Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, calavi skrev:

Du var jo skikkelig flink, Cyrus :smilyblomst:

@Cyrus Du skal synge foran 20 000 mennesker, hvilken sang velger du å fremføre? 

Takk :rodme:

Det må bli en ballade av noe slag... Tears for a father, eller You raise me up, eller Hallelujah. Ikke særlig originalt, men foran 20 000 mennesker så kjører jeg noe jeg kan :tongue:

Videoannonse
Annonse
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
48 minutter siden, EpleDrue skrev:

Kampen starter nå @Zumo de Melocotón :fnise:

Oppdaget at jeg ikke har TV2 :grine:

Så da blir det juicy spørsmål istedenfor. :fnise:

Må drømmedama di være like interessert i sport som deg, @EpleDrue?

46 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@Zumo de Melocotón Har du en "the one that got away"? 

Njai.. hadde en, men han mistet den rollen etter en stund. Men jeg har "the two I threw away". :Knegg:

Har du, @kisskissbangbang?

40 minutter siden, Silfen skrev:

@Zumo de Melocotón Har du noe som du anser som FB faux pas som du bare MÅ himle med øynene til? :rolleyes:

Må himle litt med øynene over meg selv innimellom, for jeg er en uhelbredelig FB-narsissist. Poster en sjelden gang et eller annet, får masse laiks, men gidder så og si aldri å gå inn på andre sine profiler og laike de tilbake. FB er så :filer:.. Jeg har faktisk deaktivert profilen min der denne sommeren, så nå blir folk nødt til å sende meg SMS med invitasjoner istedenfor at jeg glemmer å sjekke FB og går glipp av de der.

Men når det gjelder andre sine blundere må det være "oversharing"! Jeg bidro med naboens blunder i oversharingtråden og den sanker fremdeles laiks. Ene kommentaren var "Denne går inn på en andreplass, bak hun med sin egen dødsannonse på mannens profil". Tror de to der slår det meste av hva jeg har fått med meg av FB blundere. :Knegg:

Er du like aktiv på FB som på KG, @Silfen?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet
2 timer siden, Silfen skrev:

Hadde jeg hatt noen som helst evner, så, men jeg er evneløs. Vel, bortsett fra til å hoppe i sølepytter, der er jeg ganske god nå om dagen.

@Zumo de Melocotón Har du noen kunsteriske egenskaper på noen som helst måte?

@strawberryjaw hva er best av markjordbær og norske vanlige jordbær?

@Snuppi og @Stjerner og planeter Vet dere om et sted man kan plukke bjørnebær her i området?

@EpleDrue og @applestories Hva er best å gjøre på inne i pissregnet?

Eg er allergisk mot bjørnebær så eg anar ikkje. På hytta er det mange 😀

@Silfen Kven var du på date med sist?

@EpleDrue Har du nokon gong sagt nei til ein date? 

Skrevet
5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Må himle litt med øynene over meg selv innimellom, for jeg er en uhelbredelig FB-narsissist. Poster en sjelden gang et eller annet, får masse laiks, men gidder så og si aldri å gå inn på andre sine profiler og laike de tilbake. FB er så :filer:.. Jeg har faktisk deaktivert profilen min der denne sommeren, så nå blir folk nødt til å sende meg SMS med invitasjoner istedenfor at jeg glemmer å sjekke FB og går glipp av de der.

Men når det gjelder andre sine blundere må det være "oversharing"! Jeg bidro med naboens blunder i oversharingtråden og den sanker fremdeles laiks. Ene kommentaren var "Denne går inn på en andreplass, bak hun med sin egen dødsannonse på mannens profil". Tror de to der slår det meste av hva jeg har fått med meg av FB blundere. :Knegg:

Er du like aktiv på FB som på KG, @Silfen?

Jeg har ikke lest den tråden der, kan du gjenta blunderen her, @Zumo de Melocotón?

