Den gangen valgte jeg å ikke prøve selv om det har gått bra andre ganger jeg har vurdert at hoppet var verdt det! Bor du i Bergen enda, @applestories? Det er veldig fint der, men for mye regn til at jeg hadde giddet å bo der, tror jeg..
applestories Skrevet 9. august 2016 #6803 Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Jeg har alltid sexspørsmål på lager. Pling på meg imorgen om jeg skal stille spørsmålene alle lurer på svaret på, men ikke tør å stille. Eller noe sånt. Omg... Tør du å stille sexspørsmål, @applestories? Tror kanskje det er en god ide å sove, komme tilbake med nytt tema i morgen Sexspørsmål kan være gøy, men jeg vil heller stille dem til en enn til mange. Har jeg virkelig blitt så kjedelig? Neida, det er gøy å lese svarene, men tror ikke noen har stilt meg sexspørsmål. Min uskyld skinner igjennom, selv på nett! 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Hah, spot on. På meg jaffall Og tusen takk! @applestories Er du 32? Spør utelukkende for å teste intuisjonen min Eller 28. Konkluderer med at intuisjonen min er trøtt. 31, men ikke så veldig langt fra 32 Den katten din er litt udefinerbar, har på følelsen at han liker det på den måten..
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6804 Skrevet 9. august 2016 11 minutter siden, applestories skrev: Jeg hadde bare gått opp fra Danmarksplass før - der blant husene - og aldri alene. Så tenkte jeg en dag at jeg skulle gå rett opp fra der jeg bodde, det skulle jo gå stier og jeg var godt vant til å gå i fjellet. Tydeligvis ikke i Bergensfjellene, for det var en av de (få) gangene der jeg har tenkt sånn "enten så går det bra eller så dør jeg". Den gangen valgte jeg å ikke prøve selv om det har gått bra andre ganger jeg har vurdert at hoppet var verdt det! Men altså, hvordan klarte du å finne et stup der? Jeg har aldri sett noe stup.
applestories Skrevet 9. august 2016 #6805 Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Bor du i Bergen enda, @applestories? Det er veldig fint der, men for mye regn til at jeg hadde giddet å bo der, tror jeg.. Nei, det ble med fem år, med et avbrudd på et halvt i Afrika. Ble lei regnet jeg også! Men er jo vestlending og bor på Vestlandet. Vi lærer å svømme tidlig, for å si det sånn..
applestories Skrevet 9. august 2016 #6806 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Men altså, hvordan klarte du å finne et stup der? Jeg har aldri sett noe stup. Hvordan definerer du "stup" da? Det var mange, mange meter ned, og ingen vei rundt. Opp fra Gyldenpris/Laksevåg, så oppover og bortover mot Danmarksplass. Mulig det ikke var sti der, jeg har en tendens til å virre litt rundt når jeg ser noe jeg vil se nærmere på, men er jo vant til litt høyere fjell og mindre vegetasjon - og mindre sjanse for å havne utfor stup.
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6807 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Hvordan definerer du "stup" da? Det var mange, mange meter ned, og ingen vei rundt. Opp fra Gyldenpris/Laksevåg, så oppover og bortover mot Danmarksplass. Mulig det ikke var sti der, jeg har en tendens til å virre litt rundt når jeg ser noe jeg vil se nærmere på, men er jo vant til litt høyere fjell og mindre vegetasjon - og mindre sjanse for å havne utfor stup. Må følge refleksene damen!
Charmander Skrevet 9. august 2016 #6808 Skrevet 9. august 2016 @Mysticgirl Hvordan person tror du undertegnede er utifra postene som er skrevet på forumet? 🤔
applestories Skrevet 9. august 2016 #6809 Skrevet 9. august 2016 29 minutter siden, Silfen skrev: Må følge refleksene damen! Tss.. byfolk!
Silfen Skrevet 9. august 2016 #6810 Skrevet 9. august 2016 6 minutter siden, applestories skrev: Tss.. byfolk! Jaaah, vi ordner oss slik at vi ikke går utenfor stup.
