Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Cyrus Synes du jeg er dust som sannsynligvis ikke hadde gått på date nr.2 med deg dersom jeg fikk vite ditt syn på bursdager på første date? :ler:

Det hadde vært et dumt valg mtp at jeg er en fantastisk person på så mange andre måter.

Så ja 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Silfen skrev:

@applestories Kunne du tenkt deg å besøke Cap D'adge?

Først tenkte jeg at selvsagt kan jeg tenke meg å besøk hva er måtte være! Men så måtte jeg google det, og Wiki sier det er et "stort familietilpasset turistområde". Nudiststrand? Om jeg hadde følt meg komfortabel med å ligge på stranden bikini ser jeg ikke helt store forskjellen i å ligge uten bikini. Men en by med nakenbutikker og nakenrestauranter, familietilpasset til og med, da ville jeg nok vært utenfor min komfortsone. Tror jeg. Kropp er jo ikke farlig, kan godt være jeg hadde trives veldig godt der.

Skrevet
27 minutter siden, Cyrus skrev:

Geometriske former er det jeg har tenkt mest på, men jeg sliter med å finne en artist som vil gjøre hvit på svart. Vet du om noen??

Jeg vet ALT om hvor vondt man kan ha i venstre rumpeball.... føler med deg.

Kan ikke si at jeg gjør det. Hvorfor vegrer de seg for hvit på svart? Har det noe med at det er vanskelig å få fram farven?

17 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Hmm... Tror jeg ville foretrukket MMK om jeg av en eller annen grunn skulle finne på å gjøre noe sånt, men i dag er jeg Zumo de NON-Filter Melocotón og kan sikkert overtales til begge deler. :Hehe: :fnise:

Er du god til å overtale, @Katten.2.0:fnise:

Jeg tror det er alt for mange som angrer på at de lot seg overtale, så jeg vil si ja.

Hvilke personer hadde vært involvert i din drømmetrekant/gangbang/orgie? De trenger ikke være verken levende eller fra den virkelige verden.

Skrevet (endret)
5 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Inspirert av den akk-så-populære slikketråden, hvilken tungegymnastikk ville du valgt om du ble utfordret til å holde det gående 5 timer i strekk, @Yme. Kyssing/klining eller slikking? :fnise:

Jeg er så avstumpa i følelsene mine, både fysisk og psykisk (avstumpa er kanskje ikke helt rette ordet, men det fungerer veldig annerledes enn hos nevrotypiske mennesker), så kyssing gjør absolutt ingen ting for meg. Kan like gjerne sitte der og sutte på en stein, egentlig... Med unntak av når jeg er med damer som blir kåt av det, siden seksualiteten min fungerer sånn at jeg blir kåt av at den andre blir kåt (regner med at det er sånn for de aller fleste).

Jeg velger slikking, hvis jeg bare kan gjøre en av delene, men sex blir jævli fort kjedelig, om man ikke får variasjon, så det hadde ikke blitt noe bra.

Liker ikke å svare på sånne spørsmål, så jeg kommer ikke til å gjøre det mer.

Endret av Yme
Skrevet
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Kan ikke si at jeg gjør det. Hvorfor vegrer de seg for hvit på svart? Har det noe med at det er vanskelig å få fram farven?

Det er det de sier ja. I verste fall er det jo bare å gjøre det flere ganger så jeg skjønner ikke helt hva som er problemet, men det løser seg nok 😄

@Katten.2.0 Er du en handyman?

Gjest EpleDrue
Skrevet
15 timer siden, Rossin skrev:

@EpleDrue kan du lage fiskegrateng uten oppskrift? Fortell oss hvordan du ville ha gått fram.

Aldri prøvd. Nå må jeg prøve! Har du noen gode råd hvordan det skal gjøres @Rossin?

14 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jukset du i klespoker, @EpleDrue?

Nei, jeg vinner uten juks. @Zumo de Melocotón Hva synes du om menn som ikke har vært i militærer?

14 timer siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hvilket brettspill er det artigste? 

Ryktet går! :ler2: Jeg tegner på nivå med en 5åring. 

@calavi Er du en dårlig taper? 

11 timer siden, Coronas skrev:

@EpleDrue hvordan ser en romantisk aften ut for deg?

Skal svare deg en gangen jeg opplever det! 

@Coronas Eier du undertøy fra Victoria's secret?

4 timer siden, Silfen skrev:

@EpleDrue Kunne du tenkt deg å være naken en hel helg?

Nei. 

@Silfen Bruker du neglelakk?

45 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Har du noen gang tatt mål for å sjekke penisstørrelsen, @EpleDrue ? Og var du fornøyd med resultatene? :fnise:

Jeg har vært ungdom en gang ja. :ph34r: 

@Zumo de Melocotón Har du sett på OL i dag?

19 minutter siden, applestories skrev:

Og samme spørsmål som ZdM - står eller sitter du mest på jobb?

Står helt klar mer enn jeg sitter. Kunne blitt vanskelig å gjøre jobben min sittende. :fnise:

@applestories Hva tenker du om de som lever amish-liv? Kunne du prøvd det for 1 mnd?