Det er vel KåGe og FB jeg gidder være på. Leser ikke inne på noens sider, men er med på noen grupper der det er mye latter og GPP.

Skrevet
4 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Oppdaget at jeg ikke har TV2 :grine:

Så da blir det juicy spørsmål istedenfor. :fnise:

Njai.. hadde en, men han mistet den rollen etter en stund. Men jeg har "the two I threw away". :Knegg:

Har du, @kisskissbangbang?

Neii..jeg har en jeg romantiserer forholdet med. Han hadde endel personlighetstrekk og egenskaper jeg satte stor pris på som ingen av de jeg har vært sammen med siden har hatt. Men samtidig var det mye der som ikke funka og, og det var jeg som dumpa ham, så jeg kan vel ikke kalle ham det. :ler:

@Zumo de Melocotón Hva er topp tre viktigste egenskaper hos en partner?

@calavi Har du lett for å knytte deg til andre mennesker?

Skrevet
2 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

Eg er allergisk mot bjørnebær så eg anar ikkje. På hytta er det mange 😀

@Silfen Kven var du på date med sist?

På Stord var det også mange. Hadde faktisk aldri sett en bjørnebærbusk i mitt liv før jeg flyttet dit.

Date med sist. Husker ikke, husker du? Vet hvem jeg skulle på date med sist. :Knegg:

Vil du være med på en date med meg, @Stjerner og planeter?

Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

@Raven Emerald @skruf @Cata og hva pokker er brukernavnet til Frk nå da ... skal vi ha fjortisalkoparty på ulriken når vi skal zipline?

Jaaa!!! :nigo:

@Raven Emerald Får du random forespørsler på FB fra ukjente om diverse ... ting ...?

Næ... FB er kjedelig for meg sånn. 

@skruf Hva er den beste boken du har lest? =)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet
13 minutter siden, Silfen skrev:

På Stord var det også mange. Hadde faktisk aldri sett en bjørnebærbusk i mitt liv før jeg flyttet dit.

Date med sist. Husker ikke, husker du? Vet hvem jeg skulle på date med sist. :Knegg:

Vil du være med på en date med meg, @Stjerner og planeter?

Hahah!!

@Silfen får løn på fredag!

@skruf beste bok du har lese?

Gjest EpleDrue
Skrevet

@EpleDrue Hva er det beste med å komme hjem fra ferie? 

Normale treningsrutiner. Har snart pappakroppen uten at jeg er far. :ler2:

@Silfen Hvordan serveres den perfekte biff?

58 minutter siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hvilke nettsider besøker du hver dag?

yr.no deretter pent.no. ellers sjekker jeg liverpoolfc.com og bimmers. Nå har det også vært mye Kvinneguiden.

Hvor gammel var du første gang du drakk alkohol @calavi?

30 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Nei, hun må bare respektere når jeg vil se sport. Akkurat som jeg må respektere når hun evt vil se på fødestuen eller noe. Jeg vet ikke hva dere damer ser på. Hva ser dere på @Zumo de Melocotón?  Norge vant! 

25 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

Ja, det har eg. Opptil fleire gonger faktisk. Eg trynesleikjar ikkje kven som helst. Har du @Stjerner og planeter

Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

@calavi

Farger du håret?

Jepp.

43 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@calavi Har du lett for å knytte deg til andre mennesker?

Ja, jeg gjør i grunn det. Jeg er ganske åpen og ærlig av meg og har ingen problemer med å slippe folk tett inn på. 

10 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hvor gammel var du første gang du drakk alkohol @calavi?

Jeg var 16 år. Jeg husker faktisk ikke aller første gang, men jeg tror det var på bygdefest hos noen venner av en venninne. Gikk faktisk ganske så bra og ble verken for full eller dårlig. 

@EpleDrue Peneste, norske kjendis? 
@kisskissbangbang Hva slags musikk hører du på? 
@Cyrus Hvor gammel er du? 
@Stjerner og planeter Beste film du har sett? 

Skrevet

Har ikke fått med meg alle spm her jeg, er så sløv, tenker at jeg skal svare og stille nye spørsmål etterpå, men så skjer det et eller annet og det går i glemmeboka... 

Fikk spørsmål om en bra spenningserie tror jeg; da må jeg si Dexter, Hannibal, Sherlock...

Beste bok er litt vanskelig.. Jeg har et nært og kjært forhold til bøkene mine, enkelte tar jeg frem med jevne mellomrom og leser på nytt. Varierer fra litt eldre litteratur og til nyere litteratur. Men de jeg virkelig liker er bøkene om Juvikfolket av Olav Duun, Elleve år av Sigrid Undset, Boktyven av Markus Zusak, Min kamp av Knausgård, Drep ikke en sangfugl  av Harper Lee, Svøm med de som Drukner av Lars Mytting, og Jeg er pilegrim av Terry Hayes

Det er sikkert flere spørsmål jeg har gått glipp av, og jeg skal komme tilbake med spørsmål selv også :) Nå er det å hjelpe min kommende student med å pakke ned barndomsrommet sitt..........SNUFS :grine:

Og ja Silfen; er med på fjortisfylla, men dog skeptisk til sånn zip´ting. Jeg kommer til å slå meg ihjel. Garantert. Med min flaks så kommer linen til å slå krøll på seg eller ryke eller no sånt. Jeg har kronisk uflaks og er født med et snuble/kløne-gen. Er seriøst ikke frisk hvis jeg ikke minimum har 5 blåroser til enhver tid. 

Skrevet
28 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

@Silfen får løn på fredag!

Woooopie!

12 minutter siden, EpleDrue skrev:

@Silfen Hvordan serveres den perfekte biff?

Av deg?

@skruf @Raven Emerald @Cata Og alle andre som vil: Når skal vi ha fjortisfylla i Bergen?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Woooopie!

Av deg?

@skruf @Raven Emerald @Cata Og alle andre som vil: Når skal vi ha fjortisfylla i Bergen?

Til høsten?

Skrevet (endret)
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

@Coronas Hva er ditt beste ferieminne fra barndommen? 

Det må være å fiske, dra garn og dra opp krabbeteine med pappa, samt dra ut til Risholmen på Sotra med familien. Det er så utrolig fint utover Sotra og øyene der ute. 

@kisskissbangbang hva er ditt beste ferieminne i voksen alder?

Endret av Coronas
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
30 minutter siden, calavi skrev:

@Zumo de Melocotón Trives du med singeltilværelsen?

Wow.. :ph34r: Jeg kunne skrevet "noe morsomt" nå, men det er jo ikke helt tabu heller, så du skal få en kortversjon: Har føltes bra og riktig og viktig (finne ro i eget selskap etter å ha vært opptatt "alltid"), har ikke ønsket å date, kjenner litt på det nå at jeg begynner å lengte litt etter nærhet, sex, kos og det å ha en partner som er fysisk og mentalt tilstede i hverdagen, men klarer meg fint frem til ting ligger til rette for nye eventyr og "..happily ever after". :ler:

Er du en romantisk person, @calavi?

Skrevet
2 timer siden, EpleDrue skrev:

@Coronas skal du se kampen? 

Den har jeg sett, med flagg og det hele. Jippi det ble seier!! :hoppe:

@EpleDrue Hva får dine tær til å krølle seg? :lur:

Skrevet
5 minutter siden, skruf skrev:

Til høsten?

Hva er høst da? Oktober? Kan jo ikke være for kaldt om vi skal på Ulriken. *værpingle*

Kanskje vi skullen laget en fjortisfyllatråd. :nigo:

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Hva er høst da? Oktober? Kan jo ikke være for kaldt om vi skal på Ulriken. *værpingle*

Kanskje vi skullen laget en fjortisfyllatråd. :nigo:

Det er sant, må være fint vær. Og litt varmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...