Gjest Rossin Skrevet 9. august 2016 #6811 Skrevet 9. august 2016 23 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Den dialekten jeg bruker når jeg er der jeg kommer fra opprinnelig, eller den jeg snakker her jeg bor nå, @Rossin? Så du er en som veksler? Begge deler, takk. 22 timer siden, calavi skrev: @Rossin Hva synes du om langt hår på mannfolk? Synes ikke det er så verst, men kanskje ikke for blonde menn. @calavi har du spist mer av laksen min? @Zumo de Melocotón er du aktiv på snapchat? @applestories hva synes du om Mr.Lee-nudler? (og lignende) @Cyrus hvor pleier du å spise ute?
applestories Skrevet 9. august 2016 #6812 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: @applestories hva synes du om Mr.Lee-nudler? (og lignende) Har aldri helt skjønt hvorfor Mr Lee skal være så dyrt når alt annet er så billig. Jeg har ingenting imot hurtigmat og ferdigmat, og er veldig periodespiser av det meste; nudler i en måned, yoghurt i to, selleri i tre, salat med feta, tortilla med pesto... og diverse annet. Nå er det ganske lenge siden jeg spiste nudler, men ser ikke bort fra at det kommer tilbake når jeg runder "alt som er spiselig" og kommer tilbake til start. @Rossin Finnes det en rett, en smak, et minne om mat du husker og ikke kan glemme?
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #6813 Skrevet 9. august 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: @Cyrus hvor pleier du å spise ute? Spiser sjelden ute, både fordi vennene mine og jeg foretrekker å stelle i stand herremåltider hjemme dersom vi skal kose oss, og fordi jeg ikke synes spisestedene i byen min er det helt store. @Rossin Synes du jeg burde spare håret mitt til hestehalelengde?
applestories Skrevet 9. august 2016 #6814 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Synes du jeg burde spare håret mitt til hestehalelengde? Beklager å svare når jeg ikke er spurt. Men
Gjest Rossin Skrevet 9. august 2016 #6815 Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Har aldri helt skjønt hvorfor Mr Lee skal være så dyrt når alt annet er så billig. Jeg har ingenting imot hurtigmat og ferdigmat, og er veldig periodespiser av det meste; nudler i en måned, yoghurt i to, selleri i tre, salat med feta, tortilla med pesto... og diverse annet. Nå er det ganske lenge siden jeg spiste nudler, men ser ikke bort fra at det kommer tilbake når jeg runder "alt som er spiselig" og kommer tilbake til start. @Rossin Finnes det en rett, en smak, et minne om mat du husker og ikke kan glemme? Mange! Jeg kan nevne første gangen jeg spiste pizza på gatekjøkken. Jeg og noen kompiser fant en 50-lapp, så fikk vi mast til oss en 50-lapp av en av foreldrene våre, så dro vi på gatekjøkkenet nede der vi bodde. Jeg gikk vel i 5.klasse, og husker det var veldig rart å dra på "restaurant" uten foreldre. Jeg husker fortsatt den salte eksplosjonen den pizzaen var i munnen. Ahhh. Vi var mange om den pizzaen, så det ble ikke så mange stykker på meg. Kanskje derfor jeg husker den som ekstra god? Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Spiser sjelden ute, både fordi vennene mine og jeg foretrekker å stelle i stand herremåltider hjemme dersom vi skal kose oss, og fordi jeg ikke synes spisestedene i byen min er det helt store. @Rossin Synes du jeg burde spare håret mitt til hestehalelengde? Alt kler den smukke! Jeg tror faktisk du kunne ha kledd det, men da kan du ikke ha så markerte muskler som du har nå, for da blir du som Heeman, Conan og den gjengen der. @applestories Pleier du å ha lange telefonsamtaler? @Cyrus hva synes du om handlebar-bart? Kunne du ha pulla det off? Tror du jeg puller det off?
Gjest Rossin Skrevet 9. august 2016 #6816 Skrevet 9. august 2016 @Zumo de Melocotón som barn, pleide du å la oboy'en synke til bunns før du rørte rundt i melka, eller rørte du med en gang? Det siste forutsetter da at du akepterte at sjokomelka hadde klumper i seg. @Cyrus hva slags grep bruker du i markløft?