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Det er det de sier ja. I verste fall er det jo bare å gjøre det flere ganger så jeg skjønner ikke helt hva som er problemet, men det løser seg nok 😄

@Katten.2.0 Er du en handyman?

Nja. Har en del lys blå og lys gul, og der måtte han gå over så jævlig mange ganger for å få det fram - og det på vanlig hud. Om du ser på cover-up tattoos så ser du hvor vanskelig det er å legge lys farge over mørk. Men med dedikasjon fikser du det vel!

Jeg kan google meg til det meste og lærer kjapt, men er nok milevis unna det en kan kalle en handyman. Gikk amok med motorsaga i vår, dog så er vel kanskje på 2/10 på en handyman-skala.

Ville du heller gått uten trening i et år, eller uten noen form for seksuell stimuli - inklusive runking?

Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nja. Har en del lys blå og lys gul, og der måtte han gå over så jævlig mange ganger for å få det fram - og det på vanlig hud. Om du ser på cover-up tattoos så ser du hvor vanskelig det er å legge lys farge over mørk. Men med dedikasjon fikser du det vel!

Jeg kan google meg til det meste og lærer kjapt, men er nok milevis unna det en kan kalle en handyman. Gikk amok med motorsaga i vår, dog så er vel kanskje på 2/10 på en handyman-skala.

Ville du heller gått uten trening i et år, eller uten noen form for seksuell stimuli - inklusive runking?

Kunne lett ha gått uten seksuell stimuli. Et år er jo ingenting!

Nå har du skrevet over 2000 innlegg på kvinneguiden. Hva føler du nå?

Skrevet
4 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Bruker du neglelakk?

Innimellom, men stort sett ikke. Har til og med en sånn der UVlampegreie som jeg kan legge shellack med, men jeg mangler en komponent og aldri husket på å bestille på ebay. Så stort sett blir det special occasions. Vet ikke hvor neglelakkene mine er en gang, siden "noen" har ryddet.

@kisskissbangbang Bruker guttene dine neglelakk?

@Zumo de Melocotón Hva syns du om at smågutter går i kjole?

@Kaffekrus Hva slags kaffe foretrekker du?

@bippo Hvor høy er du?

@skruf @Wolfmoon @Brimi @EpleDrue @Belbus Noen gøye helgeplaner?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

@bippo Hvor høy er du?

160 :) 

Skrevet
7 minutter siden, Cyrus skrev:

Kunne lett ha gått uten seksuell stimuli. Et år er jo ingenting!

Nå har du skrevet over 2000 innlegg på kvinneguiden. Hva føler du nå?

Ingenting i forhold til min tidligere Katten.-bruker, som hadde ~20k (om jeg husker rett) og flest plusser på forumet (damn you @Silfen!).

Du velger trening over seksuell stimuli? Du er en syk mann.

Skrevet

@Stjerner og planeter Jeg tenker grensa går når kjæledyret har det vondt, og det ikke kan fikses. Om dyret må gå på sterke medisiner, som ikke fungerer optimalt, resten av livet. Eller om det må gjennomgå mangee smertefulle operasjoner for å bli sånn noenlunde ok.

@Silfen Nei, fødselsdager er ikke det helt store for meg. =P Bortsett fra barnas. De prøver jeg jo å gjøre hyggelige og gode. Men jeg tar ikke av på noen måte, det overlater jeg til barna selv. De legger planer som ikke er heeelt gjennomførbare... I alle fall vesla. De store er blitt så store at de har fått realitetsorientering. =P

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Ingenting i forhold til min tidligere Katten.-bruker, som hadde ~20k (om jeg husker rett) og flest plusser på forumet (damn you @Silfen!).

Hahahaha, det var hard kamp der en periode, men så gikk du hen og SLETTET deg, hva faen er det da, mann. Pauser, ingen sletting, er mitt motto. :nigo:

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvilke personer hadde vært involvert i din drømmetrekant/gangbang/orgie? De trenger ikke være verken levende eller fra den virkelige verden.

Er det et lurespørsmål?! I så fall velger jeg KKBB og Katten.2.0, bare for å være sikker, liksom. :fnise:

Ellers ville jeg valgt drømmemannen + kjendiscrushen min Henry William D.C. :rodmer:

Og til slutt gangbang med alle KG-gutta (og kanskje noen av jentene og)! Oh lord... :daane:

Din da, @Katten.2.0?

14 minutter siden, Yme skrev:

No problemo, @Yme. Det er jo ment for gøy. Bruk kommandoen "Neste spørsmål, takk" om det er noe du vil skippe! :hug:

6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, jeg vinner uten juks. @Zumo de Melocotón Hva synes du om menn som ikke har vært i militærer?

@Zumo de Melocotón Har du sett på OL i dag?

Nei, du ser jo nok OL for oss begge. Og sikkert for resten av KG også. :fnise:

Menn som ikke har vært i militæret pleier å ha en god grunn for det, og jeg anser ikke militærperioden som uunnværlig siden jeg uansett tar meg av klesbrettingen og tellekantene. Men da bør han funke på kjøkkenet og på soverommet... Og i dusjen... Og... ;)

Kan du lære meg hvordan man vinner i klespoker, @EpleDrue? Og har du vært i militæret?

Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Innimellom, men stort sett ikke. Har til og med en sånn der UVlampegreie som jeg kan legge shellack med, men jeg mangler en komponent og aldri husket på å bestille på ebay. Så stort sett blir det special occasions. Vet ikke hvor neglelakkene mine er en gang, siden "noen" har ryddet.

@kisskissbangbang Bruker guttene dine neglelakk?

@Zumo de Melocotón Hva syns du om at smågutter går i kjole?

@Kaffekrus Hva slags kaffe foretrekker du?

@bippo Hvor høy er du?

Jeg bruker det ikke, så de har ikke vært eksponert for det i særlig stor grad. Hadde de spurt hadde de fått bruke det. 

Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvor lenge er det lengste du har gått uten seksuell stimuli da?

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Skal sikkert ut å fange pokemon :fnise: Ellers så skal jeg vel begynne å kjøpe inn og brodere julegaver^^ Hvor gøy det er, er en annen sak:ler:  Har du noen gøye planer for helgen @Silfen

@kisskissbangbang har du prøvd gelenegler? 

Skrevet
59 minutter siden, EpleDrue skrev:

Står helt klar mer enn jeg sitter. Kunne blitt vanskelig å gjøre jobben min sittende. :fnise:

@applestories Hva tenker du om de som lever amish-liv? Kunne du prøvd det for 1 mnd?

Jeg tenker at det må være utrolig vanskelig for mange unge å velge mellom familien og en moderne livsstil. Kunne helt klart prøvd å leve slik en måned - hadde vært veldig interessant. Slå av mobilen og koble helt ut, fysisk arbeid er godt for sjelen :)

@EpleDrue Hva mer kan du si om hva du jobber med?

Skrevet
53 minutter siden, Silfen skrev:

@skrufNoen gøye helgeplaner?

Ingen spesielle helgeplaner, bortsett fra at jeg sa ja til ei dagvakt på søndag. Angrer nå (måtte legge inn årene og dra hjem fra jobb med 39 blank og bronkier som er på vei ut. Litt av en sykkeltur hjem i regnværet!). Også skal jeg sikkert grine litt og savne jentungen, pluss sende henne noen meldinger om hvordan hun har det og om hun spiser nok mat.... Tror det blir et par glass rødvin også. 

Ang sånn nakentusling i heimen når jeg er alene eller alene hjemme sammen med mannen så gjør jeg ikke det lengre. Vi har ei sprø nabodame som lufter bikkja rett utenfor stuevinduene våres. Holdt på å få et lite hjerteinfarkt første gangen jeg kom naken ned loftstrappa og hun sto utenom. Har sagt det mange ganger til henne at det ikke er ok å lufte bikkja på andre sin eiendom, men det går ikke helt inn. Jeg tror det er litt mangel på sosiale antenner. 

@kisskissbangbang Hva er favoritt-tiden din i løpet av dagen?

@EpleDrue Hvis du skal velge en film å se når du er trist, en film du vil se når du er i godt humør, en film å se når du vil drømme deg bort. Hvilke tre filmer velger du da?

@Silfen Kan vi ikke finne på noe som ikke innebærer å kaste seg utenfor høye fjell? Generelt noe som ikke innebærer høyder i det hele tatt. Som inkluderer fjortisfylla. 

Skrevet
55 minutter siden, Silfen skrev:

Hahahaha, det var hard kamp der en periode, men så gikk du hen og SLETTET deg, hva faen er det da, mann. Pauser, ingen sletting, er mitt motto. :nigo:

Måtte jo gi deg en sjanse! Har i det minste en bedre pluss/innlegg-ratio enn deg nå, så kan trøste meg med det!

54 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er det et lurespørsmål?! I så fall velger jeg KKBB og Katten.2.0, bare for å være sikker, liksom. :fnise:

Ellers ville jeg valgt drømmemannen + kjendiscrushen min Henry William D.C. :rodmer:

Og til slutt gangbang med alle KG-gutta (og kanskje noen av jentene og)! Oh lord... :daane:

Din da, @Katten.2.0?

Ikke dårlig. Er bare å ta turen nordover, vettu. Evt arrangere et "KG-treff"? :nigo:

Jeg deler det opp i to typer: nytelse og fancy.

En trekant med Kleopatra og dronning Victoria (type to av de mektigste kvinnene i historien) hadde vært sykt fancy!
Ellers ville den optimale for nytelse og lek være med @kisskissbangbang og en som matcher vår seksualitet og kjemi - noe jeg nærmest tviler på eksisterer der ute.

Når du ikke fantaserer om gruppesex med samtlige av KGs befolkning, hva opptar tankene dine @Zumo de Melocotón?

51 minutter siden, Cyrus skrev:

Hvor lenge er det lengste du har gått uten seksuell stimuli da?

Tror jeg gir meg selv en form for fysisk stimuli én gang i timen-ish - bortsett fra når jeg er dypt konsentrert om et eller annet. Ellers tror jeg rekorden er rett under en uke uten orgasme.

Hva ville du savnet å trene aller mest: biceps eller bryst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...