Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Kaffekrus
Skrevet
4 timer siden, Silfen skrev:

Innimellom, men stort sett ikke. Har til og med en sånn der UVlampegreie som jeg kan legge shellack med, men jeg mangler en komponent og aldri husket på å bestille på ebay. Så stort sett blir det special occasions. Vet ikke hvor neglelakkene mine er en gang, siden "noen" har ryddet.

@kisskissbangbang Bruker guttene dine neglelakk?

@Zumo de Melocotón Hva syns du om at smågutter går i kjole?

@Kaffekrus Hva slags kaffe foretrekker du?

@bippo Hvor høy er du?

@skruf @Wolfmoon @Brimi @EpleDrue @Belbus Noen gøye helgeplaner?

Akkurat nå har jeg en liten greie for Blå Java, men det viktigste er at kaffen er svart. Merke velges litt etter pris :)

@Silfen Hvor mange kopper kaffe drikker du om dagen?

@Rumle Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Citronella skrev:

@kisskissbangbang Jeg synes det var så nydelig at du alltid drømt om å kjøre biltur med egne barn i baksetet... Er du noe annet du drømmer om som du ikke har oppnådd?

:klemmer:

Jeg drømmer fortsatt om et lite småbruk. Drømmer om to barn til, en hest, en hund, en katt til, og meg og den største Katten på trappa mens vi ser småttisene herje og leke på tunet.

Alle mine drømmer og mål i livet er veldig familieorienterte, jeg vil være tilfreds og lykkelig og ha en skokk med tilfredse og lykkelige barn. :)

@Citronella Ett av dine mål i livet som du har oppnådd? 

Skrevet

@Citronella

Svarer uten å sitte deg, for da slipper jeg å sitere taggene til alle de andre også ;)

Jeg tror ikke jeg har en soleklar favoritt, men er veldig glad i indisk og asiatisk mat. Og Taco da, som enhver norsk person. :P

Er du glad i å trene?  Hva da i så fall? 

Skrevet
19 minutter siden, Teriyaki skrev:

Haha, det er noen år siden nå, så det kan jeg faktisk ikke svare på. :ler: Men med den rette personen kanskje ikke så mye som med min x. :P

(som vanlig funker det ikke å fjerne alle de andre taggene). 

Sender spørsmålet i retur jeg. 

Pluss ett til: Var du veldig bakfull på søndag?  

Pfft. Funker det ikke med litt makt har man ikke brukt nok makt!

Så lenge jeg vil det så trengs det ikke så mye oppvarming.

Hangoveren var ganske jævlig, men basert på hvor full jeg ble burde den sikkert vært verre. Enn din?

17 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg holder på med en samlerbok av Edgar Allan Poe.

@Katten.2.0 Kan du poste en video der du fremfører en realistisk versjon av det som ville vært kontaktannonsen din?

Oooh, jeg har en liggende i bokhylla. Skal lese den når jeg er ferdig med The Dark Tower-serien til Stephen King. Er halvveis ut i siste bok. Anbefales på det sterkeste.

Skal definitivt vurdere det. Kunne vært jævlig morsomt!

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg leste en bok om psykologi, @Katten.2.0. Passelig spennende, men ikke noe jeg tok med meg på sengekanten. 

Hvilken bok? Fagrelatert eller for moro skyld?

2 minutter siden, Citronella skrev:

Cola! Ekte Cola. Det er den eneste brusen jeg drikker. Den må være iskald, og helst fra en liten glassflaske. Pepsi Max klarer jeg ikke å drikke. Altfor mye ekkel bismak og alt er feil. 

@Katten.2.0 Så jeg ut slik som du hadde sett for deg? Og hva er din favorittroman?

Ew. Cola.

Kan ikke bestemme meg. Jeg fortaper meg i bøkenes univers og det er vanskelig å vurdere ett univers som best. Synes forsåvidt at både The Dark Tower-serien og A Song of Ice and Fire-serien har en type levende verdener jeg ikke ofte ser. Kanskje mer i den siste enn den første, mens King muligens er lettere å lese enn Martins. Falt også for Afrodites Basseng og måten Nygårdshaug leker seg med fortellerkunsten. Stephen Donaldson sin Covenant-serie var en tung delvis skitten-realisme hvor man virkelig kan smake på det å leve med spedalskhet. American Psycho er vel eneste boka jeg har blitt fysisk dårlig av, men som fortsatt brillierer i sin fortellerstil.

... Faen. Tok litt av, nå.

Du lignet overhodet ikke på bildet jeg hadde av deg i hodet mitt. Ble positivt overrasket - pen dame!

Hva er dine favorittbøker?

Skrevet
10 minutter siden, Cyrus skrev:

34

Ævtsj :ler: Visste jeg ikke skulle spurt :ler:

Skrevet

For å fjerne siteringen av andre er det ikke verre enn å markere ett ord for så å tilpasse den markerte teksten til å inkludere de man ikke vil sitere. Væffal på android.

Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Ævtsj :ler: Visste jeg ikke skulle spurt :ler:

Var det nære?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Var det nære?

Nai, det ville vært å ta i :ler:

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Pfft. Funker det ikke med litt makt har man ikke brukt nok makt!

Så lenge jeg vil det så trengs det ikke så mye oppvarming.

Hangoveren var ganske jævlig, men basert på hvor full jeg ble burde

Hehe, nei det var det da. Har hatt en fæl opplevelse hvor det ble brukt vel mye makt :ler:

Jeg var rimelig dårlig ja, men som deg, så var jeg så full at det skulle vel egentlig bare mangle. Opplevde ikke deg som spesielt full da. ;)

@kisskissbangbang I dag har jeg gått på en real kakesmell. Hva bruker du å gjøre når du har gjort det samme?  Tenker du pyttpytt, eller blir du kjempemotivert til å være såååå sunn i morgen?  

Skrevet
1 minutt siden, Teriyaki skrev:

Hehe, nei det var det da. Har hatt en fæl opplevelse hvor det ble brukt vel mye makt :ler:

Jeg var rimelig dårlig ja, men som deg, så var jeg så full at det skulle vel egentlig bare mangle. Opplevde ikke deg som spesielt full da. ;)

@kisskissbangbang I dag har jeg gått på en real kakesmell. Hva bruker du å gjøre når du har gjort det samme?  Tenker du pyttpytt, eller blir du kjempemotivert til å være såååå sunn i morgen?  

Jeg har ENDELIG kommet til et punkt der jeg stort sett tenker "jaja", og ikke bruker så mye mer energi på det. Det er faktisk helt sinnssykt befriende, etter mange år med et hinsides destruktivt spise- og tankemønster. Yey me! 

Skrevet
9 minutter siden, Cyrus skrev:

Var det nære?

Holyfuckshit, dude! Hvor gammel betyr det at du tror at jeg er!?

6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Vi har alle bommet...

Men så hadde jeg drukket i sånn halvannen time når jeg kom til vorset ditt. Jeg holdt det jo gående i noen timer lengre enn deg, med betraktelig høyere tempo enn deg!

Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har ENDELIG kommet til et punkt der jeg stort sett tenker "jaja", og ikke bruker så mye mer energi på det. Det er faktisk helt sinnssykt befriende, etter mange år med et hinsides destruktivt spise- og tankemønster. Yey me! 

Så flink du er, og så deilig det må være!! :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

36

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
9 minutter siden, Citronella skrev:

@Zumo de Melocotón Du som er en slik herlig humørpille. Hva kan gjøre deg sint og sur?

Takk, det var jo et hyggelig kompliment å motta! :strix:

Jeg skulle til å si søvnmangel, men jeg sitter jo vitterlig her og er like blid. :fnise: Det må litt til for at jeg skal bli ordentlig sur eller sint. Som regel mer "alvorlige ting" som i at noen jeg bryr meg om blir veldig urettferdig behandlet, at jeg selv blir urettferdig behandlet, at noen er skikkelig slem eller gjør ting av ond vilje og lignende. Jeg er heller ikke langsint (men kan gå tilbake til tema om det ikke løses opp i, eller det ikke bes om unnskyldning).

Jeg kan bli ganske sur på vekkerklokka hvis den ringer på ugudelige tidspunkter og den slags da! Eller hvis noen irriterer meg lenge nok til at jeg blir møkklei. Ellers trives jeg best med et stoooort smil! :biggrin:

Er du i godt humør om dagene, @Citronella? Hva spiker humørbarometeret ditt mest for tiden?

5 minutter siden, Moonwalker skrev:

Haha. Klager ikke på hva du har gjort. Nysgjerrig som jeg er er det interessant å se hva folk skriver :ninja:

@Zumo de Melocotón sliter du ofte med å få sove om nettene?

Ain't we all?! :Hehe:

Nja. Jeg er litt B-menneske og liker best kvelder og netter, men pleier vanligvis å svitsje noenlunde OK mellom jobb-døgnrytme og helgedøgnrytme. Akkurat nå for tiden er det spesielle omstendigheter som har ført til manglende nattesøvn og da sliter jeg mer enn normalt med søvnen. Jeg har f. eks god oversikt over hvilke tider på døgnet det er dødt på forumet (med unntak av i sextrådene). :tongue:

Er du et nattedyr, @Moonwalker?

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Vi har alle bommet...

Men så hadde jeg drukket i sånn halvannen time når jeg kom til vorset ditt. Jeg holdt det jo gående i noen timer lengre enn deg, med betraktelig høyere tempo enn deg!

Ah, ok. Neste gang får vi begynne samtidig slik at vi er overstadig full samtidig da vettu. Eller bare holde oss på det artige godfulle nivået. Kanskje det lureste :ler:

Og for å ikke bryte regelen i tråden: 

@Zumo de Melocotón Jeg har ikke fått med meg om du er jente eller gutt? Evt mann/kvinne da ;)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vi har alle bommet...

Nå ble jeg flau :flau: Jeg har også trodd at dere var sånn midten/slutten av tredveårene. Det er ikke så lett å gjette da!

Anonymkode: ed58f...c72

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Cyrus skrev:

36

Fu.

6 minutter siden, Teriyaki skrev:

Ah, ok. Neste gang får vi begynne samtidig slik at vi er overstadig full samtidig da vettu. Eller bare holde oss på det artige godfulle nivået. Kanskje det lureste :ler:

Er midlertidig avholds!

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg flau :flau: Jeg har også trodd at dere var sånn midten/slutten av tredveårene. Det er ikke så lett å gjette da!

Hrmf.

Hvor gammel tror resten av tråden at vi jeg er? (Fikk visst ikke lov til å inkludere uskyldige mennesker i dette, jeg...)

Endret av Katten.2.0
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det ække det, det er nesten umulig. Jeg fjaser bare med Cyrus da, så ikke bli flævv :klemmer:

AnonymBruker: Hva liker du best ved deg sjøl? Topp tre! 

Skrevet
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ain't we all?! :Hehe:

Nja. Jeg er litt B-menneske og liker best kvelder og netter, men pleier vanligvis å svitsje noenlunde OK mellom jobb-døgnrytme og helgedøgnrytme. Akkurat nå for tiden er det spesielle omstendigheter som har ført til manglende nattesøvn og da sliter jeg mer enn normalt med søvnen. Jeg har f. eks god oversikt over hvilke tider på døgnet det er dødt på forumet (med unntak av i sextrådene). :tongue:

Er du et nattedyr, @Moonwalker?

100% et nattedyr. Jeg er mest effektiv om kvelden/natten, og jeg liker generelt å sitte oppe om natten. Er stuptrøtt rundt 18-21, men så lysner jeg opp igjen enten jeg vil eller ikke. Legger meg på puta klar til å sove, og vipps er jeg våken igjen :bond: så da ligger jeg der i alt fra 1-6timer og stirrer i luften. Da kan jeg like greitt dille på mobilen, pc'en eller gjøre noe fornuftig. Også er jeg litt som bestemor; legger meg ikke før jeg har fått med meg alt :ler: Så, nattedyr er jeg virkelig! heldigvis fungerer jeg overraskende bra på lite søvn over lang tid - før jeg tar det igjen med en 12t søvn.

@Zumo de Melocotón står du opp igjen om du ikke får sove, eller ligger du i sengen og stirrer i veggen/taket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...