Gjest Citronella Skrevet 9. august 2016 #6817 Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: Det måtte blitt paella. Ekte paella, med blekksprut, kreps, og hummer @Citronella Hvem er din favorittkunstner? Jeg er god på paella! Den blir alltid saftig og med akkurat passe spice. Good choice! Favoritttkunst? Hmm. Av nordmenn er det Håkon Bleken. Imponerende gnist på den gamle mannen. Utover det er det endel fotokunstnere. 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Jeg drømmer fortsatt om et lite småbruk. Drømmer om to barn til, en hest, en hund, en katt til, og meg og den største Katten på trappa mens vi ser småttisene herje og leke på tunet. Alle mine drømmer og mål i livet er veldig familieorienterte, jeg vil være tilfreds og lykkelig og ha en skokk med tilfredse og lykkelige barn. @Citronella Ett av dine mål i livet som du har oppnådd? Åh. Jeg har nådd målet med tanke på yrke og karriere. Og jeg har opplevd kjærligheten. 3 timer siden, Teriyaki skrev: @Citronella Svarer uten å sitte deg, for da slipper jeg å sitere taggene til alle de andre også Jeg tror ikke jeg har en soleklar favoritt, men er veldig glad i indisk og asiatisk mat. Og Taco da, som enhver norsk person. Er du glad i å trene? Hva da i så fall? Jeg er ikke norsk, og liker ikke taco Men er veldig glad i mat! Derfor må jeg trene, vet du. Jeg svømmer mye, havsvømming. Og jeg klatrer litt, og går mye i fjellet. Samt trener litt styrke. Bevegelse er viktig for å både opprettholde kropp og ikke minst psyke. 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Ew. Cola. Kan ikke bestemme meg. Jeg fortaper meg i bøkenes univers og det er vanskelig å vurdere ett univers som best. Synes forsåvidt at både The Dark Tower-serien og A Song of Ice and Fire-serien har en type levende verdener jeg ikke ofte ser. Kanskje mer i den siste enn den første, mens King muligens er lettere å lese enn Martins. Falt også for Afrodites Basseng og måten Nygårdshaug leker seg med fortellerkunsten. Stephen Donaldson sin Covenant-serie var en tung delvis skitten-realisme hvor man virkelig kan smake på det å leve med spedalskhet. American Psycho er vel eneste boka jeg har blitt fysisk dårlig av, men som fortsatt brillierer i sin fortellerstil. ... Faen. Tok litt av, nå. Du lignet overhodet ikke på bildet jeg hadde av deg i hodet mitt. Ble positivt overrasket - pen dame! Hva er dine favorittbøker? Min utgave av American Psycho er lest i filler. Ellers leser jeg nok mer enn gjennomsnittet, og har vanskelig for å peke ut en favorittroman. Kanskje Don DeLillo - White Noise? 3 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er du i godt humør om dagene, @Citronella? Hva spiker humørbarometeret ditt mest for tiden? Jeg er i stabilt humør om dagen. Jeg har alltid lett for å le, jeg er en såkalt mindfullness person, med et alvor og mørke som alltid ligger under. Men mitt skråblikk og nysgjerrighet redder meg fra undergangen. Så jeg ler masse for tiden! Har mange herlige mennesker i livet mitt <3 Ingen videre spørsmål nå, jeg er for trøtt. zzzz
Brimi Skrevet 9. august 2016 #6818 Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Tusen takk! Og gratulerer til deg og! Har du hatt en fin dag? Tusen takk^^ Ja, har hatt en fin dag :D Håper du også har hatt en fin dag @Rainstorm interesserer du deg for psykologi?
applestories Skrevet 9. august 2016 #6819 Skrevet 9. august 2016 5 minutter siden, Rossin skrev: @applestories Pleier du å ha lange telefonsamtaler? Ringte Telenor her en dag, var på jobb og skulle opprette ulike abonnementer. Snakket med en veldig hyggelig fyr og plutselig var det gått en halvtime. Ikke sikker på om vi ble enige.. Har lange telefonsamtaler med lillesøster, ellers går det meste på nett.
applestories Skrevet 9. august 2016 #6820 Skrevet 9. august 2016 5 minutter siden, Citronella skrev: Åh. Jeg har nådd målet med tanke på yrke og karriere. Og jeg har opplevd kjærligheten. Ikke et spørsmål, men det er så fint å lese svar som dette. Blir så glad når andre har det bